W sumie może trzeba to sobie przekalkulować , mam prawdopodobnie łożysko do wymiany z przodu więc i tak zwrotnice muszę już jedną wyciągać, różnica w cenie tarcz 280-288 znikoma, klocków tak samo. Zacisk i tak trzeba ten regenerować. Dochodzi tylko cena używki zwrotnicy z zaciskami i jarzmem. Mam pompę tylko z ABS, czytałem że pod 288-312 jest już inne kodowanie, nie wiem czy moja przyjmie takie, ale to najwyżej by nie zmieniał kodowania. Do tego dochodzi fakt że ostatnio pijany wariat stracił panowanie nad autem i leciał bokiem prosto na mnie, cudem uciekłem na przeciwny pas, to faktycznie hamulce ostre jak brzytwa by się przydały...
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
mariush19, u siebie nie zmieniałem kodowania, może u ciebie też? Używane zwrotnice idzie wyhaczyć za dobre pieniądze. Do tego łożyska, regeneracja zacisków i gotowe
U mnie koszty wyglądały mniej więcej tak:
-używane zwrotnice, zaciski, tarcze, klocki -300 zł -kpl. p+l,
-łożyska z wymianą 200 zł,
-zestaw naprawczy zacisku 60 zł kpl. p+l,
-wymiana 250 zł.
Czyli swap, wliczając jeszcze lakier i inne duperszwance, kosztował mnie około 900 zł. Gdybym wsadzał nowe tarcze i klocki to trzeba by doliczyć pewnie z 400 zł.
Komentarz
-
-
i zrobiłem "festyn" :wink: tarcze wiercono/nacinane w OI TDI RS LOOK :shock:
jak dla mnie zajefajnie.
tylko proszę detalingowców o nie czepienie się wyglądu felunku, bo facet, który mia mi zrobić renowację, pokpił sprawę i do roboty dam je dopiero na wiosnę.
tarcze Mikoda GT, klocki Ferrodo Premier, płyn ATE typ 200 dot 4. ciekawe jak ten zestaw sobie poradzi :?: na chwile obecną, po dotarciu, znaczy przejechaniu ok. 600-700km jest bardzo dobrze. z początku była masakra i panika, że coś popsułem podczas montażu i będzie szukanie igły w stogu siana oraz dodatkowe koszty.
felga 16" z v.4x4, opona 205/55.
dla potomności :arrow: jak robimy swap hampli z RS, to obowiązkowo felunek musi byc min. 16", bo z przodu chodzi o średnicę, z tyłu szerokość zacisku.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
halpor, chodzi Ci o malowanie na czerwono, czy zapchane dziurki :wink: :?:
spokox, ma nawet specjalną szczoteczkę do czyszczenia :szeroki_usmiech
z resztą ja mam auto Germańsko/Czesko/Polskie, a na tej fotce jest jakiś Japoniec...
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
halpor, a właśnie, zapomniałem jeszcze o Hamerykańcach robionych gdzie popadnie...
w pierwszej chwili nie zauważyłem o co kaman, fotka jest bardzo niewyraźna.
p.s. ile to auto miało najechane na tych tarczach, no i co to jest za f-ma :?:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ja mam to samo pytanie co Arti, tyle, ze mnie tyl interesuje. mam teraz tarcze/klocki zwykle ate i nie polecam. po zeszlej zimie strasznie dudnily i pedal drgal przy hamowaniu, wiec przetoczylem i ustalo... az do tej zimy, bo znow dudnia, tyle ze mniej niz poprzednio.
Zmierzajac do pytania: Bosch, Zimmerman, Ferodo? Co polecacie?
Przod po swapie na 288 z tarcza ATE PD i klockiem ate, a tyl std dla ASV.
Komentarz
-
-
A ja mam pytanko trochę od d... strony, kupiłem w promocji klocki Sparco T-51, trochę zapobiegawczo bo na ostatnim przeglądzie powiedzieli mi że za jakieś 10 tys będą do wymiany, ale że za 50% ceny to żal nie brac. I teraz korci mnie by przy okazji tarcze wymienić, tylko co by pasowało do tych Sparco? Wie ktoś kto robi je dla Sparco? Może brembo by założyć, bo to i to włoszczyzna chyba. Choć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
karo, osobiście zakładam ATE i klocek Ferodo premier i nie ma z tym żadnych problemów pod warunkiem prawidłowego montażu !!!
Możesz też spróbować tarcz Textar ale klocek polecałbym w każdym przypadku Ferodo ze względu na stosunek jakości do ceny (a hamują niejednokrotnie lepiej od serii, z drugiej strony w serii można też spotkać Ferodo i to nawet DS)
U siebie mam:
- z tyłu tarcze ATE gładkie i klocek Ferodo DS2500
- z przodu tarcze Zimmermann sport i klocki Ferodo DS2500
Zimmerman z przodu to już drugi zestaw. Pierwsze tarcze wytrzymały ponad 100kkm i do końca dojeździły proste z bardzo minimalnymi pęknięciami przy otworach (dla mnie to norma przy takiej konstrukcji tarczy - oczywiście nie były to takie pęknięcia jak przy Mikodzie)
teraz drugi zestaw ma już kilkadziesiąt tysięcy i do czasu jak auto jeździło, nie narzekałem.
Tak jak już kiedyś pisałem: Zimmermann Sport i Zimmermann zwykły to przepaść jakościowa z tym że dla kogoś kto ceni ciszę i spokój przy hamowaniu sport-y się nie nadają.
[ Dodano: Pią 01 Mar, 13 09:19 ]
Zamieszczone przez SkfarekChoć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?
odnośnie klocków przedzwoń do p. Lecha http://www.hamulce.net/ On Ci na pewno odpowie co to jestNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karoZmierzajac do pytania: Bosch, Zimmerman, Ferodo? Co polecacie?
Jeżeli jeździsz dynamicznie polecałbym złączyć z EBC Green/ Black Diamond Fast Road. Jeżeli jeździsz normalnie wtedy proponowałbym standardowe klocki EBC Black lub Zimmermann
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DGW[ Dodano: Pią 01 Mar, 13 09:19 ]
Skfarek napisał/a:
Choć Brembo np. Maxy mają średnią opinię?
swego czasu wracało tego więcej na reklamację niż wyjeżdżało
odnośnie klocków przedzwoń do p. Lecha http://www.hamulce.net/ On Ci na pewno odpowie co to jest
halpor, a do Sparco T51 jakie tarcze byś zaproponował? Jeżdżę dynamicznie i lubię mieć zapas bezpieczeństwa pod butem przy hamowaniu czyli raczej o czymś lepszym/nacinanym myślałem? Tarcza wentylowana 280 mm pod zaciski FS.Moje MU: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=586830#586830
6n leichtwagen: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=886072#886072
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl/
Komentarz
-
-
halpor, ebc green są za słabe, ja mam założone ebc żółte na przodzie, czerwone na tyle i potrafię je dojechać tak że czuć a wystarczy kilka mocnych hamowań, z tym że mam gładką tarczę, tarcza nawiercona prędzej odprowadzi gazy i hamulec będzie skuteczniejszy.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaebc green są za słabe
a drugie, że to nieprzewidywalne klocki i jeśli ktoś jeździ dynamicznie to kategorycznie odradzam ,do normalnej jazdy -tylko odradzam
Greeny wyleciały z mich jarzm po kilku kkm i szczerze powiem nigdy więcej!
Zamieszczone przez SkfarekTarcza wentylowana 280 mm pod zaciski FS.
Ostatecznie Zimmermann Sport + Ferodo DS PerformanceNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26Czym najlepiej wyczyścić piastę?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz