Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariush19
    Rider
    • 2009
    • 634
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    W sumie może trzeba to sobie przekalkulować , mam prawdopodobnie łożysko do wymiany z przodu więc i tak zwrotnice muszę już jedną wyciągać, różnica w cenie tarcz 280-288 znikoma, klocków tak samo. Zacisk i tak trzeba ten regenerować. Dochodzi tylko cena używki zwrotnicy z zaciskami i jarzmem. Mam pompę tylko z ABS, czytałem że pod 288-312 jest już inne kodowanie, nie wiem czy moja przyjmie takie, ale to najwyżej by nie zmieniał kodowania. Do tego dochodzi fakt że ostatnio pijany wariat stracił panowanie nad autem i leciał bokiem prosto na mnie, cudem uciekłem na przeciwny pas, to faktycznie hamulce ostre jak brzytwa by się przydały...

    Komentarz

    • kabanos
      RS
      • 2011
      • 4544
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      mariush19, u siebie nie zmieniałem kodowania, może u ciebie też? Używane zwrotnice idzie wyhaczyć za dobre pieniądze. Do tego łożyska, regeneracja zacisków i gotowe
      U mnie koszty wyglądały mniej więcej tak:
      -używane zwrotnice, zaciski, tarcze, klocki -300 zł -kpl. p+l,
      -łożyska z wymianą 200 zł,
      -zestaw naprawczy zacisku 60 zł kpl. p+l,
      -wymiana 250 zł.
      Czyli swap, wliczając jeszcze lakier i inne duperszwance, kosztował mnie około 900 zł. Gdybym wsadzał nowe tarcze i klocki to trzeba by doliczyć pewnie z 400 zł.

      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

      Komentarz

      • mariush19
        Rider
        • 2009
        • 634
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        u mnie by wyszło jeszcze taniej bo mam kanał w ciepłym garażu więc wymiana we własnym zakresie za wciśnięcie łożysk trzeba by tylko zapłacić bo nie mam dostępu do prasy. Pokulgam się jeszcze na tym co mam i jak już będę zmieniał to na 288.

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          To nie ma się nad czym zastanawiać
          Zamieszczone przez mariush19
          za wciśnięcie łożysk trzeba by tylko zapłacić bo nie mam dostępu do prasy.
          Jakieś 2-3 dychy.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • raventes
            Rider
            • 2013
            • 343

            Odgrzeje kotleta Panie i Panowie nieuchronnie zbliża się czas wymiany przednich tarcz i klocków w moim aucie i tu mam zgryz. Zakładać wiercone / nawiercane czy gładkie? Jeśli to możliwe poprosiłbym o przykładowy zestaw ( auto w profilu ).

            Komentarz

            • halpor
              Ambiente
              • 2011
              • 103

              ravantes wszystko zalezy czego oczekujesz i ile $$ zamierzasz wydać. Ja osobiscie polecam rozwiązanie na gładkich tarczach i lepszych klockach niż na wierconych tarczach i standardowych klockach.

              Podaj do jakiego mają być samochodu wtedy podeślę wycenę (Volkswagenów z TDI trochę było..)
              www.brakeparts.pl
              Facebook

              Komentarz

              • raventes
                Rider
                • 2013
                • 343

                Auto to Sharan z silnikiem 1.9 TDI ASZ ( dałbym sobie łep uciąć, że pisałem w profilu markę auta ) A oczekuje lepszej skuteczności niż seria. Cena nie ma żadnego znaczenia, więc hulaj dusza

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  i zrobiłem "festyn" :wink: tarcze wiercono/nacinane w OI TDI RS LOOK :shock:
                  jak dla mnie zajefajnie.
                  tylko proszę detalingowców o nie czepienie się wyglądu felunku, bo facet, który mia mi zrobić renowację, pokpił sprawę i do roboty dam je dopiero na wiosnę.
                  tarcze Mikoda GT, klocki Ferrodo Premier, płyn ATE typ 200 dot 4. ciekawe jak ten zestaw sobie poradzi :?: na chwile obecną, po dotarciu, znaczy przejechaniu ok. 600-700km jest bardzo dobrze. z początku była masakra i panika, że coś popsułem podczas montażu i będzie szukanie igły w stogu siana oraz dodatkowe koszty.
                  felga 16" z v.4x4, opona 205/55.
                  dla potomności :arrow: jak robimy swap hampli z RS, to obowiązkowo felunek musi byc min. 16", bo z przodu chodzi o średnicę, z tyłu szerokość zacisku.
                  Załączone pliki
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • halpor
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 103

                    Oby nie skończyło się tak
                    www.brakeparts.pl
                    Facebook

                    Komentarz

                    • Tony065
                      RS
                      • 2009
                      • 2487
                      • Octavia I (1U2)
                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                      halpor, chodzi Ci o malowanie na czerwono, czy zapchane dziurki :wink: :?:
                      spokox, ma nawet specjalną szczoteczkę do czyszczenia :szeroki_usmiech
                      z resztą ja mam auto Germańsko/Czesko/Polskie, a na tej fotce jest jakiś Japoniec...
                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                      @ by Tune-up Gdańsk
                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                      Antek

                      Komentarz

                      • halpor
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 103

                        Tony065, Tony niestety ani nie o malowanie ani o zapchane dziury/nacięcia - popatrz jak ładnie tarcza pękłą prawie od każdego otworu..
                        A na fotce jest Amerykaniec produkowany i projektowany w Niemcach - Ford Mondeo MKII 1.8
                        www.brakeparts.pl
                        Facebook

                        Komentarz

                        • Tony065
                          RS
                          • 2009
                          • 2487
                          • Octavia I (1U2)
                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                          halpor, a właśnie, zapomniałem jeszcze o Hamerykańcach robionych gdzie popadnie...
                          w pierwszej chwili nie zauważyłem o co kaman, fotka jest bardzo niewyraźna.
                          p.s. ile to auto miało najechane na tych tarczach, no i co to jest za f-ma :?:
                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                          @ by Tune-up Gdańsk
                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                          Antek

                          Komentarz

                          • halpor
                            Ambiente
                            • 2011
                            • 103

                            Tony065, To taracza którą dostaliśmy na gwaracje. Przebieg deklarowany przez klienta 15kkm, pracowały z klockami Zimmermann - producent tarcz Mikoda, wersja GT
                            www.brakeparts.pl
                            Facebook

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              Zamieszczone przez halpor
                              Przebieg deklarowany przez klienta 15kkm
                              fiu, to na 2 lata mam spokój... :szeroki_usmiech dzięki za czujność.
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • Arti_r1
                                RS
                                • 2008
                                • 2626

                                a jaki zestaw wybrać do mojej O1?Może ktoś coś polecić? Pełen kpl. czyli tarcze przód-tył, klocki przód-tył i może by się zdało od razu płyn hamulcowy wymienić
                                Fabryka Barw :]

                                Czarna O1 rs-line tdi
                                Srebrna O2 Scout

                                DACAR.team

                                Komentarz

                                • karo
                                  Drive
                                  • 2009
                                  • 77

                                  ja mam to samo pytanie co Arti, tyle, ze mnie tyl interesuje. mam teraz tarcze/klocki zwykle ate i nie polecam. po zeszlej zimie strasznie dudnily i pedal drgal przy hamowaniu, wiec przetoczylem i ustalo... az do tej zimy, bo znow dudnia, tyle ze mniej niz poprzednio.

                                  Zmierzajac do pytania: Bosch, Zimmerman, Ferodo? Co polecacie?

                                  Przod po swapie na 288 z tarcza ATE PD i klockiem ate, a tyl std dla ASV.

                                  Komentarz

                                  • Arti_r1
                                    RS
                                    • 2008
                                    • 2626

                                    karo jak Ci się te ATE PD spisuje?
                                    Fabryka Barw :]

                                    Czarna O1 rs-line tdi
                                    Srebrna O2 Scout

                                    DACAR.team

                                    Komentarz

                                    • Skfarek
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 4795
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                      A ja mam pytanko trochę od d... strony, kupiłem w promocji klocki Sparco T-51, trochę zapobiegawczo bo na ostatnim przeglądzie powiedzieli mi że za jakieś 10 tys będą do wymiany, ale że za 50% ceny to żal nie brac. I teraz korci mnie by przy okazji tarcze wymienić, tylko co by pasowało do tych Sparco? Wie ktoś kto robi je dla Sparco? Może brembo by założyć, bo to i to włoszczyzna chyba. Choć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?
                                      Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                      6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                      Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                      Komentarz

                                      • DGW
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2006
                                        • 2330

                                        karo, osobiście zakładam ATE i klocek Ferodo premier i nie ma z tym żadnych problemów pod warunkiem prawidłowego montażu !!!
                                        Możesz też spróbować tarcz Textar ale klocek polecałbym w każdym przypadku Ferodo ze względu na stosunek jakości do ceny (a hamują niejednokrotnie lepiej od serii, z drugiej strony w serii można też spotkać Ferodo i to nawet DS)
                                        U siebie mam:
                                        - z tyłu tarcze ATE gładkie i klocek Ferodo DS2500
                                        - z przodu tarcze Zimmermann sport i klocki Ferodo DS2500

