Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Octavia III Face Lifting
Zwiń
X
-
Witajcie,
jak dla mnie, to jest lepiej, niż się spodziewałem.
Na plus:
1. Nowy przód - tak, mi się podoba, będzie w końcu inny niż w większości aut, a zarazem niebrzydki.
2. Ktoś wcześniej wspominał większy rozstaw kół (jak w lifcie Poloneza ). Czytałem o tym na jakichś zagranicznych forach. Może to jednak będzie? Na zamieszczonym poniżej zdjęciu przedlifta i polifta wydaje się, że coś jest na rzeczy.
3. Nowe eliptyczne przetłoczenie maski a la BMW E61.
4. Zostawili klasyczny ręczny w dżwigni.
Na minus:
1. Tylne światła wydają się mniej atrakcyjne niż obecne w wersji LED.
2. Zegary jak na zdjęciu poniżej - wolę stare.
3. Nie będzie już 4 cylindrowego 1.2 TSI o mocy 85KM, a 3 cylidrowy o tej samej mocy.
4. Brak fizycznych pokrętel / przycisków w nawigacji o przekątnej 9,2 cala.
Bedzie HIT, zobaczycie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez marlej108albo bedzie bogatsze wyposazenie...?
[ Dodano: Nie 30 Paź, 16 15:01 ]
Zamieszczone przez tomekjmoplTo samo było jak przeprowadzili lift OII, też narzekaliśmy że paskudne te wielkie lampy - wszystko się opatrzy
[ Dodano: Nie 30 Paź, 16 15:15 ]
Zamieszczone przez adszatOIII zamówiłem we wrześniu - style+chrom+ amazing+sunset... miała być 2 tygodnie temu.. a będzie w połowie grudnia. i teraz sam nie wiem czy zrezygnować z zamówić po lifcie
Komentarz
-
[ Dodano: Nie 30 Paź, 16 15:15 ]
Zamieszczone przez adszatOIII zamówiłem we wrześniu - style+chrom+ amazing+sunset... miała być 2 tygodnie temu.. a będzie w połowie grudnia. i teraz sam nie wiem czy zrezygnować z zamówić po lifcie
no właśnie nie wiem czy będzie dodatkowy rabat, wynegocjowałem dobrą cenę ( ponad 11% niżej od wersji katalogowej).
przeglądam cały dzień kodiaq - cena tylko/aż 15 ooo więcej a samochód wydaje się być super. większy od octavii mniejszy od Superb ( minimalnie)..
Komentarz
-
Zamieszczone przez orzel720eee tam - mam już 3cią OIIFL - czyli jednak może sie podobać... szczególnie że w OIII posknerzyli na m.in. wytłumieniu, zawieszeniu, grubości blachy itp...
Komentarz
-
Zamieszczone przez Chris11I to świadczy o tym, że jest gorzej wytłumiona lub ma cieńszą blachę?
Ale OK. Jest większa i lżejsza, ot tak sobie. Ktoś tak sobie wymyślił. Może ma pomiędzy "blachami" hel wtłoczony.
Komentarz
-
Zamieszczone przez 22Tomaszzutek, W nowszych nic nie dudni, więc bez przesady.
Zresztą niedługo sam porównam OIII MY2017 do OIIFL 2010 to napiszę u siebie w temacie :wink:Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
Zamieszczone przez 22Tomaszzbob_best, Dla mnie to również nie jest prawda, bo u mnie nic nie dudni (ale może to przez DCC). Poza tym wątek o dudnieniu umarł śmiercią naturalną i nikt z nowych posiadaczy OIII się na to nie skarżyJeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez 22Tomaszzbob_best, Dla mnie to również nie jest prawda, bo u mnie nic nie dudni (ale może to przez DCC). Poza tym wątek o dudnieniu umarł śmiercią naturalną i nikt z nowych posiadaczy OIII się na to nie skarży
Ciekawe czy w lifcie też tak będzie, szczególnie na początku :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Zamieszczone przez utekZamieszczone przez Chris11I to świadczy o tym, że jest gorzej wytłumiona lub ma cieńszą blachę?
Ale OK. Jest większa i lżejsza, ot tak sobie. Ktoś tak sobie wymyślił. Może ma pomiędzy "blachami" hel wtłoczony.
Redukcje masy zyskuję się też takimi rzeczami, jak zmiana materiałów z jakich robione są poszczególne części, w ogóle ich pozbycie się (np. osłona zaczepu klapy, schowek nad nawiewami środkowymi, sterowanie lampką tylną w podsufitówce, etc....), czy redukcje masyczęści poprzez osiąganie dolnych granic ich wytrzymałości, np. tapicerki słupka B są cienkie jak papier.
Wystarczy spojrzeć trochę szerzej na budowę auta niż tylko: "o! jest lżejsza to na pewno gorsza". Po części jest to oczywiście racja, ale niestety rzucanie frazesami: "bo dudni", "bo blacha jest cieńsza", itp jest co najmniej śmieszne.
Komentarz
Komentarz