Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Orbit
    Rider
    • 2010
    • 486

    Dzięki Paolo
    1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
    Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

    Komentarz

    • Pidziek
      RS
      • 2011
      • 1845

      Zamieszczone przez PAOLO ESCO
      Podejście producenta do krajów europejskich pozostawiam bez komentarza. :klnie:
      Podjeście do rynku USA jest proste.
      Tam nie ma tylko VW, Audi, Opla i Skody więcej jest marek mocno konkurencyjnych w tym japońców i zacnych BMW i Porsche
      VW ma za dużo do stracenia żeby dać coś co oferuje w europie i Polsce.
      Tu ma rynek pewny i lideruje na nim, tam z takimi warunkami jakie daje u nas by sie nie liczył i nikt poważnie bo nie podszedł do tych aut tej marki.

      A jakość wykonania chyba ta sama jeśli chodzi o mechanikę a wnętrze ...jeszcze gorsze niż u nas .

      Co do spalania, poruszacie się w olejach o podobnej HTHS, wystarczy zmienić olej w przykładowej Toyocie, Fordzie, Mazdzie, Subaru itp. z A3/B4 5W-30 na A5/B5 z GF-4 i zostaje ok. 0.5 do nawet 0.7L/100km w kieszeni przy dobrych "wiatrach" :-)
      Więc oszczędności na poziomie 75L a w przypadku zejścia z "modnych 5W-50- a tym bardziej 10W-60 sięgaja nawet 80-90L/15 000km :shock:

      Razy 5.15zł/1L daje nam oszczedności nawet po 500zł rocznie !!
      Znam taki przypadek sam osobiście Honda Civic w serwisie lano 10W-60 teraz leje 5W-30 do niej i facetowi zostaje w kieszeni na pół roku ponad 200zł !!

      Ale są też projekty do których leje olej gdzie spalanie na 1km wynosi ok. 1L więc tutaj wiadomo są inne priorytety i lejemy 15W-50 bo panewki muszą wytrzymać :-)

      No i sam wiem ile mogę zaoszczędzić lejąc Amsoil 10W-40 wzgledem Motula 10W-40 a niby ta sama lepkość ale tarcei wewnętrzne jednak juz inne i jak w starszym dieslu na motulu miałem 7.5-7.8 to na Amsoilu mam 7.3-7.5 i czuć różnicę minimalnie przy przyspieszaniu auto jest minimalnie bardziej elstyczne.
      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
      http://www.zmienolej.pl/
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

      Komentarz

      • PAOLO ESCO
        RS
        • 2009
        • 6626
        • Volkswagen
        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

        Zamieszczone przez Pidziek
        A5/B5
        to dla VW oleje z 506.01 ---> 0W/30 np. MOTUL SPECIFIC 506.01 0W-30 lub Havoline Synthetic 506.01 0W-30 oba z HTHS na poziomie +- 2,9 lub Liqui Moly SYNTHOIL LONGTIME PLUS 0W-30 z HTHS >2,9 < 3,4 http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1150%20Synthoil%20Longtime%20Plus%20SAE%200W-30_EN.pdf/$file/1150%20Synthoil%20Longtime%20Plus%20SAE%200W-30_EN.pdf
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz

        • Seed
          Elegance
          • 2010
          • 875
          • Octavia III (5E3)
          • CHPA 1.4 TSI 140 KM

          Zamieszczone przez PAOLO ESCO
          + chyba Cera Tec Liqui Moly ...muszę go wypróbować bo mnie kusi jak na nim będzie silnik pracował
          Paolo - naprawde chcesz eksperymentowac z tym specyfikiem? przeciez jakby to bylo takie dobre - oleje bylby z tym sprzedawane.



          Zamieszczone przez Pidziek
          i czuć różnicę minimalnie przy przyspieszaniu auto jest minimalnie bardziej elstyczne.
          lubię takie autosugestywne stwierdzenia :lol:
          KLIK -> O3 1.4 TSI EL

          Komentarz

          • PAOLO ESCO
            RS
            • 2009
            • 6626
            • Volkswagen
            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

            Zamieszczone przez Seed
            naprawde chcesz eksperymentowac z tym specyfikiem
            ...tylko zastanawiam się ale narazie niczego nie wlewam do oleju.
            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

            Komentarz

            • Pidziek
              RS
              • 2011
              • 1845

              Cera tec - gdzieś o tym czytałem .
              Co to jest ?
              Czyżby kolejna odsłona znanego i doskonałego środka AW czyli Mos2, MoDtC ..?
              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
              http://www.zmienolej.pl/
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

              Komentarz

              • Orbit
                Rider
                • 2010
                • 486

                CeraTec , to to samo co ceramizery ... "ceramiczna ochrona silnika " ... akurat tego ja bym nie lał



                [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=a-KyKlivIgw[/youtube]


                Test Ceramizera


                [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=I4RZ0E4b8pY&NR=1[/youtube]
                1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  A co w ceramizerze jest złego?
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • Pidziek
                    RS
                    • 2011
                    • 1845

                    Już widzę ...

