jak by co, to coś innego wchodzi w grę do zalania?
nie nooo ja pie#$@ę naprawde tylko się na#@$%ć trzeba :lol: --->
Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Sprawdzą się: VALVOLINE SYNPOWER 0W4, Synthoil 5W/40, Synthoil Energy 0W40, Millers XFS 0w40+bardzo dobry, XFS 5w40, ORLEN PLATINUM MAXPOWER 0W 40 - naprawdę dobry, w rozsądnej cenie, powinien się też sprawdzić Motul X-lite 0W30 no i standardowo Mobil 1 New Life 0W-40
:diabelski_usmiech
Zamieszczone przez leonn
już widzę
:2kc
"ZALANIA" ... to teraz nie wiadomo o czym piszemy :lol: DOBRANOC alacz
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Wyżej masz zdjęcie butelki, to Castrol FST bez sport.
To nie te oleje, znów odsyłam do zdjęcia butelki, nie ma norm VW.
>3,5 wiele nie mówi, obstawiam 3,6-3,7.
---> http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionPDS.nsf/0/1C3D2A762669353D802578DB00281416/$file/BPXE-8K8UZC_0.pdf data publikacji danych 28 Jul 2011 Olej w specyfikacjia:
ACEA C2, C3
API SM/CF
BMW Longlife-04
MB-Approval 229.31/ 229.51
Porsche A40
Faktycznie bez specyfikacji VW :niewiem ciekawe...
a tutaj karta Castrol EDGE 0W-40 z 30 Aug 2011 http://www.verolub.be/vmchk/Personen...dge_Sport_0W40
...ciekawe skąd rozbieżność w parametrach? :roll:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
MSDS po polsku z 1.11.2012:
http://msdspds.castrol.com/ussds/amersdsf.nsf/Files/91D6C199DF7E142E80257AAA00580C39/$File/160195Castrol%20EDGE%200W-40.pdf
PDS po polsku z 20.02.2012:
http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/109DA87CC0FD80F0802579AA00507D40/$File/BPXE-8RPFAK.pdf
To nowy olej i moim zdaniem wart przetestowania, tylko dlaczego nie ma żadnej normy VW?
hmmm parametry na papierze dosyć ciekawe.
Dobry CCS i temperatura płynięcia no i niski SAPS, wysoka temperatura zapłonu też na +.
Zamieszczone przez xof
wart przetestowania
zapewne tak ale to nie jest "obiekt moich marzeń" :wink:
Zamieszczone przez xof
dlaczego nie ma żadnej normy VW
hmmm też dziwne bo skoro w/w oleje mają specyfikacje BMW Longlife 04 i Mercedes Benz 229.31, 229.51 to zapewne pozyskanie specyfikacji VW 502.00/505.00 to tylko kwestia czasu i $ :P
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Za 120 zł chyba nic lepszego do TSI się nie dostanie - to na razie mój faworyt
Jak już kiupisz ten olej, to zrób test w zamrażarce jak to zrobił Orbit, bo w tą temp. płynięcia -60 to nie chcę mi się wierzyć. Na papierze wszysto wygląda fajnie. :wink:
zrób test w zamrażarce jak to zrobił Orbit, bo w tą temp. płynięcia -60 to nie chcę mi się wierzyć.
niezlą musialby miec zamrażarkę...
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
W 100% syntetyczny olej. 0W-40.
Niska lepkość oleju w chwili uruchamiania silnika pozwala na bardzo szybkie jego dotarcie do najdalszych punktów smarowania. Ma to ogromne znaczenie zwłaszcza przy stosowaniu oleju w samochodach z turbodoładowaniem.
Fakt szybkiego dotarcia oleju silnikowego do turbosprężarki samochodu, pozwala wydłużyć jej żywotność. Dobre smarowanie silnika od chwili rozruchu ma znaczenie nie tylko dla turbosprężarki, pozwala ono również znacząco zwiększyć żywotność pozostałych części mechanicznych silnika.
Niska lepkość oleju silnikowego pozwala również na zwiększenie ekonomii pracy i redukcję spalania podczas pracy zimnego silnika. Dzięki obniżonemu tarciu, silnik może dostarczyć zaraz po rozruchu więcej mocy przy mniejszym zużyciu paliwa.
Olej silnikowy Synthoil Energy 0W40 polecany jest do samochodów wyposażonych w katalizatory oraz turbosprężarki.
Zastosowanie:
Silniki benzynowe oraz silniki Diesel'a.
Szczególnie polecany do nowoczesnych silników o długich okresach między wymianami oleju.
Normy:
Klasa Lepkości SAE: 0W-40
Klasyfikacja API: SM/CF
Klasyfikacja ACEA: A3-04/B4-04
MB 229.3;
BMW Longlife-98;
VW 502 00/505 00;
Porsche (wszystkie modele).
Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz