[O2] FL classic\mint montaż halogenów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • krzynol
    odpowiedział(a)
    orlo88, być może w opisie jest i się nawet da włączyć, ale algorytm nie zadziała
    i co jeszcze - zapewne nie ma pinów do halogenów

    Zostaw komentarz:


  • orlo88
    odpowiedział(a)
    Zastanawia mnie jedna rzecz otóż,posiadam sterownik z końcówka 085 H i w nim są opcje do uaktywnienia halogenów i dziennych bynajmniej mi tak się wydaje


    Może ma ktoś pomysł???

    Zostaw komentarz:


  • gregk
    odpowiedział(a)
    Dzięki, mam korby z tyłu.

    Zostaw komentarz:


  • kowaltom99
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez gregk
    Witam
    Mam sterownik 1K0 937 085 L obsługuje on halogeny?
    To jest sterownik lowline - nie obsługuje.
    Musisz mieć z końcówką minimum 086 (midline) lub 087 (highline)
    Do tego dochodzą literki na końcu - zakładam, że nie masz z tyłu szyb elektrycznych, to musisz dobrać odpowiedni moduł, który obsługuje centralny z tyłu.
    Poczytaj ten wątek od początku - jest wszystko opisane.

    Zostaw komentarz:


  • gregk
    odpowiedział(a)
    Witam
    Mam sterownik 1K0 937 085 L obsługuje on halogeny?

    Zostaw komentarz:


  • kowal 2002
    odpowiedział(a)
    Enriquez, otworzyłem... Jak poprawisz co trzeba, daj znać, to zamknę...

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    wątek jest zamknięty, więc nic nie mogę zmienić

    Zostaw komentarz:


  • Wojtenio
    odpowiedział(a)
    orlo88, Kolego masz rację , wcześniej ten manual był bardziej rozbudowany i była ta informacja .
    Dla ścisłości to kostka A i pin 25 .

    Enriquez jako autor manuala , popraw punkt 21 o tą informacje i dorzuć schemat podłączenia halogenów i dziennych do punktu 9 ( wcześniej tam był teraz go nie ma ) .

    Zostaw komentarz:


  • orlo88
    odpowiedział(a)
    Witam,
    wszystko fajnie ale brakuje w opisie gdzie podłączyć +Lewej lampy przeciwmgielnej???

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    przecież masz wszystko jak na talerzu tutaj:

    Zostaw komentarz:


  • CZUCZU1
    odpowiedział(a)
    Obrus no właśnie w tym temacie sporo dziadowania a ja prosze o podsumowanie listy części w golasie ktory nie ma halogenów.
    Numery wiązek, modułów itp

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    obrus, czasami nie dociera ....

    Zostaw komentarz:


  • obrus
    odpowiedział(a)
    Nie dziadujcie, tylko zróbcie porządnie, a cieszyć się będziecie np. z doświetlania zakrętów

    Zostaw komentarz:


  • CZUCZU1
    odpowiedział(a)
    Czy ktoś mógłby podsumowac całkowity koszt i listę części.

    Zostaw komentarz:


  • Gaber
    odpowiedział(a)
    W takim razie skąd i w jaki sposób wziąć + do przekaźnika ?

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    postojówki nie mają żadnego bezpiecznika kolego

    Zostaw komentarz:


  • Gaber
    odpowiedział(a)
    Halogeny zamontowane. Zostało jeszcze przeciągnąć przewód do wnętrza pod wyłącznik i włączyć się z plusem po postojach.
    Pytanie:
    - podpowiedzcie, jak podłączyć się pod bezpiecznik po postojach bo jeszcze tam nie zaglądałem.
    Pozdrawiam.

    Zostaw komentarz:


  • CZUCZU1
    odpowiedział(a)
    Jako że u mnie zima długa bywa to podpytam. Czy jakaś firma robi halogeny bez dziennych do O2 po fl? Nie chce dziennych tylko sam halogenik mieć.

    Jeżeli się nie da to plus minus ile liczyć na kompletną instalacje halogenów i dziennych ze sterownikiem kablami itp na gotowo?

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    stolar, żarówka H8 jest z oprawką

    a do P21W powinna być oprawka - jak nie ma to w ASO 29zł - 1Z0 941 669

    Zostaw komentarz:


  • stolar
    odpowiedział(a)
    Panowie,
    mam problem, wszystkie halogeny na allegro sa bez oprawek, gdzie dokupie te oprawki? Bo potrzebne są zarówki h8 i p21w? one są dostepne razem z oprawkami w sprzedazy czy jak? bo juz zgłupiałem, dzieki za informacje.

    Zostaw komentarz:


  • wojtek402
    odpowiedział(a)
    Ja takiego druta robiłem, przekaźnik umieściłem w komorze silnika przy skrzynce z bezpiecznikami. Do każdej lampy puściłem tylko jeden przewód plusowy, i masy z podłużnic. Przez ścianę grodziową (nad pedałem sprzęgła) przepuszczałem jeden przewód do oryginalnego włącznika pod wolny pin, chyba nr 5, a włącznik przerobiłem tak żeby zaskakiwał w środkowym położeniu. Nie wyjmowałem akumulatora i filtra.

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    NIgdy takiego druta nie robiłem, ale:

    1. W wolne miejsce nad bordnetzem
    2. Pod fabryczną wiżaką nad pedałem sprzęgła
    3. Standardowy - z obsługą przeciwmgielnych przód i tył
    4. Nie ciągnie się "po postoju" tylko "po zapłonie" - ze skrzynki bezpieczników
    5. Tak

    Zamieszczone przez Gaber
    Witam.

    1) - Gdzie daliście przekaźnik.
    2) - W którym miejscu przeszliście przewodem do wnętrza pojazdu.
    3) - Jaki wyłącznik proponujecie i w którym miejscu go zamontować.
    4) - Skąd pociągnąć + po postoju do przekaźnika.
    5) - Przewód do lamp 2x1,5 linka wystarczy.

    Proszę o odpowiedź.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Enriquez
    ASO tak kiedyś zakładało.
    no jo :diabelski_usmiech

    Zostaw komentarz:


  • Enriquez
    odpowiedział(a)
    ASO tak kiedyś zakładało.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Gaber
    Kto z Was montował halogeny w O2 na dodatkowym przekaźniku?
    :shock:
    od kiedy to w O2 się montuje halogeny na przekaźniku :!: :?:

    Zostaw komentarz:

Pracuję...