W sumie pasuje :P
oj te silniki TDI i TSI :(
Zwiń
X
-
A ile razy takie numery robiłeś swoim Yeti? Zawsze możesz spróbować zrobić też inny http://www.youtube.com/watch?v=qshBwtHeu8Q Uwadze polecam drugą minutę nagrania
90% SUV najtrudniejsze jazdy terenowe ma wyjeżdżając zimą z parkingu ew. przez tory tramwajowe. Takie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4
Komentarz
-
-
rezon, gość z filmiku odważny jak na jazdę pseudo terenowym autem :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
no co chcesz ja mam taka droge do pracy codziennieZamieszczone przez rezonA ile razy takie numery robiłeś swoim Yeti? Zawsze możesz spróbować zrobić też inny http://www.youtube.com/watch?v=qshBwtHeu8Q Uwadze polecam drugą minutę nagrania
90% SUV najtrudniejsze jazdy terenowe ma wyjeżdżając zimą z parkingu ew. przez tory tramwajowe. Takie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4

p.s.
A yeti to jeszcze nie mam ale jestem blisko zamowienia,
swoja octavia II szoruje brzuchem przy byle wertepach wiec jestem uczulony.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2inenie mozna robic takich numerow z octavia or superb 4x4 dlatego jednak preferuje yetipomijając kwestie długości (rozstawu osi) i zwisów to takie same napędy, takie same silniki więc czemu nie dałoby się zrobić dokładnie tego samegoZamieszczone przez rezonTakie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4
"kompaktowość" Yeti jest tu akurat zaletą i jej brak będzie największa przeszkoda w przypadku Superba
[ Dodano: Nie 01 Wrz, 13 19:04 ]
to polecam amfibie ;-)Zamieszczone przez kc2ineno co chcesz ja mam taka droge do pracy codziennie
Komentarz
-
-
Witam wszystkich forumowiczów. Planuje zakup nowej Octavi.
Mam pytanie do was a w szczególności do Black_Dev bo on posiada dokładnie takie auto o jakim ja myślę.
Napisz mi proszę jak sprawuje się ten silnik w kombi bo planuję zakup właśnie takiej wersji.
Czy jest zdecydowana różnica w zawieszeniu do wersji z belką?
Na jakiej wielkości kołach śmigasz i jak to się ma do komfortu jazdy?
Komentarz
-
-
Będę się niedługo rozglądał za OII RS 2.0 benzyna
Diesel odpada bo jeżdżę głownie po mieście (Warszawa).
Moje pytanie brzmi jakie zmiany wprowadzono w silniku 2.0 TFSI potem TSi w związku z liftingiem.
Czy te zmiany wpłynęły na wzrost usterkowości(znalazłem kilka wątków o problemach z łańcuchem rozrządu)? Która wersja jest mniej awaryjna?
Oraz którą wersję wybrać tą przed liftingiem rozrząd na pasku(jeśli się nie mylę), czy też wyskubać więcej kasy i skusić się na po liftową. Chciałbym zaznaczyć że alternatywą jest jeszcze Leon II w wersji FR 2.0 200KM lub Cupra 240 KM.
Pytanie dotyczy też kolegów z superbclub(pozdrawiam)
Komentarz
-

Komentarz