Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pidziek
    RS
    • 2011
    • 1845

    Witam,

    Amsoil to dobry olej.
    Kupowałeś z Allegro ?

    Ja polecam jeszcze Fuchs-a.
    Bedzie za niedługo przełomowa linia XTL.

    Zobaczcie wrzuciłem filmik na youtube.
    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    Syntetyczne linie olejów Fuchs sa z blendowni z Mancheim a cała fabryka w Polkowicach zalewa jednostki TDI i TSI olejami wlasnie z Fuchs :-)

    Co jest jeszcze ciekawe że zalewając olej z Fuchs mozna miec darmowe badanie próbki oleju i wyciągnac napodstawie tego daleko idące wnioski.

    Uważam że Fuchs ma najlepsze obecnie wsparcie technologiczne aktualnych aplikacji z grupy VW, Audi, Mercedes czy Skoda.
    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
    http://www.zmienolej.pl/
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      Pidziek, handlujesz olejami Fuchs? Bo tak to wygląda.
      Zamieszczone przez Pidziek
      Syntetyczne linie olejów Fuchs sa z blendowni z Mancheim a cała fabryka w Polkowicach zalewa jednostki TDI i TSI olejami wlasnie z Fuchs
      Już nie, przesiedli się na Castrola.

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        Pidziek, tak kupowałem na allegro
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • lisek1981
          Drive
          • 2010
          • 69

          Zamieszczone przez Pidziek
          Ja polecam jeszcze Fuchs-a.
          Bedzie za niedługo przełomowa linia XTL.

          Zobaczcie wrzuciłem filmik na youtube.
          W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
          szkoda, ze tak pozno, bo ta technologia przydaje sie raczej tylko w zimie (precyzyjniej w niskich temperaturach)

          Zamieszczone przez Pidziek
          Syntetyczne linie olejów Fuchs sa z blendowni z Mancheim a cała fabryka w Polkowicach zalewa jednostki TDI i TSI olejami wlasnie z Fuchs :-)
          potwierdzam, ze oleje sa rozlewane w Mannheim, oleje niestety ciezko dostepne w sklepach ale mozna kupic bezposrednio u regionalnego dystrybutora

          Zamieszczone przez Pidziek
          Co jest jeszcze ciekawe że zalewając olej z Fuchs mozna miec darmowe badanie próbki oleju i wyciągnac napodstawie tego daleko idące wnioski.
          jakies szczegoly tej akcji ?
          Pozdrawiam
          Grzesiek

          Obecnie śmigam: Skoda Superb II 1.8TSI DSG Platinum
          Średnie spalanie: | Smarowanie zapewnia

          Komentarz

          • matej
            Drive
            • 2010
            • 57

            Witam kolegów, czy ktoś spotkał się z takim olejem??? Co o nim sądzicie???
            Nada się do Skodzinki??? ;-)
            Załączone pliki
            Były: Fiat 126P 0.65 - 21 KM / VW Passat 1.6 - 110 KM / Volvo V40 2.0T - 170 KM 290 Nm
            Jest: Skoda Octavia II 2.0 TDI - 152 KM 353 Nm ;-)

            Komentarz

            • PAOLO ESCO
              RS
              • 2009
              • 6626
              • Volkswagen
              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

              Zamieszczone przez Pidziek
              Ja polecam jeszcze Fuchs-a.
              Bedzie za niedługo przełomowa linia XTL.
              :wink: a myślałem,że to ja pisałem na str 112 i dodałem kilka stron wcześniej link do tego filmiku i na str 116 :P
              ale co mi tam :haha:
              Zamieszczone przez Dzida
              Już nie, przesiedli się na Castrola.
              dokładnie tak jak dzida pisze - na 100% w Polkowicach stoją dwie olejarki z olejami Castrola, które są zalewane do silników - skąd wiem? szwagier pracuje w VW Polkowice i montuje tam silniki (owszem wcześniej był Fuchs) i kurcze w dwóch olejarkach są chyba dwa różne rodzaje olejów (miał mi sprawdzić dokładnie, chyba muszę mu dać kopa :x )

