U mnie na opcji Output Tests pokazywało w silniku opisy że przekaźnik low i przekaźnik high, może tam przejrzyj i słuchaj czy się włączy.
[O2] Dogrzewanie elektryczne
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez greg44To uściślijcie, do czego jest w CE opcja dodatkowego ogrzewania
Witek 703, może tak właśnie być->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
raczej szukać trzeba od 2007 w górę
[ Dodano: Czw 20 Gru, 12 20:27 ]
Zamieszczone przez Witek 703W blokach pomiarowych nic nie widzę->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Jeszcze w temacie ja dorzucę coś od siebie.
Znalazłem na rosyjskich stronach sporo różnych opisów montażu tego ustrojstwa. Dowiedziałem się stamtąd, że można zastosować kable zasilające o numerach:
1K1998250
Są to oryginalne kable występujące w Golfie (dla skody nie ma takiego numeru mimo, iż nagrzewnica ta sama). Koszt od 230zł - 270zł. Kable są zarobione i gotowe do montażu.
Komentarz
-
-
Jeszcze nie wiem :P
Przyznam, że jestem laikiem w wielu tematach więc dałem tylko takie info.
Jak znajdę chwilę to wrzucę stronkę, z której jest ten opis.
Wiem, że masę podpinano a kabinie (nie tam gdzie ma to zrobione akumulator), ale nie mam zdania czy to dobry pomysł czy nie. Więc do komory silnika szedł tylko jeden kabel.
[ Dodano: Czw 10 Sty, 13 10:12 ]
Ok, tutaj stronka:
Ten kabel z jednej strony - tej która idzie do aku, wygląda na dosyć wąski - tzn niewiele jeśli w ogóle szerszy od samego przewodu.
Komentarz
-
-
Może się uda. Dzięki za info, że może być jakiś problem...
Na razie zbieram graty. Sama modyfikacja raczej nie tej zimy. Samochód nie ma jeszcze roku, więc zdążę to jeszcze włożyć
Kable chciałem kupić zrobione fabrycznie, bo nie mam narzędzi, żeby to zrobić. Nie mam też takiego doświadczenia, żeby stwierdzić czy moje własnoręczne zarobienie będzie Ok czy też nie, a wolał bym, żeby auto nie spłonęło (choć z drugiej strony wtedy na pewno nie było by mi zimno :P )
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiKoszt od 230zł - 270zł->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez iFiZamieszczone przez krzynolto jest porażające
czyli razem ok 150zł mnie te dwa kable kosztowały.
EDIT:
U mnie to wyszło tak:
Nie doczytałem wcześniej, że lepiej nie zaciskać przed przewleczeniem przez komorę... :P
Komentarz
-
-
grajewiak, i to jest praktycznie kabel ori
jak ktoś robi jednorazowo to niech pożyczy zaciskarkę lub zaparsuje na zewnątrz u kogoś i przeciska w całości->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Dobra Panowie nie pastwcie się już nade mnąJa tylko dałem te numery jako alternatywę. Oryginalne kable na pewno zadziałają i są "pewne" - cena to kwestia innej natury
Popchnięty Waszą motywacją postanowiłem jednak spróbować własnego zmontowania instalacji.
Mam więc pytania - idiotyczne
Czy kable mogą być dowolne? Np takie:
Jak wygląda prawidłowe zaciśnięcie konektorów? Pojawiają się jakieś wzmianki o oblutowaniu końcówek?
Sorry za głupie pytania ale dla kogoś kto nie ma do czynienia z takimi rzeczami to nie lada wyzwanie
Komentarz
-
-
iFi, kabel jak najbardziej może być
nie wolno nic oblutowywać!!
wsadzasz odizolowany kabel i zaciskasz takie konektory:
->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, u mnie najpierw bylo zaciskane a potem dodatkowo lutowane .. i wsio jak na razie ok, ;-)
samo lutowanie to mało ale dlaczego nie mozna po dobrym zaciśnięciu dodatkowo poprawić lutem ?
kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
jamesbondzio, jak jest dobrze zaciśnięte to nie ma możliwości lutowania
a przed zaciskaniem nie można lutować, bo się przewód nie ułoży i dobrze nie zaciśnie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Dzięki Panowie! Wiedzy nigdy za wiele
Właśnie miałem także spytać o zaciskarkę. Patrzyłem w kilku sklepach ale do tak grubych kabli nie ma zbyt obfitego asortymentu w normalnej cenie (albo ja nie wiem czego dokładnie szukam)
Może uda mi się dzisiaj podjechać do Castoramy bo mam blisko i coś będzie (ze względu na mieszkanie pod Wrocławiem ciężko mi dotrzeć do "normalnych" sklepów a lokalnie dosłownie nic nie ma).
Komentarz
-
-
iFi, nie kupuj tego kabla z linka. To jest jakaś china i na 99% nie jest to miedź tylko miedziowane aluminium. Kabel kup najlepiej w zwykłym sklepie elektrycznym i ewentualnie daj na niego taką ochronną plastikową plecionkę.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz