Alez będzie Co więcej już jest !! Zgodnie z pierwszymi info o O III jakie podaje Octavianos, O III będzie miała 4,67 długości, czyli będzie o 10 cm dłuższa od obecnej.
Fajnie byłoby, gdyby SAP wysłuchał naszej konstruktywnej krytyki dotyczącej cen Rapida i nieco dostosował je do oczekiwań większości tu piszących...
Na pewno biorą pod uwagę różne głosy co dowodzi oferta rabatu 4090 zł. Poza tym nie ma już firmy Skoda Auto Polska (SAP). W tej chwili jest Skoda należąca do Volkswagen Group Polska :-)
Fajnie byłoby, gdyby SAP wysłuchał naszej konstruktywnej krytyki dotyczącej cen Rapida i nieco dostosował je do oczekiwań większości tu piszących...
Na pewno biorą pod uwagę różne głosy co dowodzi oferta rabatu 4090 zł. Poza tym nie ma już firmy Skoda Auto Polska (SAP). W tej chwili jest Skoda należąca do Volkswagen Group Polska :-)
Moim zdaniem to nie jest wyjście naprzeciw klientowi, tylko zwyczajne zdanie sobie sprawy z tego że przegieli z wyjściową ceną na początek i teraz grają "dobrych wujków" że niby rabat na dzień dobry.
...i żeby nie było, do Rapida jako do samochodu nie mam zastrzeżeń (no może poza gamą silników) ale już do stylu w jakim się go oferuje, baaardzo dużo - bo skoro nie ma już SAP i Skodę w 100% wziął pod swoje skrzydła VW to widać efekt i podejście do klienta. Nie ma już że "tani, funkcjonalny samochód na każda kieszeń", tylko jest "dawać kasę i a jak się nie podoba to spied...." i jeszcze wciskanie marketingu że auto budżetowe :roll:
Ale nie tylko skoda urwała się z choinki z cenami Rapida. Byłem obejrzeć w Fordzie B-max i o zgrozo cena za podstawowy model z cherlawym silnikiem (stary 1.4 75KM) i niewielkim wyposażeniem to 59 tys a kończą się na 85 bez dodatkowych bajerów. Samochód wielkościowo porównywalny do Rapida - bagażnik zdecydowanie mniejszy a w środku ok dla 4 osób. Tak więc Rapid nie jest jeszcze tak wyżyłowany z ceną :diabelski_usmiech
neoXs, Sandero1 i Logan1 mają (miały) mniej więcej te same ceny, więc ten nowy Logan powinien kosztować mniej więcej tyle co Sandero.
Gdzieś czytałem, że we Francji nowe Dacie mają ceny poprzedników - a to by oznaczało, że goły Logan będzie kosztował ~30.000zł...
No to o ile ja znam matematykę, to cena najubozszego Toura II czyli 44 350 zł jest WYŻSZA niż cena najuboższego Rapida 43 860 zł Więc dlaczego piszesz że "Szkoda, że właśnie Skoda nie poszła tą drogą oferując najtańszego Rapida, w cenie najtańszego Toura (skoro oficjalnie to jest następca tego modelu)." skoro to jest nieprawdą !
Zamieszczone przez neoXs
No i np. mój znajomy kupując Toura 1.4 wydębił gratis lakier metalic.
A w Rapidzie nie wytargowałby, tak
Zamieszczone przez neoXs
Warto zobaczyć co w tym golasie się od razu oferuje
No z tego co ja widzę, to Rapid w podstawie oferuje lepsze wyposazenie niż Tour II w podstawie. Np. w Rapidzie ESP i el. szyby z przodu masz w cenie, a w Tourze wymagało to dopłaty.
Naprawde nie wiem coś ty się tak uwziął na tego Rapida. Dodatkowo piszesz po prostu bzdury, bo i cena Rapida w podstawie jest niższa niz tego nieszczęsnego Tourta II i wyposażenie bogatsze.
Takie są fakty, a z faktami jak wiadomo się nie dyskutuje.
Big coś bym napisał ale to już po prostu nie ma sensu Dyskusja w stylu moje zdanie jest mojsze i tak ci to udowodnię, do niczego nie doprowadzi.
Ok to Ty w takim razie kupuj zajebistego Rapida, a ja kupię nieopłacalnego Toura 2. Ogólnie wszyscy jesteśmy (w końcu też mam Toura) frajerami bo nie poczekaliśmy na Rapida, który to się dużo bardziej opłaca. Zatem idę do garaż popłakać nad swoim i mojego auta losem...
Dyskusja w stylu moje zdanie jest mojsze i tak ci to udowodnię, do niczego nie doprowadzi.
No ale o co masz pretensję ??
Jeszcze raz pytam się która cyfra jest większa? 44 350 czy 43 860 ? No przeciez matematyka jest tylko jedna.
Zamieszczone przez neoXs
Ok to Ty w takim razie kupuj zajebistego Rapida, a ja kupię nieopłacalnego Toura 2.
