drugiego.
skrzynia jest jednak "normalną" skrzynią ze sprzęgłem\ami, więc nie pracuje 100% bezgłośnie, cos tam może być słychać, chyba nie ma się czym przejmować.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Mam do posiadaczy DSG6 ogromną prośbę. Czy moglibyści podnieść lewą stronę przednią samochodu, wrzucić bieg i sprawdzić czy półoś u Was ma bicie osiowe ? Wczoraj znowu byłem u mechanika. Podnieśliśmy samochód i pomierzyliśmy bicia na piastach, flanszy ze skrzyni i półosi. Druga założona przez mechanika półoś krótka ma zajebiste bicie tak ze 4-5mm. Długa półoś niema bicia. Wjechaliśmy Leonem na kanał. Lewa strona w górę. Bicia brak - półoś pracuje w nim idealnie, ale to manual.
Teraz moja prośba, jakby ktoś nakręcił filmik telefonem nawet, półośki po podniesieniu jednej strony auta. Wydaje mi się że kupiłem krzywą półoś albo z zesranymi przegubami. Tylko co ciekawe pozamienialiśmy przeguby wewnętrzne stronami raz potem założyłem inny przegub wewnętrzny i dalej to zasmarkane bicie i trzęsienie mam :evil: . Już mnie szlag trafia, chciałbym zobaczyć jak to u Was wygląda z tą cholerną krótką półośką.
Witam,
posiadam ten sam problem ze stukami, w moim przypadku są one jeszcze niewielkie.
Z tym że posiadam również inny problem, otóż gdy jadę jest wszystko ok, natomiast czasem jak zatrzymam pojazd np. na światłach czy cos to skrzynia mi wariuje. Mianowicie jak na komputerze pokladowym jest wyświetlone P,R,N,D,S to wszystkie te literki mi mrygają a ja nie moge ruszyć ani do przodu ani do tyłu. Gdy puszczę hamulec (a mam caly czas na D) to nic sie nie dzieje, zmieniam na N na R na P a literki nadal migaja i nic, dopiero wyłączenie i włączenie zaplonu pomaga. Spotkał się ktoś z takim problemem? to wina elektryki czy skrzyni? proszę o odpowiedź.
lorak999, u mojej bratowej w Toyota Yaris z automatem (coprawda nie DSG) ale automat, dosłownie, dokladnie ten sam problem miała , ja jezdziłem, brat i ona po serwisach, wszyscy rece rozkladali, skonczylo sie na sprzedazy samochodu, praktycznie ciezko bylo jezdzic.
Niestety w Polsce nie ma nikogo od automatow, to loteria raz sie uda naprawa , a temu samemu juz sie nie uda przy nastepnym aucie itd.
Rekin Chlebojad, jest dobry serwis automatów w warszawie i drugi na śląsku
problem w tym, że większość właścicieli pojazdów za bardzo wierzy w możliwości ASO
ja właśnie odebrałem Honde z gwarancyjnej wymiany przekładni kierowniczej w ASO- auto ma niecałe 3 lata i 50Tkm- po wymianie przekladni ściąga, kierownica jest przekrzywiona pod katem 45 stopni i mam dyskotekę na desce bo jakiemuś głąbowi nie chciało się zaadaptować czujnika skrętu
więc myślę, że nie narzekajmy na nasze skodziny bo inne marki mają nie lepiej :twisted:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
piotrek_gdy a możesz podac adres tego serwisu automatów albo jakąś stronke internetową to bym do nich podskoczył i zobaczył czy da sie cosz tym zrobic? byłbym wdzięczny.
Koledzy mógłby ktoś zobaczyć z tą ośką krótką u siebie? Odezwę się może do Leszka on ma zakład może byśmy podnieśli jego auto i porównali. Bo już cholery dostaję z tym biciem/szarpaniem.
[quote="piotrek_gdy"]Rekin Chlebojad, jest dobry serwis automatów w warszawie i drugi na śląsku
problem w tym, że większość właścicieli pojazdów za bardzo wierzy w możliwości ASO
jest zakład ktory robi DSG w Poznaniu firma TEO MOTORS
Jest pod Warszawą w Józefowie ale tego NIE POLECAM!!!!
Leszku dzięki za pomoc z półośką. Widocznie wszystkie DSG mają tak że ona lata jak linka po studni.
Problemem u mnie było plackowate zużycie opon na tyle i wchodził w rezonans z poszarpującym przodem. Teraz założyłem nowe zimówki na stalowych i nie telepie aż tak budą, natomiast czuje poszarpywania z przodu i jakieś wycie jakby łożysko w kole. Dodatkowo na wulkanizacji pokazał mi gościo że pękła guma na przegubie... Normalnie jak nie urok to sraczka .
Te gumy bardzo czesto pekaja - ja mam juz 1 poloske ( tj przegub przez to do wymiany - ale wole polos, bo mam je za 600-700 zl nowe z dwoma nowymi ori przegubami )
Do tego tak jak kmicio napisal - plackowato zuzyte opony na tyle :evil: i autko tak terkocze. Wycie tez slysze - ale z tylu i nie wiem czy to nie wina opon po prostu.
Zmienie na zimowki, to sie pochwale.
No i aha - stukow jak znikly, tak do tej pory nie ma - teraz tylko wlasnie uszkodzony przegub przy skreconym kole delikatnie postukuje przy ruszaniu ... :twisted:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Odgrzewam kotleta. Znajomy chciałby wymienić sam śruby - gdzieś była rozpiska w jakiej kolejności odkręcać śruby i jak mocno je dokręcić. Ktoś dysponuje jeszcze taką informacją?
z góry dziękuje
wczoraj wymieniłem śruby z podkładkami i... nic nie pomogło dalej sobie stuka
Auto oczywiście w warsztacie zostało przejrzane i wszystko w zawieszeniu jest sztywne.
Z moich obserwacji wynika że stuki pojawiły się po tym jak wymieniłem prawe łożysko zewnętrzne. hm. czy ktoś coś z tego rozumie?
(mam skrzynię DSG)
Ruben, no u mnie byly, jak zmienilem sruby dalej byly, pozniej wjechalem w wieksza dziure i ustaly. Definitywnie problem stukania przy dodawaniu gazu/odpuszczaniu gazu powstaje na skrzyni/polosiach. Czemu? Nie wiem :x
Wydaje mi sie, ze to normalny luz mechaniczny i nic z tym nie mozemy zrobic. Ostatnio mialem wymieniany przegub zew lewy. Po wymianie cos postukiwalo przy dodawaniu/puszczaniu gazu, ale tydzien po wymianie juz spokoj.
Czyzby TTTM ?
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Mam stuki i ja. Zauważyłem przy przebiegu poniżej 7000. Przy delikatnej jeździe, na niskim biegu (2-3) trzeba odpuścić gaz, tak aby zahamował silnikiem i nastepnie bardzo lekko przyśpieszyć. Słychać puk i czuć delikatnie na podłodze. Jest to trudno wyczuwalne i podejrzewam, że było to od nowości. Dodatkowo, jak jest zimny, to głośno (czasami nawet bardzo) stukają sprzęgła przy redukcji do 2 i chyba 3 biegu.
Jak się nie nasili, to radio głośniej i mam ten problem gdzieś - TTTM
Komentarz