                    Sól amonowa kwasu heptamolibdenowego.

                    Na allegro taki dodatek mozna kupić w podstawowej formie :



                    A dodatek (oktadec-9-enylimino)bisetanol prawdopodobnie pełni rolę zagęszczacza bo to samo jest używane do preparatów do mycia muszli i armatury łazienkowej z kwasem solnym.
                    Sam dodatek jest mocno toksyczny i żrący i bardzo dobrze mieszalny z wodą a tym samym olejem.

                    Tylko zastanawia mnie na ile taki dodatek jest pożądany w silniku w którym smar i olej ma pełnić szereg zadan przez cały rok.

                    Z drugiej strony we Fuchs-ie nie blendują syntetycznego oleju z dwusiarczkiem molibdeny ponieważ bardzo ciężko uzyskać jednorodną mieszaninę w przypadku takiuch baz olejowych i robi się to w Niemczech bo tam maja adekwatne maszyny ale u nas wlanie czegoś podobnego do oleju ma stworzyć jednorodną mieszaninę i cudownie chronić silnik. :?: :idea:

                    Może w starych przkładniach hipoidalnych, wyjacych mostach, jest OK ale do w miarę nowego silnika bym tego nie wlał.
                    Może starego trupa postawi na nogi ale nowemu hm..nie wiem czy po jakimś czasie by nie "pomógł" :roll:
                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                    http://www.zmienolej.pl/
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                    Komentarz

                    • Orbit
                      Rider
                      • 2010
                      • 486

                      Zamieszczone przez piramida
                      A co w ceramizerze jest złego?
                      jakis czas temu szukając wiadomości o Militec na zagranicznym forum natknąłem sie na wypowiedzi jakiegoś naukowca który twierdził iz Ceramizery nie tylko odkładają się na Cylindrach , ale także w miejscach gdzie nie jest to potrzebne .. I jeśli chodzi o samochody ze sporym przebiegiem Ceramizer moze pomóc, to w nowych autach odradzał
                      1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                      Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                      Komentarz

                      • daneczek76
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 3642
                        • Toyota

                        Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                        uż niedługo zmiana oleju + chyba Cera Tec Liqui Moly ...muszę go wypróbować bo mnie kusi jak na nim będzie silnik pracował
                        ja myślałem że będzie w końcu Amsoil i przeczytam fachową opinie na temat smarowidła.
                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                        Komentarz

                        • piramida
                          RS
                          • 2009
                          • 12222
                          • Superb III (3V3)

                          Zamieszczone przez Orbit
                          Zamieszczone przez piramida
                          A co w ceramizerze jest złego?
                          jakis czas temu szukając wiadomości o Militec na zagranicznym forum natknąłem sie na wypowiedzi jakiegoś naukowca który twierdził iz Ceramizery nie tylko odkładają się na Cylindrach , ale także w miejscach gdzie nie jest to potrzebne .. I jeśli chodzi o samochody ze sporym przebiegiem Ceramizer moze pomóc, to w nowych autach odradzał
                          dzięki, kiedys zalałem go do starego strucla ale nic specjalnego nie odczułem :wink:
                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                          Komentarz

                          • konkon
                            Rider
                            • 2008
                            • 667
                            • Octavia I (1U2)
                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                            piramida, to samo co było z płukankami, ludzie potrzebują czasu żeby się przekonać :szeroki_usmiech . Orbit testował Militeca, ja Ceramizer. Podejrzewam że któryś z tych dodatków może drastycznie zmniejszyć wycieranie się wałków, panewek, szklanek w PD, łożysk w turbo. dodatek MoS2 zwiększa odporność na ścinanie i tu może być pies pogrzebany. Cena ceramizera 70-80 zł, jako stały dodatek do oleju chyba za bardzo by zwiększył cenę. MoS2 jest już stosowany standardowo w jednym oleju LM i Fuchsa. Tylko nie zapominajmy że gdyby wszystkim autom serwować dodatki antyzużyciowe to auta by się mniej psuły a to boje w interes koncernów, warsztatów więc nie bądźmy święcie przekonani że wszyscy chcą dla nas najlepiej. Podobnie jest z dodatkami do czyszenia układów wtryskowych. Można stwierdzić że gdyby było to naprawdę skuteczne to byłoby to zawarte w paliwach, nie byłoby potrzebne w ASO urządzenie do czyszczenia ultradźwiękami (usługa nie jest tania). Podobnie jak z silnikiem. Można jeździć aż nagar spowoduje zalepienie wszystkiego na amen, konieczność czyszczenia albo regularnie zmieniać olej co ma oczywiście o wiele więcej zalet. O ile takie dodatki są od poważnych producentów to nie martwiłbym się o skuteczność. Era starych kibli co na kujawskim dawały radę minęła. I skończmy z kolejnym mitem. Jak ktoś ma jakieś konkrety to rozumiem.
                            Konrad
                            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                            90 konny AGRessor
                            PerfectServiceBy DGW
                            WhitePride :smokedevil

