ja ostatecznie zakupilem na przod klocki Ferodo i tarcze TRW malowane antykorozja, jak pisalem wczesniej, tylko udalo mi sie jeszcze taniej zalatwic, klocki 113 zl i tarcze po 95 zl sztuka.
yunior81, kolega mówił, że ATE sa w Skodach zakładane na pierwszy montaż tyle że z logiem vw group. Może się jeszcze nie dotarły ale nie robią tego wow co Brembo. Na ATE hamuje się miękko. Brembo chwytały auto mocniej.
yunior81, kolega mówił, że ATE sa w Skodach zakładane na pierwszy montaż tyle że z logiem vw group. Może się jeszcze nie dotarły ale nie robią tego wow co Brembo. Na ATE hamuje się miękko. Brembo chwytały auto mocniej.
System hamulcowy ATE to i owszem, jeśli chodzi o klocki i tarcze to w większości Jurid i TMD.
A u mnie tarcze Zimmermann zostały zgłoszone do gwarancji. Po 10 000 km od wymiany tarcz i klockow z przodu na zestaw Zimmermanna, podczas hamowania od 70km/h i wiecej wyczuwam zdecydowane bicie na kierownicy. Mechanik bez watpliwosci stwierdzil bicie tarcz. Kupowalem u forumowego kolegi halpor w brakeparts.pl. Poki co zglosilem zaistnialy problem, zobaczymy jak gwarancje zadziala..
A u mnie tarcze Zimmermann zostały zgłoszone do gwarancji. Po 10 000 km od wymiany tarcz i klockow z przodu na zestaw Zimmermanna, podczas hamowania od 70km/h i wiecej wyczuwam zdecydowane bicie na kierownicy. Mechanik bez watpliwosci stwierdzil bicie tarcz. Kupowalem u forumowego kolegi halpor w brakeparts.pl. Poki co zglosilem zaistnialy problem, zobaczymy jak gwarancje zadziala..
Doszukiwałbym się raczej błędów w montażu, czy mechanik wykonał pomiar bicia piast oraz nowych tarcz zaraz po montażu ?
Goście co mi montowali ATE zwrócili uwagę że na ściągniętych Brembo była rdza w miejscu przylegania do piasty. Pamiętam że jak je montowali to czyścili piastę paroma ruchami szczotką drucianą. Panowie od ATE robili to minikontówką do stanu wręcz polerki.
To też jest ważne, wyczyszczenie miejsca gdzie nowa tarcza styka się z piastą.
Goście co mi montowali ATE zwrócili uwagę że na ściągniętych Brembo była rdza w miejscu przylegania do piasty. Pamiętam że jak je montowali to czyścili piastę paroma ruchami szczotką drucianą. Panowie od ATE robili to minikontówką do stanu wręcz polerki.
To też jest ważne, wyczyszczenie miejsca gdzie nowa tarcza styka się z piastą.
To jest najważniejsze, mało, że ważne
Czyli już sam widzisz co było z Twoimi Brembo, nie wina produktu a montażu, pozostaje się cieszyć, że sklep na własny koszt zwrócił pieniądze.
kurcze nowe klocki + tarcze zaczely dzis popiskiwac. myslicie ze klocek musi sie zetrzec troche i przestanie? w dostawczakach po wymianie czesto nam piszcza, ale w swoim mnie to odrazu denerwuje. Piszczy jak lekko docisne hamulec mocno juz nie i najczesciej jak do tego skrecam.
mechanik wymienial mam nadzieje ze nie jest takim partaczem, ale nie pierwszy raz robil, tyl tez wymienial on. Widzialem slady smaru na kolach i wychodzacego spod klocka rowniez.
Dzis przehamowalem kilka razy mocno, tarcza az fioletowa sie zrobila i przestalo, ale czuje ze jak ostygnie znowu zaczna.
Komentarz