[O2] [O2FL] montaż MFA (komputer pokładowy) w Classic/Mint

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kurczak1985
    Rider
    • 2009
    • 300

    Zamieszczone przez Enriquez
    Co do prędkości to dziwne, bo działało.
    Tempomat już działa :szeroki_usmiech
    Natomiast MFA dalej nie wyświetla prędkości mam wyświetlane tylko - - - co może być tego powodem :?:

    Komentarz

    • fuego_2007
      Ambiente
      • 2009
      • 230
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      Czy ktoś może mi wyjaśnić czym różnią się manetki o num 1K0 953 513 A i 1K0 953 519 A
      oraz 1K0 953 513 G i 1K0 953 519 H.

      Komentarz

      • aqq5
        Classic
        • 2007
        • 10

        Witam wszystkich
        To będzie mój pierwszy post na forum, od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem nowej o2 fl kombi BXE Mint i mam zamiar wzbogacić ją o komp. pokładowy. Po rozpoznaniu w ASO dowiedziałem się, że w MINTACH wyprodukowanych po 22 tyg. 2010 jest to praktycznie nie możliwe. Można za to dołożyć tempomat ale w wersji bez komputera. Czy ktoś z kolegów może to potwierdzić ew. podać rozwiązanie ? Podobno manetki są zblokowane tj wymienia się obie.[/b]

        Komentarz


        • aqq5, manetki rzeczywiście są zespolone. Proponuję najpierw sprawdzić jaki masz moduł, odszukaj go na liście poniżej, dobierz sobie moduł i szukaj zespolonej manetki. Co do kompa to trochę dziwne, bo masz 3 wersje modułów
          1 Lowline - golas, taki obecnie masz moduł
          2 Midline - komp + tempomat
          3 Highline - komp+ tempomat + MF



          Najlepiej jakby wypowiedział się Enriquez.
          Jakby co to mam na zbyciu moduł Midline

          Komentarz

          • aqq5
            Classic
            • 2007
            • 10

            Dzisiaj oglądałem broszurkę w ASO z akcesoriami do O2 i tempomat jest tam wymieniony jako akcesorium dla aut z komputerem i bez warunek to produkcja po 22 tyg 2010.
            Czyli wynikało by z tego , że tempomat się da a MFA już nie.

            [ Dodano: Wto 05 Kwi, 11 17:02 ]
            kross12, Jaka cena tego modułu ?

            Komentarz

            • macherstudio
              RS
              S_OCP Member
              • 2008
              • 2378
              • Mitshibishi
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              aqq5, interesujące a po 22 tyg. 2010 już nie był przypadkiem zespolony z drugą manetką ?
              www.prostetorodo.pl

              Komentarz

              • aqq5
                Classic
                • 2007
                • 10

                Owszem był zespolony ale co ciekawe występował bez MFA czyli wynika z tego, że można do MINTA bez problemu dodać tempomat .
                Ciekawi mnie tylko czy MFA też się da łatwo dodać na samym temponacie mi nie zależy.

                Komentarz

                • ochman
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 175
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  Zamieszczone przez kropeck
                  Wcześniej już w innym poście pisałem o sterownikach w O2 przedliftowych, więc to stanowi całkiem obszerne kompendium o pozostałych furkach :-)
                  a w ktorym, ja wlasnie dokladam multikiere do OII 2008r przed liftem. Mam sterownik BN zalozony tempomat i kompa z 1/2fis. Po zalozeniu kiery multi + kabla do tego nie dziala mi klakson ;/. Jeszcze nic nie kodowalem ale juz widze ze musze chyba kupic sterownik z serii BD,BK,BS zeby bylo OK, chyba ze myle sie to prosze mnie poprawic.
                  Chcialem rowniez dolozyc licznik z maxi-dot, znalazlem nawet taki na allegro http://allegro.pl/show_item.php?item=1503406316 ale ponoc jest problem z zakodowaniem imo. Moze ktos rozjasnic mi sytuacje co i jak ?
                  OchMan
                  =====

                  Komentarz

                  • Obelix5
                    Drive
                    • 2008
                    • 74

                    ochman, polecam lekturę - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=35782

                    Komentarz

                    • ochman
                      Ambiente
                      • 2009
                      • 175
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      Zamieszczone przez Obelix5
                      to poprosze konkretne namiary na kogos kto to ogarnia
                      OchMan
                      =====