                            Komentarz

                            • Pidziek
                              RS
                              • 2011
                              • 1845

                              Zamieszczone przez konkon
                              dodatek MoS2 zwiększa odporność na ścinanie i tu może być pies pogrzebany.
                              Nie na ścinanie tylko na ścieranie, odkłada się na metalowych czesciach silnika i tworzy extremalnie odporną powłoke na ścieranie, wyrównuje nierówności metalu.
                              Chodzi o popioły choć te z Mos2 spokojnie można stosować w ramach API SM/SL dopiero w DPF może być zagwozdka i lekka wtopa, EGR, systemy recyrkulacji spalin, itp.
                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                              http://www.zmienolej.pl/
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                              Komentarz

                              • konkon
                                Rider
                                • 2008
                                • 667
                                • Octavia I (1U2)
                                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                Zamieszczone przez Pidziek
                                Nie na ścinanie tylko na ścieranie

                                Zasugerowałem się.
                                Motoröl, Additive und Autopflege: Mit über 4000 Artikeln für jedes Fahrzeug auf der Welt die richtigen Produkte.

                                Do z i bez filtra DPF jest odpowiedni
                                Konrad
                                OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                90 konny AGRessor
                                PerfectServiceBy DGW
                                WhitePride :smokedevil

                                Komentarz

                                • Dzida
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 2253

                                  Co tu taka cisza. Wrzucam dla rozruszania tematu:




                                  W odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku motoryzacyjnego, firma ORLEN OIL stworzyła linię nowoczesnych, syntetycznych olejów silnikowych PLATINUM MaxExpert dedykowanych do samochodów poszczególnych marek.

                                  Oleje silnikowe z rodziny PLATINUM MaxExpert to wynik badań i testów prowadzonych przez technologów ORLEN OIL. Dzięki najnowszej technologii wykorzystywanej do ich produkcji, a także perfekcyjnie opracowanej recepturze dostosowanej do wymagań i potrzeb konkretnych pojazdów, oleje silnikowe PLATINUM MaxExpert nie tylko spełniają rygorystyczne normy jakościowe według standardów API (Amerykański Instytut Naftowy), ACEA (Stowarzyszenie Europejskich Producentów Pojazdów) oraz ILSAC (Międzynarodowy Komitet Standardów i Aprobat Środków Smarnych), ale także wysokie wymagania producentów samochodów (Renault RN 0700; Ford WSS-M2C913-C; PSA B712290, B712288/ Citroen, Peugeot; General Motors GM Dexos 2 / Opel; Mercedes-Benz 229.51; BMW long Life 04, VW 502.00/ 505.00; VW 504.00; VW 507.00 (Audi, Skoda, Seat); Mercedes-Benz 229.51; BMW long Life 04).

                                  Linia MaxExpert to cztery nowoczesne produkty:

                                  PLATINUM MaxExpert V 5W-30
                                  Nowej generacji, energooszczędny olej silnikowy typu Long Life. Przeznaczony do całorocznej eksploatacji w silnikach samochodów benzynowych oraz wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez posiadających filtry DPF lub TWC. Rekomendowany dla pojazdów koncernu VW: Volkswagen, Skoda, Seat, Audi.

                                  PLATINUM MaxExpert F 5W-30
                                  Syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy klasy Premium rekomendowany do samochodów marki FORD. Zalecany także do innych nowoczesnych samochodów osobowych i lekkich dostawczych z silnikami benzynowymi lub Diesla z turbodoładowaniem lub bez. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 5.

                                  PLATINUM MaxExpert XD 5W-30
                                  Unikalny, wielosezonowy olej silnikowy typu mid SAPS. Dedykowany do silników benzynowych i Diesla koncernu General Motors. Olej kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin DPF i TWC. Odpowiada poziomowi jakości normy ILSAC GF-4. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 5.

