1.8 TSi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mac_aaron
    Elegance
    • 2012
    • 984
    • Octavia III (5E3)
    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

    #51
    To już temat przeanalizowany wzdłuż i wszerz - powodem wyboru 1.8TSI jest nie tylko mocniejszy silnik ale również zawieszenie multilink i gratisowo pierdoły typu osłona silnika, ubranko akumulatora, lotka na klapie

    Komentarz

    • greg505
      L&K
      • 2013
      • 1239

      #52
      Zamieszczone przez mac_aaron
      To już temat przeanalizowany wzdłuż i wszerz - powodem wyboru 1.8TSI jest nie tylko mocniejszy silnik ale również zawieszenie multilink i gratisowo pierdoły typu osłona silnika, ubranko akumulatora, lotka na klapie
      + podgrzewana przednia szyba
      Black magic

      Komentarz

      • michalek1912
        Ambiente
        • 2013
        • 113

        #53
        Zamieszczone przez mac_aaron
        ...gratisowo pierdoły typu osłona silnika, ubranko akumulatora, lotka na klapie
        co masz na myśli pisząc osłona silnika?
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70887

        Komentarz

        • mac_aaron
          Elegance
          • 2012
          • 984
          • Octavia III (5E3)
          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

          #54
          Plastikowa obudowa u góry silnika, 1.4 jest "gołe".

          Komentarz

          • michalek1912
            Ambiente
            • 2013
            • 113

            #55
            Dzięki, bo myślałem, że chodzi o matę wygłuszającą
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70887

            Komentarz

            • emes
              Drive
              • 2014
              • 80

              #56
              Zamieszczone przez greg505
              + podgrzewana przednia szyba
              To jest gratis w 1.8 TSI?

              Komentarz

              • bob_best
                Rider
                • 2013
                • 744
                • Octavia III (5E3)
                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                #57
                Zamieszczone przez emes
                Zamieszczone przez greg505
                + podgrzewana przednia szyba
                To jest gratis w 1.8 TSI?
                nie jest, ale w np. w 1.4 nie jest dostępne
                Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                Komentarz

                • Phantom
                  Classic
                  • 2014
                  • 3

                  #58
                  Witam,
                  czy ktos juz sie spotkal z negatywnymi komentarzami apropo eksploatacji nowego silnika 1.8?

                  Komentarz

                  • greg505
                    L&K
                    • 2013
                    • 1239

                    #59
                    Phantom, chyba jeszcze za wczesnie na tego typu pytania
                    Black magic

                    Komentarz

                    • lukrys
                      Rider
                      • 2013
                      • 435

                      #60
                      Jedni użytkownicy pisali że mają problem z znikającym olejem silnikowym;p Ale to chyba standard w tych silnikach TSI

                      Komentarz

                      • greg505
                        L&K
                        • 2013
                        • 1239

                        #61
                        lukrys, jakis link?
                        Black magic

                        Komentarz

                        • bob_best
                          Rider
                          • 2013
                          • 744
                          • Octavia III (5E3)
                          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                          #62
                          Zamieszczone przez lukrys
                          Jedni użytkownicy pisali że mają problem z znikającym olejem silnikowym;p Ale to chyba standard w tych silnikach TSI
                          o nowym 1.8TSI czy o tym w O2?
                          Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                          Komentarz

                          • mirek_p11
                            RS
                            • 2010
                            • 6630
                            • Volkswagen
                            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                            #63
                            Zamieszczone przez Phantom
                            Witam,
                            czy ktos juz sie spotkal z negatywnymi komentarzami apropo eksploatacji nowego silnika 1.8?
                            to nie jest nowy silnik

                            Silnik 1.8 TSI (CJSA I CJSB) w O3 to ta sama rodzina silników ea888 (3 generacja). Przystosowany jest do normy euro 6. Jest on jeszcze bardziej skomplikowany. Ma dodatkowy układ wtrysku MPI, jest znacznie odchudzony, posiada zintegrowany kolektor wydechowy z głowicą, w pełni elektroniczny układ regulacji temperatury cieczy chłodzącej, elektryczny natrysk oleju na denko tłoka, obniżone o 35% tarcia wewnętrzne i ma plastikową miskę olejową.

