TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • koleś
    odpowiedział(a)
    Trzeba było pytać to bym Ci wysłał. Wszystkie yeti jakie robiłem miały komputer pokładowy i multifunkcję. Sterownik musiałem wymieniać.

    Zostaw komentarz:


  • zimmeek
    odpowiedział(a)
    Użyłem pinu do ECU 000979009E a powinienem 000979030E

    Zostaw komentarz:


  • zimmeek
    odpowiedział(a)
    Ale mam multi funkcyjna kierownice i działa dobrze. A pin mam nie taki jak powinien być bo takiego nie miałem ale powinien działać dobrze. Pinu użyłem takiego jak do sterownika kierownicy ma takie same wymiary ale inaczej się blokuję we wtyczce

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
    Moduł kierownicy 5K0953569BF
    Przyjedź do mnie to podmienię sterownik i się wyjaśni czy BF obsługuje wszystko.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    a ok, mój error

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpis
    dla tego silnika czyli jak mniemam CAXA
    Napisał CZCA. Ja robiłem w tym silniku i sobie zapisałem i Tobie Krzysiu też pisałem w smsie jaki to pin. To było 11 maja 2019. Jest to pin 56

    Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
    56pin w silniku duża wtyczka.
    Włożyłeś oryginalny pin? Dobrze policzyłeś? Łatwo jest się ciulnąć. Za przeproszeniem.

    Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis
    Moduł kierownicy 5K0953569BF
    Ross Tech też popełnia błędy. Może Twój sterownik jednak nie obsługuje tempomatu? Wszystkie Yeti jakie robiłem to trzeba było sterownik wymieniać.


    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    dla tego silnika czyli jak mniemam CAXA, pin we wtyczce silnika (94pinowej) to 45

    Zostaw komentarz:


  • zimmeek
    odpowiedział(a)
    Witam, wszystko zrobiłem i okazuje się że dalej problem, a to są właśnie te błędy... Kabelek połączyłem 5pin w kolumnie i 56pin w silniku duża wtyczka...

    Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:42:22:00009
    VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
    Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
    Wersja danych: 20200629 DS317.0


    Dealer/nazwa serwisu: Rafal

    VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04E-907-309-V1.clb
    Oznaczenie elementu: 04E 906 027 HM HW: 04E 907 309 BK
    Komponent i/lub wersja: R4 1.4l TFS H23 3180
    Kodowanie: 00190032243401080000
    Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
    Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HM 001004 (SK35)
    ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HM.rod
    VCID: 76E353DFC9C7343620-8022
    3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    17165 - Magistrala danych
    U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 6
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 46128 km
    Data: 2050.14.16
    Czas: 17:40:41

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.991 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
    Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 7
    Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
    Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 1
    Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
    Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
    Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0

    4714 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy
    U0212 00 [038] - Brak komunikacji
    Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 6
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 46128 km
    Data: 2050.14.16
    Czas: 17:40:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.944 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Temperatura zewnętrzna: 215 *C
    Absolutne ciśnienie zasysania: 99 kPa abs
    Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
    Poziom paliwa: 10.00 l
    Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 14.9487
    Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
    Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
    Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0

    18875 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
    P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
    Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 46128 km
    Data: 2050.14.16
    Czas: 17:40:15

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
    Napięcie zacisku 30: 11.944 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
    Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 1
    Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
    Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
    Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
    Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
    Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
    Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0


    Kody gotowości: 1110 0001
    Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:43:19:00009
    VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
    Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
    Wersja danych: 20200629 DS317.0


    Dealer/nazwa serwisu: Rafal

    VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50


    Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
    Oznaczenie elementu: 5K0 953 521 GE HW: 5K0 953 569 BF
    Komponent i/lub wersja: LENKS.MODUL 018 0230
    Kodowanie: 1082140000
    Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
    Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWSR8C 001001 (SK35)
    ROD: EV_SMLSNGVOLWSR8C.rod
    VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
    Znaleziono 1 błąd:

    226838 - Przełącznik kierunkowskazów
    B1144 12 [009] - Zwarcie z plusem
    Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Wew.licznik błędów: 221
    Przebieg: 46128 km
    Data: 2050.14.16
    Czas: 17:40:41

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    CZCA pin 56 w sterowniku silnika. Powodzenia.

