Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Zawieszenie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez neoXs
    zepter00 - oprócz wycinania co poszczególnych zdań to polecam czytać je ze zrozumieniem
    Kolego jakie wycinanie co poszczególnych zdań? Dwa pierwsze posty są zacytowane w całości a w trzecim zacytowałem część która tego dotyczy a niezwiązaną resztę o tym czy ci belka przeszkadza czy nie, pominąłem. Polecasz mi czytać ze zrozumieniem? Dobre sobie. Nigdy nie miałem z tym problemów a twoje posty nie były ani długie ani skomplikowane... były natomiast wzajemnie się wykluczające i sprzeczne. Ja polecam natomiast pamiętać i rozumieć to o czym się pisało i unikać jak ognia zaprzeczania samemu sobie. :wink:
    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez mirek_p11
      lub zmienić na 1.8 tsi i wielowahacz
      wielowahaczowe zawieszenie będzie dopiero w RSie :diabelski_usmiech

      [ Dodano: Wto 18 Cze, 13 23:06 ]
      Zamieszczone przez Tony065
      gdzieś musieli zaoszczędzić tę różnice w kg względem O2, niestety...
      na jakości wykonania :wink:
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez piotrek_gdy

        wielowahaczowe zawieszenie będzie dopiero w RSie :diabelski_usmiech
        Z tego co mi wiadomo jest w O3 z 1.8TSI
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70887

        Komentarz


        • #29
          Przem78, pompowanie kół azotem ma sens w jeździe torowej. do cywilnej jazdy ma się nijak, bo 78% powietrza to właśnie azot i jest to tylko wyciąganie kasy z kieszeni nieświadomych kierowców. w mojej okolicy taka wątpliwa usługa kosztuje ok. 120zł. sporo za te pozostałe 22% :wink: lepiej już pilnować prawidłowego ciśnienia niż takicj "bajerów".

          [ Dodano: Sro 19 Cze, 13 13:16 ]
          michalek1912, wg Skody to wszystkie z mocą pow. 150KM i 4x4, czyli na tą chwilę 1 benzyniak, żaden "grzechotnik", 4x4 i RS :diabelski_usmiech
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez Tony065
            wg Skody to wszystkie z mocą pow. 150KM i 4x4, czyli na tą chwilę 1 benzyniak, żaden "grzechotnik", 4x4 i RS :diabelski_usmiech
            Tak, chodziło mi o to, że wielowahacz jest już w O3 z 1.8 a nie będzie dopiero w RS, jak napisał piotrek_gdy
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70887

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez Tony065
              w mojej okolicy taka wątpliwa usługa kosztuje ok. 120zł.
              Ja płaciłem po 8 pln za koło :P, sprawdzałem w innym aucie (z czujnikiem ciśnienia) i jest różnica w ciśnieniach po dłuższej jeździe na autostradzie na azocie jest stabilniejsze (0.1 bar) natomiast normalnie waha się o ok 02-03 bar (dystans ok 300 km prędkość do 150 km). Co nie zmienia faktu, że czujnik też mógł różnie pokazywać
              Pozdr. Przemek

              Komentarz


              • #32
                Akurat przy szybszej i bardziej agresywnej jeździe lekkie zwiększenie ciśnienia w oponach jest korzystne.
                Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez zepter00
                  Akurat przy szybszej i bardziej agresywnej jeździe lekkie zwiększenie ciśnienia w oponach jest korzystne.
                  Ja tam, jestem wygodny i chcę mieć takie samo ciśnienie przy -20 i przy + 30 :szeroki_usmiech
                  Pozdr. Przemek

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez michalek1912
                    Zamieszczone przez piotrek_gdy

                    wielowahaczowe zawieszenie będzie dopiero w RSie :diabelski_usmiech
                    Z tego co mi wiadomo jest w O3 z 1.8TSI
                    oczywiście, że jest w 1.8 TSI :diabelski_usmiech

                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                    Fotki
                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                    Fotki

                    Komentarz


                    • #35
                      zepterr to ja jeszcze czekam, aż zaczniesz mi wmawiać, że wpierw stwierdziłem, iż O3 to kupa ale przecież głupio krytykować własny zakup więc się nawróciłem... Bitch please

                      To tak gwoli ścisłości wytłumaczę to łopatologicznie

                      W O1 nie słychać było drobnych stuknięć tylnej belki, w O3 to się zdarza.
                      W O3 czuję lepszy komfort na tych samych trasach i jest wyraźniej ciszej od mojej dawnej O1.

