montaż tempomatu - problemy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariuszpolice
    Ambiente
    • 2012
    • 178

    Wally, w razie czego masz tutaj jak montowałem tempomat z kabelkiem ale wydaje mi się że kabelek powinieneś mieć http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70891

    Komentarz

    • Wally
      RS
      • 2012
      • 3790
      • Volkswagen

      Zamieszczone przez mariuszpolice
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70891
      :szeroki_usmiech
      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

      Komentarz

      • dzinx88
        Classic
        • 2009
        • 16

        Witam,
        Ja również chciałem ogarnąć sobie tempomat w swoim samochodzie.
        Czy jest ktoś z Małopolski kto pomógłby w instalacji? :lol:
        Sam nie chcę czegoś spieprzyć... ops:
        Mam Leona z końca 2009 Rok modelowy pewnie 2010.
        Leon 1.4 TSI
        XII `09

        Komentarz

        • mek86
          Classic
          • 2012
          • 36

          Chciałem poprosić o podpowiedź co do zakupu gratów. Jest Octavia II Tour(czyli stara buda, wnętrze od FL), jest plan aby założyć kierownicę wielofunkcyjną, natomiast podczas organizacji takiego moda wpadł mi pomysł że może również od razu założyć tempomat chciałem podpytać czy ktoś robił już takie cuda w Octavii II Tour. Wedle moich, niepotwierdzonych organoleptycznie, informacji moduł jest 5K0 953 569C oraz manetki zespolone. Do tego potrzebna jest wiązka do kierownicy wielofunkcyjnej, moduł obsługujący tempomat i kierownicę, natomiast czy wystarczy tylko podmienić manetki i zakodować poprawnie VCDS-em czy również trzeba walczyć z kabelkiem, który wspominany jest w tym wątku??

          Komentarz

          • Jaapi
            Drive
            • 2010
            • 84
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Panowie - jakie manetki podejdą do mojej O2 (Moduł 1K0 953 549 BN)?
            - 1K0 953 513 A
            - 1K0 953 513 F
            - 1K0 953 513 G
            Nie masz żadnej szansy ale ją wykorzystaj

            Komentarz

            • demmsi
              Elegance
              • 2011
              • 966
              • Octavia II combi (1Z5)
              • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

              Ja bym brał 1K0 953 513 G ze względu na nowe piktogramy na manetce, ale 1K0 953 513 A też będzie (po małej przeróbce) pasowała.

              Komentarz

              • Jaapi
                Drive
                • 2010
                • 84
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                Zamieszczone przez demmsi
                Ja bym brał 1K0 953 513 G ze względu na nowe piktogramy na manetce, ale 1K0 953 513 A też będzie (po małej przeróbce) pasowała.
                Z ta przeróbką to proszę bardziej szczegółowo.
                Ta z końcówką "F" nie podejdzie?
                Nie masz żadnej szansy ale ją wykorzystaj

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 10964
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  G i F są jednakowe chyba?

                  ewentualna przeróbka polega na złączeniu dwóch przewodów w samej manetce
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • Jaapi
                    Drive
                    • 2010
                    • 84
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    Jest jakaś logika w doborze tych manetek do O2 przed fl?
                    Nie masz żadnej szansy ale ją wykorzystaj

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      Jaapi, tylko jeśli podoba ci się wzornictwo manetki 8)
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • Jaapi
                        Drive
                        • 2010
                        • 84
                        • Octavia II (1Z3)
                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                        Zamieszczone przez piotrek_gdy
                        Jaapi, tylko jeśli podoba ci się wzornictwo manetki 8)
                        Wzornictwo olewam...tempomat ma działać
                        Co brać ?
                        Nie masz żadnej szansy ale ją wykorzystaj

                        Komentarz

                        • demmsi
                          Elegance
                          • 2011
                          • 966
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          Bierz z koncowka "G" będzie ładniej wyglądać :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • makus2
                            Classic
                            • 2013
                            • 38

                            Koledzy, zamontowalem manetke A, moduł komfortu CQ (midline). Kodowanie przeprowadzone poprawnie.

                            Przy sprawdzeniu VCDS komputer widzi wlacznik ON/OFF, niestety nie zalapuje SET itd
                            Blad 17977 - Cruise Control Switch (E45)
                            P1569 - 008 - Implausible Signal

                            Octavia FL z drugiej polowy 2009,

                            Czytalem na poprzednich stronach o podlaczaniu pinow - czy mnie to dotyczy? Macie jakies pomysly?

                            Komentarz

                            • Jaroslav92525
                              Rider
                              • 2009
                              • 358
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              Zamieszczone przez makus2
                              ...Octavia FL z drugiej polowy 2009,

                              Czytalem na poprzednich stronach o podlaczaniu pinow - czy mnie to dotyczy? Macie jakies pomysly?
                              Witam,
                              ja też mam Octavię z tego samego okresu (wrzesień 2009r) i nic nie musiałem dodatkowego podłączać, lutować etc. tzn. po zamianie 1:1 starej manetki z nową i uruchomieniu w module silnika odpowiedniej opcji wszystko działało od razu. Działałem wg tego czeskiego opisu:

                              Z tego co pamiętam SET działa przy prędkości ponad 30 km/h
                              Pozdrawiam,
                              Jaroslav92525
                              Pozdrawiam,
                              Jaroslav92525

                              -----------------------
                              VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)

                              Komentarz

                              • Enriquez
                                RS
                                • 2009
                                • 7685
                                • Superb III (3V3)

