Właśnie stoję przed wyborem Kleber KRISALP HP2 czy Fulda KRISTALL MONTERO 3; 60% jazda po mieście reszta trasa. Różnica między jednym a drugim kompletem 100 zł na rzecz Kleber. Co doradzicie?
OPONY zimowe - temat zbiorczy
Zwiń
X
-
CONTINENTALAZamieszczone przez matijas-81Właśnie stoję przed wyborem Kleber KRISALP HP2 czy Fulda KRISTALL MONTERO 3; 60% jazda po mieście reszta trasa. Różnica między jednym a drugim kompletem 100 zł na rzecz Kleber. Co doradzicie?
O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Wyniki ADAC czytałem i wiem jak się pozycjonują.Zamieszczone przez OctavianosPoczytaj wyniki ADAC i inne z niemieckich czasopism, z resztą - poprzedniczka UltraGrip7 również zawsze była w czołówce.Zamieszczone przez locaj85a skąd wiesz, że są świetne?Zamieszczone przez OctavianosA ja tam kupuje Goodyear UltraGrip 8 bo są świetne i do tego naprawdę ładne!!
Praktycznie co sezon zmieniam opony zimowe i do tej pory były to UG7 x2 i UG7+.
Co do wrażeń to UG7 wydawały mi się lepsze, ale zużywały się szybciej.
Zadając Tobie pytanie miałem na myśli to, że ich nie testowałeś więc nie wiesz czy są świetne, możesz jedynie to przypuszczać na podstawie argumentów, które wymieniłeś , i na których sam się opieram przy wyborze opon.
Komentarz
-
-
Ja też się zastanawiałem na tymi oponkami i ostatecznie wybrałem Kleber. Są bardziej odporne na ścieranie. Zapłaciłem za kpl. 812 zł. z wysyłką.Zamieszczone przez matijas-81Właśnie stoję przed wyborem Kleber KRISALP HP2 czy Fulda KRISTALL MONTERO 3; 60% jazda po mieście reszta trasa. Różnica między jednym a drugim kompletem 100 zł na rzecz Kleber. Co doradzicie?
Komentarz
-
-
Bierz FulDe KRISTALL MONTERO 3. Ja w służbowej astrze mam 2 i lepszej opony, poza UG7+ oczywiście :diabelski_usmiech nie widziałem, ale różnica w cenie widoczna.Zamieszczone przez matijas-81Właśnie stoję przed wyborem Kleber KRISALP HP2 czy Fulda KRISTALL MONTERO 3; 60% jazda po mieście reszta trasa. Różnica między jednym a drugim kompletem 100 zł na rzecz Kleber. Co doradzicie?
Komentarz
-
-
Popieram. Ubiegły sezon przejeździłem na Fuldach, wcześniej prywatnie sprawdzałem GoodYear UltraGrip (nie ósemki i chyba nie siódemki, bo było to 3 i 4 lata temu) i jakieś chinole za śmieszne (ok. 230 PLN,- za sztukę) pieniądze (po roku je wywaliłem, bo nie szło na nich jeździć po śniegu), a służbowo turlałem się na zimowych Kormoranach (nie pamiętam modelu). Muszę przyznać, że Fuldy są bardzo dobre - na pewno lepsze, niż w/w opony.Zamieszczone przez kabanosBierz FulDe KRISTALL MONTERO 3. Ja w służbowej astrze mam 2 i lepszej opony, poza UG7+ oczywiście :diabelski_usmiech nie widziałem, ale różnica w cenie widoczna.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
jako, że zima to u nas pół roku to połowę rocznego przebiegu.Zamieszczone przez pandzikIle km robisz zimą, 30k-50k km?Zamieszczone przez locaj85Praktycznie co sezon zmieniam opony zimowe
do tej pory było to ok
30-40 tys.
Zimówki są zrobione z dość miękkiej mieszanki, a jako, że jednak główniezimą jeździ się po asfalcie, to zużywają się szybciej niż letnie, nota bene Micheliny Piloty Sport 3 na których teraz jeżdżę mają ok 2.5 mm bieżnika po 32 000km- Bridgestony potenzy wytrzymały ok 45/50 000.