              Zamieszczone przez matej
              Witam kolegów, czy ktoś spotkał się z takim olejem??? Co o nim sądzicie???
              kup Lotosa a dokładnie - LOTOS TRAFFIC z Formułą Thermal Control 5W/40 lub LOTOS SYNTETIC z Formułą Thermal Control 5W/40 (90 zł za 4) ...myślę, że będzie lepszy - poważnie - (kilka stron do tyłu było o Lotosie nie ma co się wstydzić, że się zalewa Lotosem - to jakościowo dobra seria oleju).

              Zamieszczone przez lisek1981
              szkoda, ze tak pozno, bo ta technologia przydaje sie raczej tylko w zimie (precyzyjniej w niskich temperaturach)
              zawsze się przyda, bo codziennie odpalamy silniczki na zimnym silniku :P i to przeważnie po kilka razy
              Sam mam ochotę na Fuchsa ale w lepkości 0W/30 - dokładnie TITAN Supersyn Longlife Plus SAE 0W/30 - tylko że chyba w Niemczech będę musiał go poszukać :evil: bo w Polsce jakoś nikłe szanse na dostanie tego oleju widzę
              PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

              Komentarz

              • Pidziek
                RS
                • 2011
                • 1845

                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                a myślałem,że to ja pisałem na str 112 i dodałem kilka stron wcześniej link do tego filmiku i na str 116 :P
                ale co mi tam :haha:
                No zamieściłem go tak szybko jak tylko dostałem prezentacje na CD.

                Zamieszczone przez lisek1981
                szkoda, ze tak pozno, bo ta technologia przydaje sie raczej tylko w zimie (precyzyjniej w niskich temperaturach)
                Nie do końca.
                Chodzi o pomopwalność i zachowanie doskonałych własciwości w wysokich temp. stabilnego HTHS.
                70% zuzycia silnika to zimne rozruchy.

                Pidziek, handlujesz olejami Fuchs? Bo tak to wygląda.
                Nie, choć mam w domu CFE 10W-40.
                Druga linią jaką mam w domu to Amsoil.
                Reszty nie zalewam bo szkoda mi silnika :-)

                Zamieszczone przez Dzida
                Syntetyczne linie olejów Fuchs sa z blendowni z Mancheim a cała fabryka w Polkowicach zalewa jednostki TDI i TSI olejami wlasnie z Fuchs

                Już nie, przesiedli się na Castrola.
                Dzyzas...no tak ale tutaj są koszty ...

                Zamieszczone przez matej
                Witam kolegów, czy ktoś spotkał się z takim olejem??? Co o nim sądzicie???
                Spoko może być.

                Do pompowtrysków któras z norm która obejmuje 505.01 lub nowsza z niższymi popiołami i lepsza ochrona przed sludge.
                Tutaj temat jest dosyć poważny, uzywanie oleju bez normy 505.01 moze skutkować szybszym wytarciem krzywek wałka, temat dotyczy wady silnika na PD.
                Więc uzywanie oleju innego niz 505.01 nie jest wskazane.

                dokładnie tak jak dzida pisze - na 100% w Polkowicach stoją dwie olejarki z olejami Castrola, które są zalewane do silników - skąd wiem? szwagier pracuje w VW Polkowice i montuje tam silniki (owszem wcześniej był Fuchs)
                Szkoda bo mam nawet pismo od dyr. fabryki który deklaruje co jest zalewane ale to było pare lat temu ...

                Moj znajomy jeździ Golfem 1.9 III ma przeszło 250 000km na Fuchsie 505.01 i kompletnie nic się nie dzieje ...

