Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Hak holowniczy w OII

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • W aso mi powiedzieli że do 4x4 jest inny. Do liftbacka i combi też tam niby się różni duperelami ale będzie pasował.

    Rozmiawiałem przed chwilą z misiek^wro i mówi że do 4x4 inna konstrukcja i inny sterownik :cry:

    Komentarz


    • Ale co innego moze byc w konstrukcji jak podluznice sa te same, chyba ze naped przykreca sie w jakies otwory z podluznicy.

      Roznica moze byc jedynie w kuli haka, ktora bedzie nizsza, bo auto stoi wyzej
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • Zamieszczone przez Maicroft
        chyba ze naped przykreca sie w jakies otwory z podluznicy
        Trochę to dziwne żeby haldex tak głęboko sięgał mackami, no ale może :roll: . Jeszcze z tematem powalczę i poczytam, a jak się zawezmę to w przyszłą sobotę auto ojca i moje na garaż i kręcę zderzaki :twisted: bo cholernie mnie to intryguje co tam jest innego.

        Komentarz


        • sterownik jest ten sam
          a z hakiem będzie dobrze i podpasi
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz


          • zestaw do toura 2 ?

            po przeczytaniu calego watku doszedlem do wniosku ze chcac zamontowac calosc samemu
            najprostrza opcja to wiazka dedykowana np:
            Link

            oraz sam hak lepszy:
            Link

            lub gorszy:
            Link

            pytanie tylko czy do toura z 2011 wiazka bedzie pasowac bez zadnych niespodzianek?

            pozdrawiam

            Komentarz


            • kiler01 Masz z tyłu czujniki parkowania lub będziesz fabryczne zakładał w przyszłości? Rozumiem, ze chcesz hak ogarnąć po taniości ale jakiś przyzwoity? Jeżeli nie masz czujników to raczej nawet nie musi być wiązka dedykowana do OII, którą się wpina jak fabryczną, może być taka na modułach, wpięta w wiązkę tylich lamp, podejrzewam, bo ja zamontowałem oryginalną, że nie będzie szalała elektryka auta. Oryginalna wiązka powoduje, że jak masz podłączoną przyczepę to odłącza fabryczne czujnik parkowania i w samochodzie tylne światło przeciwmgielne, może jeszcze zmienia coś w ustawieniach ESP, nic więcej. Trzeba pamiętać też, że tylńie lampy stop i postojowe oraz przeciwmgielne i postojowe świecą na jednej żarówce, która jest przygaszona na postojówkach. Taki Moduł haka musi to obsługiwać. Hak jednak bym brał ten droższy, jakiś "markowy", chodzi o wytrzymałość.

              Tu masz oryginalny, wygląda solidniej, no i ma odpinaną kulę, którą można schować do styropianu w kole zapasowym.

              Link

              Komentarz


              • Nie mam czujnikow i raczej nie bede zakladal.
                Faktem jest ze chce go zrobic w miare po taniosci. Najwiecej watpliwosci mam co do modulu oraz okablowania. Z tego co poczytalem wynika ze wszystkie "uniwersalne" sprawiaja ze potem sypie bledami w kompie dlatego wole wydac wiecej na elektronike niz na sam hak ktorym mega ciezarow nie bede ciagal.

                Jak ktos ma w dobrej cenie modul plus kable to prosba o info.

                pozdrawiam

                Komentarz


                • Jeżeli oryginalny moduł, to i oryginalna wiązka, inaczej to za dużo sztukowania kabli, choć tutaj są ludziska, co przy montażu ograniczyli złożoność wiązki haka do minimum, rezygnując z czterech do dwóch bezpieczników, itp.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez kiler01
                    Z tego co poczytalem wynika ze wszystkie "uniwersalne" sprawiaja ze potem sypie bledami
                    bo nie ma tak naprawdę uniwersalnych do ori sterownika
                    jak chcesz mieć sterownik ori i mieć do niego wgląd/kodowanie to wiązka musi być według schematów zrobiona

                    Zamieszczone przez greg44
                    złożoność wiązki haka do minimum, rezygnując z czterech do dwóch bezpieczników
                    to akurat nie problem - odpowiednio bezpieczniki i przekroje się zwiększa
                    mały minus tego jest taki, że przy ewentualnych zwarciach w przyczepie musimy trochę więcej się naszukać usterki

                    [ Dodano: Sro 20 Lut, 13 14:50 ]
                    kiler01, samemu najlepiej to ogarnąć, kiedyś dla kogoś taką wiązkę robiłem
                    bo wtedy naprawdę wychodzi po taniości
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez krzynol
                      wgląd/kodowanie to wiązka musi być według schematów zrobiona
                      A co tam kodować i podglądać? Są tam jakieś bloki pomiarowe?