                                  PLATINUM MaxExpert XF 5W-30
                                  Wielosezonowy olej silnikowy klasy Premium. Zaprojektowany z myślą o kierowcach pojazdów koncernu PSA: Citroen, Peugeot oraz do samochodów marki Renault. Olej kompatybilny z urządzeniami obróbki spalin DPF i TWC. Odpowiada poziomowi jakości normy ILSAC GF-4. Rekomendowany do pojazdów spełniających normy Euro 5.

                                  Produkty PLATINUM MaxExpert zapewniają:

                                   Doskonałe smarowanie od momentu uruchomienia silnika;
                                  Rolą każdego oleju jest smarowanie, które polega na oddzielaniu metalowych elementów silnika warstwą tzw. filmu smarowego. Dzięki zachowaniu jego ciągłości olej przeciwdziała zużyciu, a w skrajnych przypadkach zatarciu silnika. Jest to najważniejsza funkcja, jaką spełniają obecnie wszystkie dostępne na rynku oleje silnikowe, przy czym tylko nieliczne z nich gwarantują doskonałą ochronę silnika pojazdu od momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce zwłaszcza w warunkach zimowych.

                                   Zmniejszenie zużycia paliwa;
                                  Na wielkość oporów wewnętrznych silnika, a co za tym idzie wartość jednostkową zużycia paliwa wpływają właściwości reologiczne oleju. Sprawność mechaniczna, a więc również sprawność ogólna silnika wzrasta wraz z obniżeniem lepkości, stąd oleje z serii Platinum MaxExpert wyprodukowane zostały w klasie lepkościowej SAE: 5W-30. Wybór klasy lepkości dla nowej gamy olejów firmy ORLEN OIL miało swoje uzasadnienie nie tylko ze względu na zużycie paliwa, ale także środkowoeuropejskie warunki klimatyczne.

                                   Wydłużone przebiegi;
                                  Oleje Platinum MaxExpert dzięki doskonałym właściwościom uzyskanym za sprawą wdrożonej przez ORLEN OIL innowacyjnej receptury mogą uzyskać wyniki znacznie przekraczające możliwości olejów syntetycznych 5W-40, a zbliżone lub równe z osiągami olejów klasy 0W-30.

                                   Obniżenie emisji szkodliwych spalin;
                                  Jakość, skład i właściwości fizykochemiczne oleju to kluczowe czynniki eksploatacyjne silnika, które mają istotny wpływ na poziom emisji toksycznych składników formowanych w procesie roboczym silnika. Zastosowanie odpowiedniego oleju syntetycznego umożliwia obniżenie emisji CO i PM oraz zadymienia spalin. Istnieje powiązanie wpływu oleju na emisję spalin z gatunkiem stosowanego paliwa. Korzystniejsze spalanie bazy syntetycznej zastosowanej do olejów klasy 5W-30 w stosunku do mineralnej wpływa na obniżenie emisji produktów niepełnego spalania. Oleje Platinum MaxEkspert obniżają emisję szkodliwych spalin do atmosfery dzięki zastosowanej przy ich produkcji niskopopiołowej technologii mid–SAPS, która gwarantuje zmniejszenie poziomu zawartości siarki, popiołu siarczanowego i fosforu oraz ich pełną kompatybilność z układami oczyszczania spalin. Oleje Platinum MaxExpert rekomendowane są do pojazdów spełniających europejskie normy emisji spalin Euro 5, wyposażonych w odpowiednie katalizatory obróbki spalin.

                                  Komentarz

                                  • Orbit
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 486

                                    pewnie zabija ceną ... lub będzie tak osiągalny jak śnieg w lecie ...
                                    1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                    Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                    Komentarz

                                    • Pidziek
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 1845

                                      Z tych jedynie ten z 504/507 wychodzi z twarzą bo temp. płynięcia na poziomie -30st.C w pozostałych 5W-30 to raczej pułap dobrych 10W-40 A3/B4 a najlepsze maja prawie -40 ....
                                      Więc tylko ten "V" robi wrażenie że stał obok oleju syntetycznego :-)

                                      No i ta nazwa Maxexpert jakaś dziwna skąd im przyszło to do głowy :roll:
                                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                      http://www.zmienolej.pl/
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                      Komentarz

                                      • daneczek76
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 3642
                                        • Toyota

                                        ja tam jestem pod wrażeniem że zamieścili w tabeli Noack: http://www.orlenoil.pl/oferta/samoch...owe,1,403.html
                                        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                        Komentarz

                                        • Dzida
                                          RS
                                          • 2006
                                          • 2253

