Dzięki, szacun.
[O2] [O2FL] montaż MFA (komputer pokładowy) w Classic/Mint
Zwiń
X
-
Witam,
Chciałbym dla pewności zapytać. Czy wystarczy tylko założyć ("mechanicznie") odpowiedni moduł i manetke a następnie zmienić ustawienia vcds-em i gotowe? Żadnych przewodów ciągnąć dodatkowych itp? Moje auto to Mint po fl z 2010 i z tego co powiedział mi jeden elektromechanik na podstawie odczytu z komputera to że nie posiadam na tą chwile żadnego modułu komfortu.
Stwierdził też że to nir jest takie proste że się tylko montuje i zmienia w kompie i nie wiem teraz w co tu wierzyć...
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MRadarWitam,
Chciałbym dla pewności zapytać. Czy wystarczy tylko założyć ("mechanicznie") odpowiedni moduł i manetke a następnie zmienić ustawienia vcds-em i gotowe? Żadnych przewodów ciągnąć dodatkowych itp? Moje auto to Mint po fl z 2010 i z tego co powiedział mi jeden elektromechanik na podstawie odczytu z komputera to że nie posiadam na tą chwile żadnego modułu komfortu.
Stwierdził też że to nir jest takie proste że się tylko montuje i zmienia w kompie i nie wiem teraz w co tu wierzyć...
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
Większość mechaników zatrzymała się na obsłudze Golf I, II, III - gdzie były namiastki komputerów.
Przeczytaj ten topic od początku i do roboty.
Sprawdź tylko najpierw czy masz manetki oddzielne czy zintegrowane.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowaltom99Zamieszczone przez MRadarWitam,
Chciałbym dla pewności zapytać. Czy wystarczy tylko założyć ("mechanicznie") odpowiedni moduł i manetke a następnie zmienić ustawienia vcds-em i gotowe? Żadnych przewodów ciągnąć dodatkowych itp? Moje auto to Mint po fl z 2010 i z tego co powiedział mi jeden elektromechanik na podstawie odczytu z komputera to że nie posiadam na tą chwile żadnego modułu komfortu.
Stwierdził też że to nir jest takie proste że się tylko montuje i zmienia w kompie i nie wiem teraz w co tu wierzyć...
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
Większość mechaników zatrzymała się na obsłudze Golf I, II, III - gdzie były namiastki komputerów.
Przeczytaj ten topic od początku i do roboty.
Sprawdź tylko najpierw czy masz manetki oddzielne czy zintegrowane.
Czyli wystarczy zamontować i aktywować? Moduł komfortu znajduje się "za" kierownicą czy za zegarami bo na wcześniejszych stronach ktoś pisał że za "za zestawem wskaźników"?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MRadarZamieszczone przez kowaltom99Zamieszczone przez MRadarWitam,
Chciałbym dla pewności zapytać. Czy wystarczy tylko założyć ("mechanicznie") odpowiedni moduł i manetke a następnie zmienić ustawienia vcds-em i gotowe? Żadnych przewodów ciągnąć dodatkowych itp? Moje auto to Mint po fl z 2010 i z tego co powiedział mi jeden elektromechanik na podstawie odczytu z komputera to że nie posiadam na tą chwile żadnego modułu komfortu.
Stwierdził też że to nir jest takie proste że się tylko montuje i zmienia w kompie i nie wiem teraz w co tu wierzyć...
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
Większość mechaników zatrzymała się na obsłudze Golf I, II, III - gdzie były namiastki komputerów.
Przeczytaj ten topic od początku i do roboty.
Sprawdź tylko najpierw czy masz manetki oddzielne czy zintegrowane.
Czyli wystarczy zamontować i aktywować? Moduł komfortu znajduje się "za" kierownicą czy za zegarami bo na wcześniejszych stronach ktoś pisał że za "za zestawem wskaźników"?
To co się wymienia dla uzyskania tempomatu i komputera to nie moduł komfortu.
Wymienia się moduł pod kierownicą - musisz zdemontować kierownicę, osłony kolumny kierownicy i pod spodem zobaczysz ten moduł. W tym topicu jest wszystko opisane ze zdjęciami.
Komentarz
-
-
Wiatm mam pytanko czy w takim sprzęcie O2,2008 jest manetka nie zespolona i wystarczy abym dołożył samą manetke z tempomatem?Jesli tak proszę o numer cześći.Z góry wielkie dzięki
VIN: TMBCA21Z082233427
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
Component: J0527 051 0101
Coding: 0000012
Shop #: WSC 73430 790 00999
VCID: 7F071D252EE65D1
Komentarz
-
-
jeszcze chcialbym potwierdzic kierownice odkrecamy nasadką spline m12?W takim przypadku nie ma potrzeby sciagania modułu pod kierwonica?Czy kodowanie jesli jest long coding ogranicza sie do zaznaczenia tempomatu i juz nie grzebiemy w insstruments?Enriques jesli odepne aku to tak czy inaczej bede musial robić adaptacje czujnika skretu i ESP ?
Komentarz
-
-
matthews, moduł musisz sćiągnąć aby manetkę zdjąć
a tempomat kodujesz w sterowniku kiery i w silniku->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
możecie mi podpowiedzieć co z takim fantem zrobić?:
zamontowałem sterownik midline+manetki do tempomatu i mfa. tempomat działa, wszystko jest OK. przyciski od mfa działają - vcds w blokach pomiarowych pokazuje reakcję na wciskanie poszczególnych klawiszy, natomiast na liczniku nie dzieje się nic, czyli nie można zmienić wyświetlania temperatury na żadne inne informacje. kodowanie oczywiście wykonane - xxx4x , czyli tempomat + mfa.
błędów brak
Komentarz
-
-
czernobyl, a kodowanie w liczniku, że jest MFA?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
17-instruments bajt1 zaznacz bit3Skoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maly74517-instruments bajt1 zaznacz bit3
btw - przez ostatnie dwa tygodnie klikałem, czytałem i oglądałem tutoriale nt. montażu tempomatu i/lub mfa i nie znalazłem nigdzie info, że trzeba coś jeszcze zakodować w kanale 17, wszędzie tylko o silniku i module kierownicy
Komentarz
-
-
Po kodowaniu wszystko będzie hulać jak trzeba, było pytać wcześniejSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
Zapytaj użytkownika "koleś" on się tym trudni to Ci pomożeSkoda Octavia II FL
Motul 8100 X-Cess 5W40, Filtry Knecht, Świece Beru
https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2sDZh/
Komentarz
-
-
czernobyl, no tak, masz licznik przedFL, tam nie ma tego kodowania->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz