piotrek_gdy, przed kolejna jazdą obetnij pazury co by zaoszczędzić dekorki :diabelski_usmiech
Octavia III i Superb II FL
Zwiń
X
-
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
-
-
Tu się zgodzę. Troche pojechali po bandzie, bo o ile w przypadku 1.2 TSI i 1.6 TDI belka jest w pełni uzasadniona, to faktycznie 1.4 TSI i 2.0 TDI powinny mieć już wielowahacz. No ale tu wychodzi "matyczna ręka" VW, który nie pozwoli O III zbytnio wyskoczyć do przodu.Zamieszczone przez BADYLtylko zauważ, że belka występuje w silnikach 1.4TSI gdzie mocy jest dość sporo bo 140 kuca, a w tdi nawet o te 10KM więcej...więc trochę kiepsko...myślę
O i myślę, że to jest własnie lek na te dolegliwość.Zamieszczone przez BADYLale tak się zastanawiam czy takie OIII z belką z pakietem ori zawieszenia sportowego trzyma sie już lepiej? dostrojenie i ustawienie tej belki jest ciut inne lepsze?
Dokładnie. Ludziom nie dogodzisz. Dobrze to opisał na poprzedniej stronie Piramida.Zamieszczone przez parasiteŚmieszne jest to, że przy zakupie ludzie by chcieli wielowahacz, ale jak już auto nastuka km i nadchodzi czas serwisu to nagle masa ludzi narzeka na koszty i jak to fajnie było mieć belkę.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
A Big jak zawsze swoje... 8)Zamieszczone przez BigNo to pojechałeś 8) Nikt nie może mieć innego zdania niż Marlej, on ma tu monopol na wiedzę i tylko jego zdanie się liczy.Zamieszczone przez kurczak1985Serio widziałem O3 - po prostu mam inne zdanie niż Ty
A co do sprzedaży O III, jest nieźle, a nawet bardzo dobrze. Jak mówi mój kumpel który jest sprzedawcą w Skodzie, nie ma dnia w tygodniu, w którym nie sprzedałaby się im przynajmniej jedna sztuka O III. Ludziom to auto sie po prostu podoba i jest chętnie wybierane.
... znowu "kumpel, ktory jest sprzedawcą w Skodzie" (swoja droga slaby cos ten kumpel, ze od niego Superba nie kupiles tylko musiales do Krakowa jechac...),
... znowu ludzie, ktorym "to auto sie po prostu podoba".
Prawie zawsze w Twojej wypowiedzi sie pojawiaja te dwa elementy = kumpel + ludzie...
Ciekawe co by Freud na to powiedzial :diabelski_usmiech
A tak powaznie, to Big - mi sie to auto tez podoba, ale nie bez krytycznie (co wiecej gdybym mial w tej chwili kupowac nowe auto, to bylby jeden z kilku modeli branych pod uwage, choc uwzgledniajac na razie slabe promocje (no bo nowosc) to pewnie by odpadl).
A co do materialu z ktorego wykonana jest tapicerka drzwi, to tu nie ma zadnego znaczenia moje zdanie - sa po prostu cale wykonane z plastiku (z kawalkiem dermy/skaju na podlokietniku). I tyle. To sa fakty.
Natomiast jesli uwazasz podobnie jak Kurczak, ze plastikowe polacie drzwi... nie sa plastikowe, to polecam psychiatre. :twisted:
Komentarz
-
-
Zakup tej motorowni jest zupełnie bez sensu.... a jeszcze to droższe od 1,4 (140) o prawie 6 koła w cenniku. :shock:Zamieszczone przez piotrek_gdywczoraj z jago7270 odbylismy jazdę tesową OIII w elegansie 1,6D 105KM z DSG 7biegowym
powiem tak-
......
w ruchu miesznym na jeździe testowej zużycie paliwa ok 7,8/100km więc dane fabryczne są z kapelusza,
........
OK pewnie 1,4 z DSG tez spali więcej niż manual ale mimo wszystko IMO to nie ma sensu
Komentarz
-
-
Orzeł wylądował w końcu.
2.0 TDI DSG Elegance - ma chyba wszystko co możliwe.
Zrobiłem na razie z 50km w mieście - wiem już że DSG nie dla mnie.
Start-Stop - denerwuje - co chwilę gasi samochód. Wystarczy się zatrzymać na 2 sekundy.
Asystent pasa ruchu - ciekawa rzecz - puszczamy kierownicę i sam skręca po 300 metrach się jednak buntuje i każe przejąć kontrolę nad autem.
Automatyczne światła drogowe - są - ale jeszcze nie testowałem
Silnik IMHO trochę mułowaty (vs. mój S2).
