Widzę, że ponownie boczki drzwi stają się wyznacznikiem jakości auta.
Mając swoją OIII, ani razu jeszcze nie zwróciłem uwagi, czy to plastik, guma, metal, czy skóra. Jakoś nie zaprząta mi to głowy - wygląda ładnie, funkcje swoją spełnia... czego chceić więcej?
No jakas taka mania na miekkie plastiki
Dzis ciekawosc pchnela mnie do salonu Audi...i mam za soba jazde testowa A6.
Plastiki na desce sa twardsze niz w O3, serio, te na gorze szczegolnie, boczki tez sporo plastikow twardych, tylko ze wszystko ladniej stylistycznie ogarniete. (owszem, sporo tez miekkiej tkaniny tu i owdzie)
Natomiast to co sie liczy to ich spasowowanie i montaz, poza tym skad Wam przyszlo do glowy ze miekki plastik jest lepszy jakosciowo? Rownie dobrze wieksze koszta produkcji moga byc przy twardszych, jak i wlasciwosci twardszy moze miec lepsze, np podatnosc na odksztalcenia itp. Nie widze tu osobiscie zadnych zaleznosci, chyba ze marketingowe
Poza macaniem w dniu zakupu, nigdy wiecej tego wiekszosc z nas nie dotyka
Za to slyszy w czasie jazdy, jak sa zle spasowane.
tak sie przygladam zdjeciom wewnatrz i tak zaczynam wierzyc, ze oni zwariowali i zrobili w Superbie... tez cale plastikowe drzwi.... :shock:
Rozumiem Rapid, rozumiem Fabia, ale jesli toto bedzie w S3 to przesada. Przeciez to ma byc auto niby konkurencyjne prawie dla klasy wyzszej...
moze mi sie wydaje...
mam nadzieje ze mi sie wydaje...
Mysle, ze bardzo mozliwe bo albo sa cale plastikowe/gumowane - albo cale materialowe, co z kolei raczej nie wchodzi w gre bo juz w nowym Passacie skrawki materialu sa bardzo skape - duzo bardziej niz w b7-ce.
To jeszcze belka do kompletu i heja Im nowszy tym bardziej dziad... caly VAG.
Zamieszczone przez feels3
No jakas taka mania na miekkie plastiki
(...)poza tym skad Wam przyszlo do glowy ze miekki plastik jest lepszy jakosciowo? Rownie dobrze wieksze koszta produkcji moga byc przy twardszych, jak i wlasciwosci twardszy moze miec lepsze, np podatnosc na odksztalcenia itp. Nie widze tu osobiscie zadnych zaleznosci, chyba ze marketingowe
Tak tak, wmawiaj sobie - a najlepsza jest gola blacha jak w Citigo! w ogole nie trzeszczy - idealnie spasowana :twisted:
No wlasnie zaczynam sie obawiac, ze zaczyna to tak wygladac...
A czy mi sie wydaje, czy w nowym S3 na zdjeciach nie ma juz tych nawiewow dla pasazerow z tylu w slupkach (co sie wczesniej chwalili, ze w S2 jest jak w Mercedesie...)???
[ Dodano: Pią 12 Gru, 14 08:16 ]
Zamieszczone przez feels3
No jakas taka mania na miekkie plastiki
Dzis ciekawosc pchnela mnie do salonu Audi...i mam za soba jazde testowa A6.
Plastiki na desce sa twardsze niz w O3, serio,
Hmmm, interesujaca teza... ale bym polemizowal (mysle zreszta ze nie tylko ja...).
O3 to fajne auto, ale porownywac ją materialowo z Audi A6... to spora przesada.
ps. watek o plastikowych boczkach O3 jest w dziale O3, tutaj nie ma co dyskutowac o rzeczy oczywistej - ze to idiotyczna oszczednosc ze strony producenta.
Jesli zas cale plastikowe drzwi beda teraz w Superbie III to sprawa jest jasna - w ten sposob VW postanowil m.in. podzielic coraz bardziej podobne do siebie auta.
Az nie chce mi sie w to wierzyc, ale na zdjeciach tak to wyglada - cala powierzchnia drzwi pokryta plastikiem... w takim razie nowy S3 bedzie idealny dla taksowkarza - jak pijany klient narzyga albo cos w tym guscie to mozna przetrzec szmata i juz... Ale wtedy twierdzenie jakoby nowy Superb mial byc konkurentem niemalze klasy premium to smiech na sali...
Urwa Nać - naprawde czekam na tego nowego Superba... ale jak Skoda go zdziadzi w stosunku do obecnego modelu to... szkoda... :-(
a tu na koniec jeszcze te same brednie co sa na auto.cz tyle ze po angielsku - mniej wiecej dokladnie to samo.
Hmmm, interesujaca teza... ale bym polemizowal (mysle zreszta ze nie tylko ja...).
O3 to fajne auto, ale porownywac ją materialowo z Audi A6... to spora przesada.
Teza? Macalem osobiscie, i te w O3 uginaja sie bardziej pod palcem.
A porownanie bylo o tyle uzasadnione ze panuje z jakiegos powodu przekonanie ze miekki plastik rowna sie dobry platik, jest lepszy jakosciowo, itp itd. Nie bardzo rozumiem dlaczego.
Wazne wedlug mnie jest sposob montazu, jego podatnosc na odksztalcenia z czasem, podatnosc na wysokie temperatury itp, sama twardosc przeciez nie mowi nic o jego jakosci czy trwalosci.
Podawanie golej blachy za przyklad jest dosyc zabawny, wiadomo ze kazdy czuje sie lepiej w aucie, kiedy obszyte jest fajnymi w dotyku materialami, ale widze ze sporo osob popada w skrajnosc i warunkuje jakosc auta, tym czy platiki uginaja sie pod palcem i jak duzo jest ich w kabinie. No wiec w A6 tez jest ich duzo, i sa dosc twarde, a wrazenia z jazdy byly super, bardzo ciche i komfortowe auto.
Natomiast troche byc moze zboczylem z tematu, bo niektorym widze chodzi o rozne tkaniny, na drzwiach itp, no to rozumiem, z tym nie polemizuje.
nie otwierają mi się te zdjęcia nowego superba w środku , ale osobiście , jeżeli nie maił bym w aucie skóry , to wolał bym mieć boczki bez materiału , coś jak w O3 , są o wiele praktyczniejsze , szczególnie po paru latach użytkowania..
No wlasnie zaczynam sie obawiac, ze zaczyna to tak wygladac...
A czy mi sie wydaje, czy w nowym S3 na zdjeciach nie ma juz tych nawiewow dla pasazerow z tylu w slupkach (co sie wczesniej chwalili, ze w S2 jest jak w Mercedesie...)???
Oczywiście że nie będzie bo teraz nawiew na tył wsadzili jak w O2 i w O3 - jest w konsoli środkowej. W nowym Pasku też tak jest :roll:
No wlasnie zaczynam sie obawiac, ze zaczyna to tak wygladac...
A czy mi sie wydaje, czy w nowym S3 na zdjeciach nie ma juz tych nawiewow dla pasazerow z tylu w slupkach (co sie wczesniej chwalili, ze w S2 jest jak w Mercedesie...)???
Oczywiście że nie będzie bo teraz nawiew na tył wsadzili jak w O2 i w O3 - jest w konsoli środkowej. W nowym Pasku też tak jest :roll:
masz racje. Szkoda.
[ Dodano: Pią 12 Gru, 14 12:39 ]
Zamieszczone przez leszekmw
nie otwierają mi się te zdjęcia nowego superba w środku , ale osobiście , szlei nie maił bym w aucie skóry , to wolał bym mieć boczki bez materiału , coś jak w O3 , są o wiele praktyczniejsze , szczególnie po paru latach użytkowania..