                A może kolega z Rzeszowa z Octavi TDI 4x4 tutaj jest hop hop ...:-)
                Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                http://www.zmienolej.pl/
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                Komentarz

                • Aras
                  Ambiente
                  • 2008
                  • 163
                  • Citigo

                  Panowie, do BXE z QG1 w kontekście polecanych jest CASTROL EDGE 5W30 czy SLX?
                  Bo zastanawiam się też nad tym LM TopTec 4200 tylko że różnica w cenie znaczna.
                  A aktualnie jest Motul.

                  Komentarz

                  • PAOLO ESCO
                    RS
                    • 2009
                    • 6626
                    • Volkswagen
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    Zamieszczone przez Aras
                    CASTROL EDGE 5W30 czy SLX?
                    w sumie to bez różnicy SLX LL III 5w30 to Edge 5w30 zrobiony dla ASO pisałem kiedyś o tym xxx stron do tyłu
                    dokładnie strona 51
                    " jeden i drugi olej posiada wydłużony okres między przeglądami ...nie widzę praktycznie żadnych różnic w opisie w/w olejów na strone Castrola (chyba że istnieją takie różnice w jakich kolwiek mierzonych parametrach oleju...ale Castrol tego nie wykazuje) oba mają takie same specyfikacje i normy jedynie przy SLX jest wzmianka, że opracowany jest przy współpracy z Grupą VW jako olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS (ale przy Edge jest opis.."Olej ten wprowadza nowe standardy czystości silnika, gwarantując obniżenie szkodliwych emisji spalin i większą ochronę środowiska. Zastosowana technologia wydłuża trwałość układów katalitycznych zmniejszających emisję składników toksycznych spalin." czyli jak by nie było dokładnie to samo...."

                    poczytaj:
                    Produkty Castrol SLX Professional opracowywane sa przy współpracy z wiodącymi
                    producentami samochodów osobowych. Powstają w oparciu o najnowocześniejsze
                    technologie, spełniając najwyższe standardy jakości, co gwarantuje bezawaryjna prac´
                    silnika.
                    Castrol SLX Professional to linia produktów skierowana wyłącznie do profesjonalnych
                    serwisów samochodowych. Samochody wiodących producentów opuszczają fabryki
                    zalane olejem Castrol, dzięki czemu od pierwszego dnia korzystają z wyjątkowej
                    ochrony i korzyści, jakie dają oleje Castrol SLX Professional.
                    Castrol SLX Professional gwarantują zwiększona trwałość silnika oraz uzyskanie
                    maksymalnych zalecanych przebiegów międzywymianowych. Zapewniają zwiększenie oszczędności zużycia paliwa i pełne osiągi silnika przy zachowaniu wymagań dotyczących niskiej emisji spalin.

                    Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30
                    to w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany przy
                    współpracy z Grupą VW, jako olej technologii niskopopiołowej
                    LOW SAPS do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla
                    z filtrami cząstek stałych, opracowany zgodnie
                    z Clean Performance Technology™.
                    Olej rekomendowany przez Grupę VW
                    lub
                    Castrol SLX Professional VW 505.01 5W-40 to syntetyczny olej
                    silnikowy opracowany wspólnie z VW, jako olej do
                    silników wysokoprężnych TDI z pompowtryskiwaczami bez
                    systemu wydłużonej obsługiserwisowej WIV (Longlife), bez
                    filtrów cząstek stałych DPF.


                    ...widzę , ze chcesz zamienić na Castrol Edge
                    CASTROL EDGE 5W-30
                    Niskopopiołowy olej odpowiedni dla silników: VW, Audi, Skoda....
                    W pełni syntetyczny, najnowsza technologia przeciwzużyciuowa
                    Kompletna ochrona silnika oraz przedłużenie trwałości układów katalitycznych
                    Zmniejsza zawartość toksycznych składników spalin, przez co utrzymuje silnik w długotrwałej czystości
                    Specyfikacje:
                    SAE 5W-30; ACEA A3/B3, A3/B4, C3; Spełnia wymagania specyfikacji VW 503 01; VW 504 00/ 507 00;
                    lub na CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W-40 innego wyboru nie widzę.....


