witam, chciałbym dołożyć multi kierownice do octavia II 2012r sedan 1.4 tsi
nr sterownika: 5k0-953-569 C
radio: SWING
licznik bez MAXIDOT
Przede wszystkim zależy mi na sterowaniu radiem z kierownicy i na lepszym wyglądzie.
Co muszę kupić- zmienić ?
Czy kierownica musi być z podobnego rocznika ? ( słyszałem że po 2010r była zmiana kodowania, i nie wiem czy starsza kierownica będzie działać poprawnie)
[O2] Multifunkcje mam i ja :)
Zwiń
X
-
valdi222, Coś dużo masz tych błędów. Próbowałeś je wykasować? Wracając do multifunkcji to według mnie coś się dzieje z manetką kierunkowskazów - Short to Ground - zwarcie do masy
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez valdi222Idziała prawa martwa za to teraz problem z układem parkowania wrrrrrry coś mam pecha z tymi modułami
Zostaw komentarz:
-
-
I podmianka z kolei na moduł z końcówką E, kluczyk zadziałał,lewa strona kiery działa prawa martwa za to teraz problem z układem parkowania wrrrrrry coś mam pecha z tymi modułami
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez valdi222Stary działa tylko C z tego co czytałem nie obsługuje multi kiery
Zostaw komentarz:
-
-
Stary działa tylko C z tego co czytałem nie obsługuje multi kiery
Zostaw komentarz:
-
-
valdi222, aze starym, który miałeś oryginalnie założony też nie działa?
Zostaw komentarz:
-
-
Witam,
Dokładnie sprawdzałem źródłowy 5ko953569c próbowałem S i 2 razy T chyba niemożliwe żeby wszystkie były uszkodzone cały czas po wymianie brak możliwości włączenia zapłonu nie ma reakcji na przekręcenie kluczyka,jakieś pomysły ???
Zostaw komentarz:
-
-
Na pewno nie "D" choć to highline nie obsługuje tempomatu - ot taka jego uroda.
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez valdi222Witam,
Jaki sterownik kupić żeby zagadało moduł kiery
5K0-953-569-H
5KO953569C próbowałem zamontować 5KO953569 T i S ale po podłączeniu brak możliwości włączenia zapłonu ciemność??? Octavia 2FL 2010 R. Prosze o pomoc
Zostaw komentarz:
-
-
Witam,
Jaki sterownik kupić żeby zagadało moduł kiery
5KO953569C próbowałem zamontować 5KO953569 T i S ale po podłączeniu brak możliwości włączenia zapłonu ciemność??? Octavia 2FL 2010 R. Prosze o pomoc :bsilny:
Zostaw komentarz:
-
-
Super.
W takim razie przypomnę jeszcze jak podłączyć czarną wtyczkę do żółtej w kierownicy przedliftowej:
Z czarnej wtyczki mają wychodzić cztery przewody.
Czarna --- żółta
1 -----------7 (dolutować bo on jest do klaksonu)
2------------10
3------------9
4------------ do drugiego kabelka z klaksonu. (w zwykłym kabelku jest to pin nr 8 w żółtej, który trzeba z niej wyjąć i połączyć z 4)
[ Dodano: Nie 28 Lut, 16 16:53 ]
Dwa razy w ostatnim czasie robiłem kalibrację czujnika G85 po wymianie modułu. Moduły wymieniane z powodu dołożenia kiery multi.
Auta to Octavia II i Audi A3 8P. Oba auta z MK60.
Procedurę przeprowadziłem inaczej niż to jest opisane na Ross-Techu i tu na forum.
Uruchomienie pojazdu.
Skręcić kierownicę o jeden obrót w prawo i jeden obrót w lewo i ustawić na wprost.
Nie wyłączając silnika wchodzę w:
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11]
Lub (jeśli kodowanie II nie jest dostępne)
[Security Access - 16]
Wpisz 40168, aby umożliwić ustawienie podstawowe.
[Do it!]
[Ustawienia podstawowe - 04]
Grupa 060
[Idź!]
Po pomyślnym ustawieniu podstawowym, pole 2 powinien powiedzieć "OK".
[Gotowe, powrót]
Po tej procedurze robię jazdę na wprost, dosłownie kilka metrów i gaśnie kontrolka ASR/ESP.
Następnie kręcenie kierownicą na maxa w lewo i na maxa w prawo i gaśnie kontrolka wspomagania kierownicy.
Podsumowując różnica jest taka, że nie robię krótkiej jazdy na wprost przed adaptacją czujnika.
Zostaw komentarz:
-
-
Tak dzięki koledze koleś multifunkcja i tempomat śmigają jak trzeba!
Zostaw komentarz:
-
-
Zamieszczone przez Marcin_meddziękija mam kabel ten z linku powyżej z golfa VI pewnie ( z takim stykiem zakończonym okrągło). Wszystko działa za wyjątkiem klaksonu
co myślicie o sposobie z linku?
[ Dodano: Sob 27 Lut, 16 12:12 ]
sposobem z liku nie działa a w dodatku nie mam multifunkcjima ktoś jakiś schemat jak to powinno wyglądać?
Czy już jest OK?
Zostaw komentarz:
-
-
dziękija mam kabel ten z linku powyżej z golfa VI pewnie ( z takim stykiem zakończonym okrągło). Wszystko działa za wyjątkiem klaksonu
co myślicie o sposobie z linku?
[ Dodano: Sob 27 Lut, 16 12:12 ]
sposobem z liku nie działa a w dodatku nie mam multifunkcjima ktoś jakiś schemat jak to powinno wyglądać?
Zostaw komentarz:
-
-
-
czemu nie działa klakson po wymianie kierownicy na multifunkcje? multifuncja dział, tempomat też ale zauważyłem że klakson nie
Zostaw komentarz:
-
-
Z tego co wiadomo to lepiej się nie cofać w sofcie. Do przodu jak najbardziej, ale w tył to czarowanie. Może zadziałać ale nie musi.
Zostaw komentarz:
-
-
Więc tak
Moduł CH jest u mnie
Mam MaxiDot, tempomat i komputer z manetek
Kiera tylko z obsługą radia o taka
Teraz jak ja zakodować żeby tempomat działał
Kodowanie na zdjeciu jest tylko podglądowe
Dla niedowiarków kiera MF działa z columbusem, wszystkie guziki moduł CH
[ Dodano: Sro 17 Lut, 16 15:25 ]
marcin607, kiere Multi obsłuży
F - mam na sprzedaz z przed FL
BK
Pozostałe są z wersji midline i nie obsłużą kiery
Szukaj tylko tych z wersji highline
Jeszcze podaj jaki masz obecnie
[ Dodano: Sro 17 Lut, 16 21:06 ]
Panowie jak rozpoznać tempomat 4 pozycyjny od tego 6 pozycyjnego?
Jaka jest różnica między nimi?
Zostaw komentarz:
-
-
Panowie czy któryś z tych modułów obsłuży FL?
A. Af. F, bk?
Zostaw komentarz:
-
-
Witam.
Co muszę sprawdzić i w razie potrzeby zakupić aby wymienić kierę skórzaną na multi? Radio Columbus skoda z 2008r LiftBack- Co muszę posprawdzać w środku autka dodatkowo. Jakie są koszty bo kiera przed FL to 200-350zł. Po FL nie widziałem nigdzie na sprzedaż. (oczywiście skóra + multi mnie interesuje
Zostaw komentarz:
-
Zostaw komentarz: