Cóż, "król jest nagi" 8)
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez pabaabstrahując od tego powyżej na dwóch parametrach nie spełnia ACEA
Zamieszczone przez pabaIR Millersa EE Longlife 5W30 VW504/507
HC+trochę PAO
Ciekawe te analizyProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekA dokładnie jakich bo ciężko się wyczytać z ich metod jakie stosują i czego nie spełnia.
siarka ASTM 6481
TAN GOOST 11362
TBN GOOST 30050
Zamieszczone przez PidziekNa jakiej podstawie tak wnioskujesz ?
przy fali 750 cm masz pik 0,9 co jest typowe dla oleju HC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabazaczęły się analizy MillersówOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez pabazaczęły się analizy Millersów
Wlałem na zimę coś innego też na M też 5w40 i jeszcze nigdy tak głośno łańcuszek wałków rozrządu tak nie pracował- tragedia. Dobrze że zmieniam co 5 tyś km .OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Akurat ich VOA/UOA a dokładniej laba w kttórym robi tam ich admin są bardzo czytelne, a jeżeli są wątpliwości to je powtarza, widmo IR dla mnie czytelne i też je wyjasniają jak to wygląda dla PAO/GTL czy HC.
paba, ty chyba robiłeś u nich Ravenola 0w-16?
edit:chyba już wyjaśniłeś.
Roberto, a tu akurat z tym EE sprawa jasna, jak pisałem wczesniej molibden robi robotę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabajeśli ja bym zapłacił za analizę i się na nią zdecydował to bym udostępnił, aby inni także mogli skorzystać
i tak się stanie w przypadku R. EFE 0W-16, na którym teraz jeżdżęOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
nie, tylko zdjęcie
za 5000-6000 km mam zamiar kupić w Blackstone UOA, chyba, że może przez Ravenola się uda coś załatwić, choć wątpię, bo jestem zwykłym klientem
Zamieszczone przez rOBERTO795Moje były udostępnione . Ale robiłem je dla siebie i pod kątem Swoich aut.
nie przepadam za tymi co robią "do szuflady", zostało mi to ze studiów technicznych
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabana którym teraz jeżdżęOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabana Ravenolu EFE 0W16OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pabaa sorry, T. Yaris 1999 1SZFEOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnAni oleju, ani płynu w ogóle nie zauważyłeś żadnej różnicy? Ciekawi mnie jak będzie przy minusowej temperaturze.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deNapinacz hałasuje, ale rzadziej i jeżeli już to krócej trwa ten akt
Teraz jest Meguin 0W30. A nie myślałeś nad Meguin 0W40, który jest troszeczkę gęstszy (więcej na zimnym, mniej na ciepłym) od 0W30, ale pozostałe dane ma podobne właśnie zbliżone do 0W30 w/g kart :?:
A z kolei Neste 0W40 ma zbliżone parametry do Meguin 0W40, ale Neste ma lepszą pompowalność w -35*w/g kart.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez endryuA jak było na Neste 0W40 :?:
Zamieszczone przez endryuTeraz jest Meguin 0W30. A nie myślałeś nad Meguin 0W40, który jest troszeczkę gęstszy (więcej na zimnym, mniej na ciepłym) od 0W30, ale pozostałe dane ma podobne właśnie zbliżone do 0W30 w/g kart :?:
Zamieszczone przez endryuA z kolei Neste 0W40 ma zbliżone parametry do Meguin 0W40, ale Neste ma lepszą pompowalność w -35*w/g kart.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deCzyli tak naprawdę nie wiadomo jaki jest ten CCS jednak na pewno lepszy niż przewiduje norma. Kto wie czy nie jest lepszy niż w Neste skoro jest większa/szybsza cisza?
czytam z rana analizę u kolegów zza wschodniej granicy Helixa A5/B5 0w30 z mojej piwniczki (made in EU), no i CCS też się nie zgadza do końca z SAE
olej też można było podejrzewać, że GTL, a tutaj VHVI
po wczorajszym Millersie kolejne delikatne rozczarowanie
Komentarz
-
-
przy fali 750 cm masz pik 0,9 co jest typowe dla oleju HC
Ja sam już nie wiem ale jest tego trochę sprzęt w Gliwicach do tego mniej więcej służący kosztuje kilkaset tyś euro nie sądzę aby ktoś dysponował podobnymi możliwościami i poublikował takie informacje.