    Zostaw komentarz:


  • zimmeek
    odpowiedział(a)
    Witam. Posiadam Skodę Yeti z 2016 i chciałem zamontować tempomat i mam poważny problem, montowałem 2 manetki 5K0953502M i nic nie działa, wyrzuca błędy, kodowanie dobre. Silnik to 1.4TSI CZCA. Moduł kierownicy 5K0953569BF obsługa wszystkiego, samochód posiada kierownicę multi. Po przeczytaniu różnych forum doszedłem do wniosku że trzeba dołożyć kabelek i to zrobiłem 5 pin we wtyczce T16 do modułu kierownicy i idąc dalej tym tropem w T94 od ECU pin 45 i tu zonk pin zajęty... Proszę o pomoc...

    Zostaw komentarz:


  • skowyt1
    odpowiedział(a)
    Witam, czy manetka z aliexpress da rade?

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Ze sterownikiem F zrobisz tempomat i komputer pokładowy.

    Zostaw komentarz:


  • filak32
    odpowiedział(a)
    Bardzo dziękuję za odpowiedź.
    w takim razie jakim moduł musiał bym zakupić do wskazanych manetek?
    Pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Moduł do wymiany. Manetka 1K0953513G lub 5K0953513F.

    Zostaw komentarz:


  • filak32
    odpowiedział(a)
    Witam.
    moduł to 1K0953549F czy obsłuży tempomat?jeśli tak to z jaką manetką.

    Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Nie widzę różnicy między tymi manetkami. Weź tę, która jest tańsza .
    Sterownika nie wymieniaj. Twój da rade z tempomatem.

    Zostaw komentarz:


  • PawełT.
    odpowiedział(a)
    Witam.

    Mam pytanie dotyczące manetek mam 5K0953507AS moduł 5K0953549C z obsługą komputera, chciałbym dołożyć tempomat moje pytanie czy moduł też obsługuke tempomat i jakie manetki muszę kupić. Znalazłem 5K0 953 513N i 5K0 953 513S nie wiem jaka jest między nimi różnica i które będą pasowały, chyba że jeszcze coś innego.

    Pozdrawiam

    Zostaw komentarz:


  • guru
    odpowiedział(a)
    Przeczytane. Dzięki za namiar!

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez guru Zobacz wpis



    Dziękuję za podpowiedź.
    Mam jeszcze lepszą. Zajrzyj do PW.

    Zostaw komentarz:


  • guru
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
    5k0 953 502 N
    Dziękuję za podpowiedź. Dałem ogłoszenie do działu kupię/sprzedam, może coś wpadnie, a jak nie to: https://allegro.pl/oferta/valeo-prze...ice-8572753153

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    5k0 953 502 N

    Zostaw komentarz:


  • guru
    odpowiedział(a)
    Panowie podpowiedzcie proszę, który zestaw manetek będzie odpowiedni do Skody Octavii 2FL Ambition (2012rok), 2.0TDI CFHC wyposażonej w maxidota, komputer, wycieraczkę tył i bez mulifunkcji? Chyba nie ma innej opcji, niż zespolone w tym modelu?
    Taśma/sterownik midleline: Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C - obsługuje tempomat.

    Czy 5K0 953 502 N jest zamienne z 5K0 953 513 N ?

    I ostatnie pytanie, na allegro są 5K0 953 502 N od Valeo, nowe za 340zł. to chyba pierwszy montaż? Chyba lepszy wybór niż używki po 250zł?
    Ostatnio edytowany przez guru; 26715.

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    szere dla Ciebie to manetki zespolone 5K0 953 502 N lub opcja tempomatu za 1 zł którą polecam o ile nie boisz się lutownicy, bardzo dobrze opisana na naszym forum .

    Zostaw komentarz:


  • Gregor02
    odpowiedział(a)
    Do twojego auta jest potrzebny przełącznik kierunkowskazów zespolony z przełącznikiem wycieraczek.

    Zostaw komentarz:


  • szere
    odpowiedział(a)
    Podpowiedzcie Panowie i Panie czy przy moich manetkach wystarczy kupić tylko to:

    i podmienić z tymi co mam z lewej strony + włączyć tempomat w VCDS?

    *obecnie przy kierownicy są takie jak w załączniku - przepraszam za kurz

    Takie coś u mnie siedzi
    Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet:| 5K0-953-569.clb
    Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
    Komponent: LENKS.MODUL 009 0136
    Weryfikacja: FF010039 Numer seryjny: 20101216201278
    Kodowanie: 5080040000
    Kod serwisu: WSC 73430 790 00088
    Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWS A01004
    ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
    VCID: 75E157D5D4C131E2F6-8020
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:

Pracuję...