Na Jowisza! Leszek! to w takim razie przez Ciebie.... pewnie slales maile do Skody... i wysluchali.... jak mogles?!? :P
No i teraz Skoda straci kolejne rzesze klientów, którzy kupowali te auta tylko dla miękkich boczków... Eeech.
Chyba zaczną balansować na krawędzi rentowności.
Smiej sie smiej, ale przykladowo ja nie kupilem O3 wlasnie ze wzgledu na:
- plastikowe boczki
- tlukaca belke
- sredniawe wyciszenie
Te 3-cechy to ni mniej ni wiecej, a obszary w ktorych potaniono bezczelnie Skode.
Co prawa kupilem Golfa i w moim przypadku... zostalo w rodzinie, czytaj kasa na koncie VAG-a sie zgadza, ale rownie dobrze moglem kupic zupelnie inna marke... Dla mnie na samochod sklada sie cos wiecej niz wielkosc bagaznika i przyspieszenie. I watpie abym byl jakims wyjatkiem.
Smiej sie smiej, ale przykladowo ja nie kupilem O3 wlasnie ze wzgledu na:
- plastikowe boczki
- tlukaca belke
- sredniawe wyciszenie
Te 3-cechy to ni mniej ni wiecej, a obszary w ktorych potaniono bezczelnie Skode.
Co prawa kupilem Golfa i w moim przypadku... zostalo w rodzinie, czytaj kasa na koncie VAG-a sie zgadza, ale rownie dobrze moglem kupic zupelnie inna marke... Dla mnie na samochod sklada sie cos wiecej niz wielkosc bagaznika i przyspieszenie. I watpie abym byl jakims wyjatkiem.
Calkowicie sie z Toba zgadzam. Ale skoro wielu osobom te zmiany w Skodach nie przeszkadzaja, a wrecz sie podobaja to tylko pokazuje, ze koncern VAG to geniusz marketingowy. Chcesz najlepsze materialy - kup Audi, chcesz miec lepsze materialy - kup VW, wisi Ci to, albo nawet wolisz plastik bo szmata sie przetrze w tri miga! - kup Skode... Mam nadzieje, ze jednak nie kieruja sie taka zasada.
Dobra dopoki nie bedzie pelnych zdjec to sie nie podniecam, ale coraz bardziej przypuszczam, ze materialowo lepszy sie okaze obecny Superb, a jego nastepca bedzie ladniejszy z zewnatrz i bedzie mial wiecej elektronicznych bajerow. Czyli cos za cos.
ps. podejrzewam tez, ze jak dwa late temu jak sie pokazaly fotki O3 - od razu niestety nabralem podejrzen wlasnie co do tych nieszczesnych drzwi i jak juz byly pelne fotki to sie owe obawy potwierdzily, to teraz bedzie pewnie niestety tak samo. Pisze "niestety" bo nie ukrywam, ze mam wielka chrapke na tego Superba III... a tutaj sie okaze, ze moje oczekiwania zderza sie wkrotce z pomyslami panow ze Skody.
Co zabawne - o dziwo w przypadku nowego Passata praktycznie wszystko jest lepsze niz w dotychczasowym. I materialy, i wiecej miejsca z tylu, i ladniejsza deska, i ladniejsze nadwozie... oczywiscie nie jest to rewolucja, ale ewolucja (moze nawet dosc powolna?). A jednak - wszystko jest lepsze niz w dotychczasowym modelu wg mnie.
I troche szkoda, ze o ile VW moze tak polepszac bez jednoczesnego dziadzenia swoja kolejna generacje Passata, to Skoda czesc rzeczy polepszy, a czesc pogorszy... wlasnie podobnie jak to bylo z O3 wzgledem O2. Ciekawe swoja droga czy to swiadoma polityka, do ktorej sa zmuszani przez bossow z VW, czy tez moze autonomiczne genialne posuniecia samej Skody (oczywiscie w tym wypadku - winowajca jest Leszek z Lublina preferujacy plastikowe okladziny drzwi... :diabelski_usmiech )
Dobra dosc tego filozofowania.
