szczerze wiem że musisz śmignąć na tych amorkach troche km żeby sie wyrobily, ale musisz już wiedzieć czy dudni czy nie? ale obstawiam że jest bez zmian bo to problem po innej stronie.. czyli akustyki
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez mcandyZamieszczone przez voctawiasmcandy a ty wymieniłeś amorki czy czekasz na decyzję SAP.Octavia 3 - 1.4TSI
Komentarz
-
-
padrek
.
Boże Święty. Przeczytałem cały ten wątek dotyczący zawieszenie w nowej OIII i jestem w ciężkim szoku. Czy ktoś jeszcze kupuje ten badziew. Nie na firmę, nie w leasing ale prywatnie za własne pieniądze lub kredyt. Chyba tylko masochiści jacyś. Kupa szmalu za kompakta udającego klasę wyższą, który jest pozbawiony wygłuszenia i ma jeszcze w dodatku tragicznie skopane, głośne zawieszenie.
Komentarz
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekBoże Święty. Przeczytałem cały ten wątek dotyczący zawieszenie w nowej OIII i jestem w ciężkim szoku. Czy ktoś jeszcze kupuje ten badziew. Nie na firmę, nie w leasing ale prywatnie za własne pieniądze lub kredyt. Chyba tylko masochiści jacyś. Kupa szmalu za kompakta udającego klasę wyższą, który jest pozbawiony wygłuszenia i ma jeszcze w dodatku tragicznie skopane, głośne zawieszenie.
Tak na marginesie NIE PANIKUJ
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez padrekBoże Święty. Przeczytałem cały ten wątek dotyczący zawieszenie w nowej OIII i jestem w ciężkim szoku. Czy ktoś jeszcze kupuje ten badziew. Nie na firmę, nie w leasing ale prywatnie za własne pieniądze lub kredyt. Chyba tylko masochiści jacyś. Kupa szmalu za kompakta udającego klasę wyższą, który jest pozbawiony wygłuszenia i ma jeszcze w dodatku tragicznie skopane, głośne zawieszenie.
dudnia tylko niektore egzemplarze, poza tym i tak jest o niebo ciszej niz w O1Black magic
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez greg505Zamieszczone przez padrekBoże Święty. Przeczytałem cały ten wątek dotyczący zawieszenie w nowej OIII i jestem w ciężkim szoku. Czy ktoś jeszcze kupuje ten badziew. Nie na firmę, nie w leasing ale prywatnie za własne pieniądze lub kredyt. Chyba tylko masochiści jacyś. Kupa szmalu za kompakta udającego klasę wyższą, który jest pozbawiony wygłuszenia i ma jeszcze w dodatku tragicznie skopane, głośne zawieszenie.
dudnia tylko niektore egzemplarze, poza tym i tak jest o niebo ciszej niz w O1Octavia 3 - 1.4TSI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voctawiasZ tego co pan z serwisu mówił to dudnią wszystkie egzemplarze.
Jest szansa, by to TPI lub jego treść pojawiła się na forum?Pozdro
Komentarz
-
-
Re: .
Zamieszczone przez voctawiasZamieszczone przez greg505Zamieszczone przez padrekBoże Święty. Przeczytałem cały ten wątek dotyczący zawieszenie w nowej OIII i jestem w ciężkim szoku. Czy ktoś jeszcze kupuje ten badziew. Nie na firmę, nie w leasing ale prywatnie za własne pieniądze lub kredyt. Chyba tylko masochiści jacyś. Kupa szmalu za kompakta udającego klasę wyższą, który jest pozbawiony wygłuszenia i ma jeszcze w dodatku tragicznie skopane, głośne zawieszenie.
dudnia tylko niektore egzemplarze, poza tym i tak jest o niebo ciszej niz w O1Black magic
Komentarz
-
-
Dobrze, że zdecydowałem się na kupno OII w 2012r. nie czekając na OIII...
Mamy teraz skutki tego, o czym czytałem wiele lat temu, że VAG wydał kupę szmalu na opracowanie tylnego zawiesznia do Golfa V (stosowanego również m.in w OII) i w następnych generacjach modeli będzie maksymalnie ciął koszty, żeby sobie odbić ten wydatek.
Zresztą to cięcie kosztów widać nie tylko w zawieszeniu, wystarczy np. posłuchać odgłosu trzaśnięcia drzwiami w OII i OIII...