                      Komentarz

                      • Ostlander
                        Ambiente
                        • 2009
                        • 163

                        Witam. Udało mi się zakupić w końcu moduł pod kierownicę z serii CK i sprawa uruchomienia komputera i tempomatu w moim Mincie ruszyła do przodu. Ale od początku, może komuś się przyda.
                        Samochód Octavia 2FL Mint , wyprodukowana w lutym 2009. Oryginalny sterownik w kolumnie kierownicy oznaczony 1K0 953 549CS zastąpiłem 1K0 953 549CK.
                        Tempomat 1K0 953 513F po małej modyfikacji sprzedającego ale działa. Najlepiej zastosować 1K0 953 513G.
                        Manetka komputera 1K0 953 519J.
                        Aby uruchomić zamontowane podzespoły konieczny okazał się VCDS, niestety nie obyło się bez wizyty w ASO ze względu na brak możliwości adaptacji nastaw podstawowych wspomagania :? . Tempomat i komp ruszył bez większych problemów na VCDS.
                        Jeśli po montażu modułu zginął klakson to problem tkwi w samym kodowaniu modułu CK. Mój moduł obsługiwał kierownice wielofunkcyjna i z takim kodowaniem zwykła kiera nie będzie prawidłowo uruchamiać klaksonu. Przy zwykłej kierze powinno być 0000034. Reszta kodowania tak jak koledzy opisywali wcześniej.
                        Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

                        Komentarz

                        • Enriquez
                          RS
                          • 2009
                          • 7685
                          • Superb III (3V3)

                          Zamieszczone przez Ostlander
                          niestety nie obyło się bez wizyty w ASO ze względu na brak możliwości adaptacji nastaw podstawowych wspomagania :?
                          trzeba było się zapytać jak to zrobić...
                          Pozdrawiam
                          Marcin

                          Komentarz

                          • Ostlander
                            Ambiente
                            • 2009
                            • 163

                            Robiłem to przepisem podanym na Ross-Tech:

                            Adaptation
                            Basic Setting
                            Sensor for Steering Angle (G85)

                            Important Note: This applies only for Models with Conti/Teves MK70 ABS/ASR. For Conti/Teves MK60 ABS/ASR/ESP look at Vehicle specific specific Procedures in ABS System documentation.

                            Prerequisites:

                            * Start the vehicle.
                            * Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left.
                            * Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h.
                            * If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight.
                            * Ensure that the steering wheel is not moved again.
                            * Keep the engine running and do not switch off the ignition.
                            * System voltage at least 12.0 V.

                            [Select]
                            [44 - Steering Assist]
                            [Coding-II - 11] or if that function is not available then use [Sec.Access - 16] instead
                            Enter 40168, to enable the basic setting.
                            [Do it!]
                            [Basic Settings - 04]
                            Group 060
                            [Go!]
                            Activate the Basic Setting.
                            [ON/OFF/Next]
                            After a successful basic setting, field 1 should say "OK".
                            [Done, Go Back]
                            To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.
                            [Measuring Blocks - 08]
                            Group 007
                            [Go!]
                            Check field 1, the value has to be between -1.5 and +1.5 °.
                            [Done, Go Back]
                            [Close Controller, Go Back - 06]

                            Note: After successful basic setting, the Steering Limit Stop needs to be adapted too.


                            Special Procedures
                            Steering Limit Stop Adaptation

                            (Engine still running)

                            * Center steering wheel (±10°) and hold it centered for 5 seconds.
                            * Turn steering wheel completely to the left and hold it there for a second.
                            * Turn steering wheel completely to the right and hold it there for a second.
                            * Center steering wheel (±10°).
                            * Switch OFF engine and ignition.
                            * Switch ON ignition.
                            * Wait 5 seconds.
                            * Steering Assist Warning Lamp should turn OFF. If it doesn't, perform a short test drive.


                            Checking Steering Torque Sensor (G269)

                            Prerequisites:

                            * Ignition ON
                            * Engine ON (Idle)
                            * System voltage at least 11.0 V.

                            [Select]
                            [44 - Steering Assist]
                            [Meas. Blocks - 08]
                            Group 001
                            [Go!]
                            Field 2: Steering Torque Sensor (G269)

                            Turn the Steering Wheel multiple times completely to the left and right. The Torque Values should change.
                            If the Torque Values do change, it's most likely an intermittent Fault in the Wiring/Connectors.
                            If the Torque Values do NOT change, the Sensor itself or the Power Supply (Terminal 15) might be faulty.