Równie dobrze może to być jakaś odmiana PAO , ceny PAO zaczynają się od 3 euro za litr a konczą się na ... kilku więcej :-)
Obiektywnie rzecz biorąc nie byłbym w stanie jednoznacznie stwierdzić czy takie widmo musi określać akurat bazę PAO a nie HC III itp.
Więcej fosforu to chyba lepiej dla silnika już nie jeden trybolog pisał że 1300 ppm fosforu to doskonała ilosc wręcz minimalna aby zapewnić właściwą ochronę przed zużyciem
paba: kiedyś coś napisałem co uwałaczało pewnej marce że nie spełnia pewnej klasy lepkości wedle SAE J300 i rozdzwoniły sie telefony że co i na jakiej podstawie, oczywiście wykładnią była analiza z BITOGA co późjniej ktoś sprawdził, wiele tłumaczenia i nieprzyjemnyuch telefonów z racji mojego stanowiska wolę pewnych rzeczy nie upubliczniać i pisać kto co i jak trzyma a co jest typowym "sikiem" , jak wspomniałem w Polsce jest wolna ammerykanka ludzie szukaja olejów tanich i okazji kropka koniec więc rynek kwitnie.
Pozdrawiam i gratuluję posiadania najlepszego 1SZ_FE :-)
U mnie taki jeździ na 0W20 z Amsoil z 1999r. i nie bierze nic to była konstrukcja :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Pidziek, ciężko się Ciebie czyta, jakiś taki chaos interpunkcyjny i stylistyczny, a dodatkowo chyba wszystko na raz chcesz przekazać, ale do brzegu...
Analizy u kolegów zza wschodniej granicy są ogólnodostępne dla całego świata - to raz.
Dwa- czasami te analizy są z dwóch róznych labów na ten sam olej czy to VOA czy to UOA i oczywiście różnice się zdarzają ale jest to rzadkością. Co więcej, na przestrzeni czasu potrafią zbadać dany olej dwa - trzy razy i są różnice, bo producent zmienił skład, bo różne partie, bo zdarzyła się podróba...różnie jest.
Straszna burza się zrobiła o tego Millersa EE bo się okazało że nie trzyma norm. No dwóch nie trzyma...ale trzeba wziąść na to poprawkę i lać go tam gdzie nie zrobi krzywdy i tyle....
Co więcej, do tych analiz próbek dostarczyło przedstawicielstwo Millersa w Rosji...więc co tu ukrywać? :roll:
Wg mnie dobrze się dzieje ,że tak działają i pokazują jakie są te oleje co je kupujemy . UOA to zawsze było olejowe tabu, i tylko karty producentów były i człowiek coś tam uświadomiony ale nie do końca. A niektórzy jeszcze podsycali sprawy na forach, typu: wiem...ale nie powiem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deA nie mają tam gdzieś na oilclub LM Synthoil testowanego? Też rozbieżność w CCS na niekorzyść?
jeśli chodzi o rozbieżności to rzadko się zdarzają, szczególnie jeśli chodzi o wielkie koncerny typu Shell, Castrol, Exxon
mniejsi blenderzy zdarza się, że mają rozrzut
zdziwłem się Petronasem, bo bodajże w 2-3 produktach mają wyraźną rozbieżność
nie wiązałbym Twojego okeślenia "ciszy" specjalnie z CCS
Zamieszczone przez crom.deLaickie pytanie: czy jest aż taka przepaść między nimi? Chyba są raczej bliskie sobie.
bazy VHVI są wysokiej klasy, mają bardzo dobre parametry, np. taki Petronas z 30% PAO wg. karty ma z 20'C niższą temperaturę zapłonu od Shella Ultra na VHVI
Komentarz
-
Komentarz