                    Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30
                    w pełni syntetyczny ..........
                    CASTROL EDGE 5W-30
                    wpełni syntetyczny.......
                    Castrol SLX Professional VW 505.01 5W-40 syntetyczny olej ...
                    CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W-40 uniwersalny syntetyczny .....
                    Olej silnikowe EDGE to kompletna oferta w pełni syntetycznych produktów ....tak reklamuje się Castrol ...

                    :2kc
                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                    Komentarz

                    • Aras
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 163
                      • Citigo

                      Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                      :2kc
                      Dobrze podsumowane...
                      A Twoim zdaniem LM jest od EDGE-a lepszy uzasadniając tą różnice w cenie?

                      Komentarz

                      • PAOLO ESCO
                        RS
                        • 2009
                        • 6626
                        • Volkswagen
                        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                        Zamieszczone przez Aras
                        LM jest od EDGE-a lepszy
                        cena LM 4200 jest wg mnie zbyt wysoka, niestety :?
                        soryy - porównam parametry jutro i odpowiem - dziś idę spać bo rano wstaję
                        Zwróć uwagę jeszce na Fuchsa http://www.tanieoleje.com.pl/Fuchs_T...W30_4L-75.html ja bym zamiast tych olejów chyba właśnie brał pod uwagę tego Fuchsa :roll: ...niestety dostępność innych produktów tej firmy jest dziwnie ograniczona w Polsce. :?
                        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                        Komentarz

                        • Aras
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 163
                          • Citigo

                          Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                          porównam parametry jutro i odpowiem
                          podejrzewam że nie będą się różnić aż tak bardzo żeby w codziennej eksploatacji dla przeciętnego używacza auta miało to jakieś znaczenie
                          Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                          Zwróć uwagę jeszce na Fuchsa
                          bańka 4l + 1l =prawie cena TopTec 4200.
                          Co oczywiście nie znaczy że nie dam troche więcej za coś co jest tego warte. Czyli odwieczne pytanie: czy warto? Mając teraz Motula i czytając opinie chce spróbować czegoś innego.

                          Komentarz

                          • sew1981
                            RS
                            S_OCP MemberModeratorr
                            • 2009
                            • 10917
                            • Fiat

                            Znajomy kupił ostatnio golfa plusa 1.9 tdi bxe z dsg (2006 rok), sprowadzony z niemiec. W książce serwisowe przeglądy są co 30 tyś.km. Ma przelot 160 parę tyś.
                            I moje cztery pytania stąd:
                            1. Jaki olej się stosuje do long life?
                            2. Jak zmienić z long life na zwykły przegląd co 15 tyś.km? wystarczy zalewać olej co 15 tyś.km i tyle? czy jakoś vagiem trzeba to ustawić - "wyłączyć" long life?
                            3. do bxe stosować vw 505.01?
                            4. jaki olej tani i dobry stosować do dsg (6 biegów), ile tam go wchodzi i co ile wymiana? co 60 tyś.km?

                            Komentarz

                            • Pidziek
                              RS
                              • 2011
                              • 1845

                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              SLX LL III 5w30 to Edge 5w30 zrobiony dla ASO
                              Tzn. w jaki sposób jest robiony ...?

                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                              Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30
                              to w pełni syntetyczny
                              Bardziej HC IIIgr.

                              Oleje oparte na bazach syntetycznych nie kosztują tyle co Motul, Castrol.
                              Oleje syntetyczne oparte są na bazach PAO IVgr. lub estrach VI, a czesto miesza się je ze sobą itp.

                              Zamieszczone przez Aras
                              A Twoim zdaniem LM jest od EDGE-a lepszy uzasadniając tą różnice w cenie?
                              LM ma juz w ofercie oleje syntetyczne.

