Jak to czytam, to naprawde Skoda powinna byc dumna ze swoich klientow. Teraz wszyscy sobie wmawiaja, ze tandetne plastykowe boczki w aucie klasy sredniej i sztywna belka to krok do przodu. A ja w poprzedniej generacji mam miekkie boczki wylozone skora i wielowahaczowe zawieszenie. A na dodatek w nowym modelu jest jeszcze glosniej. Wiec o jakim postepie tu mowimy. Oprocz zwiekszenia rozstawu osi i nowych silnikow nie widze zadnych korzysci.
głupiś...
pakiet SUNSET bedzie mozna zamawiac w kombi i zwyklej wersji
co do ciemnych szyb - opcja "przyciemniane szyby" sa w kazdej wersji w O3.
Codziennie w pracy przechodzę obok Octavii 3 Combi w ładnym czerwonorajdowym kolorze. Według mnie ładne auto, przypomina nieco Audi z linii, dużo ładniejsze niż O3Sedan, grill z przodu nadal brzydki, ale aż tak nie wali nim po oczach. W środku chyba bez rewelacji.
Mógłbyś wrzucić parę fotek jak wygląda w tym kolorku kombi ?? please
Identiko jak na tych zdjęciach (tylko bez ładnych pań):
La grande star du stand Skoda à Genève est la version Combi de la troisième génération d'Octavia. Un break qui conserve les principales caractéristiques qui ont fait la réputation de ce modèle.
Niezależnie od marki i modelu - Forum OCP - najlepsze forum samochodowe w Polsce.
Jak to czytam, to naprawde Skoda powinna byc dumna ze swoich klientow. Teraz wszyscy sobie wmawiaja, ze tandetne plastykowe boczki w aucie klasy sredniej i sztywna belka to krok do przodu.
Czy aby na pewno? Poczytaj dokładniej i nie uogólniaj aż tak, kolego. :wink:
Zamieszczone przez marlej108
Zamieszczone przez bohen
http://www.youtube.com/watch?v=HxUIfFcEnp4
W końcu w OIII Combi będzie opcja elektrycznej klapy bagażnika... :diabelski_usmiech
musze sie przyznac, ze... mi sie podoba toto kombi
Marlej, ale raczej nie cena tej konkretnej wersji....i być może niekoniecznie wersja podstawowa
Chyba ,że to wszystko przysłoni wygląd...(IMO całkiem całkiem ) , ale chyba nie Tobie
Jak to czytam, to naprawde Skoda powinna byc dumna ze swoich klientow. Teraz wszyscy sobie wmawiaja, ze tandetne plastykowe boczki w aucie klasy sredniej i sztywna belka to krok do przodu. A ja w poprzedniej generacji mam miekkie boczki wylozone skora i wielowahaczowe zawieszenie. A na dodatek w nowym modelu jest jeszcze glosniej. Wiec o jakim postepie tu mowimy. Oprocz zwiekszenia rozstawu osi i nowych silnikow nie widze zadnych korzysci.
głupiś...
Gratuluję argumentacji. Wartość merytoryczna twojego wywodu mnie powaliła...
No więc: byłem dziś w saloonie, oglądałem O III. Jak dla mnie na przeciw mojej O I - to istny szał. Mnie się bardzo podoba. I wygląd i wykonanie. ma tylko jedno mieszane uczucie. Lusterka boczne :? dziwne takie jakieś, wysokie, krótkie i ten trójkątny kształt. dziwnie się w to to patrzy. Ale może zweryfikuje to jak umówię się na jazdę próbną.
No więc: byłem dziś w saloonie, oglądałem O III. Jak dla mnie na przeciw mojej O I - to istny szał. Mnie się bardzo podoba. I wygląd i wykonanie. ma tylko jedno mieszane uczucie. Lusterka boczne :? dziwne takie jakieś, wysokie, krótkie i ten trójkątny kształt. dziwnie się w to to patrzy. Ale może zweryfikuje to jak umówię się na jazdę próbną.
ruwado, właśnie - zależy kto z jakiego "punktu" będzie na nią patrzył, ją oceniał i jakie ma wymagania. Ma pewne wg nas tu kilku niedociągnięcia/oszczędności ale autko może się podobać. Dziś za taką jedną długo wodziłem wzrokiem bo mi w kadr na drodze wchodziła i w sumie....może się podobać. Srebrna była - jednak jasne dla mnie ładniejsze.
Jak też jak lubię ciemniejsze autka - to oglądałem niebieską i beżową. Bez mi się bardzo podobał. srebrna może niekoniecznie 9chociaż widziałem tylko na zdjęciach)
Sugerujesz, ze Majowy majac uwagi co do nowej OIII nie jest Prawdziwym Skodo-Polakiem Patriota?
Widzisz, jestem zadowolony z O2FL i może zbyt wiele oczekiwałem od O3. Po tym co zobaczyłem, podotykałem i po jeździe próbnej jestem rozczarowany. Bo miało być lepiej, a nie jest. I nie piszę o wyglądzie zewnętrznym, bo auto jest ładne i mi się podoba. Silniki poprawione w stosunku do poprzednich, zobaczymy jak z awaryjnością, na razie żadnych uwag. Jeździłem 2,0TDI w wyposażeniu Elegance, silnik na wolnych obrotach cichszy od mojego, ładnie się zbiera, ale w czasie jazdu w aucie wcale nie jest ciszej. Przy niskich prędkościach wyraźnie słychać silnik, a przy wyższych szum powietrza i oporów toczenia. Na obwodnicy lekko przycisnąłem i przy 140-150 jest już głośno. Nie wiem, czy nawet nie głośniej niż w moim kombi. Więcej nie próbowałem, bo sprzedawca zaczął mnie hamować ai ruch był spory. A najgorsze, że słychać zawieszenie, szczególnie przy wpadnięciu tyłu w krótką płaską dziurę (na mocno łatanej nawierzchni) no i na kostce. W czasie jazdy całkowicie wyłączyłem radio i zawieszenie słychać od spodu, jakby przyoszczędzili na wygłuszeniu podłogi. Na równej drodze auto ładnie się trzyma, nie można przy normalnych prędkościach wyczuć, że z tyłu jest belka, ale przy szybszym wejściu w dziurawy łuk już to czuć. Ciężko to opisać, trzeba pojeździć, ale różnica jest wyraźnie wyczuwalna. Tył jest bardziej nerwowy, zdaje się, że wyjeżdża na zewnątrz łuku. Plastykowe boczki już sobie daruje, tylna kanapa mi lata bo i tak przez najbliższe kilka lat jeżdżę z fotelikiem, a teściowa nie człowiek... Nie sprawdziłem do końca, ale chyba w podłokietniku nie ma chłodzenia. Tym razem skupiłem się jednak na właściwościach jezdnych, a nie wyglądzie w środku. Sprawdzę nstępnym razem.
Podsumowując jestem zawiedziony układem jezdnym i komfortem podróżowania. Niestety ale nie jest lepiej niż w O2FL, a dla mnie wręcz gorzej. Nie dość, że belka, to według mnie jeszcze głośniej. A porównuję liftbacka z kombi, gdzie ten pierwszy powinien być cichszy. Przy prędkościach autostradowych jest już po prostu głośno, a dla mnie to akurat jest duży minus.
Seed, wiem, że czekasz na odbiór O3 i Twoja ocena tego auta jest mocno subiektywna, ale podaruj sobie osobiste wycieczki, bo to zwykły brak kultury.
Seed, wiem, że czekasz na odbiór O3 i Twoja ocena tego auta jest mocno subiektywna, ale podaruj sobie osobiste wycieczki, bo to zwykły brak kultury.
A Ty myslisz, ze dokonalem wyboru na podstawie prospektu?
Podobnie jak Ty jezdzilem kilkoma wersjami O3 i stwierdzam, ze auto duzo lepiej sie prowadzi niz O2
1. Pomimo belki z tylu w 1.4 TSI auto prowadzilo sie pewniej - jest to postep gdyz tanszym kosztem zostal uzyskany lepszy efekt
2. Milem wrazenie, ze srodek ciezkosci jest nizej polozony - efekt - lepsza przyczepnosci i prowadzenie
3. Wiekszy rozstaw osi i kół - efekt - lepsza przyczepnosci i prowadzenie
Reasumujac - O3 prowadzi sie lepiej niz O2 (jezdzilem O2 niespelna 2 lata). Na tej podstawie dokonalem wyboru propos zakupu O3.
