moze znów wyjdę na obrońcę Rapida, ale porównywanie cen nowości (jakiejkolwiek firmy) z autami które właśnie schodzą z rynku i dealerzy wysprzedają ostatnie ich egz. to pomyłka i to spora pomyłka !!
no ale czemu bez sensu?
Patrze na to co mi oferuje auto za ją cenę.
Argument "schodzenie z rynku" jest bez znaczenia.
Dziś po raz pierwszy widziałem reklamę na dużej tablicy reklamowej - pewnie już za chwilę będzie można Rapida pomacać osobiście i stwierdzić, że... miało się rację
moze znów wyjdę na obrońcę Rapida, ale porównywanie cen nowości (jakiejkolwiek firmy) z autami które właśnie schodzą z rynku i dealerzy wysprzedają ostatnie ich egz. to pomyłka i to spora pomyłka !!
no ale czemu bez sensu?
Patrze na to co mi oferuje auto za ją cenę.
Argument "schodzenie z rynku" jest bez znaczenia.
W tym rzecz dla Ciebie jest bez znaczenia, a dla drugiego jak ma iść do salonu i kupić nowe auto, to chce żeby było rzeczywiście nowe i chociaż przez rok nie stało na parkingu koło niego 5 takich samych aut.
Też mam kolegę który przerobił jak do tej pory wszystkie Astry Classic
też nad tym myślałem, tylko że sa diwe opcję wg. nie:
- Rapid pójdzie w dół
- O III pójdzie znacząco w górę, podobnie jak nowy Superb i wtedy Rapid pozostanie na takim pułapie :?
Ale wtedy nie będa mówić, że Skody to takie VW dla ludu :szeroki_usmiech
ja się zgadzam z Big-iem zawsze jak wychodzi nowe auto to jest droższe dopiero za kilka miesiecy zaczna sie promocje ciekawe opłacalne pakiety wyposazenia i dodając do tego znizki od dilerów będzie rapid mial cenę konkurencyjną
ps pewnie też i gaz do tego 1.2 zaczną z czasem dawac gratis
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
ja chce w koncu tego dziada rapida obejrzec na zywo i utwierdzic sie w moich tezach
a ja tego dziada oglądałem dziś w ASO Skoda w Zielonej Górz osobiście i oczywiście siedziałem za kierownicą ... "dziada" hmmm trafne określenie. Strasznie plastikowo, plastiki jak sprawdziłem średniej jakości, na drzwiach "pracują" choć są w niektórych miejscach miękkie, ogólnie bardzo ponuro, wnętrze przygnębiające i wg mnie cofa ten samochód w czasie do epoki pierwszych Fabii...
Tył auta ładny-zgrabny. Przód - ciekawe i dosyć ładne lapmy. Deska rozdzielcza ...bida z nędzą. Specjalnie oglądałem wersję ze średnim wyposażeniem. Podłokietnik- z O1 ale stosunkowo wygodny, co nie zmienia postaci rzeczy, że po prostu wygląda staro w tym wnętrzu. Rapid to taki mix Fabii + Octavi II ( i to tej przed FL).
Auto które oglądałem miało silnik 1,6 TDI cena +- 73 tys (po rabatach)... Nigdy tyle kasy za takie auto bym nie dał. Naprawdę tym modelem Skoda cofnęła się w rozwoju... Kia i Hyundai poszły daleko do przodu. Za 72 tys zł miał bym o niebo lepiej wyposażonego Ceeda lub i30 i to w kombi. Sorki ale jedynie Superb II lub nowa Octavia III mogą uratować pozycję Skody. VW bardzo skutecznie sprowadził Skodę do parteru :?
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
eeee :bajer ale oficjalnie nie wiem o co chodzi... skąd takie info :diabelski_usmiech
A tak na poważnie ... po co bym był w ASO Skoda? Oczywiście oglądnąć auto ...ale nie bida Rapida tylko Superba II kombi... :wink:
Tak zamierzam zmienić auto. Byłem moim Turem we Włoszech teraz znów zamierzam się wybrać do Włoch...ale szukam powoli jeszcze większego auta. Nie pali mi się bo uważam, że mój TurII był dobrym wyborem cenowym. Może to kogoś zdziwić ale uważam, że z trzech nowych Octavek, które miałem wybór Tura był najlepszym pod względem ceny, wyposażenia i komfortu jaki daje kombi w Octavce i ....silnika ... tak tak silnika - 1,4 16V - lejesz paliwo jedziesz :lol:
Sorki za off-topic ops:
ps. Jeżeli faktycznie ktoś chce kupić Rapida a ma jeszcze możliwość kupna Tura II to sorki ale był by głupcem gdyby kupił Rapida nawet za +- 50 tys w bida wersji z silnikiem 1,2 HTP.