                                        Zimmerman z przodu to już drugi zestaw. Pierwsze tarcze wytrzymały ponad 100kkm i do końca dojeździły proste z bardzo minimalnymi pęknięciami przy otworach (dla mnie to norma przy takiej konstrukcji tarczy - oczywiście nie były to takie pęknięcia jak przy Mikodzie)
                                        teraz drugi zestaw ma już kilkadziesiąt tysięcy i do czasu jak auto jeździło, nie narzekałem.
                                        Tak jak już kiedyś pisałem: Zimmermann Sport i Zimmermann zwykły to przepaść jakościowa z tym że dla kogoś kto ceni ciszę i spokój przy hamowaniu sport-y się nie nadają.

                                        [ Dodano: Pią 01 Mar, 13 09:19 ]
                                        Zamieszczone przez Skfarek
                                        Choć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?
                                        swego czasu wracało tego więcej na reklamację niż wyjeżdżało
                                        odnośnie klocków przedzwoń do p. Lecha http://www.hamulce.net/ On Ci na pewno odpowie co to jest
                                        NFPNorth-West
                                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                        WARSZTAT www.dsize.pl
                                        ->
                                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                        Komentarz

                                        • halpor
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 103

                                          Zamieszczone przez karo
                                          Zmierzajac do pytania: Bosch, Zimmerman, Ferodo? Co polecacie?
                                          Polecałbym tarcze Zimmermanna. Klocki należy dobrać odpowiednio pod swój styl jazdy - zbyt słabe klocki mogą zniszczyć tarcze
                                          Jeżeli jeździsz dynamicznie polecałbym złączyć z EBC Green/ Black Diamond Fast Road. Jeżeli jeździsz normalnie wtedy proponowałbym standardowe klocki EBC Black lub Zimmermann
                                          www.brakeparts.pl
                                          Facebook

                                          Komentarz

                                          • Skfarek
                                            RS
                                            • 2010
                                            • 4795
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                            Zamieszczone przez DGW
                                            [ Dodano: Pią 01 Mar, 13 09:19 ]
                                            Skfarek napisał/a:
                                            Choć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?

                                            swego czasu wracało tego więcej na reklamację niż wyjeżdżało
                                            odnośnie klocków przedzwoń do p. Lecha http://www.hamulce.net/ On Ci na pewno odpowie co to jest
                                            dzięki czyli potwierdzasz to co czytałem, że to raczej mało trwała inwestycja :P

                                            halpor, a do Sparco T51 jakie tarcze byś zaproponował? Jeżdżę dynamicznie i lubię mieć zapas bezpieczeństwa pod butem przy hamowaniu czyli raczej o czymś lepszym/nacinanym myślałem? Tarcza wentylowana 280 mm pod zaciski FS.
                                            Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
                                            6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
                                            Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/

                                            Komentarz

                                            • piramida
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 12222
                                              • Superb III (3V3)

                                              halpor, ebc green są za słabe, ja mam założone ebc żółte na przodzie, czerwone na tyle i potrafię je dojechać tak że czuć a wystarczy kilka mocnych hamowań, z tym że mam gładką tarczę, tarcza nawiercona prędzej odprowadzi gazy i hamulec będzie skuteczniejszy.
                                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                              Komentarz

                                              • DGW
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 2330

                                                Zamieszczone przez piramida
                                                ebc green są za słabe
                                                to jedno
                                                a drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
                                                Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!

                                                Zamieszczone przez Skfarek
                                                Tarcza wentylowana 280 mm pod zaciski FS.
                                                najrozsądniejszym rozwiązaniem będzie założenie zestawu 288mm i do tego dobranie odpowiednich składników. Przy 280mm co byś nie założył, ugotujesz chwila moment...
                                                Ostatecznie Zimmermann Sport + Ferodo DS Performance
                                                NFPNorth-West
                                                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                WARSZTAT www.dsize.pl
                                                ->
                                                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                Komentarz

                                                • Sebastian_M26
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 1823
                                                  • Superb II (3T4)

                                                  DGW,
                                                  Wiadomo, że przy montażu tarczy sterylność to podstawa. Czym najlepiej wyczyścić piastę?
                                                  Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                                  Komentarz

                                                  • DGW
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 2330

                                                    Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                                    Czym najlepiej wyczyścić piastę?
                                                    np. http://www.narzedzie.pl/7053,Przyrza...ol-200-mm.html
                                                    NFPNorth-West
                                                    2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                                                    WARSZTAT www.dsize.pl
                                                    ->
                                                    CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                                                    spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...