Po co, skoro zamówiłem już (i niedługo odbieram) ... Superba II
Zamieszczone przez neoXs
Ogólnie wszyscy jesteśmy (w końcu też mam Toura) frajerami bo nie poczekaliśmy na Rapida, który to się dużo bardziej opłaca. Zatem idę do garaż popłakać nad swoim i mojego auta losem...
Wyciągasz zbyt daleko idace wnioski, ale skoro tak twierdzisz ...
Ja tylko nie pojmuję tego zarzekania na Rapida skoro zarzutu które akurat Ty podajesz mijają sie z prawdą
Mnie nie obchodzi co kto kupi. Mnie obchodza fakty, a te są takie że Rapid w podstawie jest nieznacznie, ale jednak tańszy od Toura II w podstawie i trochę lepiej od niego wyposażony. Natomiast ty twierdziłeś ze jest odwrotnie.
Jeśli chces zna cos ponarzekać to a) pisz to co jest zgodne z prawdą. b) poczekaj aż zapoznasz sie z tym czymś i na tej podstawie wyrobisz sobie o tym czymś własne zdanie.
neoXs, czytać się nie da co post to żale i płaczę nad polityką VAG, przyjmij więc że marka Skoda to nie jest Twoja półka cenowa i idź kupić Dacię Sandero na wypasie.
Poczekajmy jeszcze na testy zderzeniowe. Konstrukcja OII z 2004 to już staroć technologiczny w dziedzinie motoryzacji a co dopiero OI sprzedawane jeszcze do niedawna.
Jestem bardzo ciekaw wyników jakie uzyska Rapid w EuroNCAP.
Odnoszę wrażenie, że ludzie kupujący w PL nowe auta patrzą tylko na cenę i wygląd.
ale pianę bijecie ...
nikt z was nie jest zainteresowany kupnem rapida a sie nad nim znęcacie? jaki to ma sens ?
Bo Polak zawsze na coś narzeka, nawet jak nie ma ku temu podstaw. Nikt prawie nie widział auta na żywo, nie mówiąc już o jeździe a większość wiesza na nim....
neoXs, czytać się nie da co post to żale i płaczę nad polityką VAG, przyjmij więc że marka Skoda to nie jest Twoja półka cenowa i idź kupić Dacię Sandero na wypasie.
Hmm myślałem, że to forum jest także dla osób, które kupiły Octavię np. w 1998 roku ale widzę, że chyba się pomyliłem.
Jak tam chcecie, kupujcie Rapida jak Wam się podoba, nie moje przecież pieniądze i sprawa.
P.S.
Octavianos sam przyznałeś, że mając teraz wybór dalej brałbyś Toura 2. No ale najlepiej puścić tekst o "byciu polaczkiem".
Czemu narzekam na Rapida? Bo mimo, iż posiadam 2letnie auto to jakby Rapid był w dobrej cenie (w moim odczuciu oczywiście) to może bym go kupił, bo siostra zastanawia się nad zmianą fury i być może ode mnie by chciała samochód. I tyle. Może za dużo razy w tym temacie marudziłem, ale czytając posty Biga o zajebistości Rapida i idealizmie Skody nie umiałem się powstrzymać od odpowiedzi (mój błąd).
Ale ku uciesze mojej i Waszej zamilknę i tylko będę sobie obserwował forum, tak robiłem przez rok i było idealnie :P
neoXs, czytać się nie da co post to żale i płaczę nad polityką VAG, przyjmij więc że marka Skoda to nie jest Twoja półka cenowa i idź kupić Dacię Sandero na wypasie.
Hmm myślałem, że to forum jest także dla osób, które kupiły Octavię np. w 1998 roku ale widzę, że chyba się pomyliłem.
Jak tam chcecie, kupujcie Rapida jak Wam się podoba, nie moje przecież pieniądze i sprawa.
P.S.
Octavianos sam przyznałeś, że mając teraz wybór dalej brałbyś Toura 2. No ale najlepiej puścić tekst o "byciu polaczkiem".
Czemu narzekam na Rapida? Bo mimo, iż posiadam 2letnie auto to jakby Rapid był w dobrej cenie (w moim odczuciu oczywiście) to może bym go kupił, bo siostra zastanawia się nad zmianą fury i być może ode mnie by chciała samochód. I tyle. Może za dużo razy w tym temacie marudziłem, ale czytając posty Biga o zajebistości Rapida i idealizmie Skody nie umiałem się powstrzymać od odpowiedzi (mój błąd).
Ale ku uciesze mojej i Waszej zamilknę i tylko będę sobie obserwował forum, tak robiłem przez rok i było idealnie :P
Ok , ale Tour się skończył, to historia, nie ma go już. Teraz jest Rapid lub O2FL, a i też już niedługo. Można powiedzieć, że O1 Tour była lepsza niż O2Tour bo kosztowała o dobre 6 tysięcy mniej...Tak można bez końca. Były pewne modele i się skończyły...
Komentarz