sew1981, Zonie do Twingo kupilem eskimo s3+ czy jakos tak, wolalem na komplecie dorzucic 100 niz brac Frigo ktore juz teraz podobno sa slabe. Generalnie opony maja bardzo dobre opinie, a sam bieznik bardzo zblizony do Kellys ktore mam w spadku po octavi i ujezdzam na megane, tez swietnie daja rade.
PS. Dziwne rzeczy z tymi 15 u Ciebie bo ja bylem przekonany ze widuje na LII 15cali a na oponeo nawet w Twoim silniku wychodzi ze 15 wchodzi, nawet jako standard jest, cjociaz u mnie przy 15 niewiele miejsca zostaje wiec tarcze musialy by byc podobne, a u mnie chyba sa 280 u Ciebie 300, sczerze nie pamietam czy tyle az luki jest musialbym sprawdzic.
PS. Dziwne rzeczy z tymi 15 u Ciebie bo ja bylem przekonany ze widuje na LII 15cali a na oponeo nawet w Twoim silniku wychodzi ze 15 wchodzi, nawet jako standard jest, cjociaz u mnie przy 15 niewiele miejsca zostaje wiec tarcze musialy by byc podobne, a u mnie chyba sa 280 u Ciebie 300, sczerze nie pamietam czy tyle az luki jest musialbym sprawdzic.
( w MK IV też są tarcze 300 mm) wyglądaja jak wyglaaja ale darowanemu koniowi.... itd...

ale jak zawsze cos za cos...
Tymczasem... kupa. Bardzo głośna podczas przyśpieszania w zakresie prędkości 50-110km/h. Świszcze, gwiżdże - totalnie ryje beret. Ruszanie, mimo sporego momentu obrotowego w 2.0 TDI - bez problemu, nie zrywa przyczepności. W zakrętach przewidywalnie. Aquaplaning, kałuże - idzie bardzo ładnie. I niestety tu dochodzimy do kiepskiej wiadomości... hamowanie na mokrym - bardzo, bardzo przeciętnie, wręcz źle. Może nie poziom Dębicy Frigo II ale do najlepszych (nawet przeciętnych w tej kategorii opon) traci bardzo dużo. ABS włącza się szybko a jak już się włączy... płyniesz elegancko. Ocena 3- ze względu na hamowanie.
Komentarz