luki1304, Możliwe że nie zawsze odczytuje kod i jest cały czas blokada zapłonu.Trza by podpiąć pod kompa i poczytać jakie błędy wyskoczą a potem dalej kombinować.
Zawieszenie
Zwiń
X
-
Zawieszenie
Witam wszystkich , od 2 tygodni jestem "szczęśliwym" posiadaczem O3 1.6 TDI CR ELEGANCE
i oto moje pierwsze spostrzeżenia
- niskie spalanie
trasa przy 90 - około 3,7 l
trasa autostradowa 130 - około 6,0 l
miasto 6,5 - 7,0
- wygoda (dużo więcej miejsca dla pasażerów z tyłu niż w O1)
- radio bolero fajna zabawka
Niestety jest też duży minus , a mianowicie głośno pracujące zawieszenie (takie głuche dudnienie przy pokonywaniu nierówności ) szczególnie słyszane z tyłu
Miałem już O1 podobno z takim samym zawieszeniem i taki problem nie występował dlatego proszę kolegów którzy mają O3 o opinie
za tydzień jestem jeszcze raz umówiony na jazdę testowym pojazdem i zobaczę , może jestem po prostu przewrażliwionyPiotrec
Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM
-
-
Witam
Jest faktycznie trochę słychać pracę zawieszenia na naszych nierównych drogach, a pewnie dodatkowo jeszcze odczuwasz to bardziej bo masz koła 17, na 16 powinno być trochę lepiej.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
Tylne zawieszenie słychać bo i belka i auto z tyłu lekkie - trochę taczkowóz. Ja mam - jak to nazwałem - wskaźnik belki :szeroki_usmiech jak paliwo spada do 1/2 baku to jadę na stację :twisted: i tankuję do pełna. Przy obciążeniu tyłu jest dużo lepiej. Nie ma co się po tym rodzaju zawieszenia spodziewać rewelacji - jest jakie miało być - tanie w eksploatacji i w produkcji.Pozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
-
No to żeście mnie załamali
Myślałem że przyreklamuje i mi naprawią a tu du.. blada będę musiał się 10 lat męczyć
Ale trochę to dziwne w O1 z takim samym zawieszeniem nie miałem takiego problemu , może tylko trzeba wygłuszyć to jakośPiotrec
Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PrekompilatorTo samo zauważyłem i się nawet lekko załamałem - w O2 tego nie ma. Przy odbiorze auta założę 15" felgi z zimówkami zamiast 16 - powinno pomóc. Jak nie pomoże, to będę miał po prostu osobne koła na zimę.jest Skoda Superb 3 1.4TSI Ambition RP 2016 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=92672
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Kombi MY2015 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=86583
była Skoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE MY2013- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69198
Komentarz
-
-
No fakt , ja w swoim elegansiku mam 17 i jeszcze profil 45 to może dlatego to mi tak przeszkadza
To może któryś z kolegów lub koleżanek ma na 15" lub 16" na wyższym profilu niech się wypowiedzą jak u nich z tym głuchym dudnieniem na dziurachPiotrec
Aktualnie O3 1.6 TDI 105 KM Elegance
Poprzednia O1 1.9 TDI 110 KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez polrobZależy z jakim silnikiem bierzesz bo wydaje mi się że 1.4 musi mieć przynajmniej 16", patrząc na jakich wyjeżdża z salonu.
BTW. Będę miał w związku z powyższym do sprzedania alufelgi 16" z oponami letnimi.
[ Dodano: Czw 13 Cze, 13 13:17 ]
Zamieszczone przez PiotrecTo może któryś z kolegów lub koleżanek ma na 15" lub 16" na wyższym profilu niech się wypowiedzą jak u nich z tym głuchym dudnieniem na dziurach
Komentarz
-
-
a ja znam najtańszy sposób na eliminację dokuczliwych hałasów w aucie. należy zapakować ulubioną płytę lub mp3 do audio i dać po garach z dB. powonno pomóc btw, ale porażka ten zawias, nawet w elegance tdi... może trzeba lepiej wygłuszyć nadkola z tyłu :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsZamieszczone przez OctavianosBelka zawsze będzie ciut głośniejsza niż wielowahacz
mam porównanie O2FL vs Rapid
belka jest zdecydowanie głośniejsza :!:
poza tym dla mnie belka to załamka...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXsZamieszczone przez OctavianosBelka zawsze będzie ciut głośniejsza niż wielowahaczBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Co nie zmienia faktu, że w porównaniu do O1 zawias jest dużo cichszy + lepiej wybiera dziury. Do O2 ciężko mi porównywać bo jeździłem głównie jako pasażer - jest b. podobnie tylko z tyłu cichutko Mi belka nie przeszkadza i na pewno nie byłaby powodem do podejmowania decyzji czy kupić czy też nie dany samochód. Ale to już kwestia potrzeb, gustu i portfela.
Komentarz
-
-
Czyli jak widać dosłownie co osoba to opinia i dosłownie każda myszka swój ogonek chwali. Co lepsze przykład neoXs pokazuje, że po kilku postach (aż dwóch) można zmienić zdanie o 180 stopni z jest gorzej na jest lepiej :szeroki_usmiech :haha:
Zamieszczone przez neoXsDostałem na PW zapytanie jak wygląda sprawa z zawiasem na 15' i powiem Wam, że te głuche stuki czasami słychać ale to raczej wina wygłuszenia niż samej belki. Bo jak przewoziłem styropian to była cisza :P Ogólnie już się przyzwyczaiłem.
Zamieszczone przez neoXsZamieszczone przez OctavianosBelka zawsze będzie ciut głośniejsza niż wielowahacz
Zamieszczone przez neoXsCo nie zmienia faktu, że w porównaniu do O1 zawias jest dużo cichszy + lepiej wybiera dziury. Do O2 ciężko mi porównywać bo jeździłem głównie jako pasażer - jest b. podobnie tylko z tyłu cichutkoMoja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
zepter00 - oprócz wycinania co poszczególnych zdań to polecam czytać je ze zrozumieniem Oczywiście, że zawieszenie O3 jest duuuuużo lepsze i cichsze w porównaniu od O1. Bo to, że słychać od czasu do czasu belkę z tyłu (pewnie 90% posiadaczy O3 to oleje bo to naprawdę nie jest ani głośne, ani uciążliwe - ja po prostu jestem wyczulony na każdą pierdołę), to nie zmienia faktu, iż ogólnie mamy większy komfort. Nie będę prowadził wielkich analiz - po prostu jadąc tymi samymi drogami co wcześniej O1 odczuwam znacznie lepsze, cichsze wybieranie dziur (jak DLA MNIE).
To teraz jak napiszę, że w porównaniu do mojego poprzedniego 1.6mpi czuję na plus różnicę do 1.2 TSI 85km pod różnymi względami, to też pewnie zaraz usłyszę, że kupiłem to muszę chwalić Dla jednych jest to silnik hulajnoga, do moich potrzeb wystarcza i... ja jestem zadowolony.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez neoXszawias jest dużo cichszy
Mały edit: w sobotę pojeździłem trochę Passatem B7 1.8 TSI + DSG (przebieg ok 20 kkm) oraz Mercedesem C klasse C 200 (przebieg 7 kkm - auto mojego Padre) i tam też słyszałem głuche dudnienie na dziurach, może to jest kwestia 17' kół w pasku 235/45/17 w MB 225/45/17 (takie same jak w O3) jazda w dwie osoby a odgłosy dochodziły z tyłu
Komentarz
-
Komentarz