no efekt idealny świetna robota :]
[O2] automatyczne otwieranie klapy bagażnika
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez marc!nsciagnęłem sprezyny i było OK
nie mam pojecia czemu tak jest ale tak sie dzieje
[ Dodano: Sro 12 Maj, 10 21:28 ]
Zamieszczone przez szkodahehe, ale Was pogięło
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sazadpewnie cylinder siłownika nie miał dość miejsca przez tę za długą sprężynę by się złożyć i wypchnął klapę do tyłu tak jak za długie siłowniki od Sharana co przerabiał kolega Lilo.Daniel
Komentarz
-
-
gratulacje Marcin, może na tych niebieskich sprężynach będzie działało poprawnie i nie bedzie klapa wyjeżdzać. Jakby co tez pisał bym się na grupowe zamówienie sprężyn.
[ Dodano: Pią 14 Maj, 10 10:33 ]
mam pytanko, czy tak juz na 100 % ustalono jaki ma by rozmiar sprezyn ? z tego watku wyczytałem iz do Lifta to rozmiar SZ 8020.25x51 do kombi rozmiar SZ 8020.25x76
czy dobrze zrozumiałem?
Komentarz
-
-
Witam.
Dziś dostałem sprężynki SB20051, SB20038 i SB20032, więc jakby ktoś chciał przetestować na kombi i liftbecku, to może podjechać do Legionowa po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Na liftbecku powinno być dobrze na sprężynkach SB20051, ale niestety moje siłowniki mają 5 lat i wygląda, że mają ochotę, ale tak niewiele im brakuje.
Mariusz
502 353 710Pozdrawiam
Mariusz
Komentarz
-
-
Witam.
Może to nie ciekawy pomysł, ale czy ktoś próbował zamienić w lifcie siłowniki i wstawić te od kombi?. Z tego co wyczytałem są one krótsze o 10 cm, wiec teoretycznie powinny sie juz otwierac przy zamknietej klapie , no i sa mocniejsze ponieważ maja 480N , natomiast w lifcie tylko 405N. jedyna niedogodność to klapa otwierała by się trochę niżej, a i wyglądałoby to bardziej orginalnie. Co wy na to , jak ktoś ma kombi w gdyni to chetnie bym spróbował. Widać z filmiku iz w Golfie VI , tez cały bajer polegał na długości siłownika bo reszta była taka sama ( parametry)
Komentarz
-
-
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AISKFA-G4X8[/youtube]
nic dodać nic ująć- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez Jac_ek
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AISKFA-G4X8[/youtube]
nic dodać nic ująć
Komentarz
-
Jac_ek musisz unieruchomić te sprężyny bo słychać jak się przesuwają na tłoczysku, ale myślę, że to zadanie na jutro.
Pozdrawiam
[ Dodano: Sob 15 Maj, 10 23:37 ]
Zamieszczone przez czyzyk64Witam.
Może to nie ciekawy pomysł, ale czy ktoś próbował zamienić w lifcie siłowniki i wstawić te od kombi?. Z tego co wyczytałem są one krótsze o 10 cm, wiec teoretycznie powinny sie juz otwierac przy zamknietej klapie , no i sa mocniejsze ponieważ maja 480N , natomiast w lifcie tylko 405N. jedyna niedogodność to klapa otwierała by się trochę niżej, a i wyglądałoby to bardziej orginalnie. Co wy na to , jak ktoś ma kombi w gdyni to chetnie bym spróbował. Widać z filmiku iz w Golfie VI , tez cały bajer polegał na długości siłownika bo reszta była taka sama ( parametry)Pozdrawiam
Mariusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _tm_Żadnych efektów ubocznych typu odstająca klapa ? Jeżeli wszystko jest ok to ja też się piszę na te sprężyny
Zamieszczone przez maku-2004Jac_ek musisz unieruchomić te sprężyny bo słychać jak się przesuwają na tłoczysku, ale myślę, że to zadanie na jutro.- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
to teraz sprawdzcie na liftbecku - zbysmy mohgli montować seryjnie w naszych skodzinakach
ja chetnie kupie takie - wolę mieć niebieskie niz ciete z wiatrówki
[ Dodano: Nie 16 Maj, 10 09:04 ]
Zamieszczone przez maku-2004Na liftbecku powinno być dobrze na sprężynkach SB20051
zastosowaliście je w Combi tzn, ze w liftbeckach może nie działac?
Komentarz
-
Komentarz