                            Group 004
                            [Go!]
                            Field 2: Power Supply (Terminal 15), Specification: "Term. 15 ON"
                            [Done, Go Back]
                            [Close Controller, Go Back - 06]

                            Po tej adaptacji zgasła lampka ESP, niby wszystko ok. ale wspomaganie dalej się świeciło na żółto i bardzo ciężko chodziła kiera. Korzystałem z VCDS 912. ops:
                            Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

                            Komentarz

                            • Enriquez
                              RS
                              • 2009
                              • 7685
                              • Superb III (3V3)

                              hehe, bo druga część jest trudniejsza do zrobienia. Trzeba trochę pojeździć a nie short drive na 50 metrach. :szeroki_usmiech
                              Pozdrawiam
                              Marcin

                              Komentarz

                              • Ostlander
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 163

                                Zamieszczone przez Enriquez
                                hehe, bo druga część jest trudniejsza do zrobienia. Trzeba trochę pojeździć a nie short drive na 50 metrach. :szeroki_usmiech
                                Te short drive w moim przypadku to było ok 45km :szeroki_usmiech
                                Jest druga srebrna kochanka- CBF 600S...

                                Komentarz

                                • Enriquez
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 7685
                                  • Superb III (3V3)

                                  ok, nie wiem jak Ty to robisz, ale mnie się za każdym razem udało.
                                  Pozdrawiam
                                  Marcin

                                  Komentarz

                                  • blackpw
                                    Ambiente
                                    • 2011
                                    • 131

                                    Witam!

                                    W przyszłym tygodniu odbieram mojego Minta 1.2 TSI.
                                    Rok produkcji 2011.
                                    Czy ktoś się orientuje na temat możliwości włączenia komputera w tym modelu?
                                    Z tego co ktoś wspominał kilka postów wcześniej, to manetki są już zespolone, ale czy uniemożliwia to już skutecznie ich wymianę i aktwowanie komputera?
                                    Co z wyświetlaczem, czy będzie on w stanie wyświetlić dodatkowe informacje?
                                    Kilka stron wcześniej ktoś pisał: "...ja wcale nie mówiłem, że trzeba mieć maxi-dot W O2 są 3 rodzaje wskaźników: 1. bez MFA, 2. z MFA bez maxi-dota, 3. z maxi-dotem". Czy to samo tyczy się O2FL?

                                    Zapytam się o tego kompa w ASO przy odbiorze, może będą w stanie coś powiedzieć.

                                    Pozdrawiam!
                                    Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                    Jest: starszy diesel na B.

                                    Komentarz

                                    • ochman
                                      Ambiente
                                      • 2009
                                      • 175
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      Zamieszczone przez blackpw
                                      Witam!

                                      W przyszłym tygodniu odbieram mojego Minta 1.2 TSI.
                                      Rok produkcji 2011.
                                      Czy ktoś się orientuje na temat możliwości włączenia komputera w tym modelu?
                                      Z tego co ktoś wspominał kilka postów wcześniej, to manetki są już zespolone, ale czy uniemożliwia to już skutecznie ich wymianę i aktwowanie komputera?
                                      Co z wyświetlaczem, czy będzie on w stanie wyświetlić dodatkowe informacje?
                                      Kilka stron wcześniej ktoś pisał: "...ja wcale nie mówiłem, że trzeba mieć maxi-dot W O2 są 3 rodzaje wskaźników: 1. bez MFA, 2. z MFA bez maxi-dota, 3. z maxi-dotem". Czy to samo tyczy się O2FL?

                                      Zapytam się o tego kompa w ASO przy odbiorze, może będą w stanie coś powiedzieć.

