Witam,
mam Octavie 2 FL z 2012 roku i miesiąc po gwarancji popsuła mi sie tasma pod kierownicą.
Szukając nowej taśmy kupiłem cały przełącznik zespolony z tempomatem ale bez komputera.
Manetkę z obsługą komputera zostawiłem swoją a zamontowana została nowa manetka z obsługą tempomatu i taśma 5K0 953 569 B.
Po uruchomieniu programem w module silnika tempomat działa
Ale przestała działać obsługa komputera
Kupiłem więc taśmę, o której wyczytałem na forum, że obsługuje komputer i tempomat 5K0 953 569 C.
I komputer działa a tempomat już nie.
Tak jak poprzednio był uaktywniony w module silnika.
Co mam zrobić?
W ASO zalecili mi wymianę na taśmę 5K0 953 569 AL.
Nie można jakoś zakodować tych co już mam? Czyli 5K0 953 569 B lub 5K0 953 569 C
mam Octavie 2 FL z 2012 roku i miesiąc po gwarancji popsuła mi sie tasma pod kierownicą.
Szukając nowej taśmy kupiłem cały przełącznik zespolony z tempomatem ale bez komputera.
Manetkę z obsługą komputera zostawiłem swoją a zamontowana została nowa manetka z obsługą tempomatu i taśma 5K0 953 569 B.
Po uruchomieniu programem w module silnika tempomat działa
Ale przestała działać obsługa komputera
Kupiłem więc taśmę, o której wyczytałem na forum, że obsługuje komputer i tempomat 5K0 953 569 C.
I komputer działa a tempomat już nie.
Tak jak poprzednio był uaktywniony w module silnika.
Co mam zrobić?
W ASO zalecili mi wymianę na taśmę 5K0 953 569 AL.
Nie można jakoś zakodować tych co już mam? Czyli 5K0 953 569 B lub 5K0 953 569 C
Komentarz