Polecam systemy bezdętkowe jak np. Stans-a, Joe's, czy inne Ghetto. Ew. jakaś domowa samoróbka - podobno też się sprawdza. W takich sytuacjach oszczędność na masie jest znikoma lub żadna ale za to odporność na przebicia to naprawdę fajna sprawa. Już nawet nie liczę ile igieł kaktusa siedzi w moim obecnym zestawie kół ale nawet ich nie wyciągam. Nie ma sensu. Kółka śmigają jak ta lala. Używam Stans'a.
Jedyna taka okazja w roku. Największe rabaty na wszystkie modele kół DT Swiss, ZTR, Evanlite. Skorzystaj z Black Friday.
Czyli cos jakby zwykla detka z plynem w srodku ??
Plusem jest chyba to, ze mozna przekladac opony w ramach jednej obreczy, bo tak jak sie zaleje raz, to potem trzeba za kazdym razem zabawe zaczynac od nowa.
To mnie zaciekawilo + do tego 70ml plynu, to w zasadzie wychodzi tyle co dobra detka okolo 140gram, producent widze podaje 120-150 w zaleznosci ile nalejemy
No wlasnie, a testowal ktos takie mleczko w zwyklej detce ??
Bo z mleczkiem spotkalem sie ale tylko w UST i oglutowana potem ta opona cala byla :diabelski_usmiech
Ja próbowałem w dętce Fossa i o dziwo zdaje egzamin. Dla testu zalałem do dętki, z której uciekało powietrze. Dziurka była tak mała, że nie mogłem jej zlokalizować. Po zalaniu jak ręką podjął. Do dziś na niej jeżdżę.
Ja tam nie mam zadnej napinki na zakup czegos na juz. To tak przyszlosciowo
Jedyne co mi sie podoba w tamtym zestawie to waga, bo detka wazy o 1/3 mniej od super lekkich + mleczki i mamy wage lekkiej detki i duza szanse na koniec problemow z lapaniem kapci. Pozostaja snaki :twisted:
a ja dzis zrobie pierwsze jazdy na 330tkach plus maxxis ultralight.
jak bede za czesto gumy lapal to mam stare detki o wadze 200g zamiast 130
[ Dodano: Czw 24 Kwi, 14 20:01 ]
dobra kilka slow o maxxis fly weight 330
1) na asfalcie bardzo glosne (glosniejsze niz crossmarki)
2) duzo lzej sie jedzie na asfalcie jak rowniez na ubitym szutrze niz na crossmarkach
3 daja rade na ostrym szutrze
4 bdb na trawie.
5 jedyne co pokonalo te opony na suchym to gleboki piach (taki co zapadalem sie do szprych), lepiej bylo srodkiem lasu (obok piachu jechac)
6) korzenie daja rade. ogolnie bdb opony
no właśnie chodził mi po głowie ten foss
ale w sumie czytając trochę o tym, i patrząc jak ja pozbywam się powietrza w kołach to raczej u mnie nie zda to egzaminu :lol:
Po pracy zamiast usiąść do nauki, to zabrałem się za przygotowanie swoich kół pod system bezdętkowy. Chodziło to za mną już od roku, jednak z uwagi na ilość opon na stanie oraz niemożność zdecydowania się na tą jedyną, spowodowało...
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
O, właśnie ta metoda, którą podał Pixon, to wersja domowa. Działa ponoć świetnie. Ja korzystam z jeszcze innej opcji: obręcze "tubeless ready" ZTR na nich naklejona żółta taśma Stans'a i oponka z mleczkiem do tego. Pasuje pięknie i działa świetnie. To prawie najlżejsza opcja. Lżej (chociaż niekoniecznie) będzie na pełnym UST. Ale wtedy opony są ciężkie bo ścianki gęste. Warunek - obręcz TLR + opona najlepiej też. Ale już wyżej kolega xcracer napisał, że zwykła opona też się ładnie uszczelniła.
Po tym co czytam to się zastanawiam, czy to dobry temat. Nie zjedzcie mnie Panowie
Jeżdżę rekreacyjnie po około 50 km na wypad, często zjeżdżam z drogi, rocznie około 1000 km. Do tej pory ujeżdżałem MTB 26" (ram 19") rockrider 5.x. trochę dofinansowany, z którego jestem bardzo zadowolony (nie śmiać się proszę). Czuje, jednak że ten rower jest za mały dla mnie. Po dłuższej jeździe ręce mi drętwieją i pozycja ogólnie jest niewygodna (czuje, że za bardzo się garbię).
Chciałbym coś w tej kwestii poprawić.
Wpadł mi w oko taki rowerek.
Co tam możecie ciekawego ze specyfikacji wyczytać?
Mam 183 cm wzrostu. Rama 20 czy 22?
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Rama 19" przy Twoim wzroście jest jak najbardziej prawidłowa. Być może przy Twoim doinwestowywaniu zmieniłeś mostek na krótszy? Przy ok. 100 mm, sztycy 350 mm spokojnie ten rozmiar powinien być idealny. Nie wspominając o kątach podsiodłówki i główki.
Może zmieniłeś położenie siodełka (wznios), mostek na +/- ? Czy tak było od zawsze, że ten rower stwarzał takie problemy w drętwieniu nadgarstków?
Tempo!! I tak cały tydzień, życie idzie jak na spidzie!
Mostek bez zmian. Ostatnio kombinuję z katem pochylenia siodła i związaną z nim wysokością.
Nie mam żadnego mentora, który by mi powiedział jaka jest prawidłowa pozycja na rowerze. Nadgarstki drętwiały od czasu do czasu, jak zwróciłem na to uwagę.
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
mostek sobie kup dluzszy z wiekszym kątem "do góry" , cofnij siodelko do tylu i po sprawie.
moze nawet nie bedzie trzeba siodelka cofac. mozesz dodatkowo dac pare podkladek pod mostek jesli nie masz bardzo rury sterowej obcietej
ja przy 179 mam 19 i jest ok.
no na upartego 20-21 tez byla by na ciebie dobra
Dzięki za uwagi.
A co powiecie na temat roweru z link'a, który zamieściłem?
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
piociel, no jest to na gratach z dolnej półki i nawet przy Twoich przebiegach napęd szybko będzie do wymiany.. po drugie nie rozumiem sensu stosowania sprężynowych uginaczy w rowerach tego typu. Na wertepach i tak to nie pomoże, a na płaskim przeszkadza. Ale to już walka z wiatrakami.......masowy klient decyduje.
Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
O II Tour Combi 1.6
Mitsu Carisma 4G93 GDI
Wynika z tego, że do 2k pln raczej nic nie da się wyczarować?
Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
piociel, no musisz kombinować z ustawieniem, bo na pewno zbędne a nawet nie wskazane jest przy Twoim wzroście, żeby iść w większą ramę
siodło, wysokość, długość korby (tu często wiele osób nie ma pojęcia jak dobrać) mostek, podkładki etc
no niestety jest tego sporo ale da się znaleźć to co trzeba
remont taki na tip top tego unibike wyszedl mnie 3stowy (lancuch kaseta , lozyska w suporcie linki) z gratami.
dodatkowo wrzucilem te oponki co pisalem wyzej po 130 za sztuke i detki po 15 za sztuke
calosc wyszla 2k . waga 12.3 kg
moze teraz jeszcze po znajomosci kupie na tyl xt (ale jeszcze nie wiem )
OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl
Komentarz