Pojawiają się jednak jakieś nieścisłości. Bo kiedyś sprawdzałem nr tylnego amortyzatora i ja mam 5Q0 512 011 HD. Więc chyba ETKA jakieś nowe części pokazuje.
Trochę drogo to wychodzi a trzeba doliczyć jeszcze robociznę...
Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Springi swoją drogą, amorki też mogą być dostosowane do niższego zawieszenia ale żeby wahacze przód/tył były inne??, może to kwestia numerów albo są to inne elementy np wzmocnione itd...
sebkoch, nie lepiej kupic Eibacha pro kit -30/-40 ?
Naprawde jest optymalnie (komfort - wysokosc). Jezeli chcesz to mozemy sie spotkac i sam ocenisz, przetestujesz bo widze ze tez jestes z Bedzina.
Naprawde jest optymalnie (komfort - wysokosc). Jezeli chcesz to mozemy sie spotkac i sam ocenisz, przetestujesz bo widze ze tez jestes z Bedzina.
pokażesz jak wygląda na nim Twoje auto? Jak wrażenie z jazdy względem seryjnego zawiasu na tym eibachu? I podaj proszę jakiś link, albo part number tego co masz u siebie zainstalowane
W kilku poprzednich autach obniżałem zawieszenie, ale zawsze były to hondy, teraz octavie służą jako wozidła rodzinne i jakoś mnie boli że tak wysoko pieją.... a z drugiej strony nie chciałbym żeby rodzina straciła na komforcie za mocno :roll:
antek, powiem szczerze ze Eibacha zamowilem gdyz ciezko bylo patrzec na "traktor" jaki otrzymałem po zalozeniu 18-ek. Komfort uwazam za bardzo, bardzo przyzwoity i staram sie byc obiektywny w ocenie. Auto jest ciut twardsze, ale za to mniej podatne na boczne podmuchy, co strasznie dzialalo mi na nerwy. Tez mam 6-o letnie dziecko i dbam o komfort rodziny, wiec szczerze polecam.
Tu masz link gdzie opisalem wiecej, choc szczerze uwazam ze foto nei oddaje wszystkiego, bo wizualnie o niebo lepiej wyglada niz na seryjnych springach.
Dodi dzięki za info, faktycznie przy 18" problem sie uwypukla... wygląda nieco lepiej względem serii, masz może jakis numer tych sprezyn albo linka do sklepu/producenta skąd brałeś? A i jeszcze jedno, nie marudzą Ci w ASO podczas przeglądów że masz sprężyny zmienione?
Ostatnio byłem w zaprzyjaźnionym ASO i nawet nikt tego nie zauważył, ponad to w teorii straciłem gwarancje tylko na same sprężyny oraz ewentualnie elementy zawieszenia, choć jak wiadomo każdy chce zarobić, więc ASO jako podwykonawca producenta, też chcieliby mieć zapłacone za ewentualną akcje serwisową - zawsze może być przejęty rolą doradca, ale zawsze masz możliwość poszukania "przyjaznego" dla Ciebie serwisu ASO
Nr części dla 1.4 TSI w kombi : EIBACH E10-79-010-03-22
Najlepiej zamów ze strony producenta (www.eibach.pl), ale najpierw zadzwoń na infolinie i porozmawiaj z doradcą. Ja zapłaciłem troszkę drożej, ale czekałem tylko 2 dni, bo springi jadą bezpośrednio z Niemiec.
Nie ma sprawy. Jezeli chcialbys jakies inne doty, no z przodu, tylu itp to daj znac to zrobie. Mam tez fotki na chwile przed montazem wiec mozna porownac
Dzieki LUKI, podjade za ok 500km gdyz zbieznosc zrobilem od razu po zalozeniu springow, jednak jak czytam to lepiej podjechac na zbieznosc dopiero po "uklepaniu" sprezyn,cwiec mysle aby to zrobic jeszcze raz Lepiej wydac kilka pln-ow od razu niz kupic nowe opony, zwlaszcza ze zalozylem nowy komplet
Nie ma sprawy. Jezeli chcialbys jakies inne doty, no z przodu, tylu itp to daj znac to zrobie. Mam tez fotki na chwile przed montazem wiec mozna porownac
Nie ma sprawy. Jezeli chcialbys jakies inne doty, no z przodu, tylu itp to daj znac to zrobie. Mam tez fotki na chwile przed montazem wiec mozna porownac
dodaj proszę fotkę przed montażem sprężyn
Dlaczego tak się dzieje, że jeszcze niedawno nie miałem takich potrzeb, a teraz też wertuje ofertę eibach'a :twisted:
Jak tylko będę miał dostęp do kompa to wstawię foto, ponieważ z tel jakoś nie wchodzą
PS. Zgodnie z umową przesyłam foto i mam nadzieje, że pomogę w dokonaniu wyboru.
sebkoch, nie lepiej kupic Eibacha pro kit -30/-40 ?
Naprawde jest optymalnie (komfort - wysokosc). Jezeli chcesz to mozemy sie spotkac i sam ocenisz, przetestujesz bo widze ze tez jestes z Bedzina.
Nie jestem przekonany co do wymiany samych sprężyn. Przecież amortyzator nie pracuje wtedy w swoich optymalnych zakresach, co na pewno przełoży się na jego efektywność np. w zakrętach. Czy amorki czasem też się szybciej nie zużyją przy takim trybie pracy?
Ogólnie staram się trzymać oryginalnych rozwiązań producenta może stąd moje obawy.
Octavia 3 Liftback 1.8 TSI Elegance, Biel Candy + Amazing + Dynamic + Sport Look + 18" Turini Black + Sunset + Mode Selection etc... ---> Zobacz tutaj
Tylko z tego co się orientuje to producent w sportowym zawieszeniu oferuje obniżenie o ok 15mm, wiec to jest co najmniej lekko pół śmieszne rozwiązanie....
Nie jestem przekonany co do wymiany samych sprężyn. Przecież amortyzator nie pracuje wtedy w swoich optymalnych zakresach, co na pewno przełoży się na jego efektywność np. w zakrętach. Czy amorki czasem też się szybciej nie zużyją przy takim trybie pracy?
masz rację
kolega kowal 2002 w swojej O2FL przerabiał wszystkie warianty (przy sprężynach Eibach ProKit)
Tylko z tego co się orientuje to producent w sportowym zawieszeniu oferuje obniżenie o ok 15mm, wiec to jest co najmniej lekko pół śmieszne rozwiązanie....
Nie pól śmieszne tylko kompromisowe rozwiązanie. Wizualnie jest bez dwóch zdań lepiej od serii, a jednocześnie nadal praktycznie i wygodnie.
Przerabiałem Eibacha -30mm wcześniej w Corolli E12. W porównaniu do serii takie zawieszenie wygląda zajebiście, ale pomijając komfort, który jest rzeczą subiektywną, to choćby nie każdy wjazd/zjazd do garażu był dla mnie dostępny - wiem, bo na kilku zawisłem :diabelski_usmiech
Z drugiej strony Octa fabrycznie stoi tak wysoko, że te -30mm może nie być w jej przypadku aż tak uciążliwe :twisted:
Chciałem zamówić dziś pro kit eibacha ale niestety nie jest dostepny w Maju.
Przybliżony termin to początek Czerwca.
Zastanawiam sie wiec na H&R - śmiga ktoś RSem na H&R z seryjnymi amorami?
Komentarz