Komentarz
-
-
padrek
Re: .
Zamieszczone przez greg505Spokojna twoja rozczochrana,
dudnia tylko niektore egzemplarze, poza tym i tak jest o niebo ciszej niz w O1
Gdybym miał natomiast kupić nowy, bardzo drogi samochód, ZWŁASZCZA PRYWATNIE za osobiste pieniądze bądź kredyt, który jest tak niedopracowany, felerny jak OIII to musiałbym być coś nie teges.
Komentarz
-
padrek
.
Zamieszczone przez lukrysprzejedz sie O1 a potem O3 i nie wypisuj takich pierdoł ze masz lepsze wygłuszenie w takim starym aucie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Ja nie słyszę dudnienia a wygłuszona jest lepiej od O2.
Kilka razy O1 jezdziłem to co pamiętam to dośc ciasne wnętrze zwłaszcza z tyłu no i cicho też nie było.
Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma
Jechałeś kolego chociaż raz O3 ?Prowadzi NaviExpert Lifetime
Ostrzega Yanosik
Nagrywa Vicovation TF-2 EZ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukrysja miałem wymieniane około pół roku temu nr amortyzatorów: 5Q0 513 049EA
i dalej to samo..
Nowe amortyzatory pracują nieco inaczej niż FQ. Wydaje się, że amortyzator jest łagodniejszy przy krótkich, twardych nierównościach. Dudnienie podczas jazdy jest tylko odrobinę mniejsze, co szczególnie widać podczas rozpoczynania przejazdów (zimne opony i amortyzatory).
Wniosek: problem NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY
Zamieszczone przez lukrysPanowie to jest przez akustyke w środku jestem przekonany.
Zamieszczone przez joter06wystarczy np. posłuchać odgłosu trzaśnięcia drzwiami w OII i OIII...... ca 36Hz - MQB dudni, polternde hinterachse, low frequency 'boom' in cabin
Komentarz
-
-
Cześć Panowie Kierownicy,
to mój pierwszy post na tym forum, ale trochę się gotuję na firmę p.t. Skoda. Poczytałem o Waszych problemach z zawiasem bez rejestrowania się tutaj i stwierdziłem, że powinienem też się tu zapisać. Auto jest wprawdzie czwartym u mnie w domu, jednak ze względu na fakt, że jest to auto służbowe i trochę kilometrów nim "tłukę" problem uważam za znaczący.
Od października 2013 jeżdżę Octavią III. Kombi z silnikiem 1.6 Diesel. Wyposażenie Ambition. Dodatkowo zamówione zostało zawieszenie "na złe drogi" ze względu na fakt, że często służbowo poruszam się po budowach i leśnych drogach.
Wcześniej jeździłem Octavią II z silnikiem 1.9 i byłem bardzo zadowolony z jakości jej wykonania za te pieniądze. Nawet bez tego śmiesznego zawieszenia walczyła dzielnie z wszystkimi nierównosciami. Przejechałem nią 220.000km, teraz na liczniku nowej jest około 40.000km.
Wewnątrz nowa Octavia wygląda ok w porównaniu z poprzednią. Zewnątrz "szału ni ma", ale nie o to chodzi.
Od samego początku są problemy z klamkami. Czasem otwarcie drzwi wymaga niemałych zabiegów, bo podejście do klamki wymaga odpowiedniego ustawienia sił: nie w górę, nie w dół, dokładnie w kierunku pracy zawiasów. :shock: SERWIS: Tak ma być.
Światło stopu w klapie już dawno podzieliło się na dwie części, z czego jedna zupełnie się uwolniła (w miejscu gdzie jest spryskiwacz szyby). Nie zgłaszałem, bo pewnie i tak uznają to jako uszkodzenie mechaniczne.
Ogólnie da radę przeżyć, jednak hałas jaki dobiegał od samego początku z zawieszenia tylnego przyprawiał mnie jednak o dreszcze. Zgłosiłem ten fakt podczas ostatniego przeglądu przy 30.000km i co?
Nic.
Serwisant stwierdził, że ten model powinien mieć wymienione amory z tyłu i niedługo powiadomi mnie o terminie możliwej wymiany......
Minął miesiąc...... Dzwonię i pytam, czy może jednak coś się zmieniło, czy zapomnieli....? Absolutnie nie zapomnieli, zgubili mój numer telefonu. :roll: Taaaaa. :fuck1
Nazajutrz mieli oddzwonić.... I znów minął miesiąc........ WTF?
