Trzeba było pytać to bym Ci wysłał. Wszystkie yeti jakie robiłem miały komputer pokładowy i multifunkcję. Sterownik musiałem wymieniać.
TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II
Zwiń
X
-
Ale mam multi funkcyjna kierownice i działa dobrze. A pin mam nie taki jak powinien być bo takiego nie miałem ale powinien działać dobrze. Pinu użyłem takiego jak do sterownika kierownicy ma takie same wymiary ale inaczej się blokuję we wtyczce
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpisModuł kierownicy 5K0953569BF
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez krzynol Zobacz wpisdla tego silnika czyli jak mniemam CAXA
Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpis56pin w silniku duża wtyczka.
Zamieszczone przez zimmeek Zobacz wpisModuł kierownicy 5K0953569BF
Zostaw komentarz:
-
-
dla tego silnika czyli jak mniemam CAXA, pin we wtyczce silnika (94pinowej) to 45
Zostaw komentarz:
-
-
Witam, wszystko zrobiłem i okazuje się że dalej problem, a to są właśnie te błędy... Kabelek połączyłem 5pin w kolumnie i 56pin w silniku duża wtyczka...
Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:42:22:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
Dealer/nazwa serwisu: Rafal
VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04E-907-309-V1.clb
Oznaczenie elementu: 04E 906 027 HM HW: 04E 907 309 BK
Komponent i/lub wersja: R4 1.4l TFS H23 3180
Kodowanie: 00190032243401080000
Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
Zbiór danych ASAM: EV_ECM14TFS01104E906027HM 001004 (SK35)
ROD: EV_ECM14TFS01104E906027HM.rod
VCID: 76E353DFC9C7343620-8022
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
17165 - Magistrala danych
U1123 00 [039] - odebrana wartość usterki
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:41
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.991 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 7
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 1
Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
4714 - Sterownik elektroniki kolumny kierownicy
U0212 00 [038] - Brak komunikacji
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.944 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Temperatura zewnętrzna: 215 *C
Absolutne ciśnienie zasysania: 99 kPa abs
Moment obrotowy silnika: 0.0 Nm
Poziom paliwa: 10.00 l
Sonda lambda zespół 1 sonda 1: wartość wymagana: 14.9487
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Wałek rozrządu strony ssącej: rząd 1: aktywny tryb pracy-Bits 0-7: 0
Hamowanie silnikiem-Bits 0-7: 0
18875 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45)
P0568 00 [039] - niezrozumiały sygnał
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:15
Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
Prędkość pojazdu: 0 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 42 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 33 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar
Napięcie zacisku 30: 11.944 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Przyśpieszenie: 0.000 m/s˛
Układ utrzymywania prędkości (GRA): status-Bits 0-7: 1
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Cruise_control_shutoff_conditions_irreversible-Bits 0-7: 0
Układ utrzymywania prędkości: chwilowa dezaktywacja-Bits 0-7: 255
Droga przesuwu pedału przyśpieszenia: 0.00 %
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Przełącznik układu utrzymywania prędkości: uruchomienie-Bits 0-7: 0
Kody gotowości: 1110 0001
Czwartek,10,Wrzesień,2020,17:43:19:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
Dealer/nazwa serwisu: Rafal
VIN: TMBJJ75LXG6063224 Numer rejestracyjny: RPZ50
Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu: 5K0 953 521 GE HW: 5K0 953 569 BF
Komponent i/lub wersja: LENKS.MODUL 018 0230
Kodowanie: 1082140000
Kod serwisu: WSC 73430 790 00063
Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWSR8C 001001 (SK35)
ROD: EV_SMLSNGVOLWSR8C.rod
VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
Znaleziono 1 błąd:
226838 - Przełącznik kierunkowskazów
B1144 12 [009] - Zwarcie z plusem
Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 221
Przebieg: 46128 km
Data: 2050.14.16
Czas: 17:40:41
Zostaw komentarz:
-
-
Witam. Posiadam Skodę Yeti z 2016 i chciałem zamontować tempomat i mam poważny problem, montowałem 2 manetki 5K0953502M i nic nie działa, wyrzuca błędy, kodowanie dobre. Silnik to 1.4TSI CZCA. Moduł kierownicy 5K0953569BF obsługa wszystkiego, samochód posiada kierownicę multi. Po przeczytaniu różnych forum doszedłem do wniosku że trzeba dołożyć kabelek i to zrobiłem 5 pin we wtyczce T16 do modułu kierownicy i idąc dalej tym tropem w T94 od ECU pin 45 i tu zonk pin zajęty... Proszę o pomoc...
Zostaw komentarz:
-
-
Witam, czy manetka z aliexpress da rade?
Zostaw komentarz:
-
-
Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Ze sterownikiem F zrobisz tempomat i komputer pokładowy.
Zostaw komentarz:
-
-
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
w takim razie jakim moduł musiał bym zakupić do wskazanych manetek?
Pozdrawiam.
Zostaw komentarz:
-
-
Witam.
moduł to 1K0953549F czy obsłuży tempomat?jeśli tak to z jaką manetką.
Pozdrawiam
Zostaw komentarz:
-
-
Nie widzę różnicy między tymi manetkami. Weź tę, która jest tańsza .
Sterownika nie wymieniaj. Twój da rade z tempomatem.
Zostaw komentarz:
-
-
Witam.
Mam pytanie dotyczące manetek mam 5K0953507AS moduł 5K0953549C z obsługą komputera, chciałbym dołożyć tempomat moje pytanie czy moduł też obsługuke tempomat i jakie manetki muszę kupić. Znalazłem 5K0 953 513N i 5K0 953 513S nie wiem jaka jest między nimi różnica i które będą pasowały, chyba że jeszcze coś innego.
Pozdrawiam
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez guru Zobacz wpis
Dziękuję za podpowiedź.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis5k0 953 502 N
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie podpowiedzcie proszę, który zestaw manetek będzie odpowiedni do Skody Octavii 2FL Ambition (2012rok), 2.0TDI CFHC wyposażonej w maxidota, komputer, wycieraczkę tył i bez mulifunkcji? Chyba nie ma innej opcji, niż zespolone w tym modelu?
Taśma/sterownik midleline: Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C - obsługuje tempomat.
Czy 5K0 953 502 N jest zamienne z 5K0 953 513 N ?
I ostatnie pytanie, na allegro są 5K0 953 502 N od Valeo, nowe za 340zł. to chyba pierwszy montaż? Chyba lepszy wybór niż używki po 250zł?Ostatnio edytowany przez guru; 26715.
Zostaw komentarz:
-
-
szere dla Ciebie to manetki zespolone 5K0 953 502 N lub opcja tempomatu za 1 zł którą polecam o ile nie boisz się lutownicy, bardzo dobrze opisana na naszym forum .
Zostaw komentarz:
-
-
Do twojego auta jest potrzebny przełącznik kierunkowskazów zespolony z przełącznikiem wycieraczek.
Zostaw komentarz:
-
-
Podpowiedzcie Panowie i Panie czy przy moich manetkach wystarczy kupić tylko to:
i podmienić z tymi co mam z lewej strony + włączyć tempomat w VCDS?
*obecnie przy kierownicy są takie jak w załączniku - przepraszam za kurz
Takie coś u mnie siedzi
Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet:| 5K0-953-569.clb
Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
Komponent: LENKS.MODUL 009 0136
Weryfikacja: FF010039 Numer seryjny: 20101216201278
Kodowanie: 5080040000
Kod serwisu: WSC 73430 790 00088
Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWS A01004
ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
VCID: 75E157D5D4C131E2F6-8020
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: