Zamieszczone przez neoXs
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
Zamieszczone przez mirek_p11lub zmienić na 1.8 tsi i wielowahacz
[ Dodano: Wto 18 Cze, 13 23:06 ]
Zamieszczone przez Tony065gdzieś musieli zaoszczędzić tę różnice w kg względem O2, niestety...przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Przem78, pompowanie kół azotem ma sens w jeździe torowej. do cywilnej jazdy ma się nijak, bo 78% powietrza to właśnie azot i jest to tylko wyciąganie kasy z kieszeni nieświadomych kierowców. w mojej okolicy taka wątpliwa usługa kosztuje ok. 120zł. sporo za te pozostałe 22% :wink: lepiej już pilnować prawidłowego ciśnienia niż takicj "bajerów".
[ Dodano: Sro 19 Cze, 13 13:16 ]
michalek1912, wg Skody to wszystkie z mocą pow. 150KM i 4x4, czyli na tą chwilę 1 benzyniak, żaden "grzechotnik", 4x4 i RS :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Zamieszczone przez Tony065w mojej okolicy taka wątpliwa usługa kosztuje ok. 120zł.
Komentarz
-
Akurat przy szybszej i bardziej agresywnej jeździe lekkie zwiększenie ciśnienia w oponach jest korzystne.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
zepterr to ja jeszcze czekam, aż zaczniesz mi wmawiać, że wpierw stwierdziłem, iż O3 to kupa ale przecież głupio krytykować własny zakup więc się nawróciłem... Bitch please
To tak gwoli ścisłości wytłumaczę to łopatologicznie
W O1 nie słychać było drobnych stuknięć tylnej belki, w O3 to się zdarza.
W O3 czuję lepszy komfort na tych samych trasach i jest wyraźniej ciszej od mojej dawnej O1.
Finito
Komentarz
-
Witam ponownie , trochę się naczytałem Waszych uwag i pozostaje mi tylko wyrazić swoją opinię:
Niestety słyszę to dudnienie nadal i trochę żałuję że nie wziąłem O2 po prostu mnie to wkur.... (czytaj: denerwuje) i prawdopodobnie faktycznie to nie głośna belka tylko oszczędności przy wygłuszeniu , no ale to tylko moje skromne zdanie.
apropos , jakby ktoś wiedział jak to uciszyć to błagam o poradę gdzie , co i w którym miejscu wygłuszyć
Pozdrawiam :cry:Piotrec
Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM
Komentarz
-
Zamieszczone przez PiotrecWitam ponownie , trochę się naczytałem Waszych uwag i pozostaje mi tylko wyrazić swoją opinię:
Niestety słyszę to dudnienie nadal i trochę żałuję że nie wziąłem O2 po prostu mnie to wkur.... (czytaj: denerwuje) i prawdopodobnie faktycznie to nie głośna belka tylko oszczędności przy wygłuszeniu , no ale to tylko moje skromne zdanie.
apropos , jakby ktoś wiedział jak to uciszyć to błagam o poradę gdzie , co i w którym miejscu wygłuszyć
Pozdrawiam :cry:
Komentarz
-
Zamieszczone przez Przem78Zamieszczone przez zepter00Akurat przy szybszej i bardziej agresywnej jeździe lekkie zwiększenie ciśnienia w oponach jest korzystne.
[ Dodano: Pon 24 Cze, 13 14:50 ]
Zamieszczone przez neoXszepterr to ja jeszcze czekam, aż zaczniesz mi wmawiać, że wpierw stwierdziłem, iż O3 to kupa ale przecież głupio krytykować własny zakup więc się nawróciłem... Bitch please
To tak gwoli ścisłości wytłumaczę to łopatologicznie
W O1 nie słychać było drobnych stuknięć tylnej belki, w O3 to się zdarza.
W O3 czuję lepszy komfort na tych samych trasach i jest wyraźniej ciszej od mojej dawnej O1.
