1,8 TSI nie chce odpalic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • karbowmar
    Classic
    • 2015
    • 5

    Dzięki za informacje. Temat akcji 15 D7 znam. Sęk w tym, że moja Skoda z rocznika 2009 wg koncernu Volkswagen tej akcji nie podlegała, co stanowi kluczowe zagadnienie. Przecież o wadzie napinacza i problemach z silnikami TSI mówi się aż do 04.2010. Podobno dopiero wtedy wada ta została usunięta. Więc dlaczego moja Skoda miałaby nie podlegać tej akcji? Dlaczego miałaby mieć silnik bez wad? Tego muszę się jakoś dowiedzieć albo czekać aż koncern udowodni mi to przed sądem. Jednak ja stoję na stanowisku, że moje auto powinno być naprawione w akcji 15D7 lub przynajmniej powinienem być powiadomiony przez te lata, że mój samochód jest zagrożony. Pytanie brzmi. Jak typowano samochody do akcji 15D7 i jak długa była lista VIN na początku, a jak wyglądały potem te listy w poszczególnych krajach, bo czytałem gdzieś, ze podobno wersja niemiecka jest długa, a potem poszczególne przedstawicielstwa w wielu krajach tą listę skracały.

    Komentarz

    • SS
      RS
      • 2010
      • 16209
      • Superb III (3V3)

      karbowmar, takie info to tylko od kreta Nie sądzę, żeby VW takie informacje szeroko udostępniał
      Pisał Sebastian

      Komentarz

      • kapi
        L&K
        • 2009
        • 1174
        • Fabia combi



        może się przydać.
        OII sprzedana


        Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

        Komentarz

        • karbowmar
          Classic
          • 2015
          • 5

          Złożyłem pozew w tej sprawie, więc kiedyś Volkswagen będzie musiał tą informację udostępnić i udowodnić mi, że jakiś cudem silnik 1.8 TSI z mojej Skody zjechał z taśmy bez wadliwego napinacza, skoro wszystkie inne w roku 2009 były montowane z wadliwym.

          Komentarz

          • SS
            RS
            • 2010
            • 16209
            • Superb III (3V3)

            karbowmar, powodzenia, trzymam kciuki
            Pisał Sebastian

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              Zamieszczone przez karbowmar
              Podałem koncern Volkswagena do sądu, po awarii Skody Superb z 2009 z tym silnikime przy 50 tys. Koncern nie chce mi uznać, ze to była awaria w wyniku wady fabrycznej.
              A co bylo konkretnie przyczyna awarii, bo rocznik i przebieg raczej znikomy
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • karbowmar
                Classic
                • 2015
                • 5

                Klasyka czyli wada napinacza łańcucha rozrządu. Przy próbie rozruchu doszło do awarii napinacza, rozrząd przeskakuje i masakruje zawory. O wadzie napinacza silnika 1.8 i 2.0 pisze się wyraźnie w tym artykułach. Już w 2012 Auto Bild w Niemczech opisywał te przypadki.



                To będę chciał udowodnić w sądzie, że każdy silnik 1.8 (jak w mojej Skodzie z rocznika 2009) posiadał wadę fabryczną napinacza, którą usunięto dopiero w kwietniu 2010.

                Komentarz

                • mirek_p11
                  RS
                  • 2010
                  • 6630
                  • Volkswagen
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  Więcej info o problemie z forum RU


                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                  Fotki
                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                  Fotki

                  Komentarz

                  • ricop01
                    Drive
                    • 2011
                    • 41
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    Proponuje dla wszystkich posiadaczy 1.8TSI z problemem olejowym czyli CDAA zrobić to samo co kolega "karbowmar" tyle że zrobić pozew zbiorowy! można nawet utworzyć konto i wpłacać tam jakieś datki - pieniądze, aby sfinansować wszelkie koszty związane ze sprawą sądową

                    Komentarz

                    • misza_zabrze
                      L&K
                      • 2013
                      • 1371
                      • Octavia II combi (1Z5)
                      • BLR 2.0 FSI 150 KM

                      karbowmar, wadliwe napinacze byly juz w 2.0 FSI i 2.0 TFSI po 2005 sam musialem swoj wymeiniac
                      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                      Obecnie -> Seicento 900+LPG
                      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                      Bylo ->GOLF 3 1.8

                      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                      Komentarz

                      • aurorix1975
                        Classic
                        • 2016
                        • 3

                        karbowmar, Witam - tez padłem ofiarą usterki związanej z napinaczami - skoda octavia 1.8 TSI - silnik zmielony - koszt naprawy 16.500. Pytanie do karbowmar - jak złożyłeś pozew? Na jakim jest etapie. Może rzeczywiście ten pozew zbiorowy ma sens.

                        Komentarz

                        • rafik11
                          Rider
                          • 2009
                          • 448

                          a teraz ja mam pytanie odnośnie napinacza, chodzi o to że nowy napinacz ma nr 06K109467K i taki też nr jest na opakowaniu zamówionego w serwisie napinacza,natomiast już na samym napinaczu jest nr 06K109467IT. O co chodzi, czy to jest faktycznie ten po zmianach a tym samym ten najnowszy?

                          Komentarz

                          • LUKI
                            RS
                            • 2005
                            • 5776

                            Zamieszczone przez rafik11
                            czy to jest faktycznie ten po zmianach a tym samym ten najnowszy?
                            tak
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz

                            • rafik11
                              Rider
                              • 2009
                              • 448

                              ok dzięki, szukałem własnie w onlinowej etce i nie mogłem nigdzie takiego nr znaleźć, ale dzięki.

                              Komentarz

                              • karbowmar
                                Classic
                                • 2015
                                • 5

                                Awaria napinacza

                                Pisałem wcześniej o złożeniu pozwu przeciw Volkswagen Polska w Poznaniu. Po wielu perypetiach związanych z umiejscowieniem rozprawy we właściwym sądzie, mam wyznaczoną rozprawę na 16 grudnia 2016 r. w sądzie w Poznaniu. Gdyby ktoś dysponował jakimiś informacjami, które pomogłyby mi w tej potyczce sądowej, będę wdzięczny. Może ktoś załatwiał już podobną sprawę z Volkswagenem. Nie chodzi o naprawę z dobrej woli, bo tej mi odmówiono, ale wszelkie inne fakty, które mogą mieć znaczenie. Mój samochód to Skoda Superb 1.8 TSI z 2009 roku. Awaria miała miejsce w maju 2015 roku przy przebiegu 50 tys.

                                Komentarz

                                • andrzej111
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1391

                                  Zamieszczone przez karbowmar Zobacz wpis
                                  Awaria napinacza

                                  Pisałem wcześniej o złożeniu pozwu przeciw Volkswagen Polska w Poznaniu. Po wielu perypetiach związanych z umiejscowieniem rozprawy we właściwym sądzie, mam wyznaczoną rozprawę na 16 grudnia 2016 r. w sądzie w Poznaniu. Gdyby ktoś dysponował jakimiś informacjami, które pomogłyby mi w tej potyczce sądowej, będę wdzięczny. Może ktoś załatwiał już podobną sprawę z Volkswagenem. Nie chodzi o naprawę z dobrej woli, bo tej mi odmówiono, ale wszelkie inne fakty, które mogą mieć znaczenie. Mój samochód to Skoda Superb 1.8 TSI z 2009 roku. Awaria miała miejsce w maju 2015 roku przy przebiegu 50 tys.
                                  Co słychać w temacie? Na jakim etapie jest pozew?
                                  Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                  Komentarz

                                  Pracuję...