@Lukrys jakies fantazje wypisujesz o tym dudnieniu w Superbie - nikomu nic tam nie dudni. A Ty wczesniej w tym watku pisales ze tez dudnilo jak jechales Golfem VII, i ze dudnilo jak jechales Passatem... i ze wszedzie dudni jak w O3... a przeciez to konfabulacja... wszedzie Ci cos dudni.
Prawda jest taka, ze ani w Passacie, ani w Superbie nic nie dudni. I tyle w tym temacie.
jechałem superb 2.0 tdi i dudni..
nie jest to dudnienie z tyłu tylko ogólnie do kabiny przedostają sie głuche stuki z zawieszenia..
Czy wy jesteście głusi? czy se wmawiacie że macie super autka ?
[ Dodano: Nie 23 Lis, 14 00:04 ]
najgorzej było w seacie leonie st FR ....
[ Dodano: Nie 23 Lis, 14 00:05 ]
Zapraszam na jazdę próbną a potem komentowanie
[ Dodano: Nie 23 Lis, 14 00:06 ]
jakoś NP Opel Astra 3 nie ma czegoś takiego albo stary volkswagen passat B5.
Tylko te najnowsze modele VAG/
A mi skoda odmówiła wymiany amortyzatorów na te niby nowe, jak to gość z serwisu powiedział "sprawa jest monitorowana i jak coś się zmieni to mnie powiadomią" koniec cytatu. Także powiem wam że leję na to wszystko bo u mnie przestało właśnie dudnić . Muszę przestać czytać ten wątek, bo od razu przestaję o tym myśleć i nie zwracam na to uwagi. Lukrys - tak jak już stwierdziliśmy w tym wątku jedni to słyszą a drudzy nie, ja np. dałem mojemu tacie auto, bo miał kilka spraw do załatwienia, a ja chciałem zmienić mu opony w jego skodzie, po powrocie zapytałem - jak się mu jeździło czy słyszał jakieś dudnienie, a on mówi że tak cichym i komfortowym autem to już dawno nie jeździł :szeroki_usmiech , także pozdrawiam i życzę nam tu dudniącym szerokiej drogi.
Nie no tak to nie jest
Ja sam widze naprawde spora roznice w pracy zawieszenia pomiedzy Pastuchem a Golfem.
Pastuch nie przenosi do kabiny malych nierownosci, jest tez naprawde wyraznie miekkszy. Co jednak mnie uderzylo w Passacie to sposob wybierania progow. Nie wiem czy ta demowka byla jakas uszkodzona(mam nadzieje), ale gdy przejechalem nad progiem przy 20-30 km/h to doslownie mialem wrazenie, ze zawieszenie zostalo na tym progu, a samochod pojechal dalej. Tak walnelo, ze hohoho. Golf tak nie robi. Biorac pod uwage + i - uwazam ze Passat ma lepsze zawieszenie.
Taaa, wszyscy którzy myslą inaczej niz ty są głusi. Niewazne że ty jesteś sam. Przpominasz mi jednego z prezesów partii politycznych, który mysli że to co on powie jest prawdą objawioną, a każdy który mysli inaczej niż on jest według niego głupi i nie zna się.
Jeszcze raz ci to powiem, w Supernie II nic nie dudni w tylnym zawiasie. Co najwyżej Tobie dudni w głowie.
A co do zaproszenia na jazdę próbną, to mam ją od 2 lat w swoim własnym Superbie II
Jeszcze raz ci to powiem, w Supernie II nic nie dudni w tylnym zawiasie
popieram. Słychać szum kół, ale nie jakieś dudnienie od zawiasu. Chyba, że ktoś ma fabryczną oponę nie do końca okrągłą - tak jak mam jedną letnią i wtedy faktycznie dudni, ale opona a nie zawias. Na dodatek ja mam PNB czyli sztywniejszy niż ori, to tym bardziej powinno być coś słychać.
jedni to słyszą drudzy nie bo im to po prostu nie przeszkadza Takie jest moje zdanie a jeżdziłem nowe: Octavią 3, Superb, Passatem, Golfem. C5, Cruze
używane: Astra 3, Corsa, Grande punto, passat b4, b5, bmw seria 3, Audi A6 c6
także panowie mam jakieś porównanie i wiem jak piwnno auto tłumić nierówności.