Finito
za "Bitch.." możesz mieć zaraz moderatora na karku, który walnie ci ładny czerwony paseczek... uzbierasz trzy i będziesz miał "finito" na jakiś czas z forum... :admin: no chyba, że teraz ty mnie "please" :thank:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
Owszem trochę z tyłu hałasuje, ale można albo ciut omijać dziury (oczywiście nie wężykiem :wink: ) lub wolniej w nie wjeżdżać, albo podgłośnić muzyczkę, albo spróbować wyciszyć lub dociążyć tył, a w ostateczności zmienić samochód na np. :?: C5 z HydroActive III+
Mam felgi 17 cali i to nieco obniża komfort jazdy po dziurach, poza tym muszę sprawdzić, czy nie są za mocno napompowane koła. Na zimę planuję felgi 16 cali - stalowe, ale szału nie oczekuję.
Przez 3 lata jeździłem Fiatem Lineą na 16 calowych felgach (z tyłu belka) więc może się przyzwyczaiłem do hałasu z tyłu.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
kylo76, moja OI też jest na belce, felgi 16", opony 205/55, ciśnienie 2.3, zawias -15mm lekko utwardzony i jakoś nie hałasuje, że mam ochotę auto spalić. w O3 trzeba poprawić wyciszenie tyłu, bo tam pewnie jest sporo oszczędności btw, oba kpl kół mam w tym samym rozmiarze, więc pora roku i rodzaj gumy nie ma u mnie znaczenia.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
Zamieszczone przez BomberTylne zawieszenie słychać bo i belka i auto z tyłu lekkie - trochę taczkowóz. Ja mam - jak to nazwałem - wskaźnik belki :szeroki_usmiech jak paliwo spada do 1/2 baku to jadę na stację :twisted: i tankuję do pełna. Przy obciążeniu tyłu jest dużo lepiej. Nie ma co się po tym rodzaju zawieszenia spodziewać rewelacji - jest jakie miało być - tanie w eksploatacji i w produkcji.
W kazdym razie ten problem zauwazyla sama Skoda przeciez, gdzie na auto.cz podano informacje ze auta O3 od czerwca beda mialy cos pozmienianego w ustawieniu tylnego zawieszenia...zeby bylo ciszej bo uzytkownicy pierwszych egzemplarzy narzekali od razu na halasy z tylu.
Moze warto wiec jakos monitowac ten temat - co tam Skoda pozmienia w modelach od czerwca i potem w ramach gwarancji domagac sie podobnych zmian w zawieszeniu od ASO do modeli po modyfikacjach ustawien zawieszenia... tylko czy primo to bedzie mozliwe, a secundo czy ASO da sobie rade... (wszystkie ASO przerazaja swoim brakiem umiejetnosci, nie tylko w Skodzie).
Komentarz
-
Jestem umówiony na poniedziałek rano w celu posłuchania jak hałasuje zawieszenie. Serwis przyjął zgłoszenie bez oporu, natomiast sprzedawca twierdzi (jak go na szkoleniach nauczyli), że to przez lekki tył, jak się go dociąży to będzie lepiej, bo tak to amortyzatory mało się uginają i stąd ten hałas.
Serwis stwierdził, że ciężko będzie dobrać coś podobnego do porównania, więc może to prawda, że nowe modele mają coś zmienione w zawieszeniu i nie da się ich porównać z tymi z początku produkcji.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
Zamieszczone przez kylo76(jak go na szkoleniach nauczyli), że to przez lekki tył, jak się go dociąży to będzie lepiej,
Komentarz
-
Być może i tak jest. Wybieram się z rodziną na wakacje do Włoch więc zobaczy się na dystansie 3000km (oczywiście z olejem w bagażniku tak na wszelki wypadek). Aczkolwiek na autostradach zawieszenie nie będzie miało za dużo okazji do wykazania się. Zobacze co mi jutro powiedzą.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Piotrecbędę musiał się 10 lat męczyć
A tak na powaznie to kupilem nowe auto tez z zawieszeniem typu "belka"i podczas przejezdzania przez poprzeczne nierownosci zachowuje sie niespokojnie,dla mnie to rozwiazanie w aucie typu oIII to ciecie kosztow i MEGAPORAZKA.
[ Dodano: Sro 03 Lip, 13 07:31 ]
Zamieszczone przez BogolTłucze te zawieszenie niemiłosiernie... Może masowa akcja serwisowa potrzebna, jeśli to problem wygluszenia...Respect All,Fear No One!
Komentarz
Komentarz