W sumie pasuje :P
oj te silniki TDI i TSI :(
Zwiń
X
-
A ile razy takie numery robiłeś swoim Yeti? Zawsze możesz spróbować zrobić też inny http://www.youtube.com/watch?v=qshBwtHeu8Q Uwadze polecam drugą minutę nagrania
90% SUV najtrudniejsze jazdy terenowe ma wyjeżdżając zimą z parkingu ew. przez tory tramwajowe. Takie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4
Komentarz
-
-
rezon, gość z filmiku odważny jak na jazdę pseudo terenowym autem :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rezonA ile razy takie numery robiłeś swoim Yeti? Zawsze możesz spróbować zrobić też inny http://www.youtube.com/watch?v=qshBwtHeu8Q Uwadze polecam drugą minutę nagrania
90% SUV najtrudniejsze jazdy terenowe ma wyjeżdżając zimą z parkingu ew. przez tory tramwajowe. Takie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4
p.s.
A yeti to jeszcze nie mam ale jestem blisko zamowienia,
swoja octavia II szoruje brzuchem przy byle wertepach wiec jestem uczulony.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kc2inenie mozna robic takich numerow z octavia or superb 4x4 dlatego jednak preferuje yetiZamieszczone przez rezonTakie tereny to spokojnie załatwimy Octavią czy Superbem 4x4
"kompaktowość" Yeti jest tu akurat zaletą i jej brak będzie największa przeszkoda w przypadku Superba
[ Dodano: Nie 01 Wrz, 13 19:04 ]
Zamieszczone przez kc2ineno co chcesz ja mam taka droge do pracy codziennie
Komentarz
-
-
Witam wszystkich forumowiczów. Planuje zakup nowej Octavi.
Mam pytanie do was a w szczególności do Black_Dev bo on posiada dokładnie takie auto o jakim ja myślę.
Napisz mi proszę jak sprawuje się ten silnik w kombi bo planuję zakup właśnie takiej wersji.
Czy jest zdecydowana różnica w zawieszeniu do wersji z belką?
Na jakiej wielkości kołach śmigasz i jak to się ma do komfortu jazdy?
Komentarz
-
-
Będę się niedługo rozglądał za OII RS 2.0 benzyna
Diesel odpada bo jeżdżę głownie po mieście (Warszawa).
Moje pytanie brzmi jakie zmiany wprowadzono w silniku 2.0 TFSI potem TSi w związku z liftingiem.
Czy te zmiany wpłynęły na wzrost usterkowości(znalazłem kilka wątków o problemach z łańcuchem rozrządu)? Która wersja jest mniej awaryjna?
Oraz którą wersję wybrać tą przed liftingiem rozrząd na pasku(jeśli się nie mylę), czy też wyskubać więcej kasy i skusić się na po liftową. Chciałbym zaznaczyć że alternatywą jest jeszcze Leon II w wersji FR 2.0 200KM lub Cupra 240 KM.
Pytanie dotyczy też kolegów z superbclub(pozdrawiam)
Komentarz
-
Komentarz