1.8 tsi czy warto?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greg505
    L&K
    • 2013
    • 1239

    Ktos tu ostatnio pisal ze nie widzial roznicy w jezdzie miedzy 1,4 a 1,8
    Ponizej filmik obrazujacy roznice miedzy O2 1,8tsi a O3 1,4tsi:

    Dla przypomnienia o2 1,8 jest slabsze i ciezsze niz o3 1,8
    Black magic

    Komentarz

    • Rok z Bagien
      L&K
      • 2010
      • 1172

      Zamieszczone przez Alf
      A czy wg ciebie komfort jest zdecydowanie lepszy?
      IMO jest lepszy, odczuwalnie lepszy.
      Ale przepaści nie ma. Podejrzewam, że część komfortu wzrasta z racji bardziej miękkiej gumy zimówek.

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        greg505, Tytuł filmiku zabija... octavia A5 vs A7 :roll:
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • mac_aaron
          Elegance
          • 2012
          • 984
          • Octavia III (5E3)
          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

          Zamieszczone przez piramida
          greg505, Tytuł filmiku zabija... octavia A5 vs A7 :roll:
          Wszystko się zgadza, takie kody mają te samochody...
          Octavia A5
          Octavia A7

          Komentarz

          • SS
            RS
            • 2010
            • 16209
            • Superb III (3V3)

            mac_aaron, od dzisiaj jak ktoś zapyta to jeżdżę A5
            Pisał Sebastian

            Komentarz

            • edo25
              Classic
              • 2014
              • 7

              Witam Jestem tu nowy. Chciałem się zapytać jak to w końcu jest z tym napinaczem łańcucha. Czy na tym najnowszym będzie już wszystko ok. Mam Octavie 2008 1,8 TSI elegance i właśnie przeskoczył mi rozrząd. Koszt naprawy silnika 11000zł w ASO wszystko nowe i 2 lata gwarancji mam na to dostać. Pytanie czy po tych 2 latach będzie ok? podobno miałem napinacz ten z T a padło przy przebiegu 120kkm silnik BZB.

              Komentarz

              • SS
                RS
                • 2010
                • 16209
                • Superb III (3V3)

                edo25, zastanów się czy jest sens pchać się w ASO. Jest tu na forum kilka przypadków opisanych i jedni idą w silniki/części z rynku wtórnego, inni wymieniają na 2,0. Ja uważam, że ASO z tą ceną przesadza i można to zrobić w dużo mniejszych pieniądzach. Ale to Twoja kasa, Twoja decyzja
                Pisał Sebastian

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  edo25, za 5000 wsadzisz 2.0tsi, nie ma sensu wkladac 1.8
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • Tippo
                    L&K
                    • 2009
                    • 1349
                    • Octavia III (5E3)
                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                    edo25, za 5000 wsadzisz 2.0tsi, nie ma sensu wkladac 1.8
                    Jest szansa, ze tylko glowica padla, kolega na forum jeden juz tak mial, glowice wsadzil z 2.0, bo silnik rozni sie skokiem tloka, z tym ze on mial zdaje sie cdaa. Jedz do zaufanego mechnika, pierw rozebrac a potem liczyc.

                    Komentarz

                    • krzy111
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 122

                      Zamieszczone przez greg505
                      Ktos tu ostatnio pisal ze nie widzial roznicy w jezdzie miedzy 1,4 a 1,8
                      Ponizej filmik obrazujacy roznice miedzy O2 1,8tsi a O3 1,4tsi:

                      Dla przypomnienia o2 1,8 jest slabsze i ciezsze niz o3 1,8
                      A ktoś mnie oświeci jak interpretować ten filmik ?
                      Która Octa jest która i co wynika z tego, ze któraś zaczyna wyprzedzać i nagle zwalnia (lub ta druga przyspiesza) ???
                      o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik

                      Komentarz

                      • tom007
                        Rider
                        • 2011
                        • 536
                        • Octavia III (5E3)
                        • BZB 1.8 TSI 160 KM
                        • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                        Zamieszczone przez krzy111
                        Która Octa jest która i co wynika z tego, ze któraś zaczyna wyprzedzać i nagle zwalnia (lub ta druga przyspiesza) ???
                        Jak widać na filmie kamera jest w środku O3 czyli siłą rzeczy ta po lewej to musi być O2 (co widać też jak się wyprzedzają).
                        W opisie filmu jest, że testowali przyspieszenie od 40 do 130. O2 zaczyna wyprzedzać w okolicach 120/130 km/h. Więc albo przy tej prędkości znaczenie zaczyna robić te 20KM więcej (moment oba mają chyba ten sam ) lub po prostu O2 zaczęło później hamować.
                        Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                        Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                        Komentarz

                        • SS
                          RS
                          • 2010
                          • 16209
                          • Superb III (3V3)

                          tom007, wg mnie umówili się, że do 130km/h jadą. O2 wcześniej dojechała i dalej już nie przyspiesza, później hamuje (światła stopu)
                          Pisał Sebastian

                          Komentarz

                          • apko
                            Drive
                            • 2013
                            • 44

                            Zamieszczone przez elektrykprosty
                            Widac w 1,8 TSi jest to lepiej zorganizowane.
                            Generalnie woda grzeje się super szybko i od razu robi się ciepło w kabinie. Na pełne zagrzanie oleju trzeba poczekac dłużej.
                            Poniżej przekrój "termostatu" nowego 1,8 TSI.
                            Algorytm działania jest też całkiem skomplikowany, np. osobno jest włączana chłodnica oleju.
                            Obrazek
                            Gdzie można znaleźć opis działania systemu chłodzenia?
                            PW

                            Komentarz

                            Pracuję...