Cześć,
W sobotę dołożyłem do Yeti FL manetki do obsługi tempomatu. Sterownik pod kierownicą mam 5K0-953-569-AH(obsługuje wszystko). Każda próba zakodowania tempomatu VCDS 15.7 - kończy się sukcesem, ale sterownik nie zapisuje tego ustawienia trwale w pamięci. Po ponownym wejściu w kodowanie - tempomat jest nieaktywny. Proszę poradźcie co z tym fantem zrobić. Czy tylko ASO... czy może ktoś z lepszym kablem byłby w stanie pomóc?
TEMPOMAT SKODA OCTAVIA II
Zwiń
X
-
VAG ściął się z VALEO bo to oni konstrukcję i wykonanie robili 569 , ktoś mi chyba tłumaczył że z produkcją nie nadążali
więc wziął firmę KOSTAL z wersją 549, która na niecały rok zagościła i wrócili do valeo
Zostaw komentarz:
-
-
W O2FL do daty 30.05.2010 szły sterowniki te starego typu płaskie jak w O2 1K0 953 549 XX z manetkami dzielonymi
od 31.05.2010 do 10.06.2012 szły najnowsze 5K0 953 569 XX z manetkami typu 5K0 953 502 X
od 11.06.2012 do 4.03.2013 szły równolegle obie wersje (czyli 5K0 953 549 XX z manetkami 5K0 953 513 X )
po tej dacie do końca produkcji był znowu już tylko 5K0 953 569 XX
Zostaw komentarz:
-
-
Faktycznie spojrzałem na rocznik 2013 to nawet nie spodziewałem się takiej taśmy, niezłe
Zostaw komentarz:
-
-
No i otóż to, takich właśnie sytuacji się boję. Jak uniknąć tego i wybrać właściwe?
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Maly745 Zobacz wpisWystarczy wymienić manetki i kodowanie i to wszystko, manetki mają mieć sterowanie tempomatem i komputerem ewentualnie tylną wycieraczkę jak masz.
Takie https://allegro.pl/oferta/vw-manetka...1gd-7459660376
Zostaw komentarz:
-
-
Wystarczy wymienić manetki i kodowanie i to wszystko, manetki mają mieć sterowanie tempomatem i komputerem ewentualnie tylną wycieraczkę jak masz.
Takie https://allegro.pl/oferta/vw-manetka...1gd-7459660376
Zostaw komentarz:
-
-
Tak właśnie oglądałem dzięki. Ale montaż nie jest kłopotem. Problem jest w zakupie, dobraniu odpowiedniego. Czy znaczenie ma z jakim silnikiem współpracował jakieś konkretne oznaczenie itp. Żeby wszystko było kompatybilne z taśmą - warto szukać używki czy lepszy jakiś zamiennik albo oryginał? Jak sprzedają używki to zazwyczaj jest tylko info o tym jaki silnik miało auto z którego zdemontowali...
Zostaw komentarz:
-
-
na przykład ten:
albo ten do sterowników starszego typu
Zostaw komentarz:
-
-
poszukaj mojego filmu na YT z montażu tego i odpowiedziami na wszystkie Twoje pytania
Zostaw komentarz:
-
-
Na 100% obsługuje ? Jak w takim razie wygląda kolejny krok? Z tego co czytam w takim razie manetki u mnie są "połączone" ze sobą tak?
Czy jeśli chcę uruchomić tempomat i komputer ewentualnie muszę wymieniać coś oprócz manetek? Czy te manetki muszą mieć jakis/jakieś konkretne numery? Jakie?
Czy również występują jako "zespolone" czy oddzielnie lewa i prawa a mimo to będą pasowały do taśmy?
Jakie funkcje komputera uda się uruchomić przy moim wyświetlaczu?Załączone pliki
Zostaw komentarz:
-
-
No i jest tak jak pisałem wyżej. Masz taśmę airbag, ktora obsluguje tempomat - 5K0953549C.
Zostaw komentarz:
-
-
Zdjęcia w załączeniu
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez el_bartoo Zobacz wpis
daj zdjęcie.
Ja obstawiam, że na 99% będzie to taśma airbag serii 5K0 953 549.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez el_bartoo Zobacz wpisKoledzy mam pytanie jak ustalić numer/rodzaj modułu (komfortu?) - tego pod kierownicą który decyduje o możliwości dołożenia manetki i uruchomienia tempomat? Dysponuje komputerem "launch" - da radę nim odczytać ten numer? Będę wdzięczny za informację pod którym modułem szukać
Zostaw komentarz:
-
-
Koledzy mam pytanie jak ustalić numer/rodzaj modułu (komfortu?) - tego pod kierownicą który decyduje o możliwości dołożenia manetki i uruchomienia tempomat? Dysponuje komputerem "launch" - da radę nim odczytać ten numer? Będę wdzięczny za informację pod którym modułem szukać
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: