TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kmicio
    odpowiedział(a)
    Cześć,
    W sobotę dołożyłem do Yeti FL manetki do obsługi tempomatu. Sterownik pod kierownicą mam 5K0-953-569-AH(obsługuje wszystko). Każda próba zakodowania tempomatu VCDS 15.7 - kończy się sukcesem, ale sterownik nie zapisuje tego ustawienia trwale w pamięci. Po ponownym wejściu w kodowanie - tempomat jest nieaktywny. Proszę poradźcie co z tym fantem zrobić. Czy tylko ASO... czy może ktoś z lepszym kablem byłby w stanie pomóc?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    VAG ściął się z VALEO bo to oni konstrukcję i wykonanie robili 569 , ktoś mi chyba tłumaczył że z produkcją nie nadążali
    więc wziął firmę KOSTAL z wersją 549, która na niecały rok zagościła i wrócili do valeo

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    W O2FL do daty 30.05.2010 szły sterowniki te starego typu płaskie jak w O2 1K0 953 549 XX z manetkami dzielonymi
    od 31.05.2010 do 10.06.2012 szły najnowsze 5K0 953 569 XX z manetkami typu 5K0 953 502 X
    od 11.06.2012 do 4.03.2013 szły równolegle obie wersje (czyli 5K0 953 549 XX z manetkami 5K0 953 513 X )
    po tej dacie do końca produkcji był znowu już tylko 5K0 953 569 XX

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Od połowy 2012 do końca produkcji takie były.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Faktycznie spojrzałem na rocznik 2013 to nawet nie spodziewałem się takiej taśmy, niezłe

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    on ma moduł przejściowy... 549

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Wysłałem Ci wiadomość z ofertą.

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    No i otóż to, takich właśnie sytuacji się boję. Jak uniknąć tego i wybrać właściwe?

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Maly745 Zobacz wpis
    Wystarczy wymienić manetki i kodowanie i to wszystko, manetki mają mieć sterowanie tempomatem i komputerem ewentualnie tylną wycieraczkę jak masz.
    Takie https://allegro.pl/oferta/vw-manetka...1gd-7459660376
    Tylko, że to nie są manetki do jego taśmy airbag. Manetki do taśmy serii 549 mają inne mocowanie.

    Zostaw komentarz:


  • Maly745
    odpowiedział(a)
    Wystarczy wymienić manetki i kodowanie i to wszystko, manetki mają mieć sterowanie tempomatem i komputerem ewentualnie tylną wycieraczkę jak masz.
    Takie https://allegro.pl/oferta/vw-manetka...1gd-7459660376

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Tak właśnie oglądałem dzięki. Ale montaż nie jest kłopotem. Problem jest w zakupie, dobraniu odpowiedniego. Czy znaczenie ma z jakim silnikiem współpracował jakieś konkretne oznaczenie itp. Żeby wszystko było kompatybilne z taśmą - warto szukać używki czy lepszy jakiś zamiennik albo oryginał? Jak sprzedają używki to zazwyczaj jest tylko info o tym jaki silnik miało auto z którego zdemontowali...

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    na przykład ten:





    albo ten do sterowników starszego typu




    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    poszukaj mojego filmu na YT z montażu tego i odpowiedziami na wszystkie Twoje pytania

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Na 100% obsługuje ? Jak w takim razie wygląda kolejny krok? Z tego co czytam w takim razie manetki u mnie są "połączone" ze sobą tak?
    Czy jeśli chcę uruchomić tempomat i komputer ewentualnie muszę wymieniać coś oprócz manetek? Czy te manetki muszą mieć jakis/jakieś konkretne numery? Jakie?
    Czy również występują jako "zespolone" czy oddzielnie lewa i prawa a mimo to będą pasowały do taśmy?
    Jakie funkcje komputera uda się uruchomić przy moim wyświetlaczu?
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    No i jest tak jak pisałem wyżej. Masz taśmę airbag, ktora obsluguje tempomat - 5K0953549C.

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Zdjęcia w załączeniu
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    tak jak pisze krzynol
    daj zdjęcie.
    Ja obstawiam, że na 99% będzie to taśma airbag serii 5K0 953 549.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    wrzuć zdjecie kolo, a nie jakieś wynalazki uskuteczniasz

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Auto z 2013 roku, 1.6mpi

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)


    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Takie coś pokazuje
    Google Drive is a free way to keep your files backed up and easy to reach from any phone, tablet, or computer. Start with 15GB of Google storage – free.

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez el_bartoo Zobacz wpis
    Koledzy mam pytanie jak ustalić numer/rodzaj modułu (komfortu?) - tego pod kierownicą który decyduje o możliwości dołożenia manetki i uruchomienia tempomat? Dysponuje komputerem "launch" - da radę nim odczytać ten numer? Będę wdzięczny za informację pod którym modułem szukać
    Podłącz i pokaż co komputer Ci pokaże. Auto z którego roku?

    Zostaw komentarz:


  • el_bartoo
    odpowiedział(a)
    Koledzy mam pytanie jak ustalić numer/rodzaj modułu (komfortu?) - tego pod kierownicą który decyduje o możliwości dołożenia manetki i uruchomienia tempomat? Dysponuje komputerem "launch" - da radę nim odczytać ten numer? Będę wdzięczny za informację pod którym modułem szukać

    Zostaw komentarz:


  • Milig6
    odpowiedział(a)
    Dziękuje za pomoc chyba kupię Borsehunga .

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    te tańsze też się nadadzą i będą spoko działać

    Zostaw komentarz:

Pracuję...