ja mam do "fanów" marek premium pytanie. po jaką cholerę kopiliście skodę
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Też się trochę zgubiłem w tym http://www.eibach.pl/search.html?sea...duct_line=1322 bo i jedne i drugie są np: do 1.6 TDI i do 1.8 TSI może chodzi o DSG ??!! na pewno ma to związek z masami P/T tylko jaki ??!! lub błąd bo przy drugim zestawie też jest dopisek "tylko dla belki skrętnej"Zamieszczone przez michalek1912http://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-(5e3)-e10-15-021-04-22-pi-2787.html
Dlaczego te sprężyny są "171 - Wyłącznie do modeli z belką na osi tylnej" ? Choć w opisie uwzględniony jest również 1.8 TSI?
Komentarz
-
-
HeheZamieszczone przez Tony065ja mam do "fanów" marek premium pytanie. po jaką cholerę kopiliście skodę :?: aż tak bardzo kryzys Wam się do
dobrał :?:
Nie - jako służbowóz mam Skodzianę bo mi się podobała a spectrum wyboru było średnie (cięcia kosztów) a do "zabawy" mam A4 z podpisu (przez przypadek je posiadam dlatego chwilowo nie mam bawarki) w przyszłym roku jednak planuję bawarkę - dopiero we wrześniu br. ten model wychodzi więc poczekam do przyszłego roku
Nie pali się
[ Dodano: Pią 12 Lip, 13 23:37 ]
Sprężyny są robione do klas wagowych auta dlatego ta rożnica. Napisz do nich maila to ci odpiszą ze szczegółami. Ja kupowałem do Audi Eibacha Pro-Kit z Bilsteinami B8 Nürnburgring od nich i jestem zadowolony.Zamieszczone przez Przem78Też się trochę zgubiłem w tym http://www.eibach.pl/search.html?sea...duct_line=1322 bo i jedne i drugie są np: do 1.6 TDI i do 1.8 TSI może chodzi o DSG ??!! na pewno ma to związek z masami P/T tylko jaki ??!! lub błąd bo przy drugim zestawie też jest dopisek "tylko dla belki skrętnej"Zamieszczone przez michalek1912http://www.eibach.pl/eibach-skoda-octavia-(5e3)-e10-15-021-04-22-pi-2787.html
Dlaczego te sprężyny są "171 - Wyłącznie do modeli z belką na osi tylnej" ? Choć w opisie uwzględniony jest również 1.8 TSI?Pozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
Odbiegajac troche od tematu
Ale widze ze znacie sie na modach zawieszenia wiec moze doradzicie.
Zalozmy ze mam O3 z belka. Chcialbym ja:
a) podniesc
b) wyraznie zmiekczyc
I teraz pytanie... czy sie da? Czy powinienem wymienic:
a) sprezyny (dluzsze, ale miekksze?)
b) sprezyny+amortyzatory
c) amortyzatory (dluzszy skok, lagodniej tlumiace?)
Pozdr.
Komentarz
-
-
ukuk: będzie bardzo ciężko
ponieważ:
efekt podniesienia uzyskasz przez montaż twardszej sprężyny (co jest sprzeczne z twoim drugim celem). Dłuższych sprężyn oryginalnych nie dostaniesz, najwyżej twardsze. Możesz za to czasem dostać bardziej miękkie, co niestety pewnie jeszcze bardziej zmniejszy wysokość tyłu.
Mógłbyś dać jakieś podkładki gumowe pod sprężynę, lub jakieś stalowe "talerzyki" tylko, że w 0III masz gwarancję i nici z tego.
Można by zamówić i zrobić dłuższe sprężyny i dodatkowo do tego amortyzatory o większym skoku... na zamówienie. Rozwiązanie baaaaardzo drogie, trudne do wykonania (znaleźć wykonawcę) i realizacji.. czasochłonne.... plus utrata gwarancji. Później tylko kłopot podczas wymiany po zużyciu lub uszkodzeniu.
Auto po przejechaniu kiludziesięciu tyś km samo zmięknie. Amortyzatory się trochę zużyją i sprężyny ciut wyrobią. Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
Jak się skończy gwarancja można stosunkowo łatwo podnieść tył (co nijak nie oznacza zwiększenia skoku zawieszenia). Podniesienie jednak pogorszy prowadzenie poprzez podwyższenie środka ciężkości i zmianę geometrii zarówno tylnej osi jak i przedniej. Tak koledzy... w przedniej osi zmieni się (zmniejszy) kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.... co może trochę zwiększyć podsterowność.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
A niby dlaczego? Sprezyny sportowe sa z definicji twardsze i przewaznie obnizaja zawieszenie niz je podniosza prawda? Sama twardosc sprezyny ma niewielki wplyw na wysokosc .Zamieszczone przez zepter00efekt podniesienia uzyskasz przez montaż twardszej sprężyny
Wracajac do pytania powyzej - pomoc moze znalezienie dluzszej sprezyny o wymaganym wspolczynniku ugiecia pot twardosci ,TU istotne do czego potrzebny wyzszy przeswit.
Moze sie okazac ze pasuje z O3 kombi lub jakiegos innego modelu . Trzeba by posiadac dokladne wymiary i katalog w/g ktorego wyszukac te ktore beda pasowac.