Niestety na jeżdzie probnej tego nie wychwyciłem...dopiero po dłuższym jeżdzeniu
jeździłem teraz passatem tym ostatnim po lifcie , ori przebieg 90tys i z tyłu na mojej trelince troszkę słyszałem odgłosy zawieszenia a na płytach betonowych , na ich łączeniach dudniło dość nieźle . no może miał zawias już ruszony...nie było to dudnienie ale zawias tylny był słyszalny dość mocno . tak samo miałem pare miesięcy temu z superbem , przejechałem sie po trelince pod serwisem/lakiernią żagla autem zostawionym do malowania ze względy na pojawiająca sie rdzę :lol: , i po krótkiej przejażdżce z kierownikiem serwisu doszliśmy do wniosku że za tyle kasy to jednak powinno być ciszej ..superb dość nowy w platynie ale przebiegu ni pamiętam.z at silnik tdi w superbie był fajnie wyciszony , jakby był z 3 metry przed samochodem... passat i superb w sedanie.
nawiasem mówiąc to byłem zawiedziony 1.8tsi w passacie ,pierwszy raz jechałem , 5-6 auto stoi w miejscu , jednak brak Nm jakie są w tdi.
no i znowu mi sie pomyślało o realnym spalaniu takiego 1,8tsi przy dawaniu w palnik tak żeby jechał z dynamiką podobna do tdi np. mojego... ciekawe jakby to wyszło naprawdę bo po opisach kolegów to jakoś tak... , ale nie o tym ten temat..
jak klient przyjechał z lublina to miał spalanie z odcinka 9, 5 ..po naszej przejażdżce , krótkiej i nie za bardzo się wścikałem , było już 10,8 litra..
[ Dodano: Pon 24 Lis, 14 10:44 ]
aha .. jednym z najcichszych zawieszeń jakimi jeździłem jest vectra C i pierwszy avensis
śledzę ten wątek już jakiś czas, ale mając RSa nie byłem w stanie ocenić belki w zwykłych o3. Dzisiaj złożyło się tak , że miałem umówioną wymianę opon, lecz nie miałem czasu jechac i podjechałem pod rodziców, tacie dałem moją RS(pojechał wymienić opony), sam wziałem ich o3 1.4 tsi. Powiem tak, w zawieszeniu nie słychać nic bardziej niż w RSie, nic nie dudni, jedyne co zauważyłem to albo RS jest lepiej wygłuszony , albo silnik 1.4 dużo głośniej pracuje.
jedni to słyszą drudzy nie bo im to po prostu nie przeszkadza Takie jest moje zdanie a jeżdziłem nowe: Octavią 3, Superb, Passatem, Golfem. C5, Cruze
używane: Astra 3, Corsa, Grande punto, passat b4, b5, bmw seria 3, Audi A6 c6
uwierz, że po przejechaniu 1,5Mkm i ileś tam kkm jako pasażer wiele słychać w samochodach - nawet jak się głuchnie na starość :lol: Samochodów to już nawet szkoda wymieniać bo przy średnim przebiegu 100kkm na jeden to trochę się ich nazbierało.
[ Dodano: Wto 25 Lis, 14 08:35 ]
Zamieszczone przez leszekmw
nawiasem mówiąc to byłem zawiedziony 1.8tsi w passacie ,pierwszy raz jechałem , 5-6 auto stoi w miejscu , jednak brak Nm jakie są w tdi.
cudów nie ma - w benzynie redukujesz i ciągnie. A spalanie średnio ok. +2l
Na dyskusje o spalaniu zostaje tylko ustawic sie RS TSI i RS TDI i razem zrobic jakas trase jadac jeden za drugim... Wtedy bedzie najbardziej miarodajny wynik dla upartych, ktorzy nei wierza w te 1,5-2l wiecej w TSi...
Komentarz