--- > http://otomoto.pl/skoda-octavia-fami...C26689314.html nooo sorki ale Rapid nawet się nie umywa do Octavi!
Zamieszczone przez piramida
Jeszcze kilka lat i koreańce będą w czołówce aut niższych klas
chyba nawet już są...
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
ja tego dziada oglądałem dziś w ASO Skoda w Zielonej Górz osobiście i oczywiście siedziałem za kierownicą ... "dziada" hmmm trafne określenie. Strasznie plastikowo, plastiki jak sprawdziłem średniej jakości, na drzwiach "pracują" choć są w niektórych miejscach miękkie, ogólnie bardzo ponuro, wnętrze przygnębiające i wg mnie cofa ten samochód w czasie do epoki pierwszych Fabii...
Tył auta ładny-zgrabny. Przód - ciekawe i dosyć ładne lapmy. Deska rozdzielcza ...bida z nędzą. Specjalnie oglądałem wersję ze średnim wyposażeniem. Podłokietnik- z O1 ale stosunkowo wygodny, co nie zmienia postaci rzeczy, że po prostu wygląda staro w tym wnętrzu. Rapid to taki mix Fabii + Octavi II ( i to tej przed FL).
Auto które oglądałem miało silnik 1,6 TDI cena +- 73 tys (po rabatach)... Nigdy tyle kasy za takie auto bym nie dał. Naprawdę tym modelem Skoda cofnęła się w rozwoju... (...)Sorki ale jedynie Superb II lub nowa Octavia III mogą uratować pozycję Skody. VW bardzo skutecznie sprowadził Skodę do parteru :?
ja chce w koncu tego dziada rapida obejrzec na zywo i utwierdzic sie w moich tezach
a ja tego dziada oglądałem dziś w ASO Skoda w Zielonej Górz osobiście i oczywiście siedziałem za kierownicą ... "dziada" hmmm trafne określenie. Strasznie plastikowo, plastiki jak sprawdziłem średniej jakości, na drzwiach "pracują" choć są w niektórych miejscach miękkie, ogólnie bardzo ponuro, wnętrze przygnębiające i wg mnie cofa ten samochód w czasie do epoki pierwszych Fabii...
Tył auta ładny-zgrabny. Przód - ciekawe i dosyć ładne lapmy. Deska rozdzielcza ...bida z nędzą. Specjalnie oglądałem wersję ze średnim wyposażeniem. Podłokietnik- z O1 ale stosunkowo wygodny, co nie zmienia postaci rzeczy, że po prostu wygląda staro w tym wnętrzu. Rapid to taki mix Fabii + Octavi II ( i to tej przed FL).
Auto które oglądałem miało silnik 1,6 TDI cena +- 73 tys (po rabatach)... Nigdy tyle kasy za takie auto bym nie dał. Naprawdę tym modelem Skoda cofnęła się w rozwoju... Kia i Hyundai poszły daleko do przodu. Za 72 tys zł miał bym o niebo lepiej wyposażonego Ceeda lub i30 i to w kombi. Sorki ale jedynie Superb II lub nowa Octavia III mogą uratować pozycję Skody. VW bardzo skutecznie sprowadził Skodę do parteru :?
No wiec widze ze zgadzamy sie tutaj w 100% - masz racje - Skoda cofa sie w rozwoju - nie wiem - czy dlatego ze szefowie z VAG tak to wymyslili, czy po prostu im padlo na mozgi... Mi niestety nie udalo sie obejrzec Rapida dzis w Gdansku... bo go nie ma - wjechalem nawet dla zabawy na plac gdzie trzymaja oklejone auta... i Rapida nie ma.