Konfiguracja jak tu:
Pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, zapomniałeś dodać o denerwującym układzie STOP-START,w kibel z tym,tak jak napisałEnriquez, faktycznie te boczki tekturowe to jakaś porażka,szkoda,że działają oszczędności
,jak ktos potrzebuje auta z dużym bagaznikiem i z dużą ilością miejsca z tyłu to ja polecam - dla taksówkarzy?przewożnków osób?(myślę o sobie)
dziwne to spalanie - faktycznie,
sprzęt audio(bolero) pomimo regulacji,gra kiepsko(wina głośników - chyba?),porównując z używanym przeze mnie columbusem
gdyby cena była niższa(testowany model 101.900 zł) to może nikt by nie zwracał na niedociągnięcia i materiały wątpliwej jakości,
jednakże pomimo wszystko nie skreślam O3 z przyszłościowych planów kupna nowego auta,a nad konfiguracją się pomyśli i liczę i czekam na niższą ceneJacek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_Podobnie jak Agamek swojego Rapida - tez nie pokazał :szeroki_usmiech :wink:Alonzo_, BADYL, co Wy jesteście kolejną dwójką ze Scyzorykowa która próbuje wmówić mi powiedzenie czegoś, czego nie napisałem...?Zamieszczone przez BADYLtoż Agamek posiada takowe autko i nic się w dfziale nie pochwalił...tccc ij nie ładnie :wink:Zamieszczone przez Alonzo_(...)Podobnie jak Agamek swojego Rapida- tez nie pokazał
Kurczę, nie jestem właścicielem :!: żadnego Rapida...
A boczki w Octavii3 są pokryte gumowatym czymś... :szeroki_usmiech To nie jest twardy plastik.
Komentarz
-
-
Serio ten start-stop taki shit?Zamieszczone przez EnriquezZrobiłem na razie z 50km w mieście - wiem już że DSG nie dla mnie.
Start-Stop - denerwuje - co chwilę gasi samochód. Wystarczy się zatrzymać na 2 sekundy
Troche to brzmi smutnawo, bo zdaje sie, ze Superb po FL ma miec toto na sile z silnikiem 1.4 tsi oraz w kazdym dieslu - to znaczy tak jest w Niemczech patrzac na konfigurator. Ale moze w Polsce tego nie bedzie? Skoro w O3 od 23 tygodnia produkcji ma to byc tylko opcja...
Prawde mowiac myslalem, ze to dziala w sposob niezauwazalny...
ps. czemu Ci sie dsg nie spodobalo?
ps.2 wlasnie dostalem maila od sprzedawcy z salony z Gdanska ze Skody... z informacja ze juz mozna skladac zamowienia na kombi, czyli ze sa cenniki (?).
[ Dodano: Sro 08 Maj, 13 16:46 ]
tak jak napisalem Kurczakowi - gorna czesc jest zrobiona z miekkiego i nawet przyjemnego w dotyku plastiku, ktory sie ugina przy dotknieciu. Jest troche twardziej niz w O2, ale nie jest zle. Krytyka moja i innych kolegow dotyczy tego fragmentu, gdzie normalnie jest material (czyli srodek drzwi) a teraz ten cienki plastikowy kawal - oczywiscie wyglada to ok. na pierwszy rzut oka, ale jak sie toto juz dotknie, to widac ze niestety ten fragment zalatuje Rapidem... czyli tanio.Zamieszczone przez Agamek12A boczki w Octavii3 są pokryte gumowatym czymś... :szeroki_usmiech To nie jest twardy plastik.
ps.3 na stronie Skody pojawila sie Octavia III kombi - mozna sobie np. lakiery i felgi ogladac na prezentowanym modelu.
Komentarz
-
-
Wracając z roboty, widziałem "w ruchu" O III TDI, brązową, z ledami z przodu, bez pakietu chrom. Jaka wersja wyposażenia - nie wiem, bo nie miałem możliwości tego sprawdzić. I tak (przedstawiam własne, subiektywne odczucia): kolor kiepskawy; ledy robią robotę, choć Czesi mogli pokusić się o ciekawsze ich "ukształtowanie"; a generalnie, zewnętrznie autko mnie nie urzekło... Z tyłu wydaje się jakaś wąska - myślę, że przez tylne lampy, które mogłyby być deko większe (chodzi o szerokość). Octa turlała się chyba na 16-tkach, które również wydawały mi się trochę zbyt małe. Z boku wyglądała całkiem, całkiem, a z przodu - tak sobie... Faktycznie - o pomyłkę z Rapidem nie trudno. Od kilku dni obok "mojego" bloku stoi czarna OIII z pakietem chrom i wygląda lepiej, niż ta widziana dzisiaj. A wnętrze obejrzę sobie dokładnie w poniedziałek, gdy wstawię swoją Octę do ASO (problem z klimą).Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-

Komentarz