                              Zamieszczone przez sew1981
                              W książce serwisowe przeglądy są co 30 tyś.km.
                              Czy filtr oleju tez trwał 30 000km ?
                              Olej był wymieniany raz do roku ?

                              Zamieszczone przez sew1981
                              jaki olej tani i dobry stosować do dsg (6 biegów)
                              Jedno i drugie się wyklucza !


                              Zamieszczone przez sew1981
                              Jaki olej się stosuje do long life?
                              Np. 507.00, 506,01 (pompowtryski wydłużony interwiał), 503.01 -benzynki longlife.

                              Co mi daje jeszcze Fuchs ...?

                              Ano mogę mieć taką próbkę jak chce sprawdzić ile na danym oleju mogę jeszcze pojeździć, czy nie ma w nim paliwa (ważna dla DPF !!!), jak wyglada lepkość to wtedy wiem czy mogę jeździć bez szkoda dla silnika w systemie long life.
                              Każdy silnik jest inny a badanie oleju po jakimś interwiale daje wiele kluczowych informacji jak należy eksploatowac pojazd.
                              Czy wiecie jaka jest dopuszczalna zawartość paliwa % w oleju ?

                              Tak wyglada zestaw akurat oleju 10W-40 z Mos2 i próbką.




                              Notabene nie wszędzie zalecane sa oleje pełnosyntetyczne (jest ich w Polsce może kilka rodzajów) sa nektóre aplikacje gdzie wręcz zaleca sie oleje hydrocrakowane III gr.
                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                              http://www.zmienolej.pl/
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                              Komentarz

                              • PAOLO ESCO
                                RS
                                • 2009
                                • 6626
                                • Volkswagen
                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                Zamieszczone przez Pidziek
                                PAOLO ESCO napisał/a:
                                SLX LL III 5w30 to Edge 5w30 zrobiony dla ASO


                                Tzn. w jaki sposób jest robiony ...?

                                PAOLO ESCO napisał/a:
                                Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30
                                to w pełni syntetyczny


                                Bardziej HC IIIgr.

                                Oleje oparte na bazach syntetycznych nie kosztują tyle co Motul, Castrol.
                                Oleje syntetyczne oparte są na bazach PAO IVgr. lub estrach VI, a czesto miesza się je ze sobą itp.
                                :roll: Nie zrozumiałeś celu umieszczenia informacji o w/w produktach Castrola ... przytoczyłem cytaty z "Castrola" by pokazać, że tak naprawdę one niczego nie wnoszą i nie wykazują różnic pomiędzy SLX a Edg'e ...można je czytać dowolnie ...nie miały one za zadanie pokazać , czy jest to ful syntetyk czy syntetyczny czy też HC - o czym już było w tym watku - już o tym pisałem wystarczy poszukać :P (zresztą umieściłem po napisie "syntetyczny" wielokropek, by dało to do myślenia...prawda?
                                Napis "SYNTETYCZNY" nie jest zastrzeżonym znakiem towarowym i Castrol skwapliwie z tego korzysta tak samo jak inni producenci olejów.
                                Zamieszczone przez Pidziek
                                Tzn. w jaki sposób jest robiony ...?
                                chodziło mi o to, że
                                Castrol SLX to serwisowa nazwa Castrola EDGE . To jest ten sam olej.

                                [ Dodano: Wto 15 Lut, 11 11:21 ]
                                Zamieszczone przez Aras
                                podejrzewam że nie będą się różnić aż tak bardzo żeby w codziennej eksploatacji dla przeciętnego używacza auta miało to jakieś znaczenie
                                dokładnie mam takie samo zdanie :lol:
                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                Komentarz

                                • Pidziek
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1845

                                  SLX miał poważne problemy z tym co zostawiał w silniku, edge poprawiono .
                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                  http://www.zmienolej.pl/
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                  Komentarz