Co do dB - testy dowodzą, iż jest na podobnym poziomie co O2. Tu sie nie dziwie - na czyms trzeba oszczedzac w marce budzetowej pozycjonowanej najnizej w koncernie.
Dlatego tez stwierdzam, ze trollujesz - Twoje wywody mijaja sie z prawdą.
Dziś jeżdziłem O3 1.6 tdi dsg elegance w Ostrowie Wlkp. , i powiem szczerze dla mnie juz spokojnie by wystarczyło.Przy codziennym pykaniu moją O1 tdi 110 km byłby to bardzo dobry wybór .Więc czekam spokojnie do początku przyszłego roczku.Zainteresowała mnie opinia sprzedawcy odnośnie ceny superba po lifcie stwierdził " ceny będą spadać bo sprzedaż superba stoi i musza coś z tym zrobić "
Dziś jeżdziłem O3 1.6 tdi dsg elegance w Ostrowie Wlkp. , i powiem szczerze dla mnie juz spokojnie by wystarczyło.Przy codziennym pykaniu moją O1 tdi 110 km byłby to bardzo dobry wybór .Więc czekam spokojnie do początku przyszłego roczku.Zainteresowała mnie opinia sprzedawcy odnośnie ceny superba po lifcie stwierdził " ceny będą spadać bo sprzedaż superba stoi i musza coś z tym zrobić "
Hmm. Moze po prostu dalej beda takie obnizki (8600 zl od samej Skody bez dealera) jak obecnie. Bo niby 30 czerwca te obnizki sie koncza...
Sugerujesz, ze Majowy majac uwagi co do nowej OIII nie jest Prawdziwym Skodo-Polakiem Patriota?
Jeździłem 2,0TDI w wyposażeniu Elegance, silnik na wolnych obrotach cichszy od mojego, ładnie się zbiera, ale w czasie jazdu w aucie wcale nie jest ciszej. Przy niskich prędkościach wyraźnie słychać silnik, a przy wyższych szum powietrza i oporów toczenia. Na obwodnicy lekko przycisnąłem i przy 140-150 jest już głośno. Nie wiem, czy nawet nie głośniej niż w moim kombi. Więcej nie próbowałem, bo sprzedawca zaczął mnie hamować ai ruch był spory. A najgorsze, że słychać zawieszenie, szczególnie przy wpadnięciu tyłu w krótką płaską dziurę (na mocno łatanej nawierzchni) no i na kostce. W czasie jazdy całkowicie wyłączyłem radio i zawieszenie słychać od spodu, jakby przyoszczędzili na wygłuszeniu podłogi. Na równej drodze auto ładnie się trzyma, nie można przy normalnych prędkościach wyczuć, że z tyłu jest belka, ale przy szybszym wejściu w dziurawy łuk już to czuć. Ciężko to opisać, trzeba pojeździć, ale różnica jest wyraźnie wyczuwalna. Tył jest bardziej nerwowy, zdaje się, że wyjeżdża na zewnątrz łuku. Plastykowe boczki już sobie daruje...
no dobra, dzisiaj w końcu i ja dotarłem do salonu Skody, tylko, że... zapomniałem że jest już ta nowa octavia, bo wpadłem po te cholerne żaróweczki w3w (są po 4PLN :lol: ).
oczywiście jak już wpadłem i zobaczyłem to mi się przypomniało :lol: no ale w sumie, nawet mi się nie chciało do niej podejść, jestem przekonany, że będzie tak samo fajna jak OI i OII, ale chyba nie ma się specjalnie nad czym rozwodzić, mamy jednak dość nudne samochody
główne moje spostrzeżenie jest takie, że jednak brązowy kolor na samochodzie to lekka kupa
o kurw..czę to sie dopiero nazywa "miłośnik" Octavii.... wstyd!!!! :diabelski_usmiech
Komentarz