Zamieszczone przez marlej108
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
piramida, wczoraj miałem napisać posta z porównaniem octy elegance 1.4TSI vs bezpośrednimi konkurentami tj. G7, Astra sedan, KIA ceed, hiundai i30,ford focus, no i porównując ceny analogicznych wersji wyposażenia + podobne mocowo silniki OIII nie wypada w tym zestawieniu tak źle :roll:
tzn. alonso spuszcza się że za taką cenę OIII to jakaś porażka, ale inne auta z tego samego segmentu z podobnym silnikiem i wyposażeniem wypadają (wg konfiguratora) bardzo podobnie...baaa taniej od octy na dzień dobry wypadł tylko ford focus ponieważ już w konfiguratorze został doliczony upust dealerski w wysokości 8500tys... Nie chce mnie się dokdładie sprawdzać bo wczoraj wywaliłem posta ale nie zapisałem i kuźwa zniknąłi dziś mnie się nie chce porównywać :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
BADYL, mi się octa 3 podoba i nie wykluczone że ją kupię ale tylko i wyłącznie z silnikiem 2.0tfsi aczkolwiek wolałbym 4x4 z tym silnikiem ale niestety nie ma takiej opcji w skodzie dlatego mimo sympatii do skody może sie okazać że wyląduje w grupie audi czy vwsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
BADYL
Ten film leciałem troszkę "na podglądzie" bo długi.
Czy tam, w tym filmiku, jest cena tej konkretnej wypasionej wersji gdzieś podana?
Edit
Nie chce mi sie czekać.
Napisze tak: Czep sie lepiej "swojej baby" jak to mawiał klasyk. (żarcik jakby co)
Masz zespół napięcia przed..... czy co?
Wyrywasz zdanie i traktujesz to jako moje żale.
To wyjaśniam.
Zdanie było do Marleja - nie do Ciebie jak widać , słusznie.
Dalej. Marlej napisał, ze mu sie to kombi podoba i w tonie lekko żartobliwym pozwoliłem sobie napisać, że takie ładne i wypaśne jak to to mu sie w cenniku nie spodoba raczej , bo to wyjściowo sporo ponad 100kzł ze zwykłym 1,4 wychodzi ( za obecnego HB - czy kombi będzie w podobnych cenach?).
A dalej napisałem, ze jeśli nie ta wypaśna wersja ( przez tę cenę właśnie - ale bez przytyk , ze to drogo na tle konkurencji) - to podstawowa już mu sie nie spodoba zwłaszcza, że Marley dość krytyczny jest w ocenie jakości O3.
Łapiemy moją myśl?
I żeby uściślić.
Jakbyś poczytał i był uczciwy to byś mnie sie tak nie czepiał.
Zauważyłbyś , że moja ocena ewoluowała z trochę krytycznej na całkiem pozytywną (ale bez żadnego zachwytu) jak myśle - po macankach i przejażdżce. Widzę braki i niedociągnięcia, ale powtarzając się - w cenie ok 70 kzł za 1,4 uważam ze to nie głupi pomysł - oczywiście jeśli sie komuś tak podoba bardzo to i niech >100 kawałków daje - nie pochwalam takiego już wyboru ale kto bogatemu zabroni...
Ale gdy skonfigurowałem sobie 2.0TDI pod siebie to katalog 106 kzł pokazał -tylko to co mam u siebie. Miałbym na plus biksenony a nie ksenony i pamięć fotela (obydwie rzeczy w sumie dziś bardzo chciałbym mieć) . Nawet jakbym dostał z 12-15% (jesli tyle bym dostał) upustu i na 90 kilka kzł by zeszło to to jest cena przy poziomie której ja osobiście wole już jej "konkurencje" z prawdziwych średniaków - ta ocena (że O3 to wyrośnięty kompakt) akurat jest u mnie niezmienna. Ale nie chce tym znowu wywoływać dyskusji namiętnych czy O3 to już passat czy jeszcze nie. Jak również dyskutować czy mój wybór był lepszy/gorszy niż np kogoś kto zamówił O3 w 2,0 TDI. Ja nikogo nie "nawracam" także mnie też nie trzeba.
Tyle ode mnie kolego.
Pozdro i miłego dnia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MajowyZamieszczone przez ukukSugerujesz, ze Majowy majac uwagi co do nowej OIII nie jest Prawdziwym Skodo-Polakiem Patriota?ai ruch był spory. A najgorsze, że słychać zawieszenie, szczególnie przy wpadnięciu tyłu w krótką płaską dziurę (na mocno łatanej nawierzchni) no i na kostce. W czasie jazdy całkowicie wyłączyłem radio i zawieszenie słychać od spodu, jakby przyoszczędzili na wygłuszeniu podłogi. Na równej drodze auto ładnie się trzyma, nie można przy normalnych prędkościach wyczuć, że z tyłu jest belka, ale przy szybszym wejściu w dziurawy łuk już to czuć. Ciężko to opisać, trzeba pojeździć, ale różnica jest wyraźnie wyczuwalna. Tył jest bardziej nerwowy, zdaje się, że wyjeżdża na zewnątrz łuku. Plastykowe boczki już sobie daruje, tylna kanapa mi lata bo i tak przez najbliższe kilka lat jeżdżę z fotelikiem, a teściowa nie człowiek... Nie sprawdziłem do końca, ale chyba w podłokietniku nie ma chłodzenia. Tym razem skupiłem się jednak na właściwościach jezdnych, a nie wyglądzie w środku. Sprawdzę nstępnym razem.
