Poza Driver 0w40, zwróćcie też uwagę na Multisynth 0w30 i jego MSDS
I jego A3/B4 w kontekście HTHS... A jeżeli spełnia??
Nie badałem oliwy, ale w leonie 2.0TDI ~260hp dawał radę. Nie wiem czy wyczuwałem różnicę pomiędzy LM synthoil 0w30 a nim. Fakt, że jazda raczej z głową, zwyczajny ekspres międzymiastowy + niemcy ale tam szaleństwa umiarkowane.
Wg mnie pytanie brzmi co dalej, bo u nas nieznany w zasadzie, w DE multisynth 0w30 też niepopularny, a wg mnie czarny koń od kiedy lazerway V 0w30 zmienił specyfikację na lżejszą.
Fakt, że można taniej i też dobrze, ale tutaj chyba jest jednak baaaardzo dobrze.
Albo uległem magii LiquiMoly, a Meguin leje resztki i odpadki bez dodatków tak żeby się tylko karty produktów zgadzały.
I jego A3/B4 w kontekście HTHS... A jeżeli spełnia??
Nie badałem oliwy, ale w leonie 2.0TDI ~260hp dawał radę. Nie wiem czy wyczuwałem różnicę pomiędzy LM synthoil 0w30 a nim. Fakt, że jazda raczej z głową, zwyczajny ekspres międzymiastowy + niemcy ale tam szaleństwa umiarkowane.
Wg mnie pytanie brzmi co dalej, bo u nas nieznany w zasadzie, w DE multisynth 0w30 też niepopularny, a wg mnie czarny koń od kiedy lazerway V 0w30 zmienił specyfikację na lżejszą.
Fakt, że można taniej i też dobrze, ale tutaj chyba jest jednak baaaardzo dobrze.
Albo uległem magii LiquiMoly, a Meguin leje resztki i odpadki bez dodatków tak żeby się tylko karty produktów zgadzały.
Komentarz