Komentarz
-
-
no wlasnie też to zauważyłem i ciągle w firmie spieram sie o to z moim kierownikiem który pozwala mi kupić nowe opony dopiero po przejechaniu 60 tys km na komplet.Zamieszczone przez locaj85Zimówki są zrobione z dość miękkiej mieszanki, a jako, że jednak główniezimą jeździ się po asfalcie, to zużywają się szybciej niż letnie, nota bene Micheliny Piloty Sport 3 na których teraz jeżdżę mają ok 2.5 mm bieżnika po 32 000km- Bridgestony potenzy wytrzymały ok 45/50 000.BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Komentarz
-
-
Dodam tylko że opony jeżdżone w trasie ,wg mnie, zużywają się dużo szybciej niż w mieście.
Wystarczy zadać sobie pytanie jak ściera się guma przy prędkościach rzędu 40-60 km/h, a jak w łukach pokonywanych ok 100, która trze o również dziurawą nawierzchnię...
nie mniej jednak mój szef robi na takich samych oponach przebiegi o jakieś 30% większe
ops:
Komentarz
-
-
Udało mi się dorwać oponki takie jak chciałem w dobrych pieniądzach
Good Year UltraGrip 7+ 205/55/16 w indeksie 91H produkcji Słoweńskiej :diabelski_usmiech
DOT:
2 x 2810
1 x 3909
1 x 4008
[ Dodano: Wto 18 Paź, 11 17:00 ]
Ku**a nie dopatrzyłem jeden rzeczy... trzy opony mają indeks 91H, a jedna 91T :evil: Będzie to miało jakiś wpływ na jazdę czy raczej tego nie odczuję?
Komentarz
-
-
Na samą jazdę pewnie nie, ale w razie wypadku ... ciekawe co było by gdyby ubezpieczyciel się tego dopatrzyłZamieszczone przez kabanosBędzie miało przy osiąganiu max prędkości. Nośnośc taka sama, ale prędkośc to: H-210, a T-190 km/h.Zamieszczone przez KarqlKu**a nie dopatrzyłem jeden rzeczy... trzy opony mają indeks 91H, a jedna 91T Będzie to miało jakiś wpływ na jazdę czy raczej tego nie odczuję?
Komentarz
-
-
Różnica w indeksie oznacza różnice w budowie opony, tzn te H są solidniejsze i zapewne ciut cięższe niż T. Jak się ubezpieczyciel dopatrzy to będzie problem, jak się policja dopatrzy to też będzie problem.Zamieszczone przez KarqlKu**a nie dopatrzyłem jeden rzeczy... trzy opony mają indeks 91H, a jedna 91T :evil: Będzie to miało jakiś wpływ na jazdę czy raczej tego nie odczuję?
Jak możesz wymień, ewentualnie może dokup jeszcze jedną do kompletu a tę inną wrzuć jako zapas.
Czy to wyczujesz jadąc normalnie, czy układ przeniesienie napędu będzie przez to cierpiał - nie sądzę, ale zawsze mogę się mylić.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
lepiej 195.Zamieszczone przez igor33cPytanie z innej półki, na zimę do octavii lepiej brać szerokość opony 195 (takie mam letnie), czy mniejsze 185?
[ Dodano: Sro 19 Paź, 11 07:24 ]
nie bedzie mialo znaczenia, o ile nie bedziesz zapieprzal z max. predkoscia...Zamieszczone przez KarqlKu**a nie dopatrzyłem jeden rzeczy... trzy opony mają indeks 91H, a jedna 91T :evil: Będzie to miało jakiś wpływ na jazdę czy raczej tego nie odczuję?
ps. nie sadze zeby ubezpieczyciel przy nie daj boze jakims wypadku sprawdzal ktora opona miala literke T a ktora H.....
Komentarz
-
Komentarz