Zamieszczone przez vesatis
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Ja się poruszam na Millers Oils jeszcze na starej etykiecie XFS 0W40, według nowego nazewnictwa będzie to XF LONGLIFE 0W40. Ponownie go zaleję, jestem jak na razie zadowolony, przed 1-wszym zastosowaniem użyłem płukanki po Castrolu jakimś tam (tak piszę bo co serwisant to różne gadanie jaki tam jest fabrycznie). Na etapie poszukiwań korcił mnie ewentualnie jeszcze Statoil LazerWay 0W30 ale dla mnie trudno dostępny.
-
-
vesatis, ale Ja pisałem o Statoil 0W30 a nie 5W40, a to zasadnicza różnica. Na pewno nie cena
zdecydowanie parametry właściwości i opinie. Statoil 0W30 z tego co pamiętam jest w cenie 40 do 50 zł/ za opakowanie 1 litr, nie występuje w opakowaniu zbiorczym 4 L czy 5 L. Przy próbie nawiązania kontaktu i chęci kupna od oficjalnego dystrybutora zostałem poinformowany że muszę zamówić 12 szt. tyle ile jest w kartonie, ponieważ na żadnej ze stacji paliw tj. Kraków danej marki nie spotkałem w sprzedaży, zrezygnowałem. Nie będę kupował 12 litrów kiedy potrzebuję 4 litry, a inwestowanie w ciemno w olej na 3 lata / 3 wymiany to nie dla mnie.
Komentarz
-
-
- tutaj brałem pojedyńcze opakowania - http://maxoil.eu/pl/oleje/1169,2990,...zerWay+V+0W-30Zamieszczone przez micrusecvesatis, ale Ja pisałem o Statoil 0W30 a nie 5W40, a to zasadnicza różnica. Na pewno nie cena
zdecydowanie parametry właściwości i opinie. Statoil 0W30 z tego co pamiętam jest w cenie 40 do 50 zł/ za opakowanie 1 litr, nie występuje w opakowaniu zbiorczym 4 L czy 5 L. Przy próbie nawiązania kontaktu i chęci kupna od oficjalnego dystrybutora zostałem poinformowany że muszę zamówić 12 szt. tyle ile jest w kartonie, ponieważ na żadnej ze stacji paliw tj. Kraków danej marki nie spotkałem w sprzedaży, zrezygnowałem. Nie będę kupował 12 litrów kiedy potrzebuję 4 litry, a inwestowanie w ciemno w olej na 3 lata / 3 wymiany to nie dla mnie.
Komentarz
-
-
Tak wygląda Silkolene TITAN RACE PRO S 5W30 po przejechaniu 3 500 km (w tym trasa do Włoch z drogą powrotną, łącznie ponad 2400 km - właśnie wczoraj wróciłem). Ubytku oleju nie widać. Praca silnika na zimno jak i na ciepło - w zasadzie na gorąco, bo po wczorajszej trasie silnik był rozgrzany na max tak, że olej miał co smarować i chłodzić w silniku - bardzo dobra. "Pod palcami" czuć, że olej jest nadal "tłusty" ciekawe jak będzie przy 6-7 tys km, jak narazie Silkolene zdecydowanie lepiej wypada w moim silniku niż Amsoil.Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
To jest olej firmy Angielskiej Silkolene której właścicielem znaku towarowego jest FUCHS.
Olej zalewamy do kilkuletnich aut pokroju Porsche 911 z salonu czy BMW w bardzo mocnych specyfikacjach w tym również M3, M5 (lepkości 10W60).