Podsumowując jestem zawiedziony układem jezdnym i komfortem podróżowania. Niestety ale nie jest lepiej niż w O2FL, a dla mnie wręcz gorzej. Nie dość, że belka, to według mnie jeszcze głośniej. A porównuję liftbacka z kombi, gdzie ten pierwszy powinien być cichszy. Przy prędkościach autostradowych jest już po prostu głośno, a dla mnie to akurat jest duży minus.
Poza tym, tez jezdzilem na jezdzie probnej i mialem dokladnie takie same uwagi jak Ty. ....No pomijajac zawieszenie bo niestety dostalem wersje z wielowahaczem i nie bylem w stanie ocenic jak zachowuje sie to "potanione", ktore ewentualnie mialbym przy silniku w ktory celuje (1.4).
Konkludujac, gdyby nie wyciszenie to podejrzewam, ze samochod bylby juz zamowiony (nawet z tandetnym boczkiem sie pogodzilem)
Komentarz
-
-
Alonzo_, odniosłem się tylko do ogólnego narzekania i przytoczyłem tylko tę jedną wypowiedź ponieważ nie mam zamiaru wchodzić w polemikę/pyskówkę na temat wyższości octavi nad innymi modelami z którymi octavia konkuruje....
Wielu z kolegów, którzy mieli styczność z OII na którą nie narzekali ba nawet chwalili i uważali za dobre auto już na OIII często wieszają psy...bo belka z tyłu (tu akurat szkoda) że sławetne boczki i inne duperele dyskreydyują OIII. Że za cenę octavi można mieć inne lepsze lepiej wyposażone auto...ale czy napewno? W poprzednim poscie już napisałem, ale powtórzę OIII cennikowo wypada baardzo podobnie do swoich bezpośrednich konkurentów, a co kto wybierze to jego indywidualna sprawa :wink:
Będąc na motorshow w Poznaniu siedziałem i w G7 i seedzie i w octavi, macałem również focusa...każde z tych aut ma coś do zaoferowania (no i dobrze) ale porównując te auta w stosunku do ceny i wyposarzenia OIII wypada tak samo jak nie lepiej....i sławetne tańsze huindaje czy KIA nie są wcale tańsze, a czy są lepsze? kwestia indywidualna i do pozdostawienia subiektywnej ocenie każdego z nas :wink: Czy w konkurencji są twarde boczki, belka lub czy mają lepsze wygłuszenie tego nie wiem :wink: pozdrawiam LUZ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BADYLAlonzo_, odniosłem się tylko do ogólnego narzekania i przytoczyłem tylko tę jedną wypowiedź ponieważ nie mam zamiaru wchodzić w polemikę/pyskówkę na temat wyższości octavi nad innymi modelami z którymi octavia konkuruje....
Ale trudno, czasami trzeba się za innych potłumaczyć (j/w) :wink:
Pozdro
Komentarz
-
-
Mi tam sie podoba i to bardzo, oprocz tego spojlerka z tylu i mam nadzieje ze to zart ze strony skody :roll: bo chyba sam ze swoimi 2 lewymi rekoma cos lepszego bym sklecil, albo zostawil ten z O2Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Mi również sie podoba. Widać, że kształt zderzaków bedzie dużo bardzej agresywny. Do tego dojdą jeszcze jakieś duże i ładne alumy i naprawdę wyjdzie fajny agresywny samochód. Spojler faktycznie zostawiłbym ten z O II RS. Dodałbym też lusterka zewnętrzne lakierowane na czarno.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Czy wiecie może jak długo trwają wszystkie procedury od momentu wyprodukowania auta do czasu kiedy znajdzie się w salonie? Moje auto miało być wyprodukowane w zeszłym tygodniu ale okazało się że albo system zawalił albo ktoś zapomniał o kilku autach z 16-ego tygodniai zostalo wyprodukowane dzis. Miałem odbierać auto 30 kwietnia ale w takim przypadku to pewnie mało realne? Mam tylko nadzieję że auto nie miało żadnej przygody o której diler nie chce mi powiedzieć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez padero
Odnośnie spojlera, juz widzę jaki bedzie pierwszy mod, wymiana tego badziewia na inny a jak nie bedzie ladniejszych zamienników to się wyprodukuje na wzór tego z O2 :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dontak, Nie przejmuj się produkcja mojego auta tez została przesunięta z 18 na 20 tydzień, ktoś też juz tu wcześniej pisał, że mu przesunęli, podobno ma to związek ze zmianą produkcji roku modelowego w 22 tygodniu, za to wynegocjowałem darmową OIIFL zastępczą do czasu odbioru auta
Od czasu wyprodukowania auta maksimum dwa tygodnie trzeba czekać na odbiór.
Zamieszczone przez ukukA tak juz odbiegajac od RS-a,bardzo ladnie wyglada taka fajna mala, akcesoryjna lotka majaca postac delikatnej listewki. Widzialem to na zywo w graficie, i polecam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedZamieszczone przez piramidaOdnośnie spojlera, juz widzę jaki bedzie pierwszy mod, wymiana tego badziewia na inny a jak nie bedzie ladniejszych zamienników to się wyprodukuje na wzór tego z O2superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dontakpadero, to mnie nie pocieszylesMyślałem że na majowy weekend pojadę nowym autem. Może mnie w takim przypadku uda się coś wynegocjować. Myślisz że jest szansa na jakieś dodatki do auta?
.
Oczywiście nikt nie broni Ci próbować, być może coś tam ugrasz.
Komentarz
-
Komentarz