[O2] Multifunkcje mam i ja :)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • neeji
    odpowiedział(a)
    witam, chciałbym dołożyć multi kierownice do octavia II 2012r sedan 1.4 tsi
    nr sterownika: 5k0-953-569 C
    radio: SWING
    licznik bez MAXIDOT

    Przede wszystkim zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy i na lepszym wyglądzie.

    Co muszę kupić- zmienić ?
    Czy kierownica musi być z podobnego rocznika ? ( słyszałem że po 2010r była zmiana kodowania, i nie wiem czy starsza kierownica będzie działać poprawnie)

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    valdi222, Coś dużo masz tych błędów. Próbowałeś je wykasować? Wracając do multifunkcji to według mnie coś się dzieje z manetką kierunkowskazów - Short to Ground - zwarcie do masy

    Zostaw komentarz:


  • valdi222
    odpowiedział(a)
    end

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez valdi222
    Idziała prawa martwa za to teraz problem z układem parkowania wrrrrrry coś mam pecha z tymi modułami
    rozwiń temat. Może jakiś skan z VCDS?

    Zostaw komentarz:


  • valdi222
    odpowiedział(a)
    I podmianka z kolei na moduł z końcówką E, kluczyk zadziałał,lewa strona kiery działa prawa martwa za to teraz problem z układem parkowania wrrrrrry coś mam pecha z tymi modułami

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez valdi222
    Stary działa tylko C z tego co czytałem nie obsługuje multi kiery
    Tak. Jednak jak stary działa a nowe nie to chyba z nimi coś jest skopane.

    Zostaw komentarz:


  • valdi222
    odpowiedział(a)
    Stary działa tylko C z tego co czytałem nie obsługuje multi kiery

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    valdi222, aze starym, który miałeś oryginalnie założony też nie działa?

    Zostaw komentarz:


  • valdi222
    odpowiedział(a)
    Witam,
    Dokładnie sprawdzałem źródłowy 5ko953569c próbowałem S i 2 razy T chyba niemożliwe żeby wszystkie były uszkodzone cały czas po wymianie brak możliwości włączenia zapłonu nie ma reakcji na przekręcenie kluczyka,jakieś pomysły ???
    Załączone pliki

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    Na pewno nie "D" choć to highline nie obsługuje tempomatu - ot taka jego uroda.

    Zostaw komentarz:


  • georgg
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez valdi222
    Witam,
    Jaki sterownik kupić żeby zagadało moduł kiery
    5K0-953-569-E
    5K0-953-569-H

    5KO953569C próbowałem zamontować 5KO953569 T i S ale po podłączeniu brak możliwości włączenia zapłonu ciemność??? Octavia 2FL 2010 R. Prosze o pomoc
    5K0-953-569-T to też jest moduł highline więc multikierę powinien obsłużyć. Czy wszystko dobrze podłączyłeś? Czy na pewno masz moduł rodziny 5K0-953-569?

    Zostaw komentarz:


  • valdi222
    odpowiedział(a)
    Witam,
    Jaki sterownik kupić żeby zagadało moduł kiery
    5KO953569C próbowałem zamontować 5KO953569 T i S ale po podłączeniu brak możliwości włączenia zapłonu ciemność??? Octavia 2FL 2010 R. Prosze o pomoc :bsilny:

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Super.

    W takim razie przypomnę jeszcze jak podłączyć czarną wtyczkę do żółtej w kierownicy przedliftowej:
    Z czarnej wtyczki mają wychodzić cztery przewody.
    Czarna --- żółta
    1 -----------7 (dolutować bo on jest do klaksonu)
    2------------10
    3------------9
    4------------ do drugiego kabelka z klaksonu. (w zwykłym kabelku jest to pin nr 8 w żółtej, który trzeba z niej wyjąć i połączyć z 4)

    [ Dodano: Nie 28 Lut, 16 16:53 ]
    Dwa razy w ostatnim czasie robiłem kalibrację czujnika G85 po wymianie modułu. Moduły wymieniane z powodu dołożenia kiery multi.
    Auta to Octavia II i Audi A3 8P. Oba auta z MK60.

    Procedurę przeprowadziłem inaczej niż to jest opisane na Ross-Techu i tu na forum.


    Uruchomienie pojazdu.
    Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden obrót w lewo i ustawić na wprost.

    Nie wyłączając silnika wchodzę w:
    [03 - Brake Electronics]

    [Coding-II - 11]
    Lub (jeśli kodowanie II nie jest dostępne)
    [Security Access - 16]
    Wpisz 40168, aby umożliwić ustawienie podstawowe.
    [Do it!]

