Wally, w razie czego masz tutaj jak montowałem tempomat z kabelkiem ale wydaje mi się że kabelek powinieneś mieć http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70891
							
						
					montaż tempomatu - problemy
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 :szeroki_usmiechZamieszczone przez mariuszpolicehttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70891 Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
 => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
 => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
 => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
 => Hyundai Tucson 1.6T 180 N-Line 4WD AT
 "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Chciałem poprosić o podpowiedź co do zakupu gratów. Jest Octavia II Tour(czyli stara buda, wnętrze od FL), jest plan aby założyć kierownicę wielofunkcyjną, natomiast podczas organizacji takiego moda wpadł mi pomysł że może również od razu założyć tempomat chciałem podpytać czy ktoś robił już takie cuda w Octavii II Tour. Wedle moich, niepotwierdzonych organoleptycznie, informacji moduł jest 5K0 953 569C oraz manetki zespolone. Do tego potrzebna jest wiązka do kierownicy wielofunkcyjnej, moduł obsługujący tempomat i kierownicę, natomiast czy wystarczy tylko podmienić manetki i zakodować poprawnie VCDS-em czy również trzeba walczyć z kabelkiem, który wspominany jest w tym wątku?? chciałem podpytać czy ktoś robił już takie cuda w Octavii II Tour. Wedle moich, niepotwierdzonych organoleptycznie, informacji moduł jest 5K0 953 569C oraz manetki zespolone. Do tego potrzebna jest wiązka do kierownicy wielofunkcyjnej, moduł obsługujący tempomat i kierownicę, natomiast czy wystarczy tylko podmienić manetki i zakodować poprawnie VCDS-em czy również trzeba walczyć z kabelkiem, który wspominany jest w tym wątku??
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 G i F są jednakowe chyba?
 
 ewentualna przeróbka polega na złączeniu dwóch przewodów w samej manetce->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
 ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
 poprzednie modele:
 ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
 ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
 O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Koledzy, zamontowalem manetke A, moduł komfortu CQ (midline). Kodowanie przeprowadzone poprawnie.
 
 Przy sprawdzeniu VCDS komputer widzi wlacznik ON/OFF, niestety nie zalapuje SET itd
 Blad 17977 - Cruise Control Switch (E45)
 P1569 - 008 - Implausible Signal
 
 Octavia FL z drugiej polowy 2009,
 
 Czytalem na poprzednich stronach o podlaczaniu pinow - czy mnie to dotyczy? Macie jakies pomysly?
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Witam,Zamieszczone przez makus2...Octavia FL z drugiej polowy 2009,
 
 Czytalem na poprzednich stronach o podlaczaniu pinow - czy mnie to dotyczy? Macie jakies pomysly?
 ja też mam Octavię z tego samego okresu (wrzesień 2009r) i nic nie musiałem dodatkowego podłączać, lutować etc. tzn. po zamianie 1:1 starej manetki z nową i uruchomieniu w module silnika odpowiedniej opcji wszystko działało od razu. Działałem wg tego czeskiego opisu:
 
 Z tego co pamiętam SET działa przy prędkości ponad 30 km/h
 Pozdrawiam,
 Jaroslav92525Pozdrawiam,
 Jaroslav92525
 -----------------------
 VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Witam, mam problem z tempomatem w Octavi 2 FL 2010
 Kodowanie silnika 01
 
 ------------------------------------------------------------------------------
 Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
 Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
 Component: R4 1,9l EDC G000SG 2047
 Revision: --H13--- Serial number:
 Coding: 0000071
 Shop #: WSC 73430 790 00000
 VCID: 72EB3C436D5AFA8E927-8027
 
 2 Faults Found:
 001384 - Cruise Control Switch (E45)
 P0568 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
 Freeze Frame:
 
 005785 - Powertrain Data Bus
 P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
 Freeze Frame:
 
 
 Próbowałem
 16 sreering coding 5080040000 na 5080140000 ale cały czas zostaje 5080040000 ale błędu nie wywala podczas skanowania .
 
 Jedynie są te dwa błędy w Engine 01
 Wpisywałem w funkcji 11 (CODING II) i wprowadzenie kodu 11463 ale to nic nie daje.
 Mam VCDS-a
 
 Co ma robić ??
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Wynik ze skanowania modułu 16
 
 Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
 Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
 Component: LENKS.MODUL 009 0136
 Revision: FF010039 Serial number: 20101022300065
 Coding: 5080040000
 Shop #: WSC 73430 790 12345
 ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWS A01004
 ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod
 
 VCID: 75E1075FD434EDB6B75-8020
 
 No fault code found.
 
 Zmienia tego bajta 02 na wartość 14 (na dole jest rozwijana zakładka ,, Cruise Control controlled via Turn Signal Lever '' ) i to wprowadzam. Lecz jak znowu po tym kodowaniu wchodzę w zakładkę modułu ma znowu 5080040000. Jak by nie przyjmował wcale tego kodowania. Ale jak pisałem wyżej nie widzi on problemu podczas skanowania w kanale 16. W module silnika sprawdziłem sam tempomat w blokach pomiarowych: grupa 022, przyciski działaj.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 A czy po wprowadzeniu w bajcie 02 po zmianie na (Cruise Control controlled via Turn Signal Lever) czyli wartość 14 dajesz EXIT lub ESC i potem Do It i masz komunikat ? , jak tak to jaki ? . powinno pokazać w małej ramce Coding accepted ( wtedy kodowanie jest przyjęte ) , czy jest jakiś inny ?
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Otwieranie drzwi można pominąć. Wystarczy sam kluczyk wyjąć ze stacyjki.Zamieszczone przez Duracell_1po tym trzeba wyłączyć zapłon, otworzyć drzwi, zamknąć drzwi i włączyć zapłon.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
 Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
  
 Komentarz
- 
 ops:
ops:  
 
Komentarz