Czekam na pelne zdjecia tego Skodillaka. Udanego weekendu
Chcesz najlepsze materialy - kup Audi, chcesz miec lepsze materialy - kup VW, wisi Ci to, albo nawet wolisz plastik bo szmata sie przetrze w tri miga! - kup Skode... Mam nadzieje, ze jednak nie kieruja sie taka zasada.
No jak nie jak tak?
Zamieszczone przez marlej108
I troche szkoda, ze o ile VW moze tak polepszac bez jednoczesnego dziadzenia swoja kolejna generacje Passata, to Skoda czesc rzeczy polepszy, a czesc pogorszy... wlasnie podobnie jak to bylo z O3 wzgledem O2. Ciekawe swoja droga czy to swiadoma polityka, do ktorej sa zmuszani przez bossow z VW, czy tez moze autonomiczne genialne posuniecia samej Skody
Mysle, ze cos co sie nazywa "Skoda" nie ma kompletnie NIC do gadania Jest dokladnie tak jak niemce sobie to wymyslily
Zamieszczone przez Alonzo_
ukuk
Ty zrobiłeś dokładnie tak jak ma zrobić klient VAG-a Wszystko zgodnie z planem :twisted: .
Zdaje sobie sprawe - ale na prawde nie wiele brakowalo - nie moglem juz czekac i poszedlem w Golfa na ktorego mialem dobra oferte. Gdybym mial czas dalej szukalbym C5. Tak, ze tym razem VAG-owi sie udalo - ale strategia jest ryzykowna
nie otwierają mi się te zdjęcia nowego superba w środku , ale osobiście , jeżeli nie maił bym w aucie skóry , to wolał bym mieć boczki bez materiału , coś jak w O3 , są o wiele praktyczniejsze , szczególnie po paru latach użytkowania..
Na Jowisza! Leszek! to w takim razie przez Ciebie.... pewnie slales maile do Skody... i wysluchali.... jak mogles?!? :P
hehe,,nie , po prostu lubię mieć czysto w aucie a podłokietniki brudzą się najszybciej , jak by nie dbać o nie..
To co Ty robisz w tym samochodzie? W ubojni pracujesz, czy drogi budujesz?
Rozumiem twarde plasticzory w jakims dostawczaku czy innym tarpanie, ktory mozna szlaufem umyc jak sie maka na pace rozsypie albo butelki z piwem roztrzaskaja... ale w cywilnym aucie?
W domu tez masz linoleum na podlodze, a kazda tkanine folia przykryta?
Panowie, ale o co Wam chodzi tak naprawdę z tym wyciszeniem jak jest na poziomie innych samochodów z tego segmentu.
Octavia przy 100 km/h 65,6 db (Kombii)
Golf Kombii 66 db
Panowie, ale o co Wam chodzi tak naprawdę z tym wyciszeniem jak jest na poziomie innych samochodów z tego segmentu.
Lepiej sprawdz osobiscie te auta ktore porownujesz. Testy ktore mozna znalezc na roznych stronach sa dla mnie malo wiarygodne. Wiele zrodel tez podaje inne dane.
Dla mnie O3 jest glosna, w dodatku sporo wibracji przenosi sie do kabiny, nawet gdy jedziemy po gruboziarnistym asfalcie.
Jest fajnie, ponizej 100km/h i jesli asfalt jest gladki. Jesli pomiary sa robione w takich warunkach, to mozesz miec inne spojrzenie na O3. Ale wystarczy nieco wieksza predkosc, wyzsze obroty silnika, czy chropowata nawierzchnia i wtedy wychodza roznice.
Komentarz