Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 5 tyś km po europie południowej w temperaturach 35-40 st. i X-Lite-a 0W-30 ubyło nie cały 1 mm z bagnetu, olej też nie zrobił się czarny (nie utlenił się)
    no no pięknie
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Sebastian_M26
      5 tyś km po europie południowej w temperaturach 35-40 st. i X-Lite-a 0W-30 ubyło nie cały 1 mm z bagnetu, olej też nie zrobił się czarny (nie utlenił się).
      Pozostaje zrobić badanie wiedzielibyśmy znacznie więcej.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • Test :

        Olej silnikowy. - Joe Monster

        Tak na luzaka.
        Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
        http://www.zmienolej.pl/
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

        Komentarz


        • CFS 5w40

          założyłem dziś czujnik temp. oleju. Powiem szczerze bardzo skupia uwagę :P CFS-a 5w40 nie trudno zgrzac do 118 stopni- 5 minut upalania oczywiscie po wczsniejszym rozgrzaniu. temp przelotowe ok 100-108 stopni przy 120-150/h. czujnik zamontowany w chlodniczce oleju.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • rOBERTO795, to mnie uspokoiłeś, ja Millersa dziś podbiłem do 110 stopni.

            I doszedłem do wniosku, że mam za mało km do przeglądu by wymieniać olej teraz jak mi się coś ubzdurało przedwczoraj bodajże.

            Komentarz


            • Zamieszczone przez hotrain
              rOBERTO795, to mnie uspokoiłeś, ja Millersa dziś podbiłem do 110 stopni.

              I doszedłem do wniosku, że mam za mało km do przeglądu by wymieniać olej teraz jak mi się coś ubzdurało przedwczoraj bodajże.
              ja zrobiłem sobie dziś KJS-a 5 minutowego
              wiec 3 biegi pod ok 6 tyś i tak w kółko

              Jakiego masz tego millersa ?
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz


              • rOBERTO795, mam XFS 5W40.

                Komentarz


                • Zamieszczone przez hotrain
                  rOBERTO795, mam XFS 5W40.
                  Takiego mam w Clio - to dobry i sprawdzony olej. U mnie w Octavi pierwszy raz CFS dopiero ok 3 tyś km- wiec zobaczymy. W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopni
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez rOBERTO795
                    W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopni
                    miałem na blacie jakieś 98 stopni kiedy się zacząłem dynamiczniej jechać, jakieś 5 km ostrej jazdy w trybie S.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez hotrain
                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                      W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopni
                      miałem na blacie jakieś 98 stopni kiedy się zacząłem dynamiczniej jechać, jakieś 5 km ostrej jazdy w trybie S.
                      trasą?
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz


                      • rOBERTO795, po mieście ops:

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez hotrain
                          rOBERTO795, po mieście ops:
                          Widocznie Millers lubi ciepło- zrób badanie oleju bedziesz - bedziemy wiedzieć dużo wiecej- pod warunkiem że udostępnisz wyniki oczywiście
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • rOBERTO795, taki mam zamiar, dać do badania bo sam jestem ciekaw co tam w środku siedzi.

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez hotrain
                              rOBERTO795, taki mam zamiar, dać do badania bo sam jestem ciekaw co tam w środku siedzi.
                              Ja już badałem xfs-a 5w40 ale z Clio wiec wyników nie można porównac.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez Pidziek
                                Test :

                                Olej silnikowy. - Joe Monster

                                Tak na luzaka.
                                Gulf Formula G 5w40

                                HAAA a jednak Gulf pokazał klasę

                                Jako drugi wytrzymał pełne obciążenie... no może nie za długo, ale wszystkie odważniki były wykorzystane.