CO do Superba II - bardzo dobre plany - tylko trzeba trafic na okazje... cas tam Ci nadam na privie - moze sie przyda.
ps. aczkolwiek jak juz cos to warto pewnie popatrzec co innego jest w tej cenie.
no tak... 72 tys za wersję, którą oglądałem - 1,6 TDI ...ciemno, szaro, ponuro i biednie :?
Sorki ale taka kasa za to auto to jakaś pomyłka 55 tys to OK...zobaczymy, jak szybko Skoda zjedzie z ceny :wink:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Dziś kupiłem nowy numer pisma "Auto-świat" a w nim Rapid w pigułce, przewałkowany na 8 stronach wzdłuż i wszerz. W sumie nic czego wcześniej bym nie wiedział, ale przykuł moją uwagę takie news że od przyszłego roku 2013, do gamy silnikowej Rapida dojdą dwie jednostki:
-1.6 MPI/105km
-1.6 TDI/90km
a więc czyżby chwyty rozpaczy??
Czyżby panowie ze Skody (czy tam z VW - sam już nie wiem) znowu doszli do wniosku "no nie no...jednak wylaliśmy dziecko z kąpielą, pierw z cenami ale uratujemy to, bo wykombinujemy jakieś rabaty, i z silnikami - ale niech będzie...damy jakąś biedę dizlowską byleby miała TDI w nazwie i wrzucimy tego zasranego 1.6MPI żeby sobie gawiedź mogła zagazować i mieć radochę - jedno i drugie się sprzeda" :twisted: :twisted: :twisted:
Gdzieś tu kilka stron wcześniej Big pisał że rozwój jest nieunikniony, że trzeba się oswajać z silnikami TSI i ja kupuje taki argument bo tak każe logika. Rozwój = idziemy do przodu w nieznane, metodą prób i błędów, ale gdzieś dochodzimy. Stagnacja = stoimy w miejscu. Jestem w stanie przyswoić to do wiadomości, ale nasz biedny polski rynek motoryzacji, gdzie wciąż (zresztą jak w każdej materii) każdy kombinuje żeby było jak najtaniej, nie łyknie takiej pastylki bez popicia i auto bez choćby jednej "NORMALNEJ" jednostki dającej się zagazować, osra i pójdzie szukać gdzie indziej.
Zatem obstawiam, że zrobią 1.6mpi golas + LPG gratis za 50tys, a 1.2 spadnie do poziomu 40 tys Pytanie tylko kiedy?
W sumie r2r ubiegł mnie swoim postem, bo chciałem się zapytać czy to duży problem dla producenta aby np. później dołożyć jakieś dodatkowe silniki do wyboru. Jak widać chyba nie.
Niektórzy tak tu pierd.lą, że się czytać nie da, tak celem VAG jest unicestwienie marki, którą konsekwetnie budował od 20 lat koniem trojańskim pt. Rapid, bo kolega z Zielonej Góry stwierdził że jest plastikowo jak w Fabii sprzed 10 lat.
Ja naprawdę mam wrażenie, że niektórych mocno boli że ich nie stać na Rapida. Już proponowałem iść do Dacii i kupić Sandero na wypasie, a nie wylewać żali przez 30 stron tematu.
Flame - widze ze Cie tez kusi tego starocia (ile juz ma? ze 2 lata?) A6 sprzedac i kupic cos nowego... nie mydl nam oczu ze Jaguar, tylko przyznaj sie ze to bedzie Rapid mowiac jezykiem tubylczym "w full wypasie, w dieslu, w metaliku, w automacie, w pelnej elektryce, laleczka" z dolozonymi xenonami i obnizonym zawieszeniem a la low rider.... i to calkiem w dobrej cenie - 90 tysi... nowka ;-)))))))))))))
O tym, że branża motoryzacyjna w ostatnim czasie cierpi na poważną zadyszkę wie chyba każdy. Jednak nie tylko jej potrzebny jest respirator - temat kryzysu gospodarczego od niedawna przyćmiewa nawet sławę Madonny. To wszystko zmusza do oszczędzania, a w świecie motoryzacji zużycie paliwa coraz częściej staje się czynnikiem decydującym o zakupie konkretnego modelu. Jednak ile jest prawdy w tym, co producenci piszą w swoich katalogach na temat spalania?
Komentarz