                                      Pozdrawiam!
                                      w ASO waszystko mozna za plus kilka tys zł , jak zapytalem o zmiane licznika z 1/2fis na maxi dot to powiedziele ze temat do opanowania ale 10tys zl. i cala sciema o wymianie licznika, sterownika, dodatkowe wiazki do kompa i programowaniu kluczykow, nowe imo, cuda wianki
                                      OchMan
                                      =====

                                      Komentarz

                                      • Enriquez
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 7685
                                        • Superb III (3V3)

                                        blackpw,

                                        można wszystko, w pesymistycznej wersji komp będzie kosztował 850 a maxi dot 400, ale tu wersja akurat optymistyczna
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz

                                        • ochman
                                          Ambiente
                                          • 2009
                                          • 175
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                          Zamieszczone przez Enriquez
                                          blackpw,

                                          można wszystko, w pesymistycznej wersji komp będzie kosztował 850 a maxi dot 400, ale tu wersja akurat optymistyczna
                                          To moze i mi cos doradzisz ?
                                          link do mojego pytania http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...34a70ba3c0cb04
                                          OchMan
                                          =====

                                          Komentarz

                                          • blackpw
                                            Ambiente
                                            • 2011
                                            • 131

                                            Zamieszczone przez Enriquez
                                            można wszystko, w pesymistycznej wersji komp będzie kosztował 850 a maxi dot 400, ale tu wersja akurat optymistyczna
                                            Konkretnie chodzi mi o sam komputer. Nie potrzebuję MaxiDota, więc nadal pytaniem jest, czy aktualnie montowane wyświetlacze są wystarczające do współpracy z komputerem (chwilowe spalanie, itp.).
                                            Z tego co przeanalizowałem do tej pory to:
                                            Skoda Octavia II FL Mint - rok produkcji po 2010 - potrzebny jest tempomat ( przełącznik zespolony 5K0 953 502 N ) wraz z manetką do sterowania komuputerem pokładowym, np.:

                                            Cena - 450 zł
                                            Czyli nie ma już możliwości zakupu samej prawej manetki za 105zł, zgadza się? Jeśli tak, to wydając już 450zł na zespolony przełącznik - warto pokusić się o aktywację tempomatu.

                                            Druga kwestia to sterownik w kolumnie kierownicy. Czy wiadomo jakie są teraz montowane w Mintach? Czy są to nadal te same moduły co wcześniej, np. 1K0-953-549XX (Lowline, Midline, Highline)? Po ewentualnej wymianie na CH i odpowiednim programowaniu - wszystko powinno działać?

                                            Jeśli różnica w aktualnie produkowanych O2FL Classic/Mint polega jedynie na zespoleniu manetek, to w sumie zwiększa się ich koszt, ale za razem motywuje do aktywowania tempomatu.

                                            Koszty: manetki - 450zl, ewentualna wymiana modułu - około 500 zł? robocizna i programowanie w ASO (aby nie stracic gwarancji) - XXX zł?
                                            Spróbuję dowiedzieć się przy odbiorze auta w tym tygodniu, jaki mam ten moduł w kolumnie kierownicy, mam nadzieję, że dadzą radę to sprawdzić
                                            Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                            Jest: starszy diesel na B.

                                            Komentarz


                                            • blackpw,
                                              Lowline - golas
                                              Midline - tempomat i komp
                                              Highline - tempomat, komp, MF

                                              Także jeśli nie zakładasz MF to wystarczy moduł Midline

                                              Komentarz

                                              • blackpw
                                                Ambiente
                                                • 2011
                                                • 131

                                                Zamieszczone przez kross12
                                                blackpw,
                                                Lowline - golas
                                                Midline - tempomat i komp
                                                Highline - tempomat, komp, MF

                                                Także jeśli nie zakładasz MF to wystarczy moduł Midline
                                                Dzięki za informacje, ale akurat to jest dla mnie jasne.
                                                Spędziłem wczoraj cały dzień na analizowaniu tematu i czytaniu forum, więc wiem że w przypadku potrzeby wymiany modułu, najlepiej byłoby założyć HIGHLINE w razie przyszłościowej instalacji multikierownicy
                                                A może w modelach z 2011 roku są już domyślnie moduły Highline? Moja wersja Minta jest wyposażona w autoalarm fabryczny i reflektory przeciwmgielne, jeśli to ma jakieś znaczenie.

                                                Pytam się o inne rzeczy (mój poprzedni post), bo jednak są teraz różnice w nowych modelach, i chciałbym upewnić się co do szczegółów. Ponadto pomoże mi to w ewentualnej rozmowie z ASO przy odbiorze auta.
                                                Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
                                                Jest: starszy diesel na B.