To od siebie odnośnie samego oleju i jego pochodzeniuProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
jeżeli chodzi o dobór SAE to idealnie - ale olej nie ma oficjalnej specyfikacji VW więc "masz problem z głowy" :wink: Jeżeli to Tobie nie przeszkadza to oczywiście możesz lać ten olej ale to już całkiem inna klasa jakościowa no i Silkolene to olej "opracowany dla pełnej ochrony wysilonych silników, szczególnie podczas imprez sportowych". Wiec czy Tobie jest potrzebny "sportowy" olej musisz sam odpowiedzieć. No i jeszcze jedno "TITAN RACE PRO S to w pełni syntetyczne oleje na bazie estrów i PAO" http://olejefuchs.pl/titan-race-pro-s-5w30.html - taki olej wytrzyma bardzo mocne obciążenia, ostrą jazdę ale teoretycznie może zmieniać swoje parametry przy przebiegach +- 8 tys km "Niektóre typy olejów estrowych, w porównaniu olejami podstawowymi innych grup, są bardziej podatne na hydrolityczny rozkład w obecności wody" - ( właśnie dlatego chcę przejechać na nim więcej km żeby móc cokolwiek konkretnego napisać - narazie mam zrobione 3500 km a to zbyt mało na wydanie opinii).Zamieszczone przez czyzyk64jak by on się sprawdzał do samochodu , który wyjeżdża z salonu
u mnie naSilkolene silnik pracuje świetnie. Zarówno przy zimnym stracie jak i rozgrzanym silniku nie dochodzą żadne odgłosy rozrządu czy "klekotu zaworów". Samą pracę silnika też oceniam bardzo dobrze. Jak narazie nie ma się do czego doczepić :P ... no może do ceny, która nie jest niska...Zamieszczone przez czyzyk64jak by on się sprawdzałPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
:diabelski_usmiech dzisiejsza dostawa - właśnie kurier mi przyniósł paczuszkę...
Dla mnie do Octavki i do auta żony 0W/30 a dla ojca 5W/30.
Cena za SSO 0W30 - 19,80 a za LSG 5W/30 - 15,50
...proszę się nie "męczyć" z szukaniem tego produktu w sklepie internetowym...kupiłem cały zapas SSO 0W/30 ...
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
a tam stare :P to nie olej estrowy tylko PAO - data ważności tego oleju to 5 lat ( pisze wyraźnie na tylnej nalepce opakowania po niemiecku i PL) czyli do października 2015 roku a teraz mamy lipiec 2013 więc termin ważności tego oleju wynosi jeszcze 2 lata... :twisted:Zamieszczone przez Wojtas_Poznańdata 04.10.10 to data prod ? jakieś stare te olejePW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
że tak powiem, dziękuję za wytłumaczenieZamieszczone przez PAOLO ESCOdata ważności tego oleju to 5 lat ( pisze wyraźnie na tylnej nalepce opakowania) czyli do października 2015 roku a teraz mamy lipiec 2013...
nie wiedziałem... więc w trosce o zdrowie twojego silnika, zapytałem :P :lol:
:shock: te ceny to w PLNach ?Zamieszczone przez PAOLO ESCOza LSG 5W/30 - 15,50
wychodzi taniej niż za jakieś gówniane elfy i castrole 10w40 z biedronki :idea:
jakieś święto w sklepie było ? zostałeś ich milionowym klientem i dostałeś rabat ?
SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
napewno nie zaszkodzi...ale licz się z wymianami co 10 tys km max no i cena hmmm :? ale bogatemu wolno lać co chce :szeroki_usmiech a do jakiego samochodu ma to być ten olej?Zamieszczone przez czyzyk64nie zaszkodzi do zwyczajnej benzyny 1,6 117 kw ze zmiennymi fazami rozrządu typu Mivec dohc, bez turbiny.
Może lepiej zalać jakiś porządny 0W/40 na PAO ?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Albo motul X-lite , choc valvoline 0w40 (choc jak sam wiesz nie wiadomo czy wogole jest tam jakies pao) jak narazie ok, pobor oleju jak narazie znikomy.Zamieszczone przez PAOLO ESCOMoże lepiej zalać jakiś porządny 0W/40 na PAO ?
Z pewnych PAO 0w40 i nie olej typu race znam tylko motorexa.
Komentarz
-
-
http://www.ravenol.de/produkte/verwe...eansyntoR.html Ravenol SSO i inne produkty tej firmy przewijały się w wątku wielokronie. Cena fajna bo promocyjna.Zamieszczone przez barteqco to za wynalazek ten Ravenol ?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO co z "lazerway" 0w30 V - pewnie leży sobie zapomniany :wink: jak w końcu skusisz się na NESTE - to gostek z allegro już ma swój sklepik i cenowo dość fajnie to wygląda - http://galonoleje.pl/sklep/5-oleje-s...roducent-neste - właśnie zakupiłem kolejną butlę CITY PRO 0w40 ale tym razem doprawię Archoilem AR9100
ps. w w/w sklepiku przy produktach Motula (x-max,x-cess,x-lite) jest załączona karta chrakterystyki MSDS taka nawet dość świeża :wink:
Komentarz
-
-
Do wyczerpania zapsów bo w ich miejsce maja wejść nowe produktyZamieszczone przez PAOLO ESCOCena fajna bo promocyjna.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-

Komentarz