ja mam do "fanów" marek premium pytanie. po jaką cholerę kopiliście skodę
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez michalek1912http://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-(5e3)-e10-15-021-04-22-pi-2787.html
Dlaczego te sprężyny są "171 - Wyłącznie do modeli z belką na osi tylnej" ? Choć w opisie uwzględniony jest również 1.8 TSI?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065ja mam do "fanów" marek premium pytanie. po jaką cholerę kopiliście skodę :?: aż tak bardzo kryzys Wam się do dobrał :?:
[ Dodano: Pią 12 Lip, 13 23:37 ]
Zamieszczone przez Przem78Zamieszczone przez michalek1912http://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-(5e3)-e10-15-021-04-22-pi-2787.html
Dlaczego te sprężyny są "171 - Wyłącznie do modeli z belką na osi tylnej" ? Choć w opisie uwzględniony jest również 1.8 TSI?Pozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
Odbiegajac troche od tematu
Ale widze ze znacie sie na modach zawieszenia wiec moze doradzicie.
Zalozmy ze mam O3 z belka. Chcialbym ja:
a) podniesc
b) wyraznie zmiekczyc
I teraz pytanie... czy sie da? Czy powinienem wymienic:
a) sprezyny (dluzsze, ale miekksze?)
b) sprezyny+amortyzatory
c) amortyzatory (dluzszy skok, lagodniej tlumiace?)
Pozdr.
Komentarz
-
-
ukuk: będzie bardzo ciężko
ponieważ:
efekt podniesienia uzyskasz przez montaż twardszej sprężyny (co jest sprzeczne z twoim drugim celem). Dłuższych sprężyn oryginalnych nie dostaniesz, najwyżej twardsze. Możesz za to czasem dostać bardziej miękkie, co niestety pewnie jeszcze bardziej zmniejszy wysokość tyłu.
Mógłbyś dać jakieś podkładki gumowe pod sprężynę, lub jakieś stalowe "talerzyki" tylko, że w 0III masz gwarancję i nici z tego.
Można by zamówić i zrobić dłuższe sprężyny i dodatkowo do tego amortyzatory o większym skoku... na zamówienie. Rozwiązanie baaaaardzo drogie, trudne do wykonania (znaleźć wykonawcę) i realizacji.. czasochłonne.... plus utrata gwarancji. Później tylko kłopot podczas wymiany po zużyciu lub uszkodzeniu.
Auto po przejechaniu kiludziesięciu tyś km samo zmięknie. Amortyzatory się trochę zużyją i sprężyny ciut wyrobią. Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
Jak się skończy gwarancja można stosunkowo łatwo podnieść tył (co nijak nie oznacza zwiększenia skoku zawieszenia). Podniesienie jednak pogorszy prowadzenie poprzez podwyższenie środka ciężkości i zmianę geometrii zarówno tylnej osi jak i przedniej. Tak koledzy... w przedniej osi zmieni się (zmniejszy) kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.... co może trochę zwiększyć podsterowność.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00efekt podniesienia uzyskasz przez montaż twardszej sprężyny
Wracajac do pytania powyzej - pomoc moze znalezienie dluzszej sprezyny o wymaganym wspolczynniku ugiecia pot twardosci ,TU istotne do czego potrzebny wyzszy przeswit.
Moze sie okazac ze pasuje z O3 kombi lub jakiegos innego modelu . Trzeba by posiadac dokladne wymiary i katalog w/g ktorego wyszukac te ktore beda pasowac.
Nie sadze zeby to byl jakis wiekszy problem
Komentarz
-
-
roney: czemu mówisz mi o oczywistych rzeczach., przecież wiadomo, że sprężyny do RS'a są twardsze ( są też krótsze)... dlatego.... uwaga... werble... są KRÓTSZE inaczej niższe.... wow...tłum szaleje... kobiety piszczą. :lol:
Chodziło mi... i wielu kolegom, którzy chcieli podnieść tył o sprężyny od kombi lub sprężyny Heavy Duty.
Sprężyna od kombi będzie zawsze twardsza... pomijam te auta, które w wersji sedan - liftback mają całkowicie inne tylne zawieszenia niż w wersji kombi np wiele modeli Forda Mondeo i sprężyna będzie całkiem inna.
A problem będzie taki, że...... werble.... dopóki trwa gwarancja nie możesz nic z tym zrobić na własną rękę a ASO też będzie mocno kręciło nosem i będą mówili, że nie biorą za to odpowiedzialności.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Czyli jednak nie tak hop-hop i jakos tak... zapomnialem o gwarancji
Ogolnie chcialbym zeby bylo bardziej miekko - a wyzej to tak przy okazji, bo OIII juz sama w sobie jest nieco wyzsza niz konkurencja. Mysle, ze nawet w standardzie nie powinno byc wiekszego problemu.
Co do "samo-miekkniecia" z czasem... Oj nie wiem, mialem swego czasu nieprzyjemnosc uzytkowania Astry II i dla mnie to byla meczarnia. Strasznie nie lubilem jezdzic tym samochodem, a kazdy prog obrywal wnetrznosci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorZamieszczone przez zepter00Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zepter00Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
A wyciszenie taka ilością styropianu - bajkaO3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukOgolnie chcialbym zeby bylo bardziej miekkoByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroo ile już istnieje to zamontować zestaw na bezdrożaO3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwtak już głośnego O2
A może lipą jest nie zawieszenie tylko oszczędności (głównie na wadze) na wyciszeniu.
Zamieszczone przez leszekmwgłośnych szumach powietrza...
A propos okien, to przy około 90km/h przy mocniej otwartych oknach (do połowy) tak dudni w środku, że mało łba nie urwie. W Fobii tez tak było.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kylo76A propos okien, to przy około 90km/h przy mocniej otwartych oknach (do połowy) tak dudni w środku, że mało łba nie urwie.
Komentarz
-
-
Przem78, w O2 też jest niezłe tornado jak przy dużych prędkościach otworzy się okno natomiast ostatnio jechałem straszą wersją X5 i tam dopiero jest cisza w porównaniu do naszych padlinsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidastraszą wersją X5 i tam dopiero jest cisza w porównaniu do naszych padlin
Komentarz
-
Komentarz