                                                Komentarz

                                                • aqq5
                                                  Classic
                                                  • 2007
                                                  • 10

                                                  [quote="blackpw"]
                                                  Zamieszczone przez Enriquez

                                                  Druga kwestia to sterownik w kolumnie kierownicy. Czy wiadomo jakie są teraz montowane w Mintach? Czy są to nadal te same moduły co wcześniej, np. 1K0-953-549XX (Lowline, Midline, Highline)? Po ewentualnej wymianie na CH i odpowiednim programowaniu - wszystko powinno działać?
                                                  Z tego co wiem to w nowych mintach są moduły 5K0... też jestem ciekaw czy da się załatwić sprzwę samą manetką

                                                  Komentarz

                                                  • toomasz
                                                    Elegance
                                                    • 2010
                                                    • 910
                                                    • Volkswagen
                                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                                    Witam
                                                    Podsyłam Logi z mojej O2FL czy jest ktoś w stanie powiedzieć czy moge dolozyc tempomat i kierownice multi? Prosze o porady co bedzie mi potrzebne czy wiąze się z wymiana modułu?
                                                    Typ podwozia: 7N0
                                                    Skanowanie: 01 03 08 09 10 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72

                                                    VIN: TMBCJ61Z5B2046537

                                                    01-Silnik -- Stan: OK 0000
                                                    03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
                                                    04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000
                                                    08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
                                                    09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
                                                    10-Asyst.park./kierow. -- Stan: OK 0000
                                                    15-Airbag -- Stan: OK 0000
                                                    16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000
                                                    17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
                                                    19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010
                                                    25-Immobiliser -- Stan: OK 0000
                                                    42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000
                                                    44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
                                                    46-Moduł komfortu -- Stan: OK 0000
                                                    52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000
                                                    56-Radio -- Stan: OK 0000
                                                    62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000
                                                    72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 01: Silnik (CAX) Plik etykiet: Przekier.nieudane!
                                                    Oznaczenie elementu SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C
                                                    Komponent: MED17.5.5 5295
                                                    Weryfikacja: LCH09--- Numer seryjny:
                                                    Kodowanie: 0000072
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 68D4436D2201

                                                    Nie znaleziono błędów.
                                                    Kody gotowości: 0000 0000

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: Brak
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1K0 907 379 BD HW: 1K0 907 379 BD
                                                    Komponent: ESP MK60EC1 H31 0108
                                                    Weryfikacja: 00H31001
                                                    Kodowanie: 113B201C09260000881004E790200040300000
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 75EA1A1965B3

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 08: Klimatyzacja (J301) Plik etykiet: 3C8-907-336.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 3T0 820 047 M HW: 3T0 820 047 M
                                                    Komponent: Climatic 150 0303
                                                    Weryfikacja: 00006001
                                                    Kodowanie: 0000000002
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    Zbiór danych ASAM: EV_Climatic A01005
                                                    ROD: EV_Climatic_SK35.rod
                                                    VCID: 3972D629092B

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet: User\1K0-937-08x-09.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1K0 937 087 J HW: 1K0 937 087 J
                                                    Komponent: BCM PQ35 H 103 0615
                                                    Weryfikacja: 00103 AD
                                                    Kodowanie: 40180AB8A05BB1C040100080110081E4420000AE524D89605C 0440000040
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 3874D32D3221

                                                    Oznaczenie elementu: 1Z1 955 119 D
                                                    Komponent: Wischer 17091 26 0601
                                                    Kodowanie: 00D7B7

                                                    Oznaczenie elementu: 1Z0 951 171
                                                    Komponent: Innenraumuebe 008 5101

                                                    Oznaczenie elementu: 1K8 951 605 A
                                                    Komponent: LIN BACKUP HO H11 9004

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 10: Asyst.park./kierow. (J446) Plik etykiet: 3C8-919-475.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1Z0 919 475 B HW: 1Z0 919 475
                                                    Komponent: PARKHILFE 4K H06 0006
                                                    Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 66641025912177
                                                    Kodowanie: 100001
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 4084BBCD6AF1

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 15: Airbag Plik etykiet: 1K0-909-605.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
                                                    Komponent: Q6 AIRBAG VW8 020 2300
                                                    Weryfikacja: 05020000 Numer seryjny: 0038PC20UJBO
                                                    Kodowanie: 0020790
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 3D7AC2391D03

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 5K0-953-569.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
                                                    Komponent: LENKS.MODUL 009 0136
                                                    Weryfikacja: FF010038 Numer seryjny: 20100924300168
                                                    Kodowanie: 5080040000
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    Zbiór danych ASAM: EV_SMLSNGVOLWS A01004
                                                    ROD: EV_SMLSNGVOLWS_SK35.rod
                                                    VCID: 75EA1A1965B3

