A kto upala 5 tyś po torze na jednym oleju? To 10 wymian hamulców i 5 x opon a na olej już nie starcza?
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Paolo: jak stawiasz Eneosa obok Neste ?
Cytrynowiec: Ceratec vs 9100 jak oceniasz ?
NAdal szukam cudownego środka na przypalające się od oleju pierscienie w pewnym silniku który zalany jest świerzym syntetykiem i mam ...dylemat :-)))Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekNAdal szukam cudownego środka
Zamieszczone przez Pidziekjak stawiasz Eneosa obok Neste ?Załączone plikiPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Witam po dłuższej przerwie. Trzy słowa na temat Neste. Konkretnie o neste city pro LL 5w30. Właśnie kupiłem kolejny baniaczek tego oleju, co mi się wcześniej właściwie nie zdarzało (za każdym razem szedł jakiś inny olej) Wniosek z tego oczywiście taki, że olej mi odpowiada. Dobijam do 20 tys. przebiegu na tym oleju. Ma nadal słomkową barwę. Zużycie jest małe, nie dolałem ani kropli. Pomimo ze od czasu do czasu upalam auto na autostradzie. Subiektywne wrażenia dobre. Silnik nie rzęzi, popychacze po odpaleniu, jeśli słychać to bardzo krótko . W dotyku ma tłustą konsystencję. Zdecydowanie polecam temu olej. Auto to renault megane 1.4 16v zasilany lpg.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablito555Witam po dłuższej przerwie. Trzy słowa na temat Neste. Konkretnie o neste city pro LL 5w30. Właśnie kupiłem kolejny baniaczek tego oleju, co mi się wcześniej właściwie nie zdarzało (za każdym razem szedł jakiś inny olej) Wniosek z tego oczywiście taki, że olej mi odpowiada. Dobijam do 20 tys. przebiegu na tym oleju. Ma nadal słomkową barwę. Zużycie jest małe, nie dolałem ani kropli. Pomimo ze od czasu do czasu upalam auto na autostradzie. Subiektywne wrażenia dobre. Silnik nie rzęzi, popychacze po odpaleniu, jeśli słychać to bardzo krótko . W dotyku ma tłustą konsystencję. Zdecydowanie polecam temu olej. Auto to renault megane 1.4 16v zasilany lpg.
Przebieg 20 kkm spory, a przy LPG to jeszcze bardziej. Jestem ciekaw jak tam TBN, bo lpg to degraduje dużo szybciej niż paliwo.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiecPrzebieg 20 kkm spory, a przy LPG to jeszcze bardziej. Jestem ciekaw jak tam TBN, bo lpg to degraduje dużo szybciej niż paliwo.
Swego czasu dokopałem się na oil-club.ru do kilku analiz oleju przepracowanego w autach zasilanych LPG. Z tym spadkiem TBNu nie było tak źle. Poza tym zastanawia mnie, dlaczego oleje opracowane specjalnie pod LPG, to oleje MID SAPS, vide- Motul specyfic, FUCHS. Pomimo tego, że LPG zawiera o wiele więcej siarki niż benzyna, nie powoduje to szybkiego spadku TBN.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablito555Zamieszczone przez cytrynowiecPrzebieg 20 kkm spory, a przy LPG to jeszcze bardziej. Jestem ciekaw jak tam TBN, bo lpg to degraduje dużo szybciej niż paliwo.
Swego czasu dokopałem się na oil-club.ru do kilku analiz oleju przepracowanego w autach zasilanych LPG. Z tym spadkiem TBNu nie było tak źle. Poza tym zastanawia mnie, dlaczego oleje opracowane specjalnie pod LPG, to oleje MID SAPS, vide- Motul specyfic, FUCHS. Pomimo tego, że LPG zawiera o wiele więcej siarki niż benzyna, nie powoduje to szybkiego spadku TBN.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiecDużo to pojęcie względne, Octa u mnie robi więcej rocznie
Zamieszczone przez cytrynowiecMożesz wrzucić te UOA z LPG? Chętnie zobaczę.
[ Dodano: Pią 21 Paź, 16 20:06 ]
Zamieszczone przez leonnczy ten city pro LL 5w30 to jest jeszcze w tej starej formulacji na bazie PAO?