                      Finito

                      Komentarz


                      • #36
                        neoXs, ten komfort wynika z prostej przyczyny. Większy rozstaw osi i lepsze wyciszenie, oczywiście porównując OI z O3.
                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                        @ by Tune-up Gdańsk
                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                        Antek

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez Tony065
                          w mojej okolicy taka wątpliwa usługa kosztuje ok. 120zł
                          Przepraszam ale nie wiem gdzie mieszkasz gdzie takie ceny ? W mojej okolicy napompowanie 1 koła kosztuje 5 zł wiec za samochód wychodzi 20 zł.
                          Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                          Komentarz


                          • #38
                            Witam ponownie , trochę się naczytałem Waszych uwag i pozostaje mi tylko wyrazić swoją opinię:
                            Niestety słyszę to dudnienie nadal i trochę żałuję że nie wziąłem O2 po prostu mnie to wkur.... (czytaj: denerwuje) i prawdopodobnie faktycznie to nie głośna belka tylko oszczędności przy wygłuszeniu , no ale to tylko moje skromne zdanie.

                            apropos , jakby ktoś wiedział jak to uciszyć to błagam o poradę gdzie , co i w którym miejscu wygłuszyć
                            Pozdrawiam :cry:
                            Piotrec

                            Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
                            Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM

                            Komentarz


                            • #39
                              Piotrec, w temacie wyciszenia auta odezwij się do kolegi Nexus
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez Piotrec
                                Witam ponownie , trochę się naczytałem Waszych uwag i pozostaje mi tylko wyrazić swoją opinię:
                                Niestety słyszę to dudnienie nadal i trochę żałuję że nie wziąłem O2 po prostu mnie to wkur.... (czytaj: denerwuje) i prawdopodobnie faktycznie to nie głośna belka tylko oszczędności przy wygłuszeniu , no ale to tylko moje skromne zdanie.

                                apropos , jakby ktoś wiedział jak to uciszyć to błagam o poradę gdzie , co i w którym miejscu wygłuszyć
                                Pozdrawiam :cry:
                                Sprobuj wrzucic gruba docieta mate filcowa pod kanape tylna i/lub podloge bagaznika. Ale skoro mowisz o dudnieniu to pewnie... tak jak na Łotwie... daremny trud i raczej jest to kwestia zle dobranych odbojow czy czegos takiego...?

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez Przem78
                                  Zamieszczone przez zepter00
                                  Akurat przy szybszej i bardziej agresywnej jeździe lekkie zwiększenie ciśnienia w oponach jest korzystne.
                                  Ja tam, jestem wygodny i chcę mieć takie samo ciśnienie przy -20 i przy + 30 :szeroki_usmiech
                                  Że chcesz to nie ma nic do rzeczy bo takie są prawa fizyki.

                                  [ Dodano: Pon 24 Cze, 13 14:50 ]
                                  Zamieszczone przez neoXs
                                  zepterr to ja jeszcze czekam, aż zaczniesz mi wmawiać, że wpierw stwierdziłem, iż O3 to kupa ale przecież głupio krytykować własny zakup więc się nawróciłem... Bitch please

                                  To tak gwoli ścisłości wytłumaczę to łopatologicznie

                                  W O1 nie słychać było drobnych stuknięć tylnej belki, w O3 to się zdarza.
                                  W O3 czuję lepszy komfort na tych samych trasach i jest wyraźniej ciszej od mojej dawnej O1.

                                  Finito
                                  Najpierw sam się nie ośmieszaj zamieszczając sprzeczne twierdzenia i nie rób później pełnej wolty. :wink: Szkoda, że nikt ci łopatologicznie wcześniej nie wytłumaczył, że tak się nie robi.

                                  za "Bitch.." możesz mieć zaraz moderatora na karku, który walnie ci ładny czerwony paseczek... uzbierasz trzy i będziesz miał "finito" na jakiś czas z forum... :admin: no chyba, że teraz ty mnie "please" :thank:
                                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Owszem trochę z tyłu hałasuje, ale można albo ciut omijać dziury (oczywiście nie wężykiem :wink: ) lub wolniej w nie wjeżdżać, albo podgłośnić muzyczkę, albo spróbować wyciszyć lub dociążyć tył, a w ostateczności zmienić samochód na np. :?: C5 z HydroActive III+
                                    Mam felgi 17 cali i to nieco obniża komfort jazdy po dziurach, poza tym muszę sprawdzić, czy nie są za mocno napompowane koła. Na zimę planuję felgi 16 cali - stalowe, ale szału nie oczekuję.
                                    Przez 3 lata jeździłem Fiatem Lineą na 16 calowych felgach (z tyłu belka) więc może się przyzwyczaiłem do hałasu z tyłu.
                                    O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      kylo76, moja OI też jest na belce, felgi 16", opony 205/55, ciśnienie 2.3, zawias -15mm lekko utwardzony i jakoś nie hałasuje, że mam ochotę auto spalić. w O3 trzeba poprawić wyciszenie tyłu, bo tam pewnie jest sporo oszczędności btw, oba kpl kół mam w tym samym rozmiarze, więc pora roku i rodzaj gumy nie ma u mnie znaczenia.
                                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                      @ by Tune-up Gdańsk
                                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                      Antek