Wszystkie serwisy lecą tak w kulki, czy może ta naprawa to jednak lipa i Skoda stwierdziła, że koszty są zbyt duże po iluś tam zgłoszeniach?
Pozdrawiam
Cruiser
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez CruiserZgłosiłem ten fakt podczas ostatniego przeglądu przy 30.000km i co?
Nic.`
Serwisant stwierdził, że ten model powinien mieć wymienione amory z tyłu i niedługo powiadomi mnie o terminie możliwej wymiany......
Minął miesiąc...... Dzwonię i pytam, czy może jednak coś się zmieniło, czy zapomnieli....? Absolutnie nie zapomnieli, zgubili mój numer telefonu. :roll: Taaaaa. :fuck1
Nazajutrz mieli oddzwonić.... I znów minął miesiąc........ WTF?
Wszystkie serwisy lecą tak w kulki, czy może ta naprawa to jednak lipa i Skoda stwierdziła, że koszty są zbyt duże po iluś tam zgłoszeniach?
W podpisie masz WRO, wiec tutaj polecam GALL-ICM, zgłosiłem chęć wymiany amortyzatorów w sobotę i wymianę mam w piątek (można było wcześniej ale czekamy na częsci po długim weekendzie).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez voctawiasZ tego co pan z serwisu mówił to dudnią wszystkie egzemplarze.
Po pierwsze nie ma żadnego dudnienia, po drugie wszystkie opinie o niestabilnym zawieszeniu (czyt. belka skrętna) okazały się mocno przesadzone. Twierdzę nawet, że O3 z belką przy normalnej jeździe (chyba, że ktoś uczestniczy w wyścigach na torze) sprawuje się lepiej i jest o wiele bardziej stabilna w zakrętach niż O2.
Jestem mega zadowolony
Komentarz
-
-
No to może dudni tylko w MY2014 bo ja miałem MY013 i też dudnienia nie słyszałem. Zawieszenie jest jak najbardziej twarde ale nie zauważyłem żeby jakoś specjalnie hałasowało.
Jestem ciekawy czy osoby które coś słyszą wychwyciły by ten dźwięk w autach których właściciele nie narzekają i odwrotnie. Sprawdzał to już ktoś?jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mcandyZamieszczone przez joter06t;]wystarczy np. posłuchać odgłosu trzaśnięcia drzwiami w OII i OIII...
Urwał Nać... Panowie, przeciez to jakis dowcip... jak oni to zrobili???
Prawde mowiac bralem przez ostatnie dwa miesiace troche pod uwage O3 (czerwony liftback wer. elegance z bezowym wnetrzem, 1.2 tsi i troche dodatkow), ale jak sie poczyta ten watek, to sie przyznam odechciewa wybulic mnostwo swojej kasy na takie dziwactwo. Co Skoda popsula? Przeciez w O2 nic takiego nie bylo. Bez sensu :-(
Dziwne tez, ze jedni (a jest ich tu przeciez cala masa) slysza to dudnienie i ich to bardzo drazni, a innym nie przeszkadza, a inni w ogole tego nie slysza. To juz zupelnie bez sensu, bo jak jest cos spieprzone, to przeciez powinni wszyscy to chyba miec nie tak?
KTos tu napisal, ze to wina duzego nadwozia... ale Superb jest wiekszy i nic w nim nie dudni z tylu. Poza tym ktos inny napisal, ze niby w Niemczech na jakims forum (bo na polskim forum zdaje sie nikt nie ma tego problemu, moze to niemieckie to tez legenda...) tez sie niektorzy skarza ze w Golfie 7 dudni... to wtedy argument o duzym nadwoziu odpada skoro tam by dudnilo w hatchbacku.
Znalazlem taki test - calkiem dobry, gdzie facet b. chwali O3 ale o dziwo wspomina o tym dudnieniu, choc pisze ze nie jest to jakos tam straszne...
w kazdym razie zycze ostatecznego rozwiazania problemu, choc prawde mowiac wydaje mi sie, ze Skoda nic z tym za bardzo nie zrobi i po prostu juz tak bedzie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Ralfikzawieszenie mogło być odrobinę miększe
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez trasat23Zamieszczone przez Ralfikzawieszenie mogło być odrobinę miększe
Komentarz
-
Komentarz