Komentarz
-
-
Witam serdecznie po przerwie
A więc tak, do Laguny mojej poszedł Total 0W-40 + AR 9100... powiem, że rewelacja, silnik jeszcze nigdy nie pracował mi tak cicho i miękko oraz to uczucie lekkiego biegu i delikatność zmiany obrotów silnika przy zmianie biegów! Jestem mega zaskoczony Total deklaruje 40 - 50 % PAO w tym oleju, więc jest to możliwe
Przed tą zmianą miałem Specol'a 5W-40 Gold + Atomex 2esters + revitalizant i fajny efekt był, ale krótko i nie wiem od czego to zależało, ogólnie po pewnym przebiegu(ok. 4000 km) nie byłem zadowolony z odpaleń i zlałem go w kanał
Iveco dostało Totala ECS 5W-30 + AR 9100 i też jest ok, ale ogólnie na Ravenol'u FEL + Atomex 2esters + revitalizant było lepiejŚmierć na drodze pędzi jak szalona, więc nigdy nie daj się jej dogonić... ];->
Renault Talisman 1.6 TcE 200 KM Initiale Paris
Komentarz
-
-
Przeczytałem ostatnie kilkadziesiąt stron tematu i mam taki mętlik w głowie, że sam nie wiem co kupić. Pacjent 1.4 TSI - pierwszy przegląd po zakończeniu gwarancji. Przez wszystkie lata był karmiony olejem z ASO. Teraz chcę mu dać coś lepszego , ale nadal w lepkości 5W30.
Co z tej listy wybrać?
1. Motul specific,
2. Mobil 1 esp,
3. Volvoline synpower,
4. Castro edge Titan
Wpadł mi w oczy jeszcze Motul 8100 X-Max - czy występuje on w wersji 5W30 i czy nadaje się do 1.4 TSI?Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Neste sprzedaje swoje bazy któe produkuje sam firmie takiej jak Valvoline.
Oczywiście Valvoline to nie jest nawet podobny olej do Neste ale bazy bierze z tej firmy z tego co wiem oczywiście mowa o olejach oryginalnych a nie takich z dzikich rozlewni jakich pełnoProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
W 1.4 TSI dobrze sprawdzają się oleje lepkości 0w40. Wybór w tej klasie lepkości jest bardzo duży. Oprócz bardzo dobrego ww. Neste godne polecenia są jeszcze m.in Motul x-max, Meguin Super Leichtlauf Driver, Shell Helix Ultra (dobra średnia półka) i niestety ale drogi Penrite 10tenths premium. To z tych co lepiej znam co nie znaczy, że inne nie są dobre bo kilka dobrych 0w40 oprócz ww. pewnie jeszcze się znajdzie.
Komentarz
-
-
Dziękuję za wszystkie porady w zakresie 0w40, ale chciałbym pozostać jednak przy 5W30 jak zaleca producent. Który olej będzie dvey w tej lepkości oraz taki, że był łatwo dostępny?Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga prawno-motoryzacyjnego na którym znajdziecie teksy prawne oraz testy najnowszych aut, w tym grupy VAG!
https://www.facebook.com/prawoimotoryzacja/
https://prawoimotoryzacja.blogspot.com/
https://www.instagram.com/prawoimotoryzacja/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michal8937Dziękuję za wszystkie porady w zakresie 0w40, ale chciałbym pozostać jednak przy 5W30 jak zaleca producent. Który olej będzie dvey w tej lepkości oraz taki, że był łatwo dostępny?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablito555Linków niestety nie zapisywałem. Ale tak na szybko to jest np tu
[ Dodano: Nie 23 Paź, 16 16:57 ]
Krisss_28, Krisss_28, dobra robota :wink:
[ Dodano: Nie 23 Paź, 16 17:03 ]
michal8937 jeżeli ma być 504.00 to jest spory wybór, bo jeżeli ma być 502.00 to już poważnie zastanowiłbym się nad 0w-30 lub 0w-40 większy wybór, oleje o lepszych parametrach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek evoAle z dostępnością to chyba nie wygląda za kolorowo.
Warto pytać w sklepach mających oleje Repsoil do motocykli - pewnie sprowadzą i ten.
Może PENRITE ENVIRO+ 5W-30 (504.00) albo FUCHS TITAN RACE PRO S – 5W-30.
Komentarz
-
Komentarz