To już temat przeanalizowany wzdłuż i wszerz - powodem wyboru 1.8TSI jest nie tylko mocniejszy silnik ale również zawieszenie multilink i gratisowo pierdoły typu osłona silnika, ubranko akumulatora, lotka na klapie
1.8 TSi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez PhantomWitam,
czy ktos juz sie spotkal z negatywnymi komentarzami apropo eksploatacji nowego silnika 1.8?
Silnik 1.8 TSI (CJSA I CJSB) w O3 to ta sama rodzina silników ea888 (3 generacja). Przystosowany jest do normy euro 6. Jest on jeszcze bardziej skomplikowany. Ma dodatkowy układ wtrysku MPI, jest znacznie odchudzony, posiada zintegrowany kolektor wydechowy z głowicą, w pełni elektroniczny układ regulacji temperatury cieczy chłodzącej, elektryczny natrysk oleju na denko tłoka, obniżone o 35% tarcia wewnętrzne i ma plastikową miskę olejową.
Obawiam się, że wady będą podobne do CDAA ( awarie rozrządu, nagar i picie oleju ).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11Obawiam się, że wady będą podobne do CDAA ( awarie rozrządu, nagar i picie oleju ).Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Gadacie jak potłuczeni, sprzedałem VW 2.0TSI przy przebiegu 107 tys gdy miał 5 lat i nie miałem żadnych problemów silnikiem. Był na łańcuchu i byłem zadowolony. Teraz też mam tylko 1.8 TSI i wiem że jak się pilnuje poziom oleju żadna nie licha historia go nie spotka. Poza tym od czego jest 4-letnia gwarancja. Jest ładna pogoda lepiej skupcie się na car detalingu swojej kury a nie chlapiecie ozorami jak baby - nie obrażając forumowiczekO3 combi 1.8TSI 245Hp 4x4 DSG
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...258496#1258496
Komentarz
-
-
Mam O3 1.8 TSI. Zrobiłem 20000 km. Nie wystąpił żaden objaw opisywany przez Was - znawcy. Silnik nie wymagał dolewania oleju w tym okresie. Nie ma problemu z łańcuszkiem rozrządu. To nie jest ten sam silnik co w O2. Modyfikacje jakich dokonano w silniku całkowicie zmieniły to auto. Nic mi nie skrzypi nie drży i nie zrywa. Używam 17" opon letnich i zimowych z klasy premium marki Michelin. Jazda jest bardzo przyjemna. Samochód od startu zabiera się bardzo żwawo. Tańsze modele ze słabszym silnikiem nie maja takiego startu. Zdecydowanie lepiej wygląda wyprzedzanie. Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary. Zgadzam się ze o3 1.8 w wersji elegance to spory wydatek. Statystyki zamówionych aut z silnikiem 1.8 nie kłamią. Jest ich naprawdę garstka w całej Polsce. W moim mieście salon SKODY od czerwca 2013 sprzedał 3 modele Octavi 3 1.8 TSI
Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blueboxMam O3 1.8 TSI. Zrobiłem 20000 km. Nie wystąpił żaden objaw opisywany przez Was - znawcy. Silnik nie wymagał dolewania oleju w tym okresie. Nie ma problemu z łańcuszkiem rozrządu. To nie jest ten sam silnik co w O2. Modyfikacje jakich dokonano w silniku całkowicie zmieniły to auto. Nic mi nie skrzypi nie drży i nie zrywa. Używam 17" opon letnich i zimowych z klasy premium marki Michelin. Jazda jest bardzo przyjemna. Samochód od startu zabiera się bardzo żwawo. Tańsze modele ze słabszym silnikiem nie maja takiego startu. Zdecydowanie lepiej wygląda wyprzedzanie. Silnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary. Zgadzam się ze o3 1.8 w wersji elegance to spory wydatek. Statystyki zamówionych aut z silnikiem 1.8 nie kłamią. Jest ich naprawdę garstka w całej Polsce. W moim mieście salon SKODY od czerwca 2013 sprzedał 3 modele Octavi 3 1.8 TSI
Wg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez blueboxSilnik ma tak olbrzymi zapas mocy, że robię to na 6 biegu bez stresu ze zabraknie mu pary.
Zamieszczone przez blueboxWg. mnie 1.8 TSI to bardzo dobra konstrukcja. Dlatego uważam za nieuzasadnione porównywanie tego modelu do starszych silników montowanych w poprzedniej generacji aut.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukrysMój znajomy mechanik po oględzinach autka powiedział tylko jak skonczy Ci sie gwarancja od razu sprzedawaj bo różnie może być z tym silnikiem
Czytając co piszesz ciągle zastanawiam się jakim cudem kupiłeś to auto - zawieszenie złe (to spokojnie jest do zanotowania w czasie jazd próbnych), silnik zaraz się rozleci, paliwo też słyszysz w baku? Szczerze współczuję - serio, bez zbędnej złośliwości.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mirek_p11nagar i picie oleju ).
bluebox, z tym olbrzymim zapasem mocy to bym nie przesadzal
To tylko 180KM
Ogolnie, udziwnienie tego silnika jeszcze bardziej mnie przeraza niz w "starym" CDAA, ale coz takie czasy, diesel CR wydaje sie teraz prosty jak konstrukcja cepa
Komentarz
-
Komentarz