"normalnie miód-malina" - tylko się cieszyć! może KTOŚ nareszcie poszedł po rozum do głowy :wink:
GM OPEL 5W-30 Dexos 2 Longlife - jaki olej taka cena :wink:
MOTUL SPECIFIC DEXOS 2 5W30 no tutaj raczej cena wmiarę odpowiednia choć mogliby zjechać w dół jeszcze :P ...na jakieś 120-130 zł :wink:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Paolo. ale Dexos2 w ASO kosztuje majątek 217 zł ja obawiam sie czegos innego .. może ten - ALlegro GM-Dexos2 jest po prostu ... MADE IN STODOŁA u WUJA STACHA :lol: ,
Lotos pamiętamy przecież ile kosztował .. obecnie cena zaczyna być normalna ... i za tyle można się pokusić
1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
barteq napisał/a:
TITAN GT1 SAE 5W-40
kup TEN olej.
Aż tak jest dobry?
Terez tak porównuje z valvoline durablend diesel 5w40 to podobne mają parametry:
TITAN GT1 5W/40
Lepkość kinematyczna przy +40 °C : 85 mm²/s
Lepkość kinematyczna przy +100 °C : 14,2 mm²/s
Indeks lepkości:….?
Temperatura płynięcia : - 42 C
Temperatura zapłonu 250 C
Spokojnie :wink: XTL czy bez XTL podejrzewam, że auto nie odczuje w normalnych warunkach. Znów nie może byc o 50% lepszy. Zresztą sam Fuchs jest juz bardzo dobry wiec nie wiem o ile % może byc jeszcze lepszy bo do ideału niewiele mu brakuje [na papierze]. jak juz będą to ułamki %. Nie zauważalne dla człowieka a i pewnie dla maszyny tez nie bardzo.
neck99, pewnie bedzie tak jak mówisz, ale zawsze to nowa technologia, napewno nie zaszkodzi , a tylko będzie lepiej, chociaż i tak jestem zadowolony z tego zwyklego fuchsa. fajnie chodzi jak sie rozgrzeje , az miło posłuchac. :szeroki_usmiech
no jak nie jak TAK! Chyba już duża częśc osób to zauważyła...
Nadal jednak cena jest głównym powodem wyboru, a ja znowu swoje, dobry produkt musi kosztować, baza olejowa, sam proces, DODATKI ANTYZUŻYCIOWE plus aprobaty czołowych producentów i ich wymogi to wszystko krztałtuję cenę finalną, jeśli olej kosztuje dziwnie tanio to podchodzę do tego ostrożnie, gdzieś trzeba było oszczędzić.
Jeszcze jedno, kient kupuje olej a gdzie serwis ?
Ile osób może liczyc na w pełni profesjonale wsparcie ?
witam mam pytanie co sądzicie o oleju Texaco Havoline Synthetic 5w40 czy ten olej nadał by sie do mojej Czeszki 1,9 TDI BKC PD 2005 rok wcześniej jeździłem na olejach texaco tylko benzynowymi silnikami i spisały się świetnie. Wymiana co 10 tys. oba auta chodziły na nauce jazdy :szeroki_usmiech punto przekręcił 400 tys.i poszedł do ludzi a citroen C3 ma w tej chwili 350 tys. A Czeszka jest moim pierwszym dieslem i chciałbym dowiedzieć się czy ktoś z was jeździł na tym oleju dieslem i jak go oceniacie według innych marek.
Miałem okazję sprawdzić-przejezdzić jakieś 10 tys km teraz na Valvoline XL III 5W/30...stan licznika w Octavce jakieś 26 tys km
Olej jakościowo dobry. Praca silnika na nim jest typowo charakterystyczna dla diesla - klekot TDI. Przy dużych mrozach silnik odpalał bez problemu jednak było słychać metaliczne klekotanie i pracę popychaczy przez chwilę. Silnik pracuje inaczej niż na LM TT4100 czy LM 4200 - na nich pracował aksamitniej i nie było jego tak słychcać. W porównaniu z silnikiem w mojej byłej O1 zalanej teraz Elfem CRV 0W/30 - BXE na Valvoline to klekot...
Jest jeszcze inna sprawa...ale może BXE tak mają. Przy stosowaniu Liqui Moly nie musiałem chyba nigdy dolewać ani odrobiny oleju do silnika (jedynie jakieś 200ml przy przebiegu do 15 tys km...w trakcie układania-docierania silnika i to w dodatku na oleju Motulu Specyfic).
Teraz od wymiany miałem praktycznie zero ubytków - ale jazda była w ruchu mieszanym - masto 10% + trasa 90% (na trasie S-3 "troszkę" pocisklałem z rana przy pustych drogach 140-150 km/h żeby turbinkę rozruszać więc silnik był kręcony.
Zrobiłem we wtorek ponad 850 km po trasie Zielona Góra-Gorzów Wlkp.- autostrada A2 - Łódź-Radom-Lublin-Zamość (w jakieś +/- 10h) i sprawdzając poziom oleju musiałem dolać jakieś dobre 300-400 ml do poziomu 3/4 podziałki na miarce - wg mnie to za dużo :shock:
Na + mogę powiedzieć, że "widać" ,iż olej jest jakościowo dobry - "tłusty" i wchłania zanieczyszczenia. Po około 10 tys km widać że nie stracił jeszcze swojej barwy zupełnie i nie stał się całkiem czarny.
Następne wymiana zapewne już po powrocie do Zielonej Góry - a wracam jutro bedzie prawdopodobnie na Fuchs'a GT1 5W/40 lub LM TT 4100 5W/40 albo na LOTOS TRAFFIC PRO 505.01 5W40 - wypada jego też sprawdzić :szeroki_usmiech albo poeksperymentuję z olejami niskolepkościowymi typu Agip 7007 0W/30 lub ELF EVOLUTION CRV 0W30 lub SHELL HELIX ULTRA AV 0W30 a może HAVOLINE SYNTHETIC 0W-30.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
ok - dziękuję - odezwę się na PW ale najszybciej w sobotę bo wracam jutro w nocy
aha...nie "paulo" :P a PAOLO ESCO :czytaj - PAOLO to inaczej Paweł a ES to "S" - CO inaczej "C" czytane jak "K " to po "polskiemu" S. K.
Paweł Sławomir K. (pierwsza litera nazwiska) tak to sobie wymyśliłem żeby było śmieszniej ops:
ps. nie gniewam się apa
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
]tak to sobie wymyśliłem żeby było śmieszniej ops:
To se wymyślił
Powiem Ci Pawle ze ni "hu hu" nigdy nie pamiętam twojego loginu i zawsze musze zerkać na forum jak chce ci cos napisać lub cie cytować musze wertować ocp. A jak z kims gadam przez telefon to mówie no ten z forum co sie dobrze zna na olejach "pałlo cośtam"
BTW: a historie swojego avatara też nam przedstawisz .. ? :szeroki_usmiech
a historie swojego avatara też nam przedstawisz .. ?
siiii :szeroki_usmiech to fotka głowy maskotki która chodziła po galerii handlowej w Zielonej Górze - byłem tam akurat z dzieciakami...i musiałem obowiązkowo zrobić Scooby Doo foto :los
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
PAOLO ESCO, przekonałeś mnie do LM 4100
wiecie gdzie można kupić na necie ten olej z pewnego źródła ? firmowy sklep LM ceni sobie za niego 200 zł za 5l trochę dużo...
Komentarz