                                          Zamieszczone przez Orbit
                                          pewnie zabija ceną ... lub będzie tak osiągalny jak śnieg w lecie ...
                                          No właśnie nie, litr w sklepie internetowym kosztuje 28 PLN. Akurat ja jestem w tej szczęśliwej sytuacji że mam u siebie "na dzielni" centrum dystrybucyjne OO, więc nie dość że będzie jeszcze taniej, to z dostępnością nie będzie problemu.
                                          Zamieszczone przez Pidziek
                                          Z tych jedynie ten z 504/507 wychodzi z twarzą bo temp. płynięcia na poziomie -30st.C w pozostałych 5W-30 to raczej pułap dobrych 10W-40 A3/B4 a najlepsze maja prawie -40 ....
                                          Więc tylko ten "V" robi wrażenie że stał obok oleju syntetycznego :-)

                                          No i ta nazwa Maxexpert jakaś dziwna skąd im przyszło to do głowy :roll:
                                          Pidziek, ten V ma temperaturę płynięcia -42 st.C i całkiem niezłe parametry. TBN 8,0 no no



                                          Nareszcie ktoś w Orlenie pomyślał i wypuścili niezły produkt (mam nadzieję).

                                          Komentarz

                                          • Orbit
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 486

                                            Zamieszczone przez Dzida



                                            Nareszcie ktoś w Orlenie pomyślał i wypuścili niezły produkt (mam nadzieję).

                                            Ale do mojego Auta to już się nie postarali ...
                                            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                            Komentarz

                                            • PAOLO ESCO
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 6626
                                              • Volkswagen
                                              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                              Zamieszczone przez Dzida
                                              tp://www.orlenoil.pl/of...bowe,1,403.html
                                              Noack na poziomie 9,9 ... więc też szału znowu nie ma, indeks lepkości 159 nawet biorąc pod uwagę że olej może mieć obniżoną lepkośc to też tak średnio...podawany na poprzednich stronach przez kolegę orbit GM Dexos 2 miał taką samą lepkośc kinematyczną w temp. 100C jak ten Maxexpert tj 12,2 ale indeks lepkości u tego GM wynosi aż 182 .... tu Orlen wypada słabo. Za to TBN jak na olej z VW 507.00 dosyć wysoki. :P
                                              Mogli podać jeszcze CCS przy -30 można by je lepiej porównać i mieć jako takie rozeznanie jak będzie się zachowywał w ujemnych temeraturach.
                                              Ogólnie za tą cenę nie jest najgorzej. Produkt z Polski, cena odpowiednia. Pewność że raczej nie będzie podrabiany i kupi się "ori" produkt.
                                              Ciekawe jak z dostępnością będzie może lepiej niż z Traficem Pro 505.01 :wink:
                                              Zamieszczone przez Dzida
                                              mam u siebie "na dzielni" centrum dystrybucyjne OO, więc nie dość że będzie jeszcze taniej, to z dostępnością nie będzie problemu.
                                              to sie nie zastanawiaj - kupuj , testuj i zdaj relację
                                              Napewno nic się temu silnikowi nie stanie. Sam jestem ciekawy jak by się na tym oleju zachowywał :roll:

                                              [ Dodano: Sro 03 Sie, 11 12:30 ]
                                              Zamieszczone przez Orbit
                                              Ale do mojego Auta to już się nie postarali ...
                                              no czy ja wiem ... lepkość odpowiednia. Za to NOACK 5,3 :shock: rewelacyjny.Temperatura płynięcia słaba ale tutaj lepkośc oleju odegra zasadniczą rolę.
                                              PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                              Komentarz

                                              • Seed
                                                Elegance
                                                • 2010
                                                • 875
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                Panowie jaka wyczajka:

                                                Film Control z 2004 z W.Dafoe i Rayem Liotta
                                                Cena domeny: 3799 PLN (do negocjacji). Możliwość kupna na raty od 354.57 PLN miesięcznie. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.


                                                1h 50m 18s - drugi plan - nie sądzę aby to był product placement :shock:
                                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                Komentarz

                                                • Dzida
                                                  RS
                                                  • 2006
                                                  • 2253

                                                  Zamieszczone przez Seed
                                                  1h 50m 18s - drugi plan - nie sądzę aby to był product placement
                                                  Seed, ale ten film trwa 1 h 40 min. :wink:

                                                  Komentarz

                                                  • Orbit
                                                    Rider
                                                    • 2010
                                                    • 486

                                                    Amsoil VS, Mobil1 - 50 C

                                                    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=M6JpU_I078M&feature=related[/youtube]
                                                    1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                                    Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...