                            Obawiam się, że wady będą podobne do CDAA ( awarie rozrządu, nagar i picie oleju ).

                            Seat Leon ST FR by mirek_p11

                            Fotki
                            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                            Fotki

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              #64
                              Zamieszczone przez mirek_p11
                              Obawiam się, że wady będą podobne do CDAA ( awarie rozrządu, nagar i picie oleju ).
                              Oby nie :roll: Jednak ciekawe co stało na przeszkodzie, aby wprowadzić we wszystkich TSI konsekwentnie paski zamiast łańcuchów i odciąć się od przeszłości raz a skutecznie. Podejrzewam, że koszty zaprojektowania i wprowadzenia całej gamy nowych silnków.
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              • Trancer
                                Ambiente
                                • 2014
                                • 201

                                #65
                                Będzie płacz i zgrzytanie zębów jak te silniki będą się sypać po gwarancji, mpi, wałki wyrównawcze w bloku itd. cienko to widzę, chociaż obawiam się też o swój 1.4 tsi ea211

                                Komentarz

                                • lukrys
                                  Rider
                                  • 2013
                                  • 435

                                  #66
                                  Mój znajomy mechanik po oględzinach autka powiedział tylko jak skonczy Ci sie gwarancja od razu sprzedawaj bo różnie może być z tym silnikiem

                                  Komentarz

                                  • lubek24
                                    Rider
                                    • 2013
                                    • 597
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                    #67
                                    Gadacie jak potłuczeni, sprzedałem VW 2.0TSI przy przebiegu 107 tys gdy miał 5 lat i nie miałem żadnych problemów silnikiem. Był na łańcuchu i byłem zadowolony. Teraz też mam tylko 1.8 TSI i wiem że jak się pilnuje poziom oleju żadna nie licha historia go nie spotka. Poza tym od czego jest 4-letnia gwarancja. Jest ładna pogoda lepiej skupcie się na car detalingu swojej kury a nie chlapiecie ozorami jak baby - nie obrażając forumowiczek
                                    O3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496

                                    Komentarz

                                    • bluebox
                                      Classic
                                      • 2013
                                      • 20

                                      #68
                                      Mam O3 1.8 TSI. Zrobiłem 20000 km. Nie wystąpił żaden objaw opisywany przez Was - znawcy. Silnik nie wymagał dolewania oleju w tym okresie. Nie ma problemu z łańcuszkiem rozrządu. To nie jest ten sam silnik co w O2. Modyfikacje jakich dokonano w silniku całkowicie zmieniły to auto. Nic mi nie skrzypi nie drży i nie zrywa. Używam 17" opon letnich i zimowych z klasy premium marki Michelin. Jazda jest bardzo przyjemna. Samochód od startu zabiera się bardzo żwawo. Tańsze modele ze słabszym silnikiem nie maja takiego startu. Zdecydowanie lepiej wygląda wyprzedzanie. Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary. Zgadzam się ze o3 1.8 w wersji elegance to spory wydatek. Statystyki zamówionych aut z silnikiem 1.8 nie kłamią. Jest ich naprawdę garstka w całej Polsce. W moim mieście salon SKODY od czerwca 2013 sprzedał 3 modele Octavi 3 1.8 TSI
                                      Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.