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet: 5K0-920-xxx-17.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1Z0 920 803 K HW: 1Z0 920 803 K
                                                    Komponent: KOMBI H05 0405
                                                    Numer seryjny: 00000000000000
                                                    Kodowanie: 110B00
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
                                                    Zbiór danych ASAM: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04089
                                                    ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
                                                    VCID: 3C7CCF3D0619

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 19: CAN Gateway Plik etykiet: 7N0-907-530.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 7N0 907 530 HW: 1K0 907 951
                                                    Komponent: J533 Gateway H27 5603
                                                    Weryfikacja: H27 Numer seryjny: 140910F1002552
                                                    Kodowanie: E9A07F0600020200001302
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: EDDAB2798DE3

                                                    Znaleziono 1 błąd:
                                                    00469 - Magistrala danych inforozrywki (Infotainment) w jednoprzewodowym trybie pracy
                                                    011 - Przerwa w obwodzie - Sporadyczny
                                                    Ramka zamrożona:
                                                    Stan błędu: 00101011
                                                    Priorytet błędu: 3
                                                    Częstość błędu: 2
                                                    Wew.licznik błędów: 254
                                                    Przebieg: 13543 km
                                                    Wskaźnik czasu: 0
                                                    Data: 2007.14.17
                                                    Czas: 15:57:36


                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 25: Immobiliser (J334) Plik etykiet: 5K0-920-xxx-25.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 5K0 953 234 HW: 5K0 953 234
                                                    Komponent: IMMO H05 0405
                                                    Numer seryjny: 00000000000000
                                                    Kodowanie: 000000
                                                    Kod serwisu: WSC 00000 000 00000
                                                    Zbiór danych ASAM: EV_Immo_UDS_VDD_RM09 A03008
                                                    ROD: EV_Immo_UDS_VDD_RM09_SK35.rod
                                                    VCID: EAD0B965BC0D

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 42: Elektr.drzwi kier. Plik etykiet: 1K0-959-701-MIN3.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1T0 959 701 T HW: 1T0 959 701 T
                                                    Komponent: Tuer-SG 009 2119
                                                    Kodowanie: 0000244
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 4894A3ED42C1

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 44: Wsp.kierownicy Plik etykiet: 1Kx-909-14x.lbl
                                                    Oznaczenie elementu: 1K0 909 144 J
                                                    Komponent: EPS_ZFLS Kl. 68 3001
                                                    Weryfikacja: 00H17000
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 3162EE09D15B

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 52: Elektr.drzwi pas. Plik etykiet: 1K0-959-702-MIN3.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1T0 959 702 R HW: 1T0 959 702 R
                                                    Komponent: Tuer-SG 009 2119
                                                    Kodowanie: 0000244
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 4796A0D14FDF

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 56: Radio (J503) Plik etykiet: 5M0-035-1xx-56.clb
                                                    Oznaczenie elementu SW: 1Z0 035 161 F HW: 1Z0 035 161 F
                                                    Komponent: SWING 009 0065
                                                    Weryfikacja: 0I001001 Numer seryjny: SKZ1Z2K8408773
                                                    Kodowanie: 0D0004000001
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
                                                    VCID: 3162EE09D15B

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 62: Drzwi tylne lewe Plik etykiet: 1K0-959-703-GEN3.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 5K0 959 703 A HW: 5K0 959 703 A
                                                    Komponent: Tuer-SG 007 2101
                                                    Kodowanie: 0000144
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 1012544
                                                    VCID: 3260E105D45D

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    -------------------------------------------------------------------------------
                                                    Adres 72: Drzwi tylne prawe Plik etykiet: 1K0-959-704-GEN3.lbl
                                                    Oznaczenie elementu SW: 5K0 959 704 A HW: 5K0 959 704 A
                                                    Komponent: Tuer-SG 007 2101
                                                    Kodowanie: 0000144
                                                    Kod serwisu: WSC 73430 790 1012544
                                                    VCID: 336EE4012B47

                                                    Nie znaleziono błędów.

                                                    Koniec -----------------------------------------------------------------
                                                    [ Dodano: Sob 09 Lip, 11 10:40 ]
                                                    Ps i co to za błąd w Can gateway?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...