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Jest to całkiem możliwe, że przyoszczędzili na matach wygłuszających (a to zawsze kilka euro i kilka kilogramów mniej), zastanawiam się na wyciszeniem od wewnątrz bagażnika.
                                        O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez Bomber
                                          Tylne zawieszenie słychać bo i belka i auto z tyłu lekkie - trochę taczkowóz. Ja mam - jak to nazwałem - wskaźnik belki :szeroki_usmiech jak paliwo spada do 1/2 baku to jadę na stację :twisted: i tankuję do pełna. Przy obciążeniu tyłu jest dużo lepiej. Nie ma co się po tym rodzaju zawieszenia spodziewać rewelacji - jest jakie miało być - tanie w eksploatacji i w produkcji.
                                          Wydaje mi sie, ze te halasy z tylu to niekoniecznie wynikaja z belki tylko. Moze to wlasnie kwestia belki+kiepskiego wygluszenia?

                                          W kazdym razie ten problem zauwazyla sama Skoda przeciez, gdzie na auto.cz podano informacje ze auta O3 od czerwca beda mialy cos pozmienianego w ustawieniu tylnego zawieszenia...zeby bylo ciszej bo uzytkownicy pierwszych egzemplarzy narzekali od razu na halasy z tylu.

                                          Moze warto wiec jakos monitowac ten temat - co tam Skoda pozmienia w modelach od czerwca i potem w ramach gwarancji domagac sie podobnych zmian w zawieszeniu od ASO do modeli po modyfikacjach ustawien zawieszenia... tylko czy primo to bedzie mozliwe, a secundo czy ASO da sobie rade... (wszystkie ASO przerazaja swoim brakiem umiejetnosci, nie tylko w Skodzie).
                                          http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...erwone-skodari
                                          Spalanie - Motostat.pl

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Jestem umówiony na poniedziałek rano w celu posłuchania jak hałasuje zawieszenie. Serwis przyjął zgłoszenie bez oporu, natomiast sprzedawca twierdzi (jak go na szkoleniach nauczyli), że to przez lekki tył, jak się go dociąży to będzie lepiej, bo tak to amortyzatory mało się uginają i stąd ten hałas.
                                            Serwis stwierdził, że ciężko będzie dobrać coś podobnego do porównania, więc może to prawda, że nowe modele mają coś zmienione w zawieszeniu i nie da się ich porównać z tymi z początku produkcji.
                                            O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Tłucze te zawieszenie niemiłosiernie... Może masowa akcja serwisowa potrzebna, jeśli to problem wygluszenia...
                                              Jest- O3 2.0 TDI Elegance- nabity w belke...
                                              Była- O2 FL 1.6 TDI CR SERIA
                                              Była- O2 1.9 TDI PD BXE MOD

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Zamieszczone przez kylo76
                                                (jak go na szkoleniach nauczyli), że to przez lekki tył, jak się go dociąży to będzie lepiej,
                                                IMO i faktycznie tak może być, pisałem już o tym, że po dociążeniu tyłu (2 os i bagażnik i kilka wyjazdów w sumie ok 400 - 500 km) w/g mnie zawieszenie pracuje lepiej i ciszej (pomijam kwestię przyzwyczajenia)
                                                Pozdr. Przemek

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Być może i tak jest. Wybieram się z rodziną na wakacje do Włoch więc zobaczy się na dystansie 3000km (oczywiście z olejem w bagażniku tak na wszelki wypadek). Aczkolwiek na autostradach zawieszenie nie będzie miało za dużo okazji do wykazania się. Zobacze co mi jutro powiedzą.
                                                  O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    Zamieszczone przez Piotrec
                                                    będę musiał się 10 lat męczyć
                                                    Myslisz,ze tyle przejezdzi nowa oIII?optymista
                                                    A tak na powaznie to kupilem nowe auto tez z zawieszeniem typu "belka"i podczas przejezdzania przez poprzeczne nierownosci zachowuje sie niespokojnie,dla mnie to rozwiazanie w aucie typu oIII to ciecie kosztow i MEGAPORAZKA.

                                                    [ Dodano: Sro 03 Lip, 13 07:31 ]
                                                    Zamieszczone przez Bogol
                                                    Tłucze te zawieszenie niemiłosiernie... Może masowa akcja serwisowa potrzebna, jeśli to problem wygluszenia...
                                                    Akcja serwisowa w skodzie???ale sie usmialem ha ha ha :lol: .Chyba sobie chlopie zartujesz,widac nie znasz ASO .Skoda wszystko zlewa,poczytaj dokladnie forum to sie przekonasz,jak juz kupiles auto to lepiej idz do koscioła i daj na tace jak masz jechac do ASO.Chłopie zapomnij o akcjach serwisowych w ASO SKODY!!!p.s.ale sie uśmiałem :lol: :lol:
                                                    Respect All,Fear No One!

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X