Nie sadze zeby to byl jakis wiekszy problem
Komentarz
-
-
roney: czemu mówisz mi o oczywistych rzeczach., przecież wiadomo, że sprężyny do RS'a są twardsze ( są też krótsze)... dlatego.... uwaga... werble... są KRÓTSZE inaczej niższe.... wow...tłum szaleje... kobiety piszczą. :lol:
Chodziło mi... i wielu kolegom, którzy chcieli podnieść tył o sprężyny od kombi lub sprężyny Heavy Duty.
Sprężyna od kombi będzie zawsze twardsza... pomijam te auta, które w wersji sedan - liftback mają całkowicie inne tylne zawieszenia niż w wersji kombi np wiele modeli Forda Mondeo i sprężyna będzie całkiem inna.
A problem będzie taki, że...... werble.... dopóki trwa gwarancja nie możesz nic z tym zrobić na własną rękę a ASO też będzie mocno kręciło nosem i będą mówili, że nie biorą za to odpowiedzialności.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Czyli jednak nie tak hop-hop i jakos tak... zapomnialem o gwarancji
Ogolnie chcialbym zeby bylo bardziej miekko - a wyzej to tak przy okazji, bo OIII juz sama w sobie jest nieco wyzsza niz konkurencja. Mysle, ze nawet w standardzie nie powinno byc wiekszego problemu.
Co do "samo-miekkniecia" z czasem... Oj nie wiem, mialem swego czasu nieprzyjemnosc uzytkowania Astry II i dla mnie to byla meczarnia. Strasznie nie lubilem jezdzic tym samochodem, a kazdy prog obrywal wnetrznosci
Komentarz
-
-
Podobno ta zmiana weszła od 23 tyg produkcji, tak mi powiedzieli w salonie ale na pytanie o jakieś akcje serwisowe itp. to nikt nic nie wie.Zamieszczone przez PrekompilatorSkąd ta informacja? Bo jestem nią szczerze zainteresowany, zwłaszcza w kwestii "od kiedy".Zamieszczone przez zepter00Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
Komentarz
-
-
Jak ktoś będzie miał pewną informację na ten temat (zmiana sprężyn w O3 w toku produkcji) to trzeba będzie trochę SAP pomolestować :wink: , najlepiej grupowo, bo "wespół, zespół... " (to z Kabaretu Starszych Panów) jest lepszy efekt.Zamieszczone przez zepter00Podobno zaczęli lub zaczną montować amortyzatory o ciut delikatniejszej charakterystyce do tylnej osi z belką w OIII.
A wyciszenie taka ilością styropianu - bajka
O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
Było kupić francuza tj C5 z pneumatem - to byś popływał. Nie jeździłeś autem przed zakupem ? Jedyne co można zrobić to o ile już istnieje to zamontować zestaw na bezdroża - wtedy auto pójdzie w górę - jednakże zmiękczyć zawieszenie ... nie ryzykowałbym.Zamieszczone przez ukukOgolnie chcialbym zeby bylo bardziej miekkoByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!

Komentarz
-
-
Dzisiaj pytałem w serwisie o zestaw na bezdroża. Takowy jako doposażenie do O3 nie istnieje, tylko jako opcja do produkcji. Można popróbować ze zmianami amortyzatorów i sprężyn i ewentualnie szukać dodatkowych osłon.Zamieszczone przez misiek^wroo ile już istnieje to zamontować zestaw na bezdrożaO3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
No to lipa, że wielowachacz jest głośny. :wink:Zamieszczone przez leszekmwtak już głośnego O2
A może lipą jest nie zawieszenie tylko oszczędności (głównie na wadze) na wyciszeniu.
Zwłaszcza jak się jeździ z otwartymi oknami. Ja tego jakoś nie zauważyłem, a może brałem głośniej radio :?:Zamieszczone przez leszekmwgłośnych szumach powietrza...
A propos okien, to przy około 90km/h przy mocniej otwartych oknach (do połowy) tak dudni w środku, że mało łba nie urwie. W Fobii tez tak było.O3 1,4TSI Brąz Topaz Elegance z rozsądku. Jeep Grand Cherokee WG 4,0l Limited dla przyjemności.
Komentarz
-
-
Ostatnio na autobahnie się zapomniałem i tak przy ~ 150 chciałem muchę wyprosić z auta, poczułem się jak by wpadło tornado i wszystko lżejsze od 1.5l butelki wody mineralnej zmieniło swoje miejsce położenia. Dla tego dziwią mnie opinie o tym, że w O3 jest głośno i że słychać szum powietrza !! chyba że jestem przygłuchy ale radio ma zazwyczaj na 6-7 więc w miarę cicho a jednak je słyszę :PZamieszczone przez kylo76A propos okien, to przy około 90km/h przy mocniej otwartych oknach (do połowy) tak dudni w środku, że mało łba nie urwie.
Komentarz
-
-
Przem78, w O2 też jest niezłe tornado jak przy dużych prędkościach otworzy się okno natomiast ostatnio jechałem straszą wersją X5 i tam dopiero jest cisza w porównaniu do naszych padlin
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ja doskonale sobie z tego zdaję sprawę, tylko że X5 to jest inny segment, tam same drzwi ważą tyle co cała O3 :szeroki_usmiech IMO po jeździe wieloma kompaktami uważam, że w O3 jest przyjemnie podczas jazdy i nawet jeżeli słychać silnik to jest to dla mnie przyjemny dźwiękZamieszczone przez piramidastraszą wersją X5 i tam dopiero jest cisza w porównaniu do naszych padlin
mało tego po ponad 6 kkm przestałem zwracać uwagę na odgłosy zawieszenia :P
Komentarz
-

Komentarz