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez greg44
                        A co tam kodować i podglądać
                        moduł komunikuje się po CANie z gatewayem

                        nie zakodujesz- będą błędy
                        zakodujesz- nawet będzie ci się w OPS wyświetlać i odłączać czujniki cofania tylne
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz


                        • To ja wiem i o tym już pisałem osobie zainteresowanej.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez kiler01
                            Z tego co poczytalem wynika ze wszystkie "uniwersalne" sprawiaja ze potem sypie bledami w kompie
                            ja mam modul z 7 przekaznikami 3,5 roku - problemow brak

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez greg44
                              A co tam kodować i podglądać? Są tam jakieś bloki pomiarowe
                              oczywiście - każda żarówka w przyczepie jest testowana, nie wiem czy wyświetla na szafie spaloną, być może
                              do tego w kodowaniu jest opcja włączenia innego działania ESP jak jest podłączona przyczepa
                              do tego wyświetla się przyczepka w parktroniku
                              do tego wyłącza czujniki parkowania tylne
                              do tego wyłącza tylne przeciwmgielne w aucie a zostawia na przyczepie
                              do tego j.w. tylko dotyczy hamulców
                              i jeszcze parę innych rzeczy

                              [ Dodano: Sro 20 Lut, 13 23:23 ]
                              także 7 przekaźników mnie nie przekonuje :?
                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                              poprzednie modele:
                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                              Komentarz


                              • Wyswietla przepalona zarowke w przyczepie
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • Maicroft, elegancko

                                  i to wszystko to jest właśnie to, czego nie mają moduły typu uniwersalnego, czy westfalia, czy inne "dedykowane"
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz


                                  • Ja mam moduł "uniwersalny" MHS-3 i mam test żarówek przyczepy, zaraz po podpięciu. Błędów mi nie generuje.
                                    SATYNOWA O2 Tour
                                    Z pozdrowieniami
                                    Bartek

                                    Komentarz


                                    • TwoB, błędów nie generuje, bo nie masz tego modułu wpiętego w magistralę auta
                                      tak z ciekawości - jak się spali żarówka w przyczepie to jak ci to sygnalizuje?
                                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                      poprzednie modele:
                                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez krzynol
                                        jak się spali żarówka w przyczepie to jak ci to sygnalizuje
                                        po podpięciu robi test żarówek i mały bzyczek-głośniczek pierdzi/bzyczy jak jest spalona żarówa
                                        SATYNOWA O2 Tour
                                        Z pozdrowieniami
                                        Bartek

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez krzynol
                                          westfalia
                                          te chyba działają jak orginały, wpinaj się w magistralę Can.

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez krzynol
                                            Zamieszczone przez greg44
                                            A co tam kodować i podglądać? Są tam jakieś bloki pomiarowe
                                            oczywiście - każda żarówka w przyczepie jest testowana, nie wiem czy wyświetla na szafie spaloną, być może
                                            do tego w kodowaniu jest opcja włączenia innego działania ESP jak jest podłączona przyczepa
                                            do tego wyświetla się przyczepka w parktroniku
                                            do tego wyłącza czujniki parkowania tylne
                                            do tego wyłącza tylne przeciwmgielne w aucie a zostawia na przyczepie
                                            do tego j.w. tylko dotyczy hamulców
                                            i jeszcze parę innych rzeczy
                                            do tego jeżeli ma się ORYGINALNY fabryczny alarm to przy uzbrojonym alarmie próba wypięcia przyczepki wywołuje alarm.

                                            Komentarz


                                            • ged, wow, to jest dobre
                                              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                              poprzednie modele:
                                              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez krzynol
                                                wow, to jest dobre
                                                Wiedzę, że jak się sprowokuje towarzystwo to dużo informacji można uzyskać.

                                                Komentarz


                                                • hejka. Zamontowałem sobie oryginalny odpinany hak. Zakupiłem moduł 1K0907383F. Podpiąłem wszystko tak jak tu wyczytałem na forum i po weryfikacji w instrukcjach do montażu haka. Podpiąłem się CANem przy parktronic'u. Zaświeciła mi się żarówka na desce rozdzielczej, a sprawdzając żarówką piny w gnieździe przy haku mam tylko 12V stałe i 12V po stacyjce. Wg instrukcji powinno wszystko działać bez aktywacji w kompie. Czy faktycznie tak jest i źle zrobiłem, że nie działa, czy może moduł jest walnięty? Pewnie dzisiaj nie będę mógł zasnąć przez to Raczej źle nie podłączyłem bo sprawdzałem ze 3 razy. Robota tak ładnie mi szła, a tu na koniec taki zonk dodatkowo mi się zapaliła pomarańczowa kierownica, ale mam nadzieje, że po przejechaniu kilku metrów - zniknie. Proszę o pomoc.

                                                  Komentarz


                                                  • Podłączałeś pod komputer? Trzeba sprawdzić błędy, niby się moduł nie koduje, ale w Gatewayu trzeba zaznaczyć moduł haku.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X