                                  • PAOLO ESCO
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 6626
                                    • Volkswagen
                                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                    Zamieszczone przez Pidziek
                                    SLX miał poważne problemy z tym co zostawiał w silniku, edge poprawiono .
                                    poprawiono zarówno SLX jak i Castrola tz wprowadzono Edg'e zamiast Magnatec'a oraz "nowego" Castrol SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30 - olej technologii niskopopiołowej LOW SAPS... jak by nie było to to samo.
                                    "Nie najlepszym" produktem Castrola był Magnatec (czesto podrabiany i nie najlepiej blendowany-pewnie stąd opinia) choć oczywiście ten z zachodniej granicy był lepszy mimo, że to normalny HC-synthese .... "inteligentne molekuły" oleju Castrola można włożyć między bajki ze Smerfami...inteligentny to jest mój kot, bo potrafi trafić sam do kuwety :lol:
                                    Potęga reklamy-dźwignią handlu...
                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                    Komentarz

                                    • rtocki
                                      Drive
                                      • 2011
                                      • 44

                                      No chyba ruszyło z XTL Titan Fuchsa, wracam właśnie od nich z biura, oto co wiem i mogę zaproponować. Linia XTL rusza w PL w tym tygodniu (wczoraj przedstawiciele tych 6 biur z Polski mieli szkolenie/spotkanie w tym temacie, dostałem nawet garść ulotek już po polsku). Z tym że nie ma fizycznie tych olejów na magazynach w PL, bo muszą wyprzedać jeszcze "resztki" klasycznych - Ci co śledzą temat zauważyli na pewno że są to oleje o identycznych nazwach jak dotychczasowe, jedynie z dopiskiem XTL. Mogę zamówić z centrali w Mannheim - acha i te nowe xtl będą tylko tam produkowane/rozlewane, w Gliwicach nie, potrwa to ok. 2 tyg., i jak stwierdził handlowiec byłaby to pierwsza dostawa do PL. I tu są takie broszki, muszę zamawiać zawsze min. opakowanie zbiorcze, czyli: 20 jednolitrowych, lub 5razy 4-litr, lub 1 bęczkę (20, 60, 205 czyli normalne beki), ja dla siebie potrzebuję na wymianę 4 litr, więc jeśli się znajdą jeszcze 4-ej chętni możemy zamawiać. Są jednak pewne inne możliwości: Te 4 litry to dla mnie w sumie tak na styk (do mojego wchodzi 3.8) i wolałbym mieć 5l (jak większość innych olejów) ale nie będę specjalnie po to zamawiał 20szt 1-litr - zwłaszcza że jest sporo drożej (o cenach na końcu), więc można wziaść te 5 szt 4-litr ale podzielić na 4 osoby czyli ostatnią bym rozlał do litrowych butelek i każdemu dołączył do 4-litr, wtedy potrzebuję jeszcze 3-ch chętnych, ale tu pojawia się jeszcze jedna opcja: mogę po prostu wziaść 1 beczkę 20 litr. i też ją rozlać na 4 piątki. Nie ma z tym problemu , b. wiele już sprzedałem tak np. Liqui Moly bo różnice cenowe są jednak znaczące (choć w przypadku LM dopiero przy 60l), dla tych co nie ufają gotów jestem nawet nakręcić materiał z tego rozlewania :wink: . No i jeszce jedna sprawa ja zasadniczo jestem zainteresowany GT1 5W40 XTL ale jeśli chętni do tego dziewiczego zakupu zbiorowego będą na GT1 Pro Flex 5W30 XTL to w sumie jest jeszcze na tyle zimno że na te parę miesięcy (zmieniam co 10 tysi a jeżdżę trochę) też mi obleci. No i to na co wszyscy czekają - jednorazowa promocja ze względu na to że chcę go mieć dla siebie też
                                      Podaję ceny za litr (takie dostałem więc proszę sobie przeliczyć) brutto
                                      GT1 5W40 XTL
                                      op. 1 litr = 36,-
                                      op. 4 litr = 34,-
                                      op. 20 l. = 30,-
                                      GT1 Pro Flex 5W30 XTL
                                      1l. = 44,-
                                      4l. = 41,-
                                      20 = 38,-