                                Ciekawe jak by wypadł AmsOil European Car formula 5w40???
                                Chevrolet Epica 2.0 R6 - LT 2007

                                Komentarz


                                • Kurcze, okazało się że jeżdżę na CFS 5W40. Wczoraj coś słabo kojarzyłem.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez hotrain
                                    Kurcze, okazało się że jeżdżę na CFS 5W40. Wczoraj coś słabo kojarzyłem.
                                    HEHE- mogłeś cene oleju skojarzyć :P
                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      Zamieszczone przez hotrain
                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopni
                                      miałem na blacie jakieś 98 stopni kiedy się zacząłem dynamiczniej jechać, jakieś 5 km ostrej jazdy w trybie S.
                                      trasą?
                                      Zamieszczone przez hotrain
                                      rOBERTO795, po mieście ops:
                                      To ja AMSoila 5W30 przełupałem też dobre 5 minut na S w maniualu (1, 2, 3 prawie do odciny i tak ze 2-3 razy) i dobiło tylko do 106C przy jakiś 30C na zewnątrz.
                                      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Mihau
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        Zamieszczone przez hotrain
                                        Zamieszczone przez rOBERTO795
                                        W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopni
                                        miałem na blacie jakieś 98 stopni kiedy się zacząłem dynamiczniej jechać, jakieś 5 km ostrej jazdy w trybie S.
                                        trasą?
                                        Zamieszczone przez hotrain
                                        rOBERTO795, po mieście ops:
                                        To ja AMSoila 5W30 przełupałem też dobre 5 minut na S w maniualu (1, 2, 3 prawie do odciny i tak ze 2-3 razy) i dobiło tylko do 106C przy jakiś 30C na zewnątrz.
                                        Bo ty jeżdzisz wolniejszym autem :P
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                          Bo ty jeżdzisz wolniejszym autem :P
                                          :terefere
                                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Mihau
                                            To ja AMSoila 5W30 przełupałem też dobre 5 minut na S w maniualu (1, 2, 3 prawie do odciny i tak ze 2-3 razy) i dobiło tylko do 106C przy jakiś 30C na zewnątrz.
                                            Masz osłonę na silniku ?

                                            Wiele osób mnie pyta o Nanodrive - odpowiadam 5-8 000km to max.
                                            CFS zwykły do 10000km jest nieco stabilniejszy ale nie daje tego co gama Nanodrive
                                            Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                            http://www.zmienolej.pl/
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                            Komentarz


                                            • Pidziek, mam.
                                              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                              Komentarz


                                              • a ktoś śmiga na nanodrive z Twoich klientów z OCP Pidziek ?
                                                Jak wrażenia?

                                                Komentarz


                                                • A OCP nie pamiętam chyba ze 2 może 3 auta jakieś ale nie prowadzę takowej statystyki.

                                                  Ogólnie w samych superlatywach.


                                                  Flagowe auto WRC Prokopa w Niemczech które jeźdizło na CFS 10W50 NT poszło z dymem pewnie widziałeś :-)

                                                  Więcej tego oleju idzie do aut pokroju EVO IX i X + bustery i dodatki do paliw + oleje CRX do szper bo na razie nic lepszego nikt nie wymyślił 8)
                                                  To tak najczęsciej .

                                                  Bardzo fajnie spisuje się ten olej we Fordach RS 305KM ale do 5000km w BMW z Vanosami to tak na szybko na zmianę ze zwykłym CFS-em.

                                                  Nowsze Porsche np. 911 to CFS 5W40 NT + dodatek z Amsoil API (zapewne masz takowy) powoduje że użytkownicy odkrywają nowe możliwości w silnikach tej marki , polecam.
                                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                  http://www.zmienolej.pl/
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                  Komentarz


                                                  • Bałbym się trzymać dłużej olej sportowy typu 300V i/lub CFS, dłużej niż 6 m-cy i/lub 8tyś km, a na krótkich odcinkach jazdy to max 3tyś i/lub 3 m-ce. Oleje sportowe są bardzo wrażliwe na paliwo i szybko degradują się (w bańce fabrycznie zamkniętej max. 2 lata od daty produkcji). Ale przy wysilonych silnikach typu 150KM z 1Litra to ma sens.
                                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X