    [Ustawienia podstawowe - 04]
    Grupa 060
    [Idź!]
    Po pomyślnym ustawieniu podstawowym, pole 2 powinien powiedzieć "OK".
    [Gotowe, powrót]

    Po tej procedurze robię jazdę na wprost, dosłownie kilka metrów i gaśnie kontrolka ASR/ESP.
    Następnie kręcenie kierownicą na maxa w lewo i na maxa w prawo i gaśnie kontrolka wspomagania kierownicy.


    Podsumowując różnica jest taka, że nie robię krótkiej jazdy na wprost przed adaptacją czujnika.

    Zostaw komentarz:


  • Marcin_med
    odpowiedział(a)
    Tak dzięki koledze koleś multifunkcja i tempomat śmigają jak trzeba!

    Zostaw komentarz:


  • koleś
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Marcin_med
    dzięki ja mam kabel ten z linku powyżej z golfa VI pewnie ( z takim stykiem zakończonym okrągło). Wszystko działa za wyjątkiem klaksonu co myślicie o sposobie z linku?

    [ Dodano: Sob 27 Lut, 16 12:12 ]
    sposobem z liku nie działa a w dodatku nie mam multifunkcji ma ktoś jakiś schemat jak to powinno wyglądać?

    Czy już jest OK?

    Zostaw komentarz:


  • Marcin_med
    odpowiedział(a)
    dzięki ja mam kabel ten z linku powyżej z golfa VI pewnie ( z takim stykiem zakończonym okrągło). Wszystko działa za wyjątkiem klaksonu co myślicie o sposobie z linku?

    [ Dodano: Sob 27 Lut, 16 12:12 ]
    sposobem z liku nie działa a w dodatku nie mam multifunkcji ma ktoś jakiś schemat jak to powinno wyglądać?

    Zostaw komentarz:


  • Ciekavy
    odpowiedział(a)
    Czekaj zejde do auta i zrobie zdjęcie jak to wyglada u mnie od strony poduszki

    [ Dodano: Pią 26 Lut, 16 18:10 ]
    No więc tak
    Kiera przed FL


    Wygląda to tak od strony poduchy

    Zostaw komentarz:


  • Marcin_med
    odpowiedział(a)
    mam taki jak tu:

    chyba spróbuje tego sposobu co myślicie? mam z tą końcówką oznaczoną na niebiesko

    Zostaw komentarz:


  • Ciekavy
    odpowiedział(a)
    Walnięty/źle podpięty kabelek ?
    Jakieś błedy?

    Zostaw komentarz:


  • Marcin_med
    odpowiedział(a)
    czemu nie działa klakson po wymianie kierownicy na multifunkcje? multifuncja dział, tempomat też ale zauważyłem że klakson nie

    Zostaw komentarz:


  • Ciekavy
    odpowiedział(a)
    Z tego co wiadomo to lepiej się nie cofać w sofcie. Do przodu jak najbardziej, ale w tył to czarowanie. Może zadziałać ale nie musi.

    Zostaw komentarz:


  • Ozdar
    odpowiedział(a)
    Czy zmiana modułu w OII przed liftem bez multifunkcji 1K0-953-549-BN na 1K0-953-549-AG będzie bezproblemowa?
    Według Ross-Tech mają inny software (SW 0100/0101 oraz SW 0070), jest to problem?

    Zostaw komentarz:


  • Ciekavy
    odpowiedział(a)
    Więc tak
    Moduł CH jest u mnie
    Mam MaxiDot, tempomat i komputer z manetek
    Kiera tylko z obsługą radia o taka


    Teraz jak ja zakodować żeby tempomat działał



    Kodowanie na zdjeciu jest tylko podglądowe

    Dla niedowiarków kiera MF działa z columbusem, wszystkie guziki moduł CH

    [ Dodano: Sro 17 Lut, 16 15:25 ]
    marcin607, kiere Multi obsłuży
    F - mam na sprzedaz z przed FL
    BK
    Pozostałe są z wersji midline i nie obsłużą kiery




    Szukaj tylko tych z wersji highline

    Jeszcze podaj jaki masz obecnie

    [ Dodano: Sro 17 Lut, 16 21:06 ]
    Panowie jak rozpoznać tempomat 4 pozycyjny od tego 6 pozycyjnego?

    Jaka jest różnica między nimi?

    Zostaw komentarz:


  • marcin607
    odpowiedział(a)
    Panowie czy któryś z tych modułów obsłuży FL?
    A. Af. F, bk?

    Zostaw komentarz:


  • bojlas
    odpowiedział(a)
    Witam.

    Co muszę sprawdzić i w razie potrzeby zakupić aby wymienić kierę skórzaną na multi? Radio Columbus skoda z 2008r LiftBack - Co muszę posprawdzać w środku autka dodatkowo. Jakie są koszty bo kiera przed FL to 200-350zł. Po FL nie widziałem nigdzie na sprzedaż. (oczywiście skóra + multi mnie interesuje

    Zostaw komentarz:

Pracuję...