                                      Jak widać 5w30 jest droższy. Są to praktycznie moje ceny zakupu, sugerowany przez Fuchsa detal dla klientów jest ok. 25% wyższy.
                                      Jeśli jesteście zainteresowanie dajcie znać i działamy, ale tak w ciągu tygodnia bo ja już jestem praktycznie tuż przed terminem wymiany i jeśli nie będzie chętnych to sam dla siebie 20 litrów (tyle jest minimum w jakiejkolwiek z podanych konfiguracji) nie będę zamawiał tylko znów zaleje Liqui Moly.
                                      A tak przy okazji od razu mogę zaproponować płukankę LM do silnika z serii warsztatowej ProLine czyli LM 2427 za 25,-zł (tylko dla biorących udział w tym zamówieniu na Titana)

                                      Komentarz

                                      • PAOLO ESCO
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 6626
                                        • Volkswagen
                                        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                        Zamieszczone przez rtocki
                                        No chyba ruszyło z XTL Titan Fuchsa
                                        [shadow=red:f3649fa7a1]SUPER[/shadow:f3649fa7a1]
                                        rtocki - czy możesz mieć Fuchs'a XTL GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 z normą VW 504.00/507.00 bo potrzebuję do nowego Passata 2.0 CR

                                        To odpowiedź z Firmy Castrol na temat różnic pomiędzy Castrolem SLX a Castrolem Edg'e:
                                        "Różnice w produktach SLX I EDGE sa zasadnicze . :wink:
                                        Dotyczą składu chemicznego , czyli formulacji oraz parametrów jakościowych wpływajacych na prace silnika w kluczowych jego parametrach.
                                        Produkty SLX sa dedykowane zasadniczo jednej marce i oparte o szerokie badania , tak by dostosować je najlepiej do charakteru pracy silników VW.
                                        Produkty EDGE sa olejami bardzo uniwersalnymi , które w jednym produkcie spełniają wymagania wielu producentów, jednak nie przewyższają ich tak jak oleje z gamy SLX .
                                        SLX -y sa oparte o zakrojoną szeroką współpracę z głównymi producentami pojazdów jak VW , Volvo, Ford , BMW w zakresie tzw. co-enginieringu czyli projektowania oleju wspólnie i w trakcie projektowania silnika. Są to produkty daleko bardziej przekraczające standardy producenckie w sensie specyfikacji niz oleje EDGE .
                                        Oleje SLX były szeroko testowane w naszych laboratoriach i hamowniach potwierdzając wyjątkowe właściwości bardziej niz którykolwiek z olejów konkurencji.
                                        Dlatego też VW wybrał nasz produkt o formulacji SLX do zalewania fabrycznego we wszystkich swoich zakładach produkcyjnych.
                                        Jak widać marketing w Castrolu jest opanowany do perfekcji...tym bardziej, że z kart charakterystki pomiędzy Edg'e a SLX nie widać żadnych zasadniczych różnic." :lol:

                                        Jeszcze jedna informacja na temat stosowania INNYCH olejów niż te z ASO:
                                        "Szanowny Panie,
                                        Zgodnie z informacjami, które posiadamy w Centrum, serwis może wykonać usługę na życzenie klienta wykorzystując olej dostarczony przez klienta.
                                        W takiej sytuacji partner serwisowy dokonuje oceny czy olej dostarczony przez klienta zgodny jest z normami VW oraz czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu i jest w odpowiedniej ilości.
                                        W przypadku wątpliwości co do zgodności z Normami VW jak również wątpliwości co do zawartości dostarczonego opakowania Serwis może odmówić, ponieważ zalanie takim olejem może być w przyszłości przyczyną poważnych awarii silnika.
                                        W przypadku zastosowania oleju dostarczonego przez klienta wymagana jest czytelna adnotacja na zleceniu odnośnie ilości i nazwy oraz zgodności z normą VW zastosowanego oleju.