                                      Komentarz

                                      • greg505
                                        L&K
                                        • 2013
                                        • 1239

                                        #69
                                        bluebox, z tym olbrzymim zapasem mocy to bym nie przesadzal
                                        To tylko 180KM
                                        Black magic

                                        Komentarz

                                        • martini73
                                          Ambiente
                                          • 2013
                                          • 167

                                          #70
                                          Zamieszczone przez bluebox
                                          Mam O3 1.8 TSI. Zrobiłem 20000 km. Nie wystąpił żaden objaw opisywany przez Was - znawcy. Silnik nie wymagał dolewania oleju w tym okresie. Nie ma problemu z łańcuszkiem rozrządu. To nie jest ten sam silnik co w O2. Modyfikacje jakich dokonano w silniku całkowicie zmieniły to auto. Nic mi nie skrzypi nie drży i nie zrywa. Używam 17" opon letnich i zimowych z klasy premium marki Michelin. Jazda jest bardzo przyjemna. Samochód od startu zabiera się bardzo żwawo. Tańsze modele ze słabszym silnikiem nie maja takiego startu. Zdecydowanie lepiej wygląda wyprzedzanie. Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary. Zgadzam się ze o3 1.8 w wersji elegance to spory wydatek. Statystyki zamówionych aut z silnikiem 1.8 nie kłamią. Jest ich naprawdę garstka w całej Polsce. W moim mieście salon SKODY od czerwca 2013 sprzedał 3 modele Octavi 3 1.8 TSI
                                          Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
                                          AMEN :!:

                                          Komentarz

                                          • perfex
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1117

                                            #71
                                            Zamieszczone przez bluebox
                                            Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy...
                                            Mocne :szeroki_usmiech Naprawdę Mocne :
                                            Pozdrawiam
                                            perfex

                                            Octavia HTP

                                            Komentarz

                                            • wojcian
                                              Ambiente
                                              • 2013
                                              • 149

                                              #72
                                              bluebox, a cos ty chciał zeby coś sie posypalo przy twoim przebiegu, zrobisz ze 150tys to wtedy sie wypowiadaj . Sam o tym silniku myślę tylko że w A5, a że chciałym pojeżdzic ze 180tys bez jakiejs większej awarii , to mam dylemat.

                                              Komentarz

                                              • Mihau
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 7460
                                                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                #73
                                                Zamieszczone przez bluebox
                                                Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary.
                                                Ciekawe co na to koło 2-masowe.
                                                Zamieszczone przez bluebox
                                                Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
                                                CDAA też na początku był git. Zdanie się zmieniło jak wyszedł rozrząd i pompy wody u niektórych.
                                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                Komentarz

                                                • bob_best
                                                  Rider
                                                  • 2013
                                                  • 744
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez lukrys
                                                  Mój znajomy mechanik po oględzinach autka powiedział tylko jak skonczy Ci sie gwarancja od razu sprzedawaj bo różnie może być z tym silnikiem
                                                  to jakiś kowal czy coś? Boi się, że nie zarobi, bo sobie nie da rady z takim silnikiem i tyle. Ot cała tajemnica.
                                                  Czytając co piszesz ciągle zastanawiam się jakim cudem kupiłeś to auto - zawieszenie złe (to spokojnie jest do zanotowania w czasie jazd próbnych), silnik zaraz się rozleci, paliwo też słyszysz w baku? Szczerze współczuję - serio, bez zbędnej złośliwości.
                                                  Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam

                                                  Komentarz

                                                  • Tippo
                                                    L&K
                                                    • 2009
                                                    • 1349
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez mirek_p11
                                                    nagar i picie oleju ).
                                                    Nagaru nie bedzie, bo jak napisales jest mpi dodatkowo

                                                    bluebox, z tym olbrzymim zapasem mocy to bym nie przesadzal

                                                    To tylko 180KM
                                                    Olbrzymi to moze nie jest, ale seria dobrze dotarta wychodzi pod 200km, a to juz na prawde fajnie jezdzi, do tego jest wielowahacz :P

                                                    Ogolnie, udziwnienie tego silnika jeszcze bardziej mnie przeraza niz w "starym" CDAA, ale coz takie czasy, diesel CR wydaje sie teraz prosty jak konstrukcja cepa

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...