dwie sztuki za 70zł, gdzie jedna nowa kosztuje w granicach 200zł :lol:
teraz trzeba się pomęczyć ze zdjęciem tego mleczka, ale jakoś idzie do przodu :P
Dobra cena za te "dancing" ralphy
Nie rozumiem tylko po co ściągasz ten kożuch pozostałość po mleczku. Zostaw i się nie przejmuj. Chyba, że walczysz o każdy gram
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
ja bym powiedział że uszczelniacz ale samochodowy :lol:
wczoraj jedna oponka już zrobiona elegancko
z drugą zejdzie się dłużej bo jakoś lepiej się trzyma to coś
Pierwszy raz widzę, takie gluty/smołę na oponie po zastosowaniu mleczka U mojej dziewczyny w rowerze pojawiła się taka mała warstwa mleczka i już, ale nie wyglądało to jak tu... Wygląda to jakby ktoś słomą zalał te opony
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
Pixon, dodaj w opisie aukcji jaki material klockow.
Polecam te heble wszystkim bo Avid robi swietne hamulce
Gdybym nie mial moich hope pewnie bym sie skusil
Niestety zaczela mi przeciekac uszczelka w klamce a nowa taka tylko w GBR za 11 funtow...
Ahh ta Brytyjska jakosc
Projekty architektoniczne / wnętrz
Wizualizacje architektoniczne
Grafika 3D
Rysunek architektoniczny na zamówienie
zwykłe mleczko nie uszczelni opony nie przystosowanej pdo ust
Nie rozumiem. Zwykłe mleczko właśnie uszczelnia opony które NIE są w systemie UST a są po prostu "tubeless ready". To miałeś na myśli ?
BTW - chyba te Racing Ralphy nie są takie złe, co ? Zarówno Maja jak i jej koleżanka, która wygrała wyścig w Pietermaritzburgu miały Ralphy założone...;-)
chodziło mi o to że raczej nie uszczelni wersji pod dętkę :P
mam micheliny comp s light i tam widać delikatnie cienką warstwę mleczka
równa jak stół na całej powierzchni
z fotce widać z tyłu chyba nobby nic
na pewno inna opona
się pojeździ się zobaczy
Jako, że w ubiegłym roku zajumali mi mój rower szukam czegoś crossowego i dziś oglądałem takie oto rower tylko, że rocznik 2013: http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/...specifications
Cena 2,3 k PLN. Warto?
Jak nie to co można mieć w tym budżecie ( maks. 2,8 k PLN) nowego? Rama rozmiar 19".
Z drugiej strony byłem jeszcze w innym sklepie i przejechałem się Cannondale Trail 4 na kołach 29" i kurcze, fajna alternatywa dla crossa, tylko, że 1 k PLN więcej a jednak gorszy osprzęt... ale sama koncepcja mi się podobała.
Moje jazdy są typowo rekreacyjne, jeśli teren to tylko ubita ziemia, żadnych błot i piachów :wink:
hotrain, mam Roama 3 i ramę 19". Teraz po pewnych doświadczeniach raczej nie kupiłbym crossowego roweru z powodu jednego duperelnego mankamentu. Rowery z kołami 28" i 29" mają ten sam rozmiar obręczy. W tym przypadku jeżeli będziesz chciał w przyszłości zmienić opony na 29" i coś w teren to nie wejdzie większy rozmiar jak 29"x 1.75. Nie ma miejsca w poziomym widelcu tylnego koła na szerszą oponę. Teraz właśnie to przerabiałem. A opony crossowe na żwirowych i leśnych drogach trzymają słabo. Namawiał bym Cię na OFF-Roada np tego http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/...specifications
hotrain, rozumiem Twój ból, bo sam mam sl2 26cali. Jedzie to genialnie.
Ale sl4 to ma kosmiczną cenę biorąc pod uwagę osprzęt. Aż tyle płacić za tą ramę to się chyba nie opłaca.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
AdamB, no to jest jakaś alternatywa, po nocnych przemyśleniach chyba faktycznie off-road z inną oponą (mniej terenową) będzie dla mnie dobrym wyborem.
zwolin, no właśnie piękny ten Cannondale ale cena masakruje przy tym osprzęcie na minus...
[ Dodano: Sro 16 Kwi, 14 20:19 ]
Dziękuję za podpowiedzi. Cannondale jednak jest poza zasięgiem, byłem dziś zamówić rower i padło na http://www.giant-bic...#specifications
Bardzo mi ten rower pasuje ergonomią i na moje amatorskie wycieczki w zupełności wystarczy. Zmieniam tylko opony na "semi slick" żeby było łatwiej na szosie
ja bym powiedział że uszczelniacz ale samochodowy :lol:
wczoraj jedna oponka już zrobiona elegancko
z drugą zejdzie się dłużej bo jakoś lepiej się trzyma to coś
I tu się mylisz :P . Zwykłą oponę można bez problemu uszczelnić nawet bez mleczka na obręczy przystosowanej do UST. Przykład: praktycznie wszystkie opony Geaxa, Syncros FLT.
Sam stosowałem takie rozwiązanie i bez problemu zdawało egzamin.
no to już wiem
obręcz zwykła, kolo zalał to jakąś gumą w płynie
do pierwszego zdjęcia opony działało
później opona teoretycznie do kosza :diabelski_usmiech
dzisiaj albo jutro będzie test opon, a przy okazji foxa po przeglądzie :P
łatwa robota z amorkiem, gorzej z ceną oleju bo kupiłem ori :evil:
xcracer, zwykłą oponę powiadasz ? A co z porowatymi boczkami tejże ?
Wg mnie to raczej kwestia szczęścia i ew. marki opony. Obręcz zrobi robotę i ogarnie niedoskonałość stopki opony ale boki to już inny temat...
Bez najmniejszego problemu uszczelniały się i trzymały ciśnienie. Do kół Mavic Crossmax SL i SLR zakładałem Geax Gato, Saguaro, Barro Mountain i Syncros FLT.
W tej chwili mam założone zwykłe Saguaro na kołach Mavic Crossmax SL.
Czyli ustalilismy co mozna kupic za fajne pieniazki w kwestii opon do 100zl/szt i wadze ponizej 500gram, a co do srodka, jak nie ma obreczy UST. Detka mniej niz 100gram, ~140gram, czy bez roznicy 200+ :twisted:
no i po testach
jest moc, ale na suchym
a na mokrym, oj słabiutko, nie ma co szaleć :diabelski_usmiech
foksik na ori oleju trochę inaczej chodzi myślałem że będzie większa różnica
dla okolicznych i nie tylko, fajna imprezka się szykuje, z zapisami już ciężko ale popatrzeć czemu nie
Kompleks „Enduro Trails – Bielsko-Biała” to sieć jednokierunkowych tras rowerowych, tzw. „singletracków”. Są to najbardziej lubiane przez kolarzy górskich, wąskie, kręte i pofalowane ścieżki o różnym stopniu trudności.
Komentarz