1) Jesli lampa posiada silniczek to wymiana jest za zasadzie peer-to-peer?
2) Jesli lampa nie posiada silniczka, to ponawiam swoje pytanie: jak przelozyc ten silniczek?
Po rozmowie telefonicznej powiedziano mi tylko ze lampy nie posiadaja silniczkow i trzeba je wymontowac ze swoich starych. Czy ktos moze dokladnie napisac jak duzo roboty jest z tymi silniczkami? Zdjecia pogladowe rowniez mile widziane
hmmmmm widać coś nowego na rynku. W wiosną szukałem soczewek ale były w cenie ksenonów i dobrze, ze nie znalazłem bo od czerwca ma ksenony. Jezeli chodzi o w/w aukcje to na fotce widac silniczek w opise tez wystepuje. Musi te lampy ktos "pomacac" bo moze to byc alternatywa dla tych co nie chca ksenonów wkladac (zakładac sprysków, robic reczna regulacje itd.)
piotrek_os, wlasnie ja nie chce tych wszystkich przerobek robic, czyli spryskiwacze+samopoziomowanie. Jutro sprobuje sie dowiedziec skad jest ten allegrowicz i moze ktos z forumowiczow bedzie z tej samej miejscowosci, aby na zywo zobaczyc te lampy.
Zastanawiam sie jeszcze co to jest ta firma TYC (siedziba w Holandii). Oryginalne lampy sa chyba produkowane przez hella.
Firma TYC jednym słowem to chińczyzna, wiem cos o tym bo pracuje w branży motoryzacyjnej( parowanie lamp , kiepskie świecenie, itp) Takei lampy można założyc ale do favoryty. Oryginalne lampy produkował m in. Visteon ew Hella. W reflektorach soczewkowych H7 H1 SA TAKIE SAME SILNICZKI JAK W LAMPACH REFLEKSYJNYCH ( BEZ SOCZEWEK), xenon ma inne silniczki( 1 kabel wiecej od samopoziomowania)
bl, mam wrażenie, że to nie są oryginalne lampy tylko jakieś zamienniki. Jeśli patrzeć w/g zdjęcia to np. naklejka homologacyjna wygląda zupełnie inaczej niż oryginał. Dodatkowo w opisie wzmianka o tym że mają homologację, co dla ori lampy jest oczywiste i nie spotkałem się, żeby ktoś w aukcji o tym wspominał...
Wszystkie modele Scouta maja samopoziomowanie czyli i w soczewkach oraz ksenonkach sa silniczki krokowe!Ale bez problemu mozna załozyc silniczek z normalnej lampy,dużo chłopaków tak ma u nas przerobione ksenony!Maja regulacje reflektorów sterowana z kabiny!A szczerze powiedziawszy nie spotkałem sie z soczewkami w innym modelu Octavii gdzie byly by montowane soczewki z normalnymi silniczkami?
Chyba że na inne rynki szły w takich wersjach wyposażeniowych!
Tomaszek, są dwa typy soczewek do scouta. jedene z samopoziomowaniem, a drugie ze zwykłymi silniczkami. Moze sie odezwie jeden kolega co przypadkowo kupił ze zwykłymi silniczkami.....a w aucie miał samopoziomowanie. Był ten temat poruszany ale niestety przez Helmutów przepadł......
Taka bordowa 0II chyba z Gdańska tez ma soczewki ze zwykłymi silniczkami w ori
[ Dodano: Sro 23 Wrz, 09 07:58 ]
czyzyk64 - przypomniało mi sie. Pewnie sie zaraz wypowie
[ Dodano: Sro 23 Wrz, 09 08:14 ]
Zamieszczone przez keraj998
dziś zamontowałem lampy soczewkowe do mojej octy. Lampy nowe VISTOEN zakładane na pierwszy montaż w fabryce. Czekam aż się ściemni żeby je przetestować. Na pierwszy rzut oka swiecą zdecydowanie lepiej od lamp refleksyjnych.
Maicroft, to co jest tam pokazane to zwykłe "tymczasowe" przełączenie np. gdy wyjeżdżasz do GB. Ta przesłona o której piszą po prostu zasłania całą część wiązki, która normalnie w EU oświetla pobocze i znaki. Jak widać ze zdjęć dostajesz praktycznie płaską wiązkę świecącą na wysokość max 50-60 cm, czyli zwykła "kicha", bo w czasie jazdy szczególnie poza terenem zabudowanym naprawdę nie wiele widać po prawej stronie. Żeby przerobić takie soczewki trzeba wyjąć tą przesłonę i zamontować ja odwrotnie; wtedy otrzymujesz prawdziwą wersję EU.
Żeby przerobić takie soczewki trzeba wyjąć tą przesłonę i zamontować ja odwrotnie; wtedy otrzymujesz prawdziwą wersję EU.
Niestety mylisz się tak się nie da . Trzeba przesłonę przerobić już ten temat przerabiałem .
[ Dodano: Nie 27 Wrz, 09 16:03 ]
tak wygląda już przerobiona przesłona .
[ Dodano: Nie 27 Wrz, 09 16:11 ]
Ale na tym zdięciu mam blaszkę wlutowane z nieodpowiedniej strony i światło się troszkę rozpraszało , więc to poprawiłem i teraz jest super .
Jak ktoś chce to mogę zrobić fotki jak prawidłowo to powinno wyglądać bo obecnie niedysponuje żadnymi fotami
Cała operacja wymontowania przesłony wymaga nie lada cierpliwości i gimnastyki :P
ponieważ przesłonę trzeba wyjąć nie wymontowując soczewki z lampy :evil:
Niestety nie robiłem dokładnych fotografii ale znalazłem starą soczewkę wyciętą z testowego reflektora :szeroki_usmiech więc postaram się opisać co i jak.
[ Dodano: Sro 22 Wrz, 10 18:00 ]
A zapominałem dodać że trzeba wyciąć ten spad na przesłonie w drugą stronę. I najlepiej zrobić to przed lutowaniem blaszki .
lilo, a nie miałeś s soczewce takiej wąskiej blaszki przesuwnej do przesłaniania anglika na europę? ja własnie nabyłem soczewki angielskie i za pomocą śrubokręta przesunąłem ją do góry powyżej tej osłony stałej i zrobiłem linię odcięcia na prawostronny ruch. Właśnie wróciłem ze stacji kontroli i światła są ustawione elegancko i linia odcięcia jest idealna na prawą stronę
Ambiente + pakiet na bezdroża
było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm
bo tą blaszkę nie robisz na prosto tylko dajesz ją wyżej, po ciemku dopiero zobaczę ale na ekranie tego pudełka do ustawiania świateł na stacji linia była w porządku od lewej prosty odcinek i wzrasta w prawo.
Ambiente + pakiet na bezdroża
było 153,4KM / 349,4Nm jest 176,1KM / 386,7Nm
Kombinowałem z tą blaszką i też ustawiałem ją na różne sposoby i lipa :P
Jak się ją podniesie do góry to wtedy robi się szczelina i dalej jest lipa :P
Przynajmniej mi się nie udało ustawić strumienia światła tak żebym był zadowolony więc przerobiłem przesłonę i teraz jest git 8)
Komentarz