                                makus2,

                                Jak popatrzysz na styki w module, to zobaczysz, że jednego z nich brakuje.
                                Jeżeli popatrzysz na syki w manetce i okaże się, że wszystkie piny ma obsadzone, to chyba jasne, że musisz zlutować dwa kabelki?
                                Pozdrawiam
                                Marcin

                                Komentarz

                                • makus2
                                  Classic
                                  • 2013
                                  • 38

                                  Enriquez dzieki za podpowiedz.
                                  Jeszcze wieksze dzieki koles za zdjecie 'jak powinno to wygladac', kabelki zlutowane, tempomat zaskoczyl od razu

                                  Komentarz

                                  • Jaapi
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 84
                                    • Octavia II (1Z3)
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    Panowie...od dziś i ja jestem szczęśliwym użytkownikiem tempomatu w mojej O2.
                                    1,5h i temat ogarnięty
                                    Nie masz żadnej szansy ale ją wykorzystaj

                                    Komentarz

                                    • Duracell_1
                                      Classic
                                      • 2014
                                      • 13

                                      Witam, mam problem z tempomatem w Octavi 2 FL 2010
                                      Kodowanie silnika 01

                                      ------------------------------------------------------------------------------
                                      Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
                                      Part No SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
                                      Component: R4 1,9l EDC G000SG 2047
                                      Revision: --H13--- Serial number:
                                      Coding: 0000071
                                      Shop #: WSC 73430 790 00000
                                      VCID: 72EB3C436D5AFA8E927-8027

                                      2 Faults Found:
                                      001384 - Cruise Control Switch (E45)
                                      P0568 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
                                      Freeze Frame:

                                      005785 - Powertrain Data Bus
                                      P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
                                      Freeze Frame:


                                      Próbowałem
                                      16 sreering coding 5080040000 na 5080140000 ale cały czas zostaje 5080040000 ale błędu nie wywala podczas skanowania .

                                      Jedynie są te dwa błędy w Engine 01
                                      Wpisywałem w funkcji 11 (CODING II) i wprowadzenie kodu 11463 ale to nic nie daje.
                                      Mam VCDS-a

                                      Co ma robić ??

                                      Komentarz

                                      • koleś
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 2832
                                        • Fabia combi (6Y5)
                                        • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                                        • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                        W steering wheel, w byte 2, bit 4-7 zaznaczyłeś, że tempomat zainstalowany?
                                        Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                        Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                        Komentarz

                                        • Enriquez
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 7685
                                          • Superb III (3V3)

                                          w bajcie 02 powinieneś mieć wartość 14, to dziwne, że ci nie przyjmuje tego kodowania :/
                                          wrzuć no kawałek skanu z modułu 16...
                                          Pozdrawiam
                                          Marcin

                                          Komentarz

                                          • Duracell_1
                                            Classic
                                            • 2014
                                            • 13

                                            Wynik ze skanowania modułu 16

                                            Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 5K0-953-569.clb
                                            Part No SW: 5K0 953 521 BJ HW: 5K0 953 569 C
                                            Component: LENKS.MODUL 009 0136
                                            Revision: FF010039 Serial number: 20101022300065
                                            Coding: 5080040000
                                            Shop #: WSC 73430 790 12345
                                            ASAM Dataset: EV_SMLSNGVOLWS A01004
                                            ROD: EV_SMLSNGVOLWS.rod

                                            VCID: 75E1075FD434EDB6B75-8020

                                            No fault code found.

                                            Zmienia tego bajta 02 na wartość 14 (na dole jest rozwijana zakładka ,, Cruise Control controlled via Turn Signal Lever '' ) i to wprowadzam. Lecz jak znowu po tym kodowaniu wchodzę w zakładkę modułu ma znowu 5080040000. Jak by nie przyjmował wcale tego kodowania. Ale jak pisałem wyżej nie widzi on problemu podczas skanowania w kanale 16. W module silnika sprawdziłem sam tempomat w blokach pomiarowych: grupa 022, przyciski działaj.

                                            Komentarz

                                            • Wojtenio
                                              L&K
                                              • 2012
                                              • 1094
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              A czy po wprowadzeniu w bajcie 02 po zmianie na (Cruise Control controlled via Turn Signal Lever) czyli wartość 14 dajesz EXIT lub ESC i potem Do It i masz komunikat ? , jak tak to jaki ? . powinno pokazać w małej ramce Coding accepted ( wtedy kodowanie jest przyjęte ) , czy jest jakiś inny ?

                                              Komentarz

                                              • Duracell_1
                                                Classic
                                                • 2014
                                                • 13

                                                Znalazłem przyczynę, głupio mówić. Powiem żeby już nikt nie powtórzy mojego błędu
                                                ,, zakodowanie było dobrze wykonane ale, tyle że po tym trzeba wyłączyć zapłon, otworzyć drzwi, zamknąć drzwi i włączyć zapłon.

                                                Komentarz

                                                • Enriquez
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 7685
                                                  • Superb III (3V3)

                                                  hmmm...
                                                  no tak.
                                                  Pozdrawiam
                                                  Marcin

                                                  Komentarz

                                                  • koleś
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 2832
                                                    • Fabia combi (6Y5)
                                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                    Zamieszczone przez Duracell_1
                                                    po tym trzeba wyłączyć zapłon, otworzyć drzwi, zamknąć drzwi i włączyć zapłon.
                                                    Otwieranie drzwi można pominąć. Wystarczy sam kluczyk wyjąć ze stacyjki.
                                                    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
                                                    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...