                                        Niestety w Centrum nie mamy warunków ubezpieczenia Life Time. Posiadamy jedynie ogólne warunki gwarancji, gdzie w pkt. 5 jest informacja: "Warunkiem uzyskania świadczeń z tytułu niniejszej gwarancji jest uprzednie przeprowadzenie wszystkich przeglądów serwisowych według wytycznych producenta samochodu".

                                        Z poważaniem

                                        Małgorzata Grześkowiak
                                        Centrum Informacji Klienta Volkswagen
                                        Infolinia: 0-801 200 400 pn-pt 8:00 -20:00
                                        www.volkswagen.pl [email protected] "

                                        Już więcej na ten temat pisał nie będę żeby się nie powtarzać ad:
                                        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                        Komentarz

                                        • rtocki
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 44

                                          mam całą ofertę Fuchsa, ale na wszystko minima, więc tu także 20 litrów :?

                                          Komentarz

                                          • Dzida
                                            RS
                                            • 2006
                                            • 2253

                                            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                            rtocki - czy możesz mieć Fuchs'a XTL GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 z normą VW 504.00/507.00 bo potrzebuję do nowego Passata 2.0 CR
                                            podbijam pytanie, też byłbym zainteresowany olejem 504/507?

                                            Komentarz

                                            • rtocki
                                              Drive
                                              • 2011
                                              • 44

                                              no dobra w sumie ja i w ten mogę wejść, bo 504/507 przewyższa i zawiera 505 zresztą mój silnik jest eksperymentalny, zawsze na nim ćwiczę zanim coś polecam klientom. Czyli byłoby nas trzech, jeszcze jeden i działam (obstaję przy wersji po 5 litrów na łeb).

                                              Komentarz

                                              • Dzida
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 2253

                                                Zamieszczone przez rtocki
                                                no dobra w sumie ja i w ten mogę wejść, bo 504/507 przewyższa i zawiera 505 zresztą mój silnik jest eksperymentalny, zawsze na nim ćwiczę zanim coś polecam klientom. Czyli byłoby nas trzech, jeszcze jeden i działam (obstaję przy wersji po 5 litrów na łeb).
                                                OK, będzie na dolewkę (chyba że nie będzie potrzebna).

                                                Komentarz

                                                • rtocki
                                                  Drive
                                                  • 2011
                                                  • 44

                                                  Jeszcze mi taka opcja przyszła do głowy - jeśli nie chcecie bym rozlewał tą ostatnią 4 litrówkę to możemy zrobić tak: wezmę karton (20 szt) jednolitrowych ja z tego biorę 5 szt, ale pozostałe 15 szt o 2 zł więcej niż pisałem aby mi zrekompensować różnicę czyli w przypadku pro c-3 jest do wzięcia 15 szt 1 litrowych po 42,-zł (normalnie byłby po 40 bo jest trochę tańszy od pro flex'a)

                                                  [ Dodano: Wto 15 Lut, 11 20:00 ]
                                                  no to róbcie listę i zostaniemy (mam nadzieję, że nie były to czcze obietnice o tym 2 tyg terminie, ze strony biura handlowego) pierwszymi w PL użytkownikami technologii XTL (przynajmniej z oficjalnego rynku/źródła)
                                                  15 szt: sorry za szybki skan ulotki, to ten z lewej

                                                  Komentarz

                                                  • pio_wwa
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 85

                                                    no ja jestem zainteresowany zakupem Fuchs;a XTL GT1 PRO C-3 SAE 5W-30 z normą VW 504.00/507.00

                                                    wolałbym aby były to bańki 1l.

                                                    muszę puki co wymieniać olej w serwisie (gwarancja) wiec nie wiem co by powiedzieli jak bym im przywiózł olej rozlany w inne opakowanie niż firmowe